abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59574884
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:52:48 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59574928
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:19:32 #3
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59575398
TVP.

Al zal dit topic wel een stuk rustiger worden i.v.m. de zomerstop
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 13:19:36 #4
42184 crew  DaMart
pi_59575401
Zijn we niet allemaal op zoek naar uberhaupt een cliffhanger dit seizoen?
pi_59575957
tvp
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:14:21 #6
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59576677
Net even die aflevering teruggekeken - wat een bagger.

Echt, die val
pi_59576841
Hihi die youtube gozer
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:37:09 #8
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_59579717
schattig - er zijn dus nog echte fans....
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:27:32 #9
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_59582442
Wat een dork
Shuffle up and deal!!!
pi_59586550
die cliffhanger was net een cliffhanger voor het weekend wat slecht...
pi_59599507
De slechste cliffhanger ooit,Totaal geen sfeer of wat dan ook.GTST is going down absolutely
  zondag 22 juni 2008 @ 14:33:33 #12
164755 Mss
kutHOEr
pi_59603445
Heeft er iemand een gifje van die balkonscene. Ik ben op zoek naar een nieuwe avatar
Aids.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:23:21 #13
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_59609792
tvp
pi_59610067
vette val idd
Zo niet.. dan toch!
pi_59610154
Net de laatste aflevering gezien.....Die scene met Charlie is echt zo bagger slecht....en die val...
  zondag 22 juni 2008 @ 20:55:55 #16
145149 Pinked
tostimonster
pi_59610555
die val vond ik ook erg nep
whatever happens... happens :)
pi_59615009
Net pas de cliffhanger gezien, ik hoopte stiekem echt dat Laura en Sil met Robert mee zouden gaan
Een heer met stijl
  zondag 22 juni 2008 @ 23:40:54 #18
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59615427
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net pas de cliffhanger gezien, ik hoopte stiekem echt dat Laura en Sil met Robert mee zouden gaan
Ik ook wel een beetje. Ik wil Laura echt niet uit de serie, maar ze hoort gewoon bij Robert.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_59619242
quote:
Wat een gast!

"Ik vraag 5 euro per koper, nee per bieder, nee per degene die biedt vraag ik 5 euro voor."
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_59620129
Ik vond de cliffhanger totaal geen bagger!
Ik vond Charlie gewoon geweldig in de volledige aflevering en misschien was de val misschien wel nep, maar toch vind ik het spannend!
Het moet toch niet elk jaar vol met explosies en brandjes zitten?
pi_59620363
quote:

Ik citeer hem: 'Video Sleeeeecht'
pi_59622334
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef kevke1990 het volgende:
Ik vond de cliffhanger totaal geen bagger!
Ik vond Charlie gewoon geweldig in de volledige aflevering en misschien was de val misschien wel nep, maar toch vind ik het spannend!
Het moet toch niet elk jaar vol met explosies en brandjes zitten?
Nee inderdaad, de cliffs van de eerste seizoen waren ook niet bijzonder spectaculair, maar qua verhaallijnen waren ze goed, zie de cliff van seizoen 2, een echte climax. Wat dat betreft was die hele ontvoering van Barbara en Vicky weer overdreven en die val van Rik en Anita ook, alleen dat Charlie eindelijk vertelt heeft dat Valentijn nog leeft vond ik verhaaltechnisch een beetje spannend.

Nu heeft Nick direct ook wat meer sympathie als Jack terugkomt.
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 12:10:49 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59622720
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu heeft Nick direct ook wat meer sympathie als Jack terugkomt.
Maar wat zal Ludo ervan vinden.
pi_59625028
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar wat zal Ludo ervan vinden.
Inderdaad, maar Charlie en Jack hebben het samen gedaan, wellicht houdt hij Jack niet volledig verantwoordelijk..;)
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 16:55:52 #25
32015 suus21
Andre rocks!
pi_59629553
ik vond de cliff ook cheap maar ik vond wel dat het de laatste tijd weer echt leuk was, dus ik heb liever dat het een lange tijd goed is met een minder cliff dan afgelopen 2 a 3 jaar...en charlie speelt wel goed alleen is die kop van Nick geen einde, hadden ze beter die fake val kunnen laten zien..
fijn!
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 17:07:28 #26
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59629835
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Ik citeer hem: 'Video Sleeeeecht'
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59631018
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 18:40:54 #28
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59631793

De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
pi_59635417
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:40 schreef Frey het volgende:

De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
Yes! Daar gaan we weer, keep on going heer Frey
Een heer met stijl
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:54:38 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59642168
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_59642340
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Een heer met stijl
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:09:45 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59642391
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
pi_59642579
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
Ja daar zijn ze echt te ver in doorgeslagen, dat Remco een buitenechtelijk kind van Jef is was een van de eerste uitzonderingen, dat Frits een halfbroer was van Rien eveneens, dat Julian en Kim half broer en zus waren was een van de tweede gevallen, maar sinds het Fischer tijdperk zijn ze echt helemaal op tilt geslagen.
Een heer met stijl
pi_59674591
heb ff de afleveringen van laatste 2 weken gekeken.
Laatste ep was bagger zoals gezeg dat met rik en Anita was zo ontiegelijk slecht en ook dat gedoe met charlie.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:06:04 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59701539
pi_59703955
Waarom sprongen Anita en Rik eigenlijk van dat balkon?
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:03:07 #37
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59706705
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
Ze stonden boven te ruziën met Dennis, Dennis gaf Anita een duw en toen viel ze, en Rik ging somehow mee...
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 15:08:52 #38
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59706814
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
omdat ze een spanende clifhanger wilde hebben voor volgend seizoen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59721585
Moeilijk he, ironie....
pi_59733600
Wie hebben de dvd van seizoen twee al?
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 07:45:09 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59747653
ik kwam dit net tegen...
http://entertainment.nl.m(...)p-documentid=8713106

geen idee of het al ergens staat, heb nog niet goed teruggelezen

[ Bericht 19% gewijzigd door lady-wrb op 28-06-2008 08:03:29 ]
pi_59751941
Begrijp niet dat ze hem geen vast contract willen geven hij is wat mij betreft een van de betere acteurs in gtst.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 13:28:53 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59752008
nah..... zou best eens te maken kunnen hebben met het al dan niet stoppen van gtst.
pi_59753741
Nou ik hoop maar dat Van Lexmond ergens snel een betere aanbieding vandaan krijgt
Een heer met stijl
pi_59759850
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.

Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!

Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.

zaterdag 28 juni 2008 @ 20:30:44 #46
123170 alors
zlata1234
pi_59759984
wat kinderachtig om hem geen vast contract te geven zeg
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:42:43 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59769075
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:24 schreef MikeTuinstra het volgende:
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.

Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!

Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.

[ afbeelding ]
tuurlijk joh

gewoon de verhaallijnen spannender maken en niet van dat langdradig gezever.

ik vind jack een prima opvolger voor frits, dus voor mij hoeft die niet terug. ze moeten hem alleen de gemene trucjes van frits laten doen. dan istie een prima tegenstander voor ludo.
  zondag 29 juni 2008 @ 13:13:53 #48
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59770499
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:44:07 #49
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59817764
Ik blijf erbij dat men gewoon eens zelf naar de eerste seizoenen moet kijken als ze op DVD worden gezet. Daar kunnen ze van leren. Je valt van de ene verhaallijn in de andere en als er personages in beeld komen is er altijd wel wat met ze aan de hand, al zijn het zijverhaaltjes, zoals het zoeken van een baan, het in aanraking komen met vreemde of criminele types, of iets anders kleins. Toch blijft het aantrekkelijk om aan te zien. En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars. Zo moeilijk is het niet om een personage te bedenken dat evil is en niet gelijk weer een figuur uit het verleden hoeft te zijn. Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_59820516
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef nWo4Life het volgende:
En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars.
Eens, echter wel met een aanvulling, als er zo een slechterik komt dan moet het er wel een zijn die blijft en niet zo een als Vadim die slechts een gastrol vervult.
quote:
Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze trots zijn op deze verhaallijnen achter de schermen, ik walg ervan, net zoals die geflopte comeback van Linda. Dit kon allemaal zoveel beter als het minder werd afgeraffeld.
Een heer met stijl
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:45:09 #51
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59842407
pi_59849995
Ben het zeker met je eens betreffende de huidige personages, Hogendoorn Senior. Er moet een slechterik komen met een stuk meer pit, iemand die de magie van vroeger bezit. Dit kan dus een geheel nieuw personage zijn.

Wat ik zo jammer vind aan het GTST van nu is dat die Ludo Sanders zo opgehemelt wordt. Het mag dan een goed personage zijn, dé ultieme Nederlandse slechterik is hij gewoon niet. Dit is wat uiteraard alle kids van tegenwoordig dus wel beweren omdat ze niet anders kennen. Ik heb nu bijvoorbeeld een van Houten/Hogendoorn vs. Sanders topic op GTST.nl gezet waar er beweerd wordt dat Ludo ze geheel eigenhandig allemaal aan zou kunnen, dat hij bij wijze van onsterfelijk is en iedereen aan zal kunnen. Dit is natuurlijk klinkklare onzin want met Frits van Houten zou hij zijn ultieme tegenstander hebben. En Herman Hogendoorn had hij never nooit aangekunt, die zal hem alle acties driedubbel teruggeven en finaal uitputten.

Erg jammer dat Herman Hogendoorn niet meer terug kan aangezien het personage in GTST nooit gestorven is. Helaas is Tom van Beek dit wel in real life dus moeten ze nu gewoon van dat personage afblijven. Daarom zou Frits van Houten dus weer een uitkomst zijn. Frits hoeft niet dood te zijn als Hans gewoon Frits in act was. Het is toch al een belachelijk verhaallijn dus mijn idee is om Frits gewoon weer terug te laten keren naar alles dat hij ooit was. Ik zou het erg leuk vinden als hij degene was die zich op Ludo zal wreken aangezien wat Ludo van Houten/Hogendoorn heeft geflikt en hij de eerste grote centrale bad guy was. Ik zou dus graag een revange zien wat Jack dus nu al een beetje begonnen is.
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2008 @ 07:16:48 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59857707
ze hebben morris toch ook een paar keer vervangen? en dian ook?
een nieuwe herman hogendoorn zou naar mijn mening best kunnen.
ik denk eerder dat zijn rol zoals die vroeger was, totaal niet meer past bij het slappe geheel wat het nu is.
zou wel een leuke aanvulling zijn op jack en een 'leuke' opa voor de brave sjors. misschien dat ze die dan ook weer kunnen laten ontsporen. met dat nietpistool vond ik r geweldig
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:18:51 #54
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59861064
Zo zonde dat Tom van Beek al was overleden ten tijde van de verhaallijn met de amulet. Wat zou ik graag Herman vs Augusta gezien hebben. Maar nu moeten ze van Herman afblijven. Lijkt me ook dat ze dat doen, aangezien het personage inmiddels ook is overleden.
pi_59869443
@ MikeTuinstra

Het is inderdaad zeker niet zo dat Ludo iedereen aan zou kunnen, in het begin werd het ook duidelijk dat er machten waren waar hij niet tegen bestand was, zoals de maffia, Pavese, de familie Olieviero.
Dit gold overigens ook voor Van Houten, die kreeg te maken met Onno P. Wassenaar en zelfs Martine heeft hem weleens dwarsgezeten.

Maar het is wel een misvatting dat Frits en Herman aan dezelfde kant stonden, nadat Herman Jack meenam naar Amerika raakten die 2 ernstig gerbouilleerd, zo erg dat ze nagenoeg tegenstanders waren.
Een heer met stijl
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:02:17 #56
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59873294
Ik ben het met een hoop zaken eens die genoemd zijn. Zowel Tom van Beek als Herman Hogendoorn zijn overleden, dus kan hij niet meer in de serie terugkomen. Inderdaad: dat is erg jammer. Herman was eigenlijk de enige schurk waar iedereen bang voor was en die niemand echt kon verslaan. Hij zou het ook van Ludo hebben kunnen winnen, als zijn personage in de serie was gebleven. Dan was hij de echte slechterik en Ludo een uitdaging voor hem. Maar goed, dat kan dus niet meer helaas.

Ludo Sanders begon als een zwarte ridder. Hij wilde goed doen, maar door zijn duistere verleden en afwijkende moraal deed hij vaak de verkeerde dingen. Dat maakte hem dan wel een slechterik, maar alleen als het moest. Zoals gezegd had hij ook vijanden die hij niet kon verslaan, zoals Onno P. Wassenaar. Pas toen er geen slechteriken meer waren werd Ludo ineens die superschurk. HIj zorgde ervoor dat Bowien, Dian en Martine verdwenen; allemaal geliefde personages. Niemand kon hem meer verslaan. Helaas was hij niet zo ijskoud als Herman, maar had hij nog steeds zwakke kanten, zoals bij Janine en Nina. Dat zwakte die geloofwaardigheid af. Mensen vinden hem de grote schurk, omdat ze niets te kiezen hebben en de personages uit het verleden vaak niet eens kennen. Bovendien zijn Nick en Jack (nog) geen echte slechteriken.

Overigens waren Frits en Herman geen vrienden, maar konden ze wel samenwerken als het moest, net als Frits en Martine en zelfs Herman en Martine. Ze werkten samen als het hen uitkwam en staken elkaar net zo gauw weer een mes in de rug. Ze waren gemener en doortrapter en pretendeerden ook zo te zijn. Dat maakte hen tot de echte slechteriken van de serie en interessant om te zien. Dat was bij Ludo in het begin ook het geval, maar nu dus niet meer. Erg jammer.

Dat neemt overigens niet weg dat ik Ludo nog altijd één van de meest boeiende personages vind en Erik de Vogel een goede acteur. Het is een beetje als een walvis in een traan: als de omgeving niet goed is, kan het personage ook niet meer echt goed zijn.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:20:13 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59910802
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:16:31 #58
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59912788
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:20 schreef Frey het volgende:

Alle delen staan er nu op.
Veel dank!
pi_60111510
Hoe reageerde Dian eigenlijk ook alweer toen bleek dat haar plannetje falikant was mislukt?
Een heer met stijl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:08:13 #60
123170 alors
zlata1234
pi_60199294
Nou velen hier kunnen de vlag uithangen:
quote:
GTST zet Chris Comvalius aan de kant
Uitgegeven: 18 juli 2008 18:21

AMSTERDAM - Chris Comvalius, die in Goede Tijden Slechte Tijden Dorothea Grantsaan speelt, is door RTL bedankt voor haar inzet. De actrice, die sinds 2004 in de soap te zien is, betreurt de beslissing van haar werkgever.

"Als het aan mijzelf had gelegen, had ik er nog een tijd gezeten", zei ze donderdag in het AT 5-programma De Zwoele Stad.

Volgens de 60-jarige actrice is haar rol geschrapt in een poging de soapserie te verjongen. "Ik ben de oudste en het minst verankerd in de serie", vertelde ze.

De commerciële zender was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar. Wanneer Comvalius voor het laatst te zien is, is vooralsnog onduidelijk.

Vrienden

De soapie kijkt met plezier terug op haar tijd bij de langstlopende soapserie. "Ik heb er zelfs vrienden aan overgehouden."

Toch had ze graag meer in haar rol gelegd dan volgens haar mogelijk was. "Je hebt een zwarte vrouw in de serie, doe er wat mee", zei ze. "Voor mij gebeurde dat niet genoeg."

Tijd om zich te vervelen heeft Comvalius niet. Vanaf eind deze maand speelt ze in een toneelstuk in Suriname.

(c) Novum
Ik vind het zelf een beetje jammer, om nu maar oudere mensen eruit te gooien. Dorothea was toch een vertrouwd gezicht. Misschien niet al teveel rol, maar dat is niet altijd belangrijk. Laura en Oom Govert vroeger hadden ook niet altijd een belangrijke rol, maar zo'n vast, karakteristiek gezicht hoort toch gewoon bij een soap. Dorothea had best zo'n personage kunnen worden.
Ik ben ook benieuwd hoe ze haar eruit halen, vind het sneu voor Jef

Beter schrappen ze al die puberproblemen, (die er natuurlijk ook moeten zijn, maar niet zoals het nu gaat) en gaan ze bezig met wat serieuzere en spannendere verhaallijnen. Die met Bob en Dian vond ik zelf erg geslaagd.
En ze kunnen volgens mij ook beter schrijvers en regisseurs dumpen dan acteurs, als je ziet wat voor clliffwerk er is afgeleverd, ga je schamen zeg!
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 03:10:10 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60202671
Nog meer verjonging.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:17:44 #62
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60206706
Nu lig ik er niet van wakker dat Dorothea uit de serie gaat. Het personage heeft zelden een fatsoenlijke verhaallijn gehad en liep meestal te klagen en te schreeuwen over onzinnge zaken. Deze vrouw heeft veel meer talent dan als een decorstuk wat onzin te staan roepen. Ze hadden haar serieuzer en sterker moeten maken. Een Surinaamse mama die vecht voor haar gezin. Nu heeft ze nooit haar potentie kunnen bereiken. Dat hele Love Tree gebeuren was een drama zonder climax en Dorothea zelf werd gezien als een zeikwijf.

Het ligt inderdaad aan de schrijvers dat de serie er zo slecht aan toe is. Nog meer jeugd, nee, dat helpt, dat heeft de afgelopen jaren de kijkcijfers ook echt goed gedaan.... Tjongejonge. En inderdaad, met zo'n cliffhanger zou ik eerder de breinen achter de serie ontslaan en gemotiveerde nieuwe mensen zoeken die wel weten wat de kijkers willen. Volwassen personages met echte verhaallijnen en een realistisch karakter.
pi_60209996
Sneu voor Jef zal het overigens zeker wel zijn ja, die komt natuurlijk weer terug onder de plak bij koele-kikker-superbitch Barbara

Eigenlijk is dit het moment om te stoppen met kijken, Robert weg, een kutcliff zonder potentie, geen boeiende verhaallijn, dat van Nick en Jack zullen ze ook weer tot een slap einde brengen, maarja ik roep nu al zo lang dat ik ga stoppen
Een heer met stijl
pi_60210478
Hahahaha, die dikke pad uit GTST. Alleen 4 jaar te laat.
pi_60237320
Idd ze moeten spelers gebruiken van rond de leeftijd van 25 tot 45

Geen jonge kinderen of zo;n dikke pad

En natuurlijk een ouder iemand zoals Govert
De rol die Laura nu moet invullen
pi_60253142
quote:
Bartho Braat boos om vertrek GTST-collega Comvalius

Geplaatst op zaterdag 19 juli 2008 om 12:45

GTST-coryfee Bartho Braat is boos om het vertrek van zijn collega Chris Comvalius. Hij vindt het een onterechte beslissing van de makers van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat liet Bartho Braat vrijdagavond voor de camera’s van Shownieuws weten. Chris Comvalius vertelde deze week op AT5 dat ze moet vertrekken, omdat de makers de serie willen verjongen en ook omdat ze niet genoeg verankerd zou zijn in de soap. Bartho Braat is boos op de makers: “Het is een onzinredenering.”

Bartho Braat kan niet geloven dat de donkere Chris Comvalius het veld moet ruimen. “Ik denk dat de makers hiermee gewoon een vergissing begaan. De verklaring die gegeven is, is dat RTL de serie wil verjongen. De kijkcijfers lopen terug. Dat is dit voorjaar ineens aan de orde gekomen. Maar de kijkcijfers lopen in het voorjaar altijd terug.”

Dat het karakter van Chris Comvalius niet genoeg verankerd zou zijn in de serie, vindt Bartho Braat een slechte reden. “Als je als schrijvers een personage niet verankert in de serie, dan ben je niet verankerd in de serie. En als je dat als reden zegt waarom ze wegmoet… Het is een onzinredenering.”

Bartho Braat vreest niet voor zijn eigen baan. “Ik ben in vaste dienst, dus het wordt een beetje lastig om mij te ontslaan. Dat kost geld.”
http://www.mediacourant.nl/?p=5814

Jef is BOOS! Wat een beer is het toch.

Overigens snap ik niet waarom GTST wil verjongen. Juist door die verjonging kwamen toch de slechtere kijkcijfers?
  maandag 21 juli 2008 @ 21:51:12 #67
123170 alors
zlata1234
pi_60254258
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.mediacourant.nl/?p=5814

Jef is BOOS! Wat een beer is het toch.

Overigens snap ik niet waarom GTST wil verjongen. Juist door die verjonging kwamen toch de slechtere kijkcijfers?
Go Jef

En als Jef boos is, dan is ie ook echt boos..

Kan de hele film helaas nergens meer vinden
know'm sayin?
word? word.
pi_60261431
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:51 schreef alors het volgende:

[..]

Go Jef

En als Jef boos is, dan is ie ook echt boos..

Kan de hele film helaas nergens meer vinden
"He Jef, kankergek" .

Maar het filmpje was ludiek bedoeld neem ik aan, of gaat ie echt uit de serie ?
pi_60271156
Jef is terecht boos, want de reden die RTL aandraagt is net zo overtuigend als de acteerprestaties van Gigi Ravelli.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat GTST in betere tijden veel kijkers trok in de categorie 50+, een categorie waar RTL letterlijk en figuurlijk geen boodschap aan heeft (zie het hoofdstuk 5 Uurshow, Koffietijd, Rad van Fortuin, Prijzenslag). Door het aloude toverwoord verjonging probeert RTL een jonger kijkerspubliek te trekken. Jongeren zijn nog lekker beïnvloedbaar in hun koopgedrag en ouderen blijven vaak bij hetzelfde merk, aldus de reclamejongens. Dat mocht vroeger misschien zo zijn, tegenwoordig heb ik daar toch mijn twijfels over, als ik tenminste af moet gaan op het koopgedrag van mijn ouders.

Maar goed, het geloof van RTL (en de meeste zendgemachtigden, m.u.v. Omroep Max) in verjonging is nog altijd even sterk, mischien zelfs wel vergelijkbaar met dat van een [naam religie]fundamentalist... en dat in een tijd van vergrijzing! Als RTL niet oppast zitten ze straks met een tweede ONM, een karkas waar hier en daar nog een stukje vlees aan zit.
pi_60293665
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk is dit het moment om te stoppen met kijken, Robert weg, een kutcliff zonder potentie, geen boeiende verhaallijn, dat van Nick en Jack zullen ze ook weer tot een slap einde brengen, maarja ik roep nu al zo lang dat ik ga stoppen
Jack komt ook pas in december terug stond op goedetijden weblog.

bron: http://goedetijden.web-lo(...)leegloop-in-gts.html
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:12:23 #72
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60358558
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 08:48:37 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60389965
ik kwam bas muijs vorige week nog tegen in salou (hij doet daar optredens in de ski-hut)
(mental theo stond ook met een cabrio voor de deur van ons app.complex, maar dat is off-topic en ik ken die hele vent niet trouwens )
dat moet toch wel erg goed betalen, kan me niet voorstellen dat iemand zich voor zijn lol tussen die brallende, zwaar bezopen meute jongeren begeeft.
of zou zijn carriere zo het slop zitten dat hij dit soort schnabbels nodig heeft?

[ Bericht 27% gewijzigd door lady-wrb op 28-07-2008 08:59:54 ]
pi_60397890
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:12 schreef Frey het volgende:
http://i38.tinypic.com/3496xrm.png

De castfoto.
Die blik van Jef
Een heer met stijl
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 06:23:45 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60411593
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die blik van Jef
is dat rik, achter anita?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:06:16 #76
164755 Mss
kutHOEr
pi_60421591
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is dat rik, achter anita?
Ja
Aids.
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 08:58:09 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60436653
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja
jee zeg, wat ziet die eruit!
pi_60455818
Volgens mij zouden Laura, Barbara, Charlie en Dorothea er nu maar eens uit moeten, te mutserig en te zeurderig, geef nieuwe mensen nu gewoon eens een kans.
Een heer met stijl
pi_60474428
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij zouden Laura, Barbara, Charlie en Dorothea er nu maar eens uit moeten, te mutserig en te zeurderig, geef nieuwe mensen nu gewoon eens een kans.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 06:59:46 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60482144
raar dat dorothea eruit moet. ze kunnen beter de inhoud van dr rol eens aanpakken.
barbara moet zeker weer terug naar jef?
pi_60485723
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
raar dat dorothea eruit moet. ze kunnen beter de inhoud van dr rol eens aanpakken.
barbara moet zeker weer terug naar jef?
Dat laatste hoop ik zeker niet, Jef is juist meer de oude Jef uit het pre-Fischer tijdperk geworden sinds zijn breuk met Barbara.

Dorothea's rol is al teveel verpest om het nog leuk te maken volgens mij..
Een heer met stijl
pi_60485749
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar Laura zonder Robert kan dus echt niet he
Een heer met stijl
pi_60638653
Dennix gaat dus ook weg !
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60640481
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Canisfire het volgende:
Dennix gaat dus ook weg !
Dat was toch al jaren bekend? Ik ga z'n dronkenmanscènes wel missen, die waren echt prachtig
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:25:20 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60649178
dr blijft niet veel meer over op die manier.
wanneer begint het eigenlijk weer?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:40:14 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60649594
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ga z'n dronkenmanscènes wel missen, die waren echt prachtig
Ik ook. Die waren echt geniaal idd.
pi_60661143
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
dr blijft niet veel meer over op die manier.
wanneer begint het eigenlijk weer?
Och echt veel zal het ook niet meer schelen, het personage Dennis stelde sinds hij zijn geheugen kwijt is diep triets weinig meer voor, maar dat komt vooral door die zieke Arnie-Dennis-verwisselingsverhaallijn dat ik dat vind.
Een heer met stijl
pi_60661775
De Arnie-Dennis verwissellijn is de slechtste lijn ooit. Je kunt dat soort dingen op zich bedenken, maar denk dan ook even verder. Een zoon die seks heeft gehad met zijn moeder en zijn zusje ( ), dat is gewoon vragen om problemen. Al die relaties zijn gewoon verziekt daardoor
know'm sayin?
word? word.
pi_60673585
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:33 schreef alors het volgende:
De Arnie-Dennis verwissellijn is de slechtste lijn ooit. Je kunt dat soort dingen op zich bedenken, maar denk dan ook even verder. Een zoon die seks heeft gehad met zijn moeder en zijn zusje ( ), dat is gewoon vragen om problemen. Al die relaties zijn gewoon verziekt daardoor
Inderdaad, 100% mee eens, eigenlijk is dat de definitieve breuk met het klassieke gtst geweest, tot die tijd was het verleden ongeschonden, weliswaar vergeten of zelfs onbekend voor de huidige gtst kijker, maar sindsdien is gtst bezoedeld om het maar eens poëtisch uit te drukken
Een heer met stijl
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:22:32 #90
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60703350
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, 100% mee eens, eigenlijk is dat de definitieve breuk met het klassieke gtst geweest, tot die tijd was het verleden ongeschonden, weliswaar vergeten of zelfs onbekend voor de huidige gtst kijker, maar sindsdien is gtst bezoedeld om het maar eens poëtisch uit te drukken
Klopt, net als met Frits van Houten. Ik vind het echt vreselijk hoe dat is aangepakt. Een tweelingbroer, dat alleen al zet alle verhoudingen op zijn kop en dan ook nog eens de hele moord op zichzelf veranderen. Ik heb liever een goed personage dat dood blijft dan een goed personage dat terugkomt en volledig verpest wordt.
pi_60715232
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Klopt, net als met Frits van Houten. Ik vind het echt vreselijk hoe dat is aangepakt. Een tweelingbroer, dat alleen al zet alle verhoudingen op zijn kop en dan ook nog eens de hele moord op zichzelf veranderen. Ik heb liever een goed personage dat dood blijft dan een goed personage dat terugkomt en volledig verpest wordt.
Helemaal mee eens. Zowel dat Dennis, Als het Frits gebeuren heeft gewoon de hele boel verpest.
Hetzelfde in mindere mate toen Stefano opeens niet meer de zoon van Ludo was.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60717198
Eigenlijk was dat seizoen van de schilderijenroof nog enigzins oud-gtst, daarna toen je Martine vs Ludo kreeg vond ik al dat ze dingen verziekten, zoals inderdaad dat Stefano plotseling de broer van Ludo was. 1

Na die brand toen Benjamin dood ging kreeg je die in en in trieste lijn waarbij Ray en Dennis om die kroeg streden, waarbij Dennis out ging en daarna toen hij bij kwam ineens Arnie was. 2

Vervolgens kwam Frits terug, zoals ook al eerder gezegd, de grootste flop van de eeuw en weer een sterke verhaallijn aan diggelen 3

En dan natuurlijk meerdere dingen zoals die comeback van Linda, allemachtig zeg, ongelooflijk nietszeggend, maar ook hele andere dingen zoals het personage Ludo, hebben nooit hun oude niveau gevonden. Zoals Ludo was voor zijn geld versnippert werd, met zijn landhuis en Sanders Art Consultancy, dat niveau heeft hij nooit meer gehaald, het is een beetje chaotisch en rommelig geworden allemaal.

En tot slot de familie Alberts, in de eerste seizoenen een gegoede familie, die redelijk 'rijk' waren en ook invloed hadden, ze waren het middelpunt van de serie, hebben hun glorie ook nooit hervonden, maar dat begon al na die periode met Philip van Alphen.
Een heer met stijl
pi_60717908
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk was dat seizoen van de schilderijenroof nog enigzins oud-gtst, daarna toen je Martine vs Ludo kreeg vond ik al dat ze dingen verziekten, zoals inderdaad dat Stefano plotseling de broer van Ludo was. 1

Na die brand toen Benjamin dood ging kreeg je die in en in trieste lijn waarbij Ray en Dennis om die kroeg streden, waarbij Dennis out ging en daarna toen hij bij kwam ineens Arnie was. 2

Vervolgens kwam Frits terug, zoals ook al eerder gezegd, de grootste flop van de eeuw en weer een sterke verhaallijn aan diggelen 3

En dan natuurlijk meerdere dingen zoals die comeback van Linda, allemachtig zeg, ongelooflijk nietszeggend, maar ook hele andere dingen zoals het personage Ludo, hebben nooit hun oude niveau gevonden. Zoals Ludo was voor zijn geld versnippert werd, met zijn landhuis en Sanders Art Consultancy, dat niveau heeft hij nooit meer gehaald, het is een beetje chaotisch en rommelig geworden allemaal.

En tot slot de familie Alberts, in de eerste seizoenen een gegoede familie, die redelijk 'rijk' waren en ook invloed hadden, ze waren het middelpunt van de serie, hebben hun glorie ook nooit hervonden, maar dat begon al na die periode met Philip van Alphen.
Sowieso nu je het over linda hebt stellen al die comebacks niet veel voor.
De enige comeback's die echt geslaagt zijn waren die van Dian Rik Simon Hannie en Remco.
De rest was allemaal meer van kijk er is een oude bekende terug die vervolgens niet zoveel te doen had.
Ik noem een Daantje bijvoorbeeld. Waarom kwam die eigenlijk terug ? Om Dennis te neuken toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60718359
Maar wat ik me ook afvraag, ze hadden heleboel dingen kunnen bereiken zonder de verhoudingen zo om te gooien, bijvoorbeeld, Nick is de zoon van Ludo en Sophia, waarom moet Stefano ineens niet de zoon van Ludo zijn? Ze hadden toch beiden van Ludo en Sophia kunnen zijn?

En ook dat gedoe met Dennis, oke prima je wilt dat het de zoon van Robert en Laura is, dan verzin je toch achteraf dat Dennis de tweeeïge tweelingbroer (hoeft dus niet per se te lijken) van Arnie is en dat ie uit het ziekenhuis ontvoert was als baby. Ik geef toe misschien vergezocht, maar wat ze er nu van hebben gemaakt is evengoed vergezocht.

En toen Casper van Bohemen terugkwam had ie terug moeten komen als Frits of gewoon niet, met een beetje fantasie had je zoiets kunnen verzinnen als bij Ludo, dat ie destijds plotseling onderdook omdat iemand een aanslag op hem wilde plegen.

Ze hadden kunnen doen wat ze wilden zonder direct meer dan 10 jaar soapgeschiedenis ten grabbel te gooien.
Een heer met stijl
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:14:00 #95
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60722628
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar wat ik me ook afvraag, ze hadden heleboel dingen kunnen bereiken zonder de verhoudingen zo om te gooien, bijvoorbeeld, Nick is de zoon van Ludo en Sophia, waarom moet Stefano ineens niet de zoon van Ludo zijn? Ze hadden toch beiden van Ludo en Sophia kunnen zijn?

En ook dat gedoe met Dennis, oke prima je wilt dat het de zoon van Robert en Laura is, dan verzin je toch achteraf dat Dennis de tweeeïge tweelingbroer (hoeft dus niet per se te lijken) van Arnie is en dat ie uit het ziekenhuis ontvoert was als baby. Ik geef toe misschien vergezocht, maar wat ze er nu van hebben gemaakt is evengoed vergezocht.

En toen Casper van Bohemen terugkwam had ie terug moeten komen als Frits of gewoon niet, met een beetje fantasie had je zoiets kunnen verzinnen als bij Ludo, dat ie destijds plotseling onderdook omdat iemand een aanslag op hem wilde plegen.

Ze hadden kunnen doen wat ze wilden zonder direct meer dan 10 jaar soapgeschiedenis ten grabbel te gooien.
Ik ondersteun dit volledig, al vind ik het in Frits z'n geval echt zo'n definitieve moord. Die originele scéne waarin hij vermoord wordt is in mijn ogen wellicht de geweldigste scéne uit de geschiedenis van GTST; op de 1000ste aflevering stierf de grootste bad guy die de serie tot die tijd kende. De schrijvers hadden moeten accepteren dat hij dood is en niet meer terug kan komen. Het is jammer dat men voor de spanning iemand gaat terughalen en dan vanalles gaat verzinnen. Ik ben het met je eens dat een soap het onmogelijke waar kan maken en zelfs nog enigszins geloofwaardig ook, maar Frits van Houten is nu eenmaal dood en ze hadden hem gewoon dood moeten laten. Nu zit er een vreemde nasmaak aan het geheel.

Bovendien vind ik Casper van Bohemen in de rol van Frits echt geweldig, en aangezien hij best wel betrokken is bij de serie en zelfs bij de verhaallijn van Martine dacht 'wat zou Frits hier van gedacht hebben?' geeft aan dat het hem in zijn bloed zit. Het was dan ook beter geweest als hij naar het buitenland was vertrokken of ik de bak was terechtgekomen. Dood kan ook in scéne zijn gezet, maar niet na zo'n fragment als de moord op Frits die voor de kijkers overduidelijk te zien was en in hun geheugen staat gegrift, omdat het zo'n geweldige scéne is.
pi_60746648
Ben het met je eens dat ze van het verleden af moeten blijven mits ze niets toe te voegen hebben. Alleen het personage Frits van Houten loopt als een rode draad door GTST, hij is zo gezegd de ontbrekende schakel in talloze verhaallijnen betreffende zijn familie en Sanders. Zonder hem zou Ludo Sanders nooit eens echt goed op zijn bek kunnen gaan. Met andere woorden hij had aan Frits zijn gelijke gehad, hij zou hem uit kunnen schakelen. Aan Herman Hogendoorn had hij uiteraard zijn superieur maar die kan niet meer terug dus blijft Frits over. Dit heb je nu ook weer, Ludo zijn personage schreeuwt om waardige tegenstand. Gebeurt dit niet dan voegt zijn personage in dit stadium ook niets meer toe aan de serie aangezien hij zoals eerder gezegd vrijwel uitgemolken is.

Wat betreft Frits zijn sterfscène, beste GTST scène ooit voor mij maar juist omdat het zo indrukwekkend werd neergezet zou het in mijn optiek dus best wel in scène gezet kunnen zijn. Ook de hele Hans van Houten verhaallijn zou nog wel enigzins plausibel gemaakt kunnen worden. Enige tijd geleden had ik hierover een discussie op GTST.nl waarbij we tot de conclusie kwamen dat Hans van Houten best wel eens een complot zou kunnen zijn tot nieuwe indentiteit voor Frits. Redenen hier omheen kunnen zo verzonnen worden. Kijk ze hebben het nu zo grondig verpest dat ze het eigenlijk verplicht zijn om er nog even weer een waarige twist aan te geven. En wat nou beter om hem dan ook maar gelijk helemaal terug te halen? Ludo kreeg 3 dodelijk schoten in zijn lijf en kon terug. Waarom dan Frits niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 11-08-2008 22:38:17 ]
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:29:47 #97
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60764396
Ik ben het grotendeels met je eens, Mike. Het is sowieso jammer dat mensen steeds tijdelijke rollen aannemen, of er uit worden geschreven, voordat ze zich echt kunnen manifesteren. De strijd tussen Frits, Martine en Herman was indrukwekkend en kon gelijk opgaan, omdat het over jaren was uitgestrekt en alle personages een lange tijd in de serie zaten.

Nu Inge Ipenburg een tijdelijke rol kreeg, was de ondergang van Martine, ten opzichte van Ludo, eigenlijk al duidelijk vanaf het begin. Die rol van Casper van Bohemen zorgde voor hetzelfde probleem. Als hij in de serie was gebleven hadden ze best Frits terug kunnen ha;len, aangezien alles kan in soapland, maar nu had het niet veel uitgemaakt, want dan had Frits toch al snel het veld moeten ruimen. Ik vind het alleen erg jammer dat ze goede verhaallijnen dan maar te grabbel gooien voor een tijdje spanning.

Ik vind dat er een personage moet komen (slechterik) dat wel in de serie kan blijven en gelijk op kan gaan aan Ludo. Of dat nu Frits, Martine of een nieuw personage is, maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar een goed personage is dat lang in de serie kan blijven. Het is, zoals je al aangaf, noodzakelijk voor Ludo om eens een goede tegenstander te hebben. De rol van Ludo is op het moment ook niet meer wat het geweest is, omdat hij niets anders te doen heeft dan geestespatiëntje spelen bij een psychiater.
pi_60857832

Hmm, hoe was het verhaal met Linda ook alweer?
In deze tijd had ik geen tijd om GTST te kijken...
Was ze verlamd toen ze in die container lag, of gekneveld waardoor ze er niet uit kwam? Die schreeuwende stem uit de afvalbak, waarom viel de vuilnis-ophaal ventjes dat nooit op, of was het haar ziel ofzo?

En waarom belandde ze in de container? En wat had ze misdaan volgens Morris?
En is ze daarin achtergebleven? Details graag...

[ Bericht 0% gewijzigd door GSMboy op 15-08-2008 16:21:30 ]
pi_60860297
Morris dacht dat ze dood was geloof ik, en dat de politie zou denken dat hij haar vermoord had omdat ze ruzie hadden geloof ik.
Maar ze heeft een ziekte waardoor ze soms voor dood neervalt, maar dan is ze dus niet dood. Daarom dumpte hij haar daar. En de rest weet ik ook niet meer.
know'm sayin?
word? word.
pi_60879849
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef alors het volgende:
Morris dacht dat ze dood was geloof ik, en dat de politie zou denken dat hij haar vermoord had omdat ze ruzie hadden geloof ik.
Maar ze heeft een ziekte waardoor ze soms voor dood neervalt, maar dan is ze dus niet dood. Daarom dumpte hij haar daar. En de rest weet ik ook niet meer.
Ik walgde echt van het personage Morris, het is sowieso al ziek dat je iemand in een vuilcontainer dumpt natuurlijk, maar dat ie dan gewoon vrolijk verder ging met alledaagse dingen zonder enige oprechte vorm van wroeging. Hetzelfde als toen ie Ludo neerschoot, zelfs toen hij het zich herrinerde was ie alleen maar bang voor de wraak van Ludo. En waar ik nog het meest van baalde is dat Barbara hem altijd de hang boven het hoofd hield, veroordeelt de hele wereld behalve 3 mensen: Charlie, Morris en d'r lelijke zelf
Een heer met stijl
pi_60908994
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik walgde echt van het personage Morris, het is sowieso al ziek dat je iemand in een vuilcontainer dumpt natuurlijk, maar dat ie dan gewoon vrolijk verder ging met alledaagse dingen zonder enige oprechte vorm van wroeging. Hetzelfde als toen ie Ludo neerschoot, zelfs toen hij het zich herrinerde was ie alleen maar bang voor de wraak van Ludo. En waar ik nog het meest van baalde is dat Barbara hem altijd de hang boven het hoofd hield, veroordeelt de hele wereld behalve 3 mensen: Charlie, Morris en d'r lelijke zelf
Ik vond Moris toen het nog met een r was nog wel tof.
Als hij nou gewoon als Morris was terug gekomen dan had het nog wat kunnen worden.
Geert hoes viel achteraf ook wel mee.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60915678
Er gaan nog meer koppen rollen, meldde de Telegraaf gisteren:
quote:
'GTST heeft te veel acteurs'

AMSTERDAM - De afgelopen weken ontstond er al veel commotie rond het ontslag van Chris Comvalius uit Goede tijden, slechte tijden. Het lijkt slechts stilte voor de storm, want er dreigen meer ontslagen.

In de dagelijkse 22 minuten zendtijd van de soap is ruimte voor 18 personages. Door de komst van de familie Huygens kwamen er aan het einde van vorig seizoen opeens vier karakters bij. Naast Comvalius moeten er op korte termijn nog drie personages uit de serie worden geschreven. Welke acteurs of actrices buiten de boot gaan vallen, is nog niet bekend.
pi_60928988
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 07:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Er gaan nog meer koppen rollen, meldde de Telegraaf gisteren:
[..]
Barbara en Charlie bijvoorbeeld
Een heer met stijl
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:00:24 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60929432
Chris Comvalius kan prima gemist worden, Bing niet.
Barbara ook, Charlie weer niet.

En die Lorena mag ook zsm de set verlaten.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:03:35 #105
28946 mirelia
pi_60932594
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:

Bing mag van mij gisteren al weg.....voegt echt niets toe met dat gechagerijn
Shuffle up and deal!!!
pi_60941459
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:

Juist Charlie, liever dan Barbara, stomme egocentrische, hysterische superbitch dat ze is
Een heer met stijl
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:10:35 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60945194
quote:
GTST-acteur Christophe Haddad weer vrijgezel
Uitgegeven: 19 augustus 2008 09:20
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2008 09:20

AMSTERDAM - Goede Tijden Slechte Tijden-acteur Christophe Haddad en musicalactrice Annemieke van der Veer zijn uit elkaar. Dat heeft het management van de artiesten bekendgemaakt.

Haddad en Van der Veer hadden zeven jaar een relatie.

De acteurs zouden samen hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten. Volgens hun management houden de twee wel nog van elkaar maar staan ze 'te verschillend' in het leven.

De 29-jarige Haddad is sinds eind 2003 in GTST te zien als Nick Sanders. De 37-jarige Van der Veer speelde onder meer in de musicals 'Cats' en 'The sound of music'.

(c) Novum
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:00:03 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60953758
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef mirelia het volgende:

[..]

Bing mag van mij gisteren al weg.....voegt echt niets toe met dat gechagerijn
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Juist Charlie, liever dan Barbara, stomme egocentrische, hysterische superbitch dat ze is
Gelukkig zijn we het blijkbaar eens over Lorena
pi_61092987
Barbara zo snel mogelijk de serie uit het begint morgen al weer toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61093017
Is er al iets bekend over het nieuwe seizoen en weet iemand welke seizoenen al verkrijgbaar zijn?
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:10:54 #111
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61094234
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef joep.t het volgende:
Is er al iets bekend over het nieuwe seizoen en weet iemand welke seizoenen al verkrijgbaar zijn?
Voor het nieuwe seizoen zou ik even de spoilers lezen op de gtst website of je tv-gids. Verder komt er waarschijnlijk een nieuwe leadermuziek, vertrekken enkele personages uit de serie en komt er misschien een nieuwe acteur bij, maar dat zullen we vanaf morgen wel weer zien.

Seizoen 1 en 2 zijn op DVD te koop en het is uitkijken naar seizoen 3, maar dat kan nog wel even duren, al mag het van mij liever vandaag dan morgen worden uitgebracht.
  Moderator zondag 24 augustus 2008 @ 21:20:05 #112
42184 crew  DaMart
pi_61094544
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Voor het nieuwe seizoen zou ik even de spoilers lezen op de gtst website of je tv-gids. Verder komt er waarschijnlijk een nieuwe leadermuziek, vertrekken enkele personages uit de serie en komt er misschien een nieuwe acteur bij, maar dat zullen we vanaf morgen wel weer zien.

Seizoen 1 en 2 zijn op DVD te koop en het is uitkijken naar seizoen 3, maar dat kan nog wel even duren, al mag het van mij liever vandaag dan morgen worden uitgebracht.
Gaan ze weer terug naar het oude, of stappen ze nog meer af van het originele concept? Dat laatste lijkt mij dan weer niet slim als het herkenningsgevoel al wegebt bij je kijkers, en ze juist de oude leaders beter konden waarderen.
pi_61095327
Ik ben begonnen met kijken bij seizoen elf heb ik echt wat gemist?
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:08:01 #114
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61095886
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:48 schreef joep.t het volgende:
Ik ben begonnen met kijken bij seizoen elf heb ik echt wat gemist?
Je bedoelt de voorgaande seizoenen? Ja, dan heb je echt wat gemist. De beste tijd was seizoen 1 t/m 10, daarna nam het kwalitatief af, al zijn de meningen daar over verdeeld. Ik zelf vond het tot en met seizoen 14/15 ook nog wel redelijk.

Je hebt een heleboel gemist, zoals Arnie en Peter, Helen Helmink, de complete familie Alberts, geweldige psychopaten als Lisette de Boer en Pete Jenssens, de beste Dian (Chris Jolles), Bowien, Ludo als geweldige maffiaschurk, de grootste slechteriken uit de serie: Frits van Houten, Martine Hafkamp in haar oude vorm, Herman Hogendoorn en Onno P. Wassenaar, vele ontvoeringen, prachtige bruiloften, de moordaanslag op Frits, enzovoort, enzovoort.

Ik raad je sterk aan die DVD-boxen te kopen. Zeker seizoen 2 is de moeite waard. Seizoen 3 en 4, die nog moeten uitkomen zijn nog beter, dus als je wil weten wat je hebt gemist zou ik daar zeker wat van te zien willen krijgen als ik jou was.
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:09:15 #115
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61095935
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Gaan ze weer terug naar het oude, of stappen ze nog meer af van het originele concept? Dat laatste lijkt mij dan weer niet slim als het herkenningsgevoel al wegebt bij je kijkers, en ze juist de oude leaders beter konden waarderen.
Oordeel zelf, het is een remix van de laatste versie.
Dit is de waarschijnlijke nieuwe leader:

pi_61102364
amateurisme druipt eraf.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:51:13 #117
32015 suus21
Andre rocks!
pi_61105150
vnv begint het weer of niet...?
fijn!
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 11:12:05 #118
42184 crew  DaMart
pi_61105633
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Een verbetering kan ik dat nou niet echt noemen .
pi_61105891
Haha wat een kut leader.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61109141
Zeker een stomme leader, ook slecht dat ze het nu ook in hu symbool 'gtst' noemen, een naam bedacht door fans eigenlijk.

Hier nogmaals een echte Leader

Op de site is er ook een 4-delig foto album van Robert Alberts gemaakt, zo kun je zien dat wat Now4life zegt zeker waar is, de foto waar Philip van Alphen te zien is, is in de tijd van de overgang van klassiek naar modern gtst, het kritieke punt waar het in mijn ogen steeds slechter werd en waar het personage Robert als zijn stijl en waardigheid verloor.

Overzicht Robert
Een heer met stijl
pi_61109142
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ingezongen door Vicky?

Wat een kutleader...
know'm sayin?
word? word.
pi_61109696
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:51 schreef suus21 het volgende:
vnv begint het weer of niet...?
Jup

Wat een KUTleader, ik wil de oude terug
Aids.
pi_61109861
Robert gaat vast een heleboel manga lezen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:04:33 #124
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61109884
OMG, die leader. Dit kan niet waar zijn.
pi_61111617
Intern heeft een aantal verschuivingen plaatsgevonden. Zo stort een nieuw schrijversduo zich op de verhaallijnen en de uitvoerende productie wordt nu gedaan door de voormalige hoofdschrijver. Het zal GTST zeker ten goede komen, luiden de eerste enthousiaste reacties
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:13:13 #126
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_61113242
Wij hebben sinds vanochtend geen geluid meer bij de RTL zenders.

Hij doet het weer.

[ Bericht 27% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 25-08-2008 17:03:43 ]
pi_61116841
vanavond weer

wat was ook alweer de cliffhanger
pi_61116999
ik weet hem weer even op youtube opgezocht
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:46:07 #129
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61117213
Nou, het belooft heel wat. Van wat ik heb gelezen komt er dus een nieuwe leader(muziek), is er een nieuw schrijversteam dat het realistischer wil maken en zullen we meteen al van de ene verbazing in de andere vallen (Janine, Nick) en zullen oude personages op spectaculaire wijze plaatsmaken voor nieuwe mensen. Het blijkt heel wat positieve reacties gehad te hebben. Ik ben op zijn minst benieuwd nu....

Er klopt erg weinig van de nieuwste cliffhangerquiz op de website van GTST:
'wie zag je niet in de eerste scéne van seizoen 3': Herman Hogendoorn, Suzanne Balk en Martine Hafkamp. Ze zaten er allemaal in, alleen kwam Suzanne later binnen.

'Helen Helmink vertelt Peter eindelijk in seizoen 4 dat hij haar zoon is en hoe gaat het verder in seizoen 5?' Ze vertelde het in seizoen 3 en het ging dus in seizoen 4 verder.

'Seizoen 18 eindigde met Nick en Charlie, hoe gaat het verder in seizoen 19?' Blijkbaar met Ludo, maar hoe moet je dat weten als het seizoen pas vanavond begint?

Wazige zooi.

[ Bericht 24% gewijzigd door nWo4Life op 25-08-2008 18:54:45 ]
pi_61118537
WAt is er met Nick en Janine krijgen die een relatie ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61119115
Een schaamteloze tvp.

Ik ga er weer even voor zitten, hopelijk wordt er een stijgende lijn qua niveau ingezet dit seizoen.
pi_61119422
!
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_61119458
Jezus, die begintune gaat er ook steeds meer op achteruit met elke nieuwe .
pi_61119467
My god, die leader is drama.
pi_61119476
Wat hebben ze nu weer gedaan met die tune

Ik ben echt het verhaal compleet kwijt Echt geen flauw idee waar het over gaat!
pi_61119602
She sure takes her sweet time .
pi_61119720
Nick wil blijkbaar alsnog een dood kind.
pi_61119738
Ben ik de enige die het saai vindt?
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 20:14:48 #139
42184 crew  DaMart
pi_61119820
En toch die kutmuziek... ze willen de kijkers wegjagen zeker .
pi_61119831
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Ben ik de enige die het saai vindt?
Eerste weken kijkt altijd een beetje onwennig, tenminste daar heb ik last van.
pi_61120264
Ze laten Ludo opeens wel op Tony Soprano lijken

Paniek aanvallen.
Hij gaat opeens naar een psychiater.
Hij stormt ook regelmatig weg bij die psychiater.
Hij heeft sexuele fantasieën over die psychiater.
No bitch to me
pi_61120393
Wat een zeikaflevering, ik heb voor de tune gemist...

Maar ik lag wel helemaal dubbel van Dronken Dennis Hij is echt zooooo goed als ie dronken is
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 20:37:23 #143
42184 crew  DaMart
pi_61120543
Voor de hoeveelste keer gaan Ludo en Janine weer terug bij elkaar komen nu?
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:43:56 #144
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61120762
Ik vond het best een boeiende aflevering.
Wel kleinste cast ooit.
pi_61120923
ik vond eerste aflevering best wel een beetje een tegenvaller
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2008 @ 21:47:41 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61123030
ik vond het best meevallen.
mij kon het in elk geval boeien.
alleen dat charlie zei dat ze nog van nick houdt, vind ik
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:51:17 #147
32015 suus21
Andre rocks!
pi_61125338
veel ludo en janine is altijd goed...morgen wordt helaas weer zo'n zeik afl..maar ik kijk toch
fijn!
pi_61127028
Wat mij interesseerde: zijn Anita en Rick echt 'dood' of was het een wensdroom/hallucinatie van Dennis?

Van mij mogen ze trouwens alledrie weg, vooral Anita en Dennis.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:26:02 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61128111
Hmm, het staat (nog) niet online... shit
pi_61129373
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:26 schreef James1988 het volgende:
Hmm, het staat (nog) niet online... shit
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)2008_Afl_21-3646.xml
Pretentieus geneuzel.
pi_61132924
Ik vond het wel interresant .
Oke er gebeurde niet veel maar het acteerwerk van Nick Ludo en Janine was goed.
Jammer van de andere twee personages. Vooral die dokter was een drama.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:36:33 #152
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61133008
Ik vind die leadermuziek niet zo heel erg, de vorige vond ik al helemaal niets, hier zit nog een beetje swing in. Dat went trouwens snel genoeg.

Aflevering was inderdaad niet zo spectaculair. Maar goed, we zullen wel zien hoe het zich ontwikkelt.

Vanavond wordt het pas echt spannend, want dan ligt Rik in een "morotarium".
pi_61133259
Ik heb niet eens gekeken, maar het moet wel heel erg zijn als mensen de eerste aflevering van het seizoen al een zeikaflevering vinden
Een heer met stijl
pi_61137941
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind die leadermuziek niet zo heel erg, de vorige vond ik al helemaal niets, hier zit nog een beetje swing in. Dat went trouwens snel genoeg.

Aflevering was inderdaad niet zo spectaculair. Maar goed, we zullen wel zien hoe het zich ontwikkelt.

Vanavond wordt het pas echt spannend, want dan ligt Rik in een "morotarium".
is dat zo ja hahaha

ach die komt nog wel weer is levend terug
pi_61144527
quote:
Je bedoelt de voorgaande seizoenen? Ja, dan heb je echt wat gemist. De beste tijd was seizoen 1 t/m 10, daarna nam het kwalitatief af, al zijn de meningen daar over verdeeld. Ik zelf vond het tot en met seizoen 14/15 ook nog wel redelijk.

Je hebt een heleboel gemist, zoals Arnie en Peter, Helen Helmink, de complete familie Alberts, geweldige psychopaten als Lisette de Boer en Pete Jenssens, de beste Dian (Chris Jolles), Bowien, Ludo als geweldige maffiaschurk, de grootste slechteriken uit de serie: Frits van Houten, Martine Hafkamp in haar oude vorm, Herman Hogendoorn en Onno P. Wassenaar, vele ontvoeringen, prachtige bruiloften, de moordaanslag op Frits, enzovoort, enzovoort.

Ik raad je sterk aan die DVD-boxen te kopen. Zeker seizoen 2 is de moeite waard. Seizoen 3 en 4, die nog moeten uitkomen zijn nog beter, dus als je wil weten wat je hebt gemist zou ik daar zeker wat van te zien willen krijgen als ik jou was
.

Komen alle seizoenen eigenlijk op dvd ?
pi_61144549
Ik vond de afleveringen trouwens erg ok!
Beetje aparte opzet maar wel veelbelovend!
pi_61148110
was nix mis mee hoor met de aflevering van gister en die van vandaag tot nu toe Heb me rotgelachen om Dennis...vanznstoelvalactie
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_61148330
Dennis
pi_61148402
Dennis moet echt zijn eigen serie krijgen als alcoholist, hij is echt hilarisch

"Ja, Rik die neemt niet op, die ligt natuurlijk in het Moritowa-mortarium"
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_61148825
neeehh...rickenanitababy dooooddd
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:47:20 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61149063
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:

Idd.

Toen hij probeerde mortuarium uit te spreken en er zo serieus bij keek, vroeg ik me af hoevaak deze scene overnieuw heeft gemoeten.
pi_61150590
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:39 schreef DjinN het volgende:
neeehh...rickenanitababy dooooddd
Viel te verwachten

En wat dat nepgeld betreft, die nieuwe schrijvers kijken echt teveel naar Bassie en Adriaan
Een heer met stijl
pi_61150843
Ik dacht ook al aan Bassie en adriaan
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:41:58 #164
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61150905
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Viel te verwachten

En wat dat nepgeld betreft, die nieuwe schrijvers kijken echt teveel naar Bassie en Adriaan
Haha, ja, dat hele ontvoeringsverhaal was wel erg nep. Noud als Inspector Gadget die overal een oplossing voor heeft, terwijl de veel oudere Floris met de handen in het haar zit. Ik vond bovendien dat ze erg nuchter waren en al meteen plannetjes aan het smeden waren. Ze hadden wel wat meer in paniek mogen zijn en wat meer emotie kunnen tonen. Een flinke ruzie, voordat er pas wat gedaan werd.

Dennis was wel melig zo. Ik vraag me alleen af wat de familie Huygens in Godsnaam moest toevoegen vandaag. Pap en mam zijn 25-jaar getrouwd. Schok! Ik zag eerder een incestieuze kus aankomen tussen broer en zus die in het echt vriend/vriendin zijn, dan brave burgers die een feestje planden. Wellicht is mijn geest iets te gecorrumpeerd door al die jaren GTST dat ik normale verhaallijnen nog verdenk van vreemde wendingen.
pi_61151005
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:41 schreef nWo4Life het volgende:

Ik vraag me alleen af wat de familie Huygens in Godsnaam moest toevoegen vandaag. Pap en mam zijn 25-jaar getrouwd. Schok! Ik zag eerder een incestieuze kus aankomen tussen broer en zus die in het echt vriend/vriendin zijn, dan brave burgers die een feestje planden. Wellicht is mijn geest iets te gecorrumpeerd door al die jaren GTST dat ik normale verhaallijnen nog verdenk van vreemde wendingen.
Je zult ook wel zien dat dat huwelijk ooit op de klippen gaat lopen, 25 jaar getrouwd, maar zodra ze zichtbaar worden in Meerdijk verandert de continuïteit in hun leven ineens.

Net als Robert en Jef in seizoen 1 die al talloze jaren ruzie hadden en plotseling alles binnen 5 minuten hadden bijgelegd om het er nooit meer over te hebben
Een heer met stijl
pi_61151115
quote:
Ik vond bovendien dat ze erg nuchter waren en al meteen plannetjes aan het smeden waren. Ze hadden wel wat meer in paniek mogen zijn en wat meer emotie kunnen tonen. Een flinke ruzie, voordat er pas wat gedaan werd
Ja zo zie je maar dat dit een relatief 'oude soap' is, ze hebben sommige dingen al zo vaak gehad dat ze het maar gewoon weglaten, wat het wel een stuk nepper doet overkomen. In seizoen 1 en 2 was alles nog nieuw, vreemdgaan, een (echt)scheiding , de stap van school naar werk maken enzovoorts.
Het was wel een stuk amateuristischer toen, maar gek genoeg toch een stuk realistischer.
Een heer met stijl
pi_61151268
Vond het weer prima vandaag niet spectaculair,Maar er zit een lekker tempo in en ik heb alweer zin in morgen!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:29:52 #168
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61152655
De Huygentjes waren echt bloedirritant, heb ook niet gekeken maar met m'n telefoon zitten spelen. Saai stukje. Verder was de aflevering best ok, zeker dronken Dennis met z'n monatorium o.i.d., maar dat die baby dood is, interesseert me eigenlijk totaal niet.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:54:24 #169
32015 suus21
Andre rocks!
pi_61156673
godver de afl. van vandaag staat nog niet online..
fijn!
pi_61157236
Weer een stuk Emo Tv terug op Tv
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_61157246
en die leader is slecht.

Groetjes mij
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_61157441
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:33 schreef Silver_Shark het volgende:
en die leader is slecht.

Groetjes mij
Ik vind deze leader eigenlijk beter dan vorige, niet beter dan de oorspronkelijke natuurlijk
Een heer met stijl
pi_61159101
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind deze leader eigenlijk beter dan vorige, niet beter dan de oorspronkelijke natuurlijk
Ik ook,Beter gezongen meer tempo en een goede swing
pi_61175017
Hoe slecht was dat met Noud Hoe die daar stond
pi_61175044
OMG! Noud!

Jee en mijn reactie dan... ik ging gewoon huilen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:35:30 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61175072
Spannend.

Maar hoelang houden ze dit zo vast?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:42:26 #177
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_61175244
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:35 schreef Frey het volgende:
Spannend.

Maar hoelang houden ze dit zo vast?
Als het op zo'n tempo doorgaat ligt vrijdag de hele cast in het ziekenhuis
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:43:52 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61175283
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef MissJ het volgende:
... ik ging gewoon huilen
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 20:50:05 #179
42184 crew  DaMart
pi_61175442
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:33 schreef jmac het volgende:
Hoe slecht was dat met Noud Hoe die daar stond
Dan richt iemand een pistool op je vriendin, ren je er langs en ga je voor hem staan. In plaats van dat je hem gewoon omver beukt .

En waar kwam die politie vandaan? De enige ingang van die loods was toch aan de andere kant, of stonden ze al in een hoek te wachten? .
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:04:23 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61175837
Whehehe Noud

Dat was erg slecht ja, maar leuk geprobeerd.
pi_61176141
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan richt iemand een pistool op je vriendin, ren je er langs en ga je voor hem staan. In plaats van dat je hem gewoon omver beukt .

En waar kwam die politie vandaan? De enige ingang van die loods was toch aan de andere kant, of stonden ze al in een hoek te wachten? .
Ik snap die Gilbert ook niet, net als de politie je in het vizier heeft nog effe schieten en jezelf dus een gevanistraf cadeau doen, als ie niet had geschoten, was ie misschien niet eens richting bak gegaan, althans niet lang
Een heer met stijl
pi_61179188
quote:
OMG! Noud!

Van mij mag 'ie wel een seizoen of 3 blijven liggen
pi_61179840
Ik vond Isabella echt een zeikmuts eerste klas die met alles weg kwam
Een heer met stijl
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:06:44 #185
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_61179866
Ik zou isabella wel doen
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_61180095
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik zou isabella wel doen
Toen wel ja.
pi_61182664
quote:
Huillie!!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:40:08 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61186636
quote:
OMG! Noud!

pi_61190461
Iemand enig idee of ik de afgelopen twee afleveringen ergens kan bekijken? Ik kan alleen van maandag vinden.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:36:51 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61197462
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:

Jaaa!
Vind het een klote personage maar dronken is hij indd. erg grappig, zowaar humor in Gtst. Goed acteur eigenlijk, kan me er namelijk dood aan ergeren en dan speel je goed. Meestal tenminste.

Dat briljante plan van Noud met dat geld is natuurlijk belachelijk. Hoe kómen ze erop? Toen Laura zei: je hebt teveel films gekeken", dacht ik dat het nog wel goed zou komen. Maar helaas, het plan ging door. Zoals iemand al schreef, er had wel meer paniek gemogen. Nee hoor, zij komen gelijk met een plan. Niks geen drama of emotie verder.
Als ik ontvoerd wordt zie ik mijn ouders en broertje + zus ook niet gelijk plannen maken hoor.

Vond het vd week een mooie scene tussen Ludo en Janine toen Ludo een paniekaanval kreeg. Mooi zoals Janine hem kalmeerde enzo met herinneringen over Nina. Goed gespeeld.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 19:49:26 #192
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61201072
Laat ik die laatste scène nou niet meteen afvallen. Zo slecht zag het niet uit in vergelijking met een heleboel zaken uit de laatste seizoenen. Ik heb meer moeite met de aanpak van de verhaallijn als geheel. Dat gaat wel erg snel en erg nep. Rik en Anita hadden wel redelijk goede scènes, al heb ik al snel geoeg van die ingezongen muziek; dat is zo Amerikaans. En ze moeten minder fantaseren, zoals Nick over Sjors nadacht. Straks weet je niet meer wat er nou wel of niet is gezegd. Over het algemeen echter geen verkeerde aflevering. Het was in ieder geval spannend genoeg om te bekijken.
pi_61201408
OMFG Dat was echt slecht. Ik zat hardop te lachen. Jezus noud, "Ik hou van je " Ik zat er gewoon op te wachten. onze nieuwe superheld Die heeft te veel bassie en adriaan gekeken.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:13:19 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61201685
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG Dat was echt slecht. Ik zat hardop te lachen. Jezus noud, "Ik hou van je " Ik zat er gewoon op te wachten. onze nieuwe superheld Die heeft te veel bassie en adriaan gekeken.
Dat was idd erg slecht.
pi_61201865
En nu is hij spring levend prachtig dit stuk Emo tv
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:30:50 #196
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61202159
Erik de Vogel blijft de beste acteur van de serie.
pi_61202173
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 19:49 schreef nWo4Life het volgende:
En ze moeten minder fantaseren, zoals Nick over Sjors nadacht. Straks weet je niet meer wat er nou wel of niet is gezegd.
Dat is indd. ontzettend irritant. Deze was ook niet zo duidelijk met een dromerig wolkje erom heen enzo.
pi_61202554
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef Frey het volgende:
Erik de Vogel blijft de beste acteur van de serie.
Absoluut.
pi_61203596
Goede spannende aflevering weer!
Erik de Vogel was fantastisch.
Morgen alleen wordt het echt een zeikaflevering.
pi_61204773
Ik heb 3 afleveringen gemist en kan morgen ook niet kijken, maar RTL schiet niet echt op met afleveringen online plaatsen
Aids.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:19:33 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61205014
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 afleveringen gemist en kan morgen ook niet kijken, maar RTL schiet niet echt op met afleveringen online plaatsen
Ze staan gewoon online hoor.
pi_61215520
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze staan gewoon online hoor.
Ja klopt, verkeerd gekeken
Aids.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:18:52 #203
42184 crew  DaMart
pi_61225543
Die ontvoeringsverhaallijn is wel in recordtempo afgelopen, alsof ze alleen maar even wat spannends nodig hadden voor de cliff vorig seizoen en er verder niets mee wilden doen.
pi_61229093
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me dood aan dat gezang er door heen, wat was er mis met die thema achtergrondmuziek? Ik hoop dat RTL er snel mee kapt
Een heer met stijl
pi_61236433
Ja leuk hoor, die leader sorteren op gezinnen, maar waarom staat Dennis apart en niet bij Laura en Noud enzo?
Aids.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:50:52 #206
161337 misspunt
Oh, coulda shoulda Prada!
pi_61237304
Omdat die eruit gaat
I'm a hoot and a half, and I got a killer rack!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:56:16 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61237390
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:04 schreef Mss het volgende:
Ja leuk hoor, die leader sorteren op gezinnen, maar waarom staat Dennis apart en niet bij Laura en Noud enzo?
Ik let daar helemaal niet op.
pi_61238391
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik let daar helemaal niet op.
Dat doen ze overigens al een hele tijd, kijk maar naar mijn eerder link naar een leader uit seizoen 4, mensen die aan elkaar gerelateerd zijn komen achter elkaar, de buitenbeentjes op het einde met natuurlijk Helen Helmink eeuwig als laatste
Een heer met stijl
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:16:41 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61241352
Het is zo raar om Robert niet als eerste te zien.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:11:59 #210
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61242187
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me dood aan dat gezang er door heen, wat was er mis met die thema achtergrondmuziek? Ik hoop dat RTL er snel mee kapt
Ik ergerde me er ook al aan en het viel me al de eerste uitzendingen op dat ze die kant op wilden gaan. Zogemaand om het emotioneler te maken. De muziek van Ronald Schilperoort is altijd goed genoeg geweest, dus ze moeten nou niet doorslaan. Een keertje is prima, maar niet bij elke scène die zogenaamd iets meer bijzonder moet zijn dan de anderen...
pi_61249897
Kende iemand dit filmpje?

Charlotte Besijn speelt erin en ook mensen die in de club van Sinterklaas hebben meegespeeld....
Een heer met stijl
  maandag 1 september 2008 @ 20:26:15 #212
161337 misspunt
Oh, coulda shoulda Prada!
pi_61301825
Ik vind die muziekmomenten heerlijk!
I'm a hoot and a half, and I got a killer rack!
pi_61301950
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef misspunt het volgende:
Ik vind die muziekmomenten heerlijk!
Eens! Net was het mooi met Ludo en Nina.
Sowieso een goede aflevering vandaag gaat de goede kant op.
Lousy
  maandag 1 september 2008 @ 20:37:13 #214
28946 mirelia
pi_61302241
Ik vind het verschrikkelijk...het leid te veel af.
Als Ronald Schilperoort daar verantwoordelijk voor is dan valt me dat van hem tegen (ik ken hem nog van vroeger)
Shuffle up and deal!!!
pi_61303980
Een tijdje terug was er toch een voorstukje als ik me niet vergis waarin iemand een pistool tegen het hoofd van nick hield. Kan me herinneren dat ik toen dacht dat het jack was.
Maar heb er daarna niets meer van gezien, komt dat nog, of was dat een droom of iets dergelijks?
Same Shit, Different Day......
pi_61304018
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef mirelia het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk...het leid te veel af.
Ik vind het ook afgrijselijk, vroeger een subtiel deuntje eronder die de emoties aangaf en versterkte, nu dat gebler er doorheen, waardoor je soms nauwelijks verstaat wat ze zeggen
Een heer met stijl
  maandag 1 september 2008 @ 22:45:20 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61307678
Waarom denkt die Charlie dat ze nog steeds eisen kan stellen?
pi_61307976
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Frey het volgende:
Waarom denkt die Charlie dat ze nog steeds eisen kan stellen?
Tja omdat het Charlie is

Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Een heer met stijl
  maandag 1 september 2008 @ 22:53:29 #219
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61308029
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Toen had je ook nog Bronkhorst.
pi_61310972
Jezus wat is die Charlie irritant
Aids.
pi_61311585
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Toen had je ook nog Bronkhorst.
Met zijn typische blik: Insuline, meneer Heeze?
Een heer met stijl
pi_61311629
quote:

[..]

Tja omdat het Charlie is

Wat was dat dan?

Kan me zo niet 1,2,3 herinneren wat dat was.
Aids.
  dinsdag 2 september 2008 @ 01:16:09 #223
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_61311667
quote:

[..]

Tja omdat het Charlie is

Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?

Charlie vond ik echt weer walgelijk irritant, ze denkt echt dat ze eisen kan stellen... één simpele DNA-test zal bewijzen dat Nick de vader is van Valentijn, en dan kan Charlie de cel in ofzo.
pi_61312100
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:16 schreef James1988 het volgende:

[..]

Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?
Ik heb het over het eerste Martine tijdperk (1990-1994), toen huurde ze Koen Heeze in om Helen Helmink te vermoorden die toen haar grootste rivale was.
quote:
Charlie vond ik echt weer walgelijk irritant, ze denkt echt dat ze eisen kan stellen... één simpele DNA-test zal bewijzen dat Nick de vader is van Valentijn, en dan kan Charlie de cel in ofzo.
Een heer met stijl
pi_61312212
Ik kan er bijna niet meer naar kijken met die stomme liedjes steeds tussendoor....
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 07:17:16 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61312947
ik kan het helaas niet meer zo vaak zien en ik vroeg me af waar sjors is gebleven?
pi_61313559
quote:
Musicalster Marjolein Keuning naar GTST

AMSTERDAM - Musicalster Marjolein (45) heeft een hoofdrol weten te bemachtigen in soap Goede Tijden Slechte Tijden.

Wat voor rol ze precies gaat spelen is nog onbekend, maar: "Marjolein krijgt een heel belangrijke en spraakmakende rol in de soap", aldus RTL.

Ze zal vanaf 20 oktober te zien zijn.

Marjolein (getrouwd met musical/operaster Henk Poort) speelde eerder in musicals als Les Misérables en presenteerde muziekprogramma Het gevoel van.... Ook speelde ze in soap Onderweg naar Morgen en in de serie Vrouwenvleugel.
Bron: de Telegraaf
pi_61314072
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:18 schreef DaMart het volgende:
Die ontvoeringsverhaallijn is wel in recordtempo afgelopen, alsof ze alleen maar even wat spannends nodig hadden voor de cliff vorig seizoen en er verder niets mee wilden doen.
Dat was het volgens mij ook, Gilbert werd ook pas een week ofzo voor de zomerstop geintroduceerd. Beetje matig vind ik dat.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:40:19 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61319543
Jack komt toch wel terug?
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:04:08 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61321447
Marjolein Keunig is een leuke vrouw, vind ik .

Nina is er niet leuker op geworden met dat blonde haar, dat maakt haar flets. Donker stond veel pittiger.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61321538
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:40 schreef Marrije het volgende:
Jack Spijkerman?

Ik denk dat hij zo een rol in GTST zou accepteren.
pi_61325976
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:40 schreef Marrije het volgende:
pas in december ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 18:18:12 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61326065
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:04 schreef Vivi het volgende:

Nina is er niet leuker op geworden met dat blonde haar, dat maakt haar flets. Donker stond veel pittiger.
wie is dat ook alweer?

ik vind nina ook leuker met donker haar. zonde hoor
pi_61326254
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wie is dat ook alweer?

ik vind nina ook leuker met donker haar. zonde hoor
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..
pi_61326599
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef joep.t het volgende:

[..]

eensch, irritant personage
Zo niet.. dan toch!
pi_61329487
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef joep.t het volgende:

[..]

Ze kijkt vaak zo raar, dan trekt ze met dat mondje en die rare bolle ogen.

Maar vanavond: die scene tussen Dennis en Nick.
Trouwens, jammer dat Janine nooit eens finaal kwaad wordt op Nina. Het is altijd maar liefje, schatje etc. etc. En Nina maar een grote bek geven over wat ze wil en wat dr moeder moet doen. Je zou zo'n kind toch.

En btw: Charlie bedankt net Rosa...maar waar ís Rosa eigenlijk? Heb het idee die al heel lang niet meer gezien te hebben.
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:55:23 #237
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61330484
Onno P. Wassenaar en zijn criminele bende redden Suzanne Balk (1995):

dinsdag 2 september 2008 @ 21:18:28 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61331242
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:13 schreef bobjuh het volgende:

[..]

pas in december ofzo
Oh, das wel laat Maar hij komt tenminste terug

Ik vond het donkere haar ook pittiger staan bij Nina
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:20:27 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61331314
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:04 schreef Vivi het volgende:

'k heb ff gezocht op afbeeldingen bij google, dat wordt vast een 1e klas kreng
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:07:24 #240
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61332925
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:

Was ik maar 6 jaar eerder geboren.
pi_61334295
Die clif kon je ook niet van kilometers ver zien aankomen ofzo
Aids.
pi_61334704
quote:

Heb jij toevallig nog iets gearchiveerd staan waar de leader van seizoen 3 in voorkomt, dat seizoen is echt a missing gap in mijn gtst herrineringen
Een heer met stijl
pi_61336419
Meppen Dennis
  woensdag 3 september 2008 @ 16:29:55 #244
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61350553
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Heb jij toevallig nog iets gearchiveerd staan waar de leader van seizoen 3 in voorkomt, dat seizoen is echt a missing gap in mijn gtst herrineringen
Ik weet het. En nee, de leader staat ook nergens online. Het is trouwens de enige leader waat Herman Hogendoorn in voorkomt. Zelf heb ik geen beelden van seizoen 3 meer. Maar goed dat de DVD box die nu gaat komen seizoen 3 zal zijn.

Wel uit seizoen 3:

pi_61352856
Haha bedankt, ja die kende ik al

Volgens mij zijn seizoen 3 en 4 de beste 2 van het klassieke gtst
Een heer met stijl
  woensdag 3 september 2008 @ 18:14:24 #246
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61353336
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Haha bedankt, ja die kende ik al

Volgens mij zijn seizoen 3 en 4 de beste 2 van het klassieke gtst
Mee eens, seizoen 3 was vooral Martine, Frits en Herman en seizoen 4 meer Martine, Frits en Onno P. Spanning tot en met!:D
pi_61356553
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Mee eens, seizoen 3 was vooral Martine, Frits en Herman en seizoen 4 meer Martine, Frits en Onno P. Spanning tot en met!:D
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die box

Barbara is nog steeds een kille koele kikker, Laura rules Dennis far out
Een heer met stijl
  Moderator woensdag 3 september 2008 @ 20:35:29 #248
42184 crew  DaMart
pi_61357351
Welke mijlpaal wordt maandag bereikt, dat ze een dubbele aflevering gaan uitzenden?
  woensdag 3 september 2008 @ 20:36:13 #249
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61357371
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
Welke mijlpaal wordt maandag bereikt, dat ze een dubbele aflevering gaan uitzenden?
Woensdag komt het niet vanwege voetbal.
  Moderator woensdag 3 september 2008 @ 20:37:37 #250
42184 crew  DaMart
pi_61357413
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Frey het volgende:

[..]

Woensdag komt het niet vanwege voetbal.
Dat is ook voor het eerst dat RTL GTST niet uitzendt vanwege voetbal...
  woensdag 3 september 2008 @ 20:46:06 #251
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61357718
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die box

Inderdaad, niet zo lang als die vorige box hoop ik. Seizoen 3 is echt een must see. Net als seizoen 4 overigens. Ook ik kijk er erg naar uit!
pi_61360408
Mooie aflevering vandaag!
Lorena is lekker bezig weer,
pi_61364961
quote:

Dat waren nog eens tijden, dit is toch zoveel interessanter om naar te kijken dan al die nietszeggende verhaallijnen van de afgelopen jaren??

Ook ik kijk absoluut uit naar de komst van seizoen 3 op DVD. Ik denk inderdaad dat seizoen 3 en 4 de beste GTST seizoenen ooit waren maar ook seizoen 5 en 6 kun je tot dit rijtje rekenen, zie ook bovenstaande video. Ja, toen had je Frits, Herman, Martine en Onno in de running allemaal uit op die absolute power. Daarna werd alles beperkt tot Ludo en is het nooit meer hetzelfde geweest.

Maar wie weet weten ze dat oude gevoel toch ooit nog enigzins terug te brengen. Volgens de nieuwste geruchten is er in ieder geval een poging tot. Rumour has it dat er zeer binnenkort een nieuwe oudere slechterik leeftijd 50 a 60 ala Herman Hoogendoorn geïntroduceerd wordt waar Roscoe Leijen en Marjolein Keuning, naar verluid een bad girl kinderen van zullen spelen. Let dat laatst in de serie zelf ook al over dit personage gesproken werd. Of dit personage een oude bekende of een connectie met het verleden bezit wordt vooralsnog in het midden gelaten.

Klinkt in ieder geval goed lijkt mij. Wel vind ik het jammer dat die René nou direct weer voor Ludo Sanders werkt maar goed dat verhaal kan nog alle kanten op natuurlijk. Laten we er het beste van hopen, dit lijkt mij in ieder geval een zeer goed iets.
pi_61373644
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef joep.t het volgende:
Mooie aflevering vandaag!
Lorena is lekker bezig weer,
Inderdaad. Leuke aflevering.
En Lorena idd !
pi_61381999
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
pi_61385223
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Haak je daarvoor af?
De uitzending vond ik wel aardig niets bijzonders en Nina was weer
pi_61385939
Ja echt, ik vind het zo irritant!
  donderdag 4 september 2008 @ 23:30:42 #258
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61389424
Het staat nog niet online. Ik ben ongeduldig.
pi_61389692
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Afhaken begrijp ik, het is niks in vergelijking tot de eerste seizoenen
Een heer met stijl
pi_61406468
Die muziek vind ik niet zo erg, maar ik vind het gewoon heel saai geworden. Anita die niet wil praten en huilt. Dennis met zelfmedelijden en irritante Nina. Als ik op internet kijk spoel ik heel vaak door. Er zit niks an spanning meer in.
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:21:10 #261
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61417475
O my God, was dat even een scene uit The Godfather met Ludo en JJ/Valentijn.... Eerst dat gezichtje trekken met die schil en daarna de tuin in. Ik was even bang dat Ludo dood neer zou vallen tussen de zonnebloemen.

Verder valt het me op dat de leadermuziek en 'wat vooraf ging'-muziek toch echt beter is dan voorgaande seizoenen. Het taalgebruik is dit seizoen al grover (kut, klote, enz. zijn al voorbij gekomen) en dat bevalt me, aangezien dat tijdens de hoogtijdagen van GTST ook zo was. Tenslotte valt het me ook op dat er minder slechte sluikreclames in de serie verwerkt zitten.

De verhaallijnen zijn niet eens zo slecht of vervelend om te kijken en als er binnenkort alweer een nieuwe actrice in de serie komt als slechterik/bitch, dan kan het alleen maar beter worden. Ik ben best tevreden.

Tijd voor de DVD-box van seizoen 3, want ik kijk nog meer uit naar de oude seizoenen!
pi_61418220
Die kut van Bing vond ik ook lekker
know'm sayin?
word? word.
pi_61423665
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 23:52 schreef alors het volgende:
Die kut van Bing vond ik ook lekker
Heb hem niet gezien maar ik pas daar ff voor sorry
pi_61432336
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
pi_61436446
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
Bing wel ja, maar ze houden hem erin puur voor de looks, echt veel inhoud heeft zijn rol niet. Ik vind Vicky en Noud wel okee, Noud zowel kunnen uitgroeien tot een soort Peter Kelder
Een heer met stijl
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:56:01 #266
32015 suus21
Andre rocks!
pi_61438145
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermelden
fijn!
pi_61446101
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef suus21 het volgende:

[..]

helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermelden
Ahja, daar heb ik lang een hekel aan gehad maar als zatlap vind ik hm toch wel ok.
Maar dat is ook alles.
pi_61451344
Heb eens gekeken na de kijkcijfers de eerste 2 weken zo rond de 1miljoen kijkers benieuwd hoelang ze dat nog vol houden,De 2 miljoen zoals op het begin halen ze natuurlijk nooit meer
pi_61476811
Vanmorgen de herhaling gezien en vond de scene tussen Ludo en Valentijn wel erg lief. Ludo als opa.
pi_61477031
Volgens tvgids.nl vandaag een dubbele aflevering?
pi_61478129
Hm, indd. De avrobode zegt het ook. Misschien zoveelste aflevering viering?
  maandag 8 september 2008 @ 18:15:40 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61478473
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef vencodark het volgende:
Misschien zoveelste aflevering viering?
ivm voetbal volgens gtst.nl
  maandag 8 september 2008 @ 20:14:03 #273
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61481964
Daar was Rosa weer.
  maandag 8 september 2008 @ 20:41:24 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61482760
Eindelijk weer goeie achtergrondmuziek in plaats van stomme liedjes.

En natuurlijk de Ludo tune.
  Moderator maandag 8 september 2008 @ 20:42:27 #275
42184 crew  DaMart
pi_61482795
Dat intro hadden ze er goed uitgesneden bij de tweede aflevering... ze waren alleen het begin van de tune even vergeten .
pi_61482849
Geweldig knip- en plakwerk van RTL.
quote:
NICK SANDERS: "Dat was een Lieve." (tegen JJ van Houten)
pi_61483999
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

ivm voetbal volgens gtst.nl
Klopt, woensdag is er geen GTST.
  maandag 8 september 2008 @ 21:26:24 #278
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_61484198
Dit was inderdaad beter qua mixage, op die overgangen na, maar goed, dat komt door de dubbele aflevering. Echt weer de vertrouwde achtergrondmuziek, zoals het hoort, en geen domme liedjes tussendoor. Daarbij was de aanwezigheid van Ludo's tune natuurlijk weer super.

Zoals ik eerder al aangaf zijn de teksten ook weer een stuk grover, zoals die van René vandaag. Maar dat is juist veel realistischer en beter. Geen domme humor meer, meer actie en meer spanning. In mijn ogen zijn ze op de juiste weg. Bovendien begint die René zich als een slechterik te ontwikkelen. Prima!
  maandag 8 september 2008 @ 22:29:14 #279
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61486664
Hehe, zie die reacties van Dorothea en Jef als Ludo binnenkomt.
pi_61488379
Puicke aflevering, zo hoort het!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 9 september 2008 @ 01:44:32 #281
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_61490005
Toch vind ik het wel erg bedenkelijk van die dossiers van mevr. Huygens, open en bloot op een tafel. Dat heeft geen enkele praktijk in Nederland!

Hangmappen systeem in een bureaula of kast, okee...
pi_61503749
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 01:44 schreef Perico het volgende:
Toch vind ik het wel erg bedenkelijk van die dossiers van mevr. Huygens, open en bloot op een tafel. Dat heeft geen enkele praktijk in Nederland!

Hangmappen systeem in een bureaula of kast, okee...
Ja, belachelijk. Veel te doorzichtig en te makkelijk voor in de verhaallijn. Kast met een slot zou geen overbodige luxe zijn. Dom.

En zelfde verhaal bij Dex die geheeeeel toevallig dat gesprek van die René hoort over Nina. Tjonge jonge.
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:18:59 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_61508048
Veelbelovende spoilers.

Ik begin trouwens erg benieuwd te worden wat Ludo nou werkelijk verborgen houdt.
pi_61508392
Uuh, die dubbele staat niet op internet.. ?
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:30:47 #285
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61508421
Wat een gluiperd.
pi_61508503
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef Frey het volgende:
Veelbelovende spoilers.

Ik begin trouwens erg benieuwd te worden wat Ludo nou werkelijk verborgen houdt.
Ben ook razend benieuwd.
O.a. naar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61508734
Leuke spoilers !

Tof stukje ook net:
L: Maar mijn vader had ook wel leuke kanten.
I: Zoals?
L: Nou, hij was vaak weg. En zijn dood.
pi_61508886
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke spoilers !

Tof stukje ook net:
Heb niet alles gezien vanavond maar dit was een gesprek tussen Ludo en Irene?
Ludo is de enige met humor.
pi_61533917
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke spoilers !

Tof stukje ook net:
  woensdag 10 september 2008 @ 23:22:39 #290
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61539711
WTF heeft hij met z'n haar gedaan.

donderdag 11 september 2008 @ 05:21:31 #291
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_61542407
Jacks haar ziet er niet uit nee... Jack was geweldig in het begin, ik vond die hele verhaallijn met de amulet ook goed..

Maar daarna.. in het begin hield men nog wat spanning overeind, met gokken in Teluma, maar toen hij huismannetje van Charlie werd, is hij totaal oninteressant geworden, zelfs stuitend. Jammerr.. die duistere kant moet de bovenhand hebben.
pi_61542585
Die verhaallijn met die amulet vond ik juist erg tegenvallen.
Maargoed, in het begin werd er zelfs gezegd dat Jack de nieuwe slechterik zou worden, maar ik zie niet zo heel veel slechts
pi_61548583
Even een spoiler wat er deze maand gaat gebeuren.
SPOILER
pi_61550004
nou echt veel gaat er dus niet gebeuren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61550075
Ik vind het wel interessante spoilers.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:35:07 #296
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_61550594
jup ik ook.. tvp
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_61554785
wanneer wordt de afl. van gister online gezet
pi_61554868
Gisteren was er geen aflevering in verband met voetbal.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:35:32 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61555666
Ah vandaar dat ik die van eergisteren te zien krijg.
hehe
  donderdag 11 september 2008 @ 18:01:28 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_61556359
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:06 schreef GSMboy het volgende:
Even een spoiler wat er deze maand gaat gebeuren.
SPOILER
pi_61561050
mm volgens mij zit er een 2de verkrachting aan te komen, tis ook alweer 'bijna' kerst, lekker origineel ook weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')