Inderdaad, niet zo lang als die vorige box hoop ik. Seizoen 3 is echt een must see. Net als seizoen 4 overigens. Ook ik kijk er erg naar uit!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die box![]()
Dat waren nog eens tijden, dit is toch zoveel interessanter om naar te kijken dan al die nietszeggende verhaallijnen van de afgelopen jaren??quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Onno P. Wassenaar en zijn criminele bende redden Suzanne Balk (1995):
Inderdaad. Leuke aflevering.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef joep.t het volgende:
Mooie aflevering vandaag!
Lorena is lekker bezig weer,
Haak je daarvoor af?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Afhaken begrijp ik, het is niks in vergelijking tot de eerste seizoenenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Bing wel ja, maar ze houden hem erin puur voor de looks, echt veel inhoud heeft zijn rol niet. Ik vind Vicky en Noud wel okee, Noud zowel kunnen uitgroeien tot een soort Peter Kelderquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermeldenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
Ahja, daar heb ik lang een hekel aan gehad maar als zatlap vind ik hm toch wel ok.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef suus21 het volgende:
[..]
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermelden
ivm voetbal volgens gtst.nlquote:Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef vencodark het volgende:
Misschien zoveelste aflevering viering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |