Ik ook wel een beetje. Ik wil Laura echt niet uit de serie, maar ze hoort gewoon bij Robert.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net pas de cliffhanger gezien, ik hoopte stiekem echt dat Laura en Sil met Robert mee zouden gaan
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:50 schreef donpsp het volgende:
Nee inderdaad, de cliffs van de eerste seizoen waren ook niet bijzonder spectaculair, maar qua verhaallijnen waren ze goed, zie de cliff van seizoen 2, een echte climax. Wat dat betreft was die hele ontvoering van Barbara en Vicky weer overdreven en die val van Rik en Anita ook, alleen dat Charlie eindelijk vertelt heeft dat Valentijn nog leeft vond ik verhaaltechnisch een beetje spannend.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef kevke1990 het volgende:
Ik vond de cliffhanger totaal geen bagger!
Ik vond Charlie gewoon geweldig in de volledige aflevering en misschien was de val misschien wel nep, maar toch vind ik het spannend!
Het moet toch niet elk jaar vol met explosies en brandjes zitten?
Maar wat zal Ludo ervan vinden.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu heeft Nick direct ook wat meer sympathie als Jack terugkomt.
Inderdaad, maar Charlie en Jack hebben het samen gedaan, wellicht houdt hij Jack niet volledig verantwoordelijk..;)quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik citeer hem: 'Video Sleeeeecht'
Yes! Daar gaan we weer, keep on going heer Freyquote:Op maandag 23 juni 2008 18:40 schreef Frey het volgende:
De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Ja daar zijn ze echt te ver in doorgeslagen, dat Remco een buitenechtelijk kind van Jef is was een van de eerste uitzonderingen, dat Frits een halfbroer was van Rien eveneens, dat Julian en Kim half broer en zus waren was een van de tweede gevallen, maar sinds het Fischer tijdperk zijn ze echt helemaal op tilt geslagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
Ze stonden boven te ruziën met Dennis, Dennis gaf Anita een duw en toen viel ze, en Rik ging somehow mee...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
Waarom sprongen Anita en Rik eigenlijk van dat balkon?
omdat ze een spanende clifhanger wilde hebben voor volgend seizoenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
Waarom sprongen Anita en Rik eigenlijk van dat balkon?
tuurlijk johquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:24 schreef MikeTuinstra het volgende:
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.
Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!
Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.
[ afbeelding ]
Eens, echter wel met een aanvulling, als er zo een slechterik komt dan moet het er wel een zijn die blijft en niet zo een als Vadim die slechts een gastrol vervult.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef nWo4Life het volgende:
En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze trots zijn op deze verhaallijnen achter de schermen, ik walg ervan, net zoals die geflopte comeback van Linda. Dit kon allemaal zoveel beter als het minder werd afgeraffeld.quote:Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
Ik vind het zelf een beetje jammer, om nu maar oudere mensen eruit te gooien. Dorothea was toch een vertrouwd gezicht. Misschien niet al teveel rol, maar dat is niet altijd belangrijk. Laura en Oom Govert vroeger hadden ook niet altijd een belangrijke rol, maar zo'n vast, karakteristiek gezicht hoort toch gewoon bij een soap. Dorothea had best zo'n personage kunnen worden.quote:GTST zet Chris Comvalius aan de kant
Uitgegeven: 18 juli 2008 18:21
AMSTERDAM - Chris Comvalius, die in Goede Tijden Slechte Tijden Dorothea Grantsaan speelt, is door RTL bedankt voor haar inzet. De actrice, die sinds 2004 in de soap te zien is, betreurt de beslissing van haar werkgever.
"Als het aan mijzelf had gelegen, had ik er nog een tijd gezeten", zei ze donderdag in het AT 5-programma De Zwoele Stad.
Volgens de 60-jarige actrice is haar rol geschrapt in een poging de soapserie te verjongen. "Ik ben de oudste en het minst verankerd in de serie", vertelde ze.
De commerciële zender was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar. Wanneer Comvalius voor het laatst te zien is, is vooralsnog onduidelijk.
Vrienden
De soapie kijkt met plezier terug op haar tijd bij de langstlopende soapserie. "Ik heb er zelfs vrienden aan overgehouden."
Toch had ze graag meer in haar rol gelegd dan volgens haar mogelijk was. "Je hebt een zwarte vrouw in de serie, doe er wat mee", zei ze. "Voor mij gebeurde dat niet genoeg."
Tijd om zich te vervelen heeft Comvalius niet. Vanaf eind deze maand speelt ze in een toneelstuk in Suriname.
(c) Novum
http://www.mediacourant.nl/?p=5814quote:Bartho Braat boos om vertrek GTST-collega Comvalius
Geplaatst op zaterdag 19 juli 2008 om 12:45
GTST-coryfee Bartho Braat is boos om het vertrek van zijn collega Chris Comvalius. Hij vindt het een onterechte beslissing van de makers van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat liet Bartho Braat vrijdagavond voor de camera’s van Shownieuws weten. Chris Comvalius vertelde deze week op AT5 dat ze moet vertrekken, omdat de makers de serie willen verjongen en ook omdat ze niet genoeg verankerd zou zijn in de soap. Bartho Braat is boos op de makers: “Het is een onzinredenering.”
Bartho Braat kan niet geloven dat de donkere Chris Comvalius het veld moet ruimen. “Ik denk dat de makers hiermee gewoon een vergissing begaan. De verklaring die gegeven is, is dat RTL de serie wil verjongen. De kijkcijfers lopen terug. Dat is dit voorjaar ineens aan de orde gekomen. Maar de kijkcijfers lopen in het voorjaar altijd terug.”
Dat het karakter van Chris Comvalius niet genoeg verankerd zou zijn in de serie, vindt Bartho Braat een slechte reden. “Als je als schrijvers een personage niet verankert in de serie, dan ben je niet verankerd in de serie. En als je dat als reden zegt waarom ze wegmoet… Het is een onzinredenering.”
Bartho Braat vreest niet voor zijn eigen baan. “Ik ben in vaste dienst, dus het wordt een beetje lastig om mij te ontslaan. Dat kost geld.”
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=5814
Jef is BOOS! Wat een beer is het toch.
Overigens snap ik niet waarom GTST wil verjongen. Juist door die verjonging kwamen toch de slechtere kijkcijfers?
"He Jef, kankergek"quote:Op maandag 21 juli 2008 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Go Jef
![]()
En als Jef boos is, dan is ie ook echt boos..
Kan de hele film helaas nergens meer vinden![]()
Ik vermoed dat GTST in betere tijden veel kijkers trok in de categorie 50+, een categorie waar RTL letterlijk en figuurlijk geen boodschap aan heeft (zie het hoofdstuk 5 Uurshow, Koffietijd, Rad van Fortuin, Prijzenslag). Door het aloude toverwoord verjonging probeert RTL een jonger kijkerspubliek te trekken. Jongeren zijn nog lekker beïnvloedbaar in hun koopgedrag en ouderen blijven vaak bij hetzelfde merk, aldus de reclamejongens. Dat mocht vroeger misschien zo zijn, tegenwoordig heb ik daar toch mijn twijfels over, als ik tenminste af moet gaan op het koopgedrag van mijn ouders.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef pberends het volgende:
Overigens snap ik niet waarom GTST wil verjongen. Juist door die verjonging kwamen toch de slechtere kijkcijfers?
Jack komt ook pas in december terug stond op goedetijden weblog.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk is dit het moment om te stoppen met kijken, Robert weg, een kutcliff zonder potentie, geen boeiende verhaallijn, dat van Nick en Jack zullen ze ook weer tot een slap einde brengen, maarja ik roep nu al zo lang dat ik ga stoppen![]()
Die blik van Jefquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:12 schreef Frey het volgende:
http://i38.tinypic.com/3496xrm.png
De castfoto.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij zouden Laura, Barbara, Charlie en Dorothea er nu maar eens uit moeten, te mutserig en te zeurderig, geef nieuwe mensen nu gewoon eens een kans.
Dat laatste hoop ik zeker niet, Jef is juist meer de oude Jef uit het pre-Fischer tijdperk geworden sinds zijn breuk met Barbara.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
raar dat dorothea eruit moet. ze kunnen beter de inhoud van dr rol eens aanpakken.
barbara moet zeker weer terug naar jef?
Dat was toch al jaren bekend? Ik ga z'n dronkenmanscènes wel missen, die waren echt prachtigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Canisfire het volgende:
Dennix gaat dus ook weg !
Ik ook. Die waren echt geniaal idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga z'n dronkenmanscènes wel missen, die waren echt prachtig
Och echt veel zal het ook niet meer schelen, het personage Dennis stelde sinds hij zijn geheugen kwijt is diep triets weinig meer voor, maar dat komt vooral door die zieke Arnie-Dennis-verwisselingsverhaallijn dat ik dat vind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
dr blijft niet veel meer over op die manier.
wanneer begint het eigenlijk weer?
Inderdaad, 100% mee eens, eigenlijk is dat de definitieve breuk met het klassieke gtst geweest, tot die tijd was het verleden ongeschonden, weliswaar vergeten of zelfs onbekend voor de huidige gtst kijker, maar sindsdien is gtst bezoedeld om het maar eens poëtisch uit te drukkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:33 schreef alors het volgende:
De Arnie-Dennis verwissellijn is de slechtste lijn ooit. Je kunt dat soort dingen op zich bedenken, maar denk dan ook even verder. Een zoon die seks heeft gehad met zijn moeder en zijn zusje (), dat is gewoon vragen om problemen. Al die relaties zijn gewoon verziekt daardoor
Klopt, net als met Frits van Houten. Ik vind het echt vreselijk hoe dat is aangepakt. Een tweelingbroer, dat alleen al zet alle verhoudingen op zijn kop en dan ook nog eens de hele moord op zichzelf veranderen. Ik heb liever een goed personage dat dood blijft dan een goed personage dat terugkomt en volledig verpest wordt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, 100% mee eens, eigenlijk is dat de definitieve breuk met het klassieke gtst geweest, tot die tijd was het verleden ongeschonden, weliswaar vergeten of zelfs onbekend voor de huidige gtst kijker, maar sindsdien is gtst bezoedeld om het maar eens poëtisch uit te drukken
Helemaal mee eens. Zowel dat Dennis, Als het Frits gebeuren heeft gewoon de hele boel verpest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Klopt, net als met Frits van Houten. Ik vind het echt vreselijk hoe dat is aangepakt. Een tweelingbroer, dat alleen al zet alle verhoudingen op zijn kop en dan ook nog eens de hele moord op zichzelf veranderen. Ik heb liever een goed personage dat dood blijft dan een goed personage dat terugkomt en volledig verpest wordt.
Sowieso nu je het over linda hebt stellen al die comebacks niet veel voor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk was dat seizoen van de schilderijenroof nog enigzins oud-gtst, daarna toen je Martine vs Ludo kreeg vond ik al dat ze dingen verziekten, zoals inderdaad dat Stefano plotseling de broer van Ludo was.1
Na die brand toen Benjamin dood ging kreeg je die in en in trieste lijn waarbij Ray en Dennis om die kroeg streden, waarbij Dennis out ging en daarna toen hij bij kwam ineens Arnie was.2
Vervolgens kwam Frits terug, zoals ook al eerder gezegd, de grootste flop van de eeuw en weer een sterke verhaallijn aan diggelen3
En dan natuurlijk meerdere dingen zoals die comeback van Linda, allemachtig zeg, ongelooflijk nietszeggend, maar ook hele andere dingen zoals het personage Ludo, hebben nooit hun oude niveau gevonden. Zoals Ludo was voor zijn geld versnippert werd, met zijn landhuis en Sanders Art Consultancy, dat niveau heeft hij nooit meer gehaald, het is een beetje chaotisch en rommelig geworden allemaal.
En tot slot de familie Alberts, in de eerste seizoenen een gegoede familie, die redelijk 'rijk' waren en ook invloed hadden, ze waren het middelpunt van de serie, hebben hun glorie ook nooit hervonden, maar dat begon al na die periode met Philip van Alphen.
Ik ondersteun dit volledig, al vind ik het in Frits z'n geval echt zo'n definitieve moord. Die originele scéne waarin hij vermoord wordt is in mijn ogen wellicht de geweldigste scéne uit de geschiedenis van GTST; op de 1000ste aflevering stierf de grootste bad guy die de serie tot die tijd kende. De schrijvers hadden moeten accepteren dat hij dood is en niet meer terug kan komen. Het is jammer dat men voor de spanning iemand gaat terughalen en dan vanalles gaat verzinnen. Ik ben het met je eens dat een soap het onmogelijke waar kan maken en zelfs nog enigszins geloofwaardig ook, maar Frits van Houten is nu eenmaal dood en ze hadden hem gewoon dood moeten laten. Nu zit er een vreemde nasmaak aan het geheel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar wat ik me ook afvraag, ze hadden heleboel dingen kunnen bereiken zonder de verhoudingen zo om te gooien, bijvoorbeeld, Nick is de zoon van Ludo en Sophia, waarom moet Stefano ineens niet de zoon van Ludo zijn? Ze hadden toch beiden van Ludo en Sophia kunnen zijn?![]()
En ook dat gedoe met Dennis, oke prima je wilt dat het de zoon van Robert en Laura is, dan verzin je toch achteraf dat Dennis de tweeeïge tweelingbroer (hoeft dus niet per se te lijken) van Arnie is en dat ie uit het ziekenhuis ontvoert was als baby. Ik geef toe misschien vergezocht, maar wat ze er nu van hebben gemaakt is evengoed vergezocht.
En toen Casper van Bohemen terugkwam had ie terug moeten komen als Frits of gewoon niet, met een beetje fantasie had je zoiets kunnen verzinnen als bij Ludo, dat ie destijds plotseling onderdook omdat iemand een aanslag op hem wilde plegen.
Ze hadden kunnen doen wat ze wilden zonder direct meer dan 10 jaar soapgeschiedenis ten grabbel te gooien.
Ik walgde echt van het personage Morris, het is sowieso al ziek dat je iemand in een vuilcontainer dumpt natuurlijk, maar dat ie dan gewoon vrolijk verder ging met alledaagse dingen zonder enige oprechte vorm van wroeging. Hetzelfde als toen ie Ludo neerschoot, zelfs toen hij het zich herrinerde was ie alleen maar bang voor de wraak van Ludo. En waar ik nog het meest van baalde is dat Barbara hem altijd de hang boven het hoofd hield, veroordeelt de hele wereld behalve 3 mensen: Charlie, Morris en d'r lelijke zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef alors het volgende:
Morris dacht dat ze dood was geloof ik, en dat de politie zou denken dat hij haar vermoord had omdat ze ruzie hadden geloof ik.
Maar ze heeft een ziekte waardoor ze soms voor dood neervalt, maar dan is ze dus niet dood. Daarom dumpte hij haar daar. En de rest weet ik ook niet meer.
Ik vond Moris toen het nog met een r was nog wel tof.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik walgde echt van het personage Morris, het is sowieso al ziek dat je iemand in een vuilcontainer dumpt natuurlijk, maar dat ie dan gewoon vrolijk verder ging met alledaagse dingen zonder enige oprechte vorm van wroeging. Hetzelfde als toen ie Ludo neerschoot, zelfs toen hij het zich herrinerde was ie alleen maar bang voor de wraak van Ludo. En waar ik nog het meest van baalde is dat Barbara hem altijd de hang boven het hoofd hield, veroordeelt de hele wereld behalve 3 mensen: Charlie, Morris en d'r lelijke zelf
quote:'GTST heeft te veel acteurs'
AMSTERDAM - De afgelopen weken ontstond er al veel commotie rond het ontslag van Chris Comvalius uit Goede tijden, slechte tijden. Het lijkt slechts stilte voor de storm, want er dreigen meer ontslagen.
In de dagelijkse 22 minuten zendtijd van de soap is ruimte voor 18 personages. Door de komst van de familie Huygens kwamen er aan het einde van vorig seizoen opeens vier karakters bij. Naast Comvalius moeten er op korte termijn nog drie personages uit de serie worden geschreven. Welke acteurs of actrices buiten de boot gaan vallen, is nog niet bekend.
Barbara en Charlie bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Er gaan nog meer koppen rollen, meldde de Telegraaf gisteren:
[..]
Bing mag van mij gisteren al weg.....voegt echt niets toe met dat gechagerijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:
Chris Comvalius kan prima gemist worden, Bing niet.
Barbara ook, Charlie weer niet.
En die Lorena mag ook zsm de set verlaten.
Juist Charlie, liever dan Barbara, stomme egocentrische, hysterische superbitch dat ze isquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:00 schreef Marrije het volgende:
Chris Comvalius kan prima gemist worden, Bing niet.
Barbara ook, Charlie weer niet.
En die Lorena mag ook zsm de set verlaten.
quote:GTST-acteur Christophe Haddad weer vrijgezel
Uitgegeven: 19 augustus 2008 09:20
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2008 09:20
AMSTERDAM - Goede Tijden Slechte Tijden-acteur Christophe Haddad en musicalactrice Annemieke van der Veer zijn uit elkaar. Dat heeft het management van de artiesten bekendgemaakt.
Haddad en Van der Veer hadden zeven jaar een relatie.
De acteurs zouden samen hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten. Volgens hun management houden de twee wel nog van elkaar maar staan ze 'te verschillend' in het leven.
De 29-jarige Haddad is sinds eind 2003 in GTST te zien als Nick Sanders. De 37-jarige Van der Veer speelde onder meer in de musicals 'Cats' en 'The sound of music'.
(c) Novum
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:03 schreef mirelia het volgende:
[..]
Bing mag van mij gisteren al weg.....voegt echt niets toe met dat gechagerijn
Gelukkig zijn we het blijkbaar eens over Lorenaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist Charlie, liever dan Barbara, stomme egocentrische, hysterische superbitch dat ze is
Voor het nieuwe seizoen zou ik even de spoilers lezen op de gtst website of je tv-gids. Verder komt er waarschijnlijk een nieuwe leadermuziek, vertrekken enkele personages uit de serie en komt er misschien een nieuwe acteur bij, maar dat zullen we vanaf morgen wel weer zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef joep.t het volgende:
Is er al iets bekend over het nieuwe seizoen en weet iemand welke seizoenen al verkrijgbaar zijn?
Gaan ze weer terug naar het oude, of stappen ze nog meer af van het originele concept? Dat laatste lijkt mij dan weer niet slim als het herkenningsgevoel al wegebt bij je kijkers, en ze juist de oude leaders beter konden waarderen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Voor het nieuwe seizoen zou ik even de spoilers lezen op de gtst website of je tv-gids. Verder komt er waarschijnlijk een nieuwe leadermuziek, vertrekken enkele personages uit de serie en komt er misschien een nieuwe acteur bij, maar dat zullen we vanaf morgen wel weer zien.
Seizoen 1 en 2 zijn op DVD te koop en het is uitkijken naar seizoen 3, maar dat kan nog wel even duren, al mag het van mij liever vandaag dan morgen worden uitgebracht.
Je bedoelt de voorgaande seizoenen? Ja, dan heb je echt wat gemist. De beste tijd was seizoen 1 t/m 10, daarna nam het kwalitatief af, al zijn de meningen daar over verdeeld. Ik zelf vond het tot en met seizoen 14/15 ook nog wel redelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:48 schreef joep.t het volgende:
Ik ben begonnen met kijken bij seizoen elf heb ik echt wat gemist?
Oordeel zelf, het is een remix van de laatste versie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan ze weer terug naar het oude, of stappen ze nog meer af van het originele concept? Dat laatste lijkt mij dan weer niet slim als het herkenningsgevoel al wegebt bij je kijkers, en ze juist de oude leaders beter konden waarderen.
Een verbetering kan ik dat nou niet echt noemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Oordeel zelf, het is een remix van de laatste versie.
Dit is de waarschijnlijke nieuwe leader:
Ingezongen door Vicky?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Oordeel zelf, het is een remix van de laatste versie.
Dit is de waarschijnlijke nieuwe leader:
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)2008_Afl_21-3646.xmlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:26 schreef James1988 het volgende:
Hmm, het staat (nog) niet online... shit
is dat zo ja hahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind die leadermuziek niet zo heel erg, de vorige vond ik al helemaal niets, hier zit nog een beetje swing in. Dat went trouwens snel genoeg.
Aflevering was inderdaad niet zo spectaculair. Maar goed, we zullen wel zien hoe het zich ontwikkelt.
Vanavond wordt het pas echt spannend, want dan ligt Rik in een "morotarium".
.quote:Je bedoelt de voorgaande seizoenen? Ja, dan heb je echt wat gemist. De beste tijd was seizoen 1 t/m 10, daarna nam het kwalitatief af, al zijn de meningen daar over verdeeld. Ik zelf vond het tot en met seizoen 14/15 ook nog wel redelijk.
Je hebt een heleboel gemist, zoals Arnie en Peter, Helen Helmink, de complete familie Alberts, geweldige psychopaten als Lisette de Boer en Pete Jenssens, de beste Dian (Chris Jolles), Bowien, Ludo als geweldige maffiaschurk, de grootste slechteriken uit de serie: Frits van Houten, Martine Hafkamp in haar oude vorm, Herman Hogendoorn en Onno P. Wassenaar, vele ontvoeringen, prachtige bruiloften, de moordaanslag op Frits, enzovoort, enzovoort.
Ik raad je sterk aan die DVD-boxen te kopen. Zeker seizoen 2 is de moeite waard. Seizoen 3 en 4, die nog moeten uitkomen zijn nog beter, dus als je wil weten wat je hebt gemist zou ik daar zeker wat van te zien willen krijgen als ik jou was
Idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Dennis moet echt zijn eigen serie krijgen als alcoholist, hij is echt hilarisch![]()
"Ja, Rik die neemt niet op, die ligt natuurlijk in het Moritowa-mortarium"
Viel te verwachtenquote:
Haha, ja, dat hele ontvoeringsverhaal was wel erg nep. Noud als Inspector Gadget die overal een oplossing voor heeft, terwijl de veel oudere Floris met de handen in het haar zit. Ik vond bovendien dat ze erg nuchter waren en al meteen plannetjes aan het smeden waren. Ze hadden wel wat meer in paniek mogen zijn en wat meer emotie kunnen tonen. Een flinke ruzie, voordat er pas wat gedaan werd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Viel te verwachten![]()
En wat dat nepgeld betreft, die nieuwe schrijvers kijken echt teveel naar Bassie en Adriaan
Je zult ook wel zien dat dat huwelijk ooit op de klippen gaat lopen, 25 jaar getrouwd, maar zodra ze zichtbaar worden in Meerdijk verandert de continuïteit in hun leven ineens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:41 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vraag me alleen af wat de familie Huygens in Godsnaam moest toevoegen vandaag. Pap en mam zijn 25-jaar getrouwd. Schok! Ik zag eerder een incestieuze kus aankomen tussen broer en zus die in het echt vriend/vriendin zijn, dan brave burgers die een feestje planden. Wellicht is mijn geest iets te gecorrumpeerd door al die jaren GTST dat ik normale verhaallijnen nog verdenk van vreemde wendingen.
Ja zo zie je maar dat dit een relatief 'oude soap' is, ze hebben sommige dingen al zo vaak gehad dat ze het maar gewoon weglaten, wat het wel een stuk nepper doet overkomen. In seizoen 1 en 2 was alles nog nieuw, vreemdgaan, een (echt)scheidingquote:Ik vond bovendien dat ze erg nuchter waren en al meteen plannetjes aan het smeden waren. Ze hadden wel wat meer in paniek mogen zijn en wat meer emotie kunnen tonen. Een flinke ruzie, voordat er pas wat gedaan werd
Ik vind deze leader eigenlijk beter dan vorige, niet beter dan de oorspronkelijke natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:33 schreef Silver_Shark het volgende:
en die leader is slecht.
Groetjes mij
Ik ook,Beter gezongen meer tempo en een goede swingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind deze leader eigenlijk beter dan vorige, niet beter dan de oorspronkelijke natuurlijk
Als het op zo'n tempo doorgaat ligt vrijdag de hele cast in het ziekenhuisquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:35 schreef Frey het volgende:
Spannend.![]()
Maar hoelang houden ze dit zo vast?
quote:
Dan richt iemand een pistool op je vriendin, ren je er langs en ga je voor hem staan. In plaats van dat je hem gewoon omver beuktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:33 schreef jmac het volgende:
Hoe slecht was dat met NoudHoe die daar stond
Ik snap die Gilbert ook niet, net als de politie je in het vizier heeft nog effe schieten en jezelf dus een gevanistraf cadeau doen, als ie niet had geschoten, was ie misschien niet eens richting bak gegaan, althans niet langquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan richt iemand een pistool op je vriendin, ren je er langs en ga je voor hem staan. In plaats van dat je hem gewoon omver beukt.
En waar kwam die politie vandaan? De enige ingang van die loods was toch aan de andere kant, of stonden ze al in een hoek te wachten?.
Van mij mag 'ie wel een seizoen of 3 blijven liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef MissJ het volgende:
OMG! Noud!
Jee en mijn reactie dan... ik ging gewoon huilen
Toen wel ja.quote:
Huillie!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef MissJ het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef MissJ het volgende:
OMG! Noud!
Jaaa!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Dennis moet echt zijn eigen serie krijgen als alcoholist, hij is echt hilarisch![]()
"Ja, Rik die neemt niet op, die ligt natuurlijk in het Moritowa-mortarium"
Dat was idd erg slecht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:02 schreef RaymanNL het volgende:
OMFGDat was echt slecht. Ik zat hardop te lachen. Jezus noud, "Ik hou van je "
Ik zat er gewoon op te wachten. onze nieuwe superheld
Die heeft te veel bassie en adriaan gekeken.
Dat is indd. ontzettend irritant. Deze was ook niet zo duidelijk met een dromerig wolkje erom heen enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:49 schreef nWo4Life het volgende:
En ze moeten minder fantaseren, zoals Nick over Sjors nadacht. Straks weet je niet meer wat er nou wel of niet is gezegd.
Absoluut.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef Frey het volgende:
Erik de Vogel blijft de beste acteur van de serie.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 afleveringen gemist en kan morgen ook niet kijken, maar RTL schiet niet echt op met afleveringen online plaatsen
Ja klopt, verkeerd gekekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze staan gewoon online hoor.
Ik let daar helemaal niet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:04 schreef Mss het volgende:
Ja leuk hoor, die leader sorteren op gezinnen, maar waarom staat Dennis apart en niet bij Laura en Noud enzo?
Dat doen ze overigens al een hele tijd, kijk maar naar mijn eerder link naar een leader uit seizoen 4, mensen die aan elkaar gerelateerd zijn komen achter elkaar, de buitenbeentjes op het einde met natuurlijk Helen Helmink eeuwig als laatstequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik let daar helemaal niet op.
Ik ergerde me er ook al aan en het viel me al de eerste uitzendingen op dat ze die kant op wilden gaan. Zogemaand om het emotioneler te maken. De muziek van Ronald Schilperoort is altijd goed genoeg geweest, dus ze moeten nou niet doorslaan. Een keertje is prima, maar niet bij elke scène die zogenaamd iets meer bijzonder moet zijn dan de anderen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me dood aan dat gezang er door heen, wat was er mis met die thema achtergrondmuziek? Ik hoop dat RTL er snel mee kapt
Eens! Net was het mooi met Ludo en Nina.quote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef misspunt het volgende:
Ik vind die muziekmomenten heerlijk!
Ik vind het ook afgrijselijk, vroeger een subtiel deuntje eronder die de emoties aangaf en versterkte, nu dat gebler er doorheen, waardoor je soms nauwelijks verstaat wat ze zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef mirelia het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk...het leid te veel af.
Tja omdat het Charlie isquote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Frey het volgende:
Waarom denkt die Charlie dat ze nog steeds eisen kan stellen?
Toen had je ook nog Bronkhorst.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Wat was dat dan?quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja omdat het Charlie is![]()
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja omdat het Charlie is![]()
Ik heb het over het eerste Martine tijdperk (1990-1994), toen huurde ze Koen Heeze in om Helen Helmink te vermoorden die toen haar grootste rivale was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?
quote:Charlie vond ik echt weer walgelijk irritant, ze denkt echt dat ze eisen kan stellen... één simpele DNA-test zal bewijzen dat Nick de vader is van Valentijn, en dan kan Charlie de cel in ofzo.
Bron: de Telegraafquote:Musicalster Marjolein Keuning naar GTST
AMSTERDAM - Musicalster Marjolein (45) heeft een hoofdrol weten te bemachtigen in soap Goede Tijden Slechte Tijden.
Wat voor rol ze precies gaat spelen is nog onbekend, maar: "Marjolein krijgt een heel belangrijke en spraakmakende rol in de soap", aldus RTL.
Ze zal vanaf 20 oktober te zien zijn.
Marjolein (getrouwd met musical/operaster Henk Poort) speelde eerder in musicals als Les Misérables en presenteerde muziekprogramma Het gevoel van.... Ook speelde ze in soap Onderweg naar Morgen en in de serie Vrouwenvleugel.
Dat was het volgens mij ook, Gilbert werd ook pas een week ofzo voor de zomerstop geintroduceerd. Beetje matig vind ik dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:18 schreef DaMart het volgende:
Die ontvoeringsverhaallijn is wel in recordtempo afgelopen, alsof ze alleen maar even wat spannends nodig hadden voor de cliff vorig seizoen en er verder niets mee wilden doen.
Jack Spijkerman?quote:
pas in december ofzoquote:
wie is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:04 schreef Vivi het volgende:
Marjolein Keunig is een leuke vrouw, vind ik.
Nina is er niet leuker op geworden met dat blonde haar, dat maakt haar flets. Donker stond veel pittiger.
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wie is dat ook alweer?
ik vind nina ook leuker met donker haar. zonde hoor
eensch, irritant personagequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..
Ze kijkt vaak zo raar, dan trekt ze met dat mondje en die rare bolle ogen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..
Oh, das wel laatquote:
'k heb ff gezocht op afbeeldingen bij google, dat wordt vast een 1e klas krengquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:04 schreef Vivi het volgende:
Marjolein Keunig is een leuke vrouw, vind ik.
Nina is er niet leuker op geworden met dat blonde haar, dat maakt haar flets. Donker stond veel pittiger.
Was ik maar 6 jaar eerder geboren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Onno P. Wassenaar en zijn criminele bende redden Suzanne Balk (1995):
Heb jij toevallig nog iets gearchiveerd staan waar de leader van seizoen 3 in voorkomt, dat seizoen is echt a missing gap in mijn gtst herrineringenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog iets gearchiveerd staan waar de leader van seizoen 3 in voorkomt, dat seizoen is echt a missing gap in mijn gtst herrineringen
Mee eens, seizoen 3 was vooral Martine, Frits en Herman en seizoen 4 meer Martine, Frits en Onno P. Spanning tot en met!:Dquote:Op woensdag 3 september 2008 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Haha bedankt, ja die kende ik al
Volgens mij zijn seizoen 3 en 4 de beste 2 van het klassieke gtst
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die boxquote:Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mee eens, seizoen 3 was vooral Martine, Frits en Herman en seizoen 4 meer Martine, Frits en Onno P. Spanning tot en met!:D
Woensdag komt het niet vanwege voetbal.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
Welke mijlpaal wordt maandag bereikt, dat ze een dubbele aflevering gaan uitzenden?
Dat is ook voor het eerst dat RTL GTST niet uitzendt vanwege voetbal...quote:Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Woensdag komt het niet vanwege voetbal.
Inderdaad, niet zo lang als die vorige box hoop ik. Seizoen 3 is echt een must see. Net als seizoen 4 overigens. Ook ik kijk er erg naar uit!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die box![]()
Dat waren nog eens tijden, dit is toch zoveel interessanter om naar te kijken dan al die nietszeggende verhaallijnen van de afgelopen jaren??quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Inderdaad. Leuke aflevering.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef joep.t het volgende:
Mooie aflevering vandaag!
Lorena is lekker bezig weer,
Haak je daarvoor af?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Afhaken begrijp ik, het is niks in vergelijking tot de eerste seizoenenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Bing wel ja, maar ze houden hem erin puur voor de looks, echt veel inhoud heeft zijn rol niet. Ik vind Vicky en Noud wel okee, Noud zowel kunnen uitgroeien tot een soort Peter Kelderquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermeldenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
Ahja, daar heb ik lang een hekel aan gehad maar als zatlap vind ik hm toch wel ok.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef suus21 het volgende:
[..]
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermelden
ivm voetbal volgens gtst.nlquote:Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef vencodark het volgende:
Misschien zoveelste aflevering viering?
Ja, belachelijk. Veel te doorzichtig en te makkelijk voor in de verhaallijn. Kast met een slot zou geen overbodige luxe zijn. Dom.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:44 schreef Perico het volgende:
Toch vind ik het wel erg bedenkelijk van die dossiers van mevr. Huygens, open en bloot op een tafel. Dat heeft geen enkele praktijk in Nederland!
Hangmappen systeem in een bureaula of kast, okee...
Ben ook razend benieuwd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef Frey het volgende:
Veelbelovende spoilers.
Ik begin trouwens erg benieuwd te worden wat Ludo nou werkelijk verborgen houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet alles gezien vanavond maar dit was een gesprek tussen Ludo en Irene?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke spoilers!
Tof stukje ook net:
L: Maar mijn vader had ook wel leuke kanten.
I: Zoals?
L: Nou, hij was vaak weg. En zijn dood.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke spoilers!
Tof stukje ook net:
L: Maar mijn vader had ook wel leuke kanten.
I: Zoals?
L: Nou, hij was vaak weg. En zijn dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:06 schreef GSMboy het volgende:
Even een spoiler wat er deze maand gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |