quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 afleveringen gemist en kan morgen ook niet kijken, maar RTL schiet niet echt op met afleveringen online plaatsen
Ja klopt, verkeerd gekekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze staan gewoon online hoor.
Ik let daar helemaal niet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:04 schreef Mss het volgende:
Ja leuk hoor, die leader sorteren op gezinnen, maar waarom staat Dennis apart en niet bij Laura en Noud enzo?
Dat doen ze overigens al een hele tijd, kijk maar naar mijn eerder link naar een leader uit seizoen 4, mensen die aan elkaar gerelateerd zijn komen achter elkaar, de buitenbeentjes op het einde met natuurlijk Helen Helmink eeuwig als laatstequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik let daar helemaal niet op.
Ik ergerde me er ook al aan en het viel me al de eerste uitzendingen op dat ze die kant op wilden gaan. Zogemaand om het emotioneler te maken. De muziek van Ronald Schilperoort is altijd goed genoeg geweest, dus ze moeten nou niet doorslaan. Een keertje is prima, maar niet bij elke scène die zogenaamd iets meer bijzonder moet zijn dan de anderen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me dood aan dat gezang er door heen, wat was er mis met die thema achtergrondmuziek? Ik hoop dat RTL er snel mee kapt
Eens! Net was het mooi met Ludo en Nina.quote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef misspunt het volgende:
Ik vind die muziekmomenten heerlijk!
Ik vind het ook afgrijselijk, vroeger een subtiel deuntje eronder die de emoties aangaf en versterkte, nu dat gebler er doorheen, waardoor je soms nauwelijks verstaat wat ze zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef mirelia het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk...het leid te veel af.
Tja omdat het Charlie isquote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Frey het volgende:
Waarom denkt die Charlie dat ze nog steeds eisen kan stellen?
Toen had je ook nog Bronkhorst.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Wat was dat dan?quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja omdat het Charlie is![]()
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja omdat het Charlie is![]()
Ik heb het over het eerste Martine tijdperk (1990-1994), toen huurde ze Koen Heeze in om Helen Helmink te vermoorden die toen haar grootste rivale was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?
quote:Charlie vond ik echt weer walgelijk irritant, ze denkt echt dat ze eisen kan stellen... één simpele DNA-test zal bewijzen dat Nick de vader is van Valentijn, en dan kan Charlie de cel in ofzo.
Bron: de Telegraafquote:Musicalster Marjolein Keuning naar GTST
AMSTERDAM - Musicalster Marjolein (45) heeft een hoofdrol weten te bemachtigen in soap Goede Tijden Slechte Tijden.
Wat voor rol ze precies gaat spelen is nog onbekend, maar: "Marjolein krijgt een heel belangrijke en spraakmakende rol in de soap", aldus RTL.
Ze zal vanaf 20 oktober te zien zijn.
Marjolein (getrouwd met musical/operaster Henk Poort) speelde eerder in musicals als Les Misérables en presenteerde muziekprogramma Het gevoel van.... Ook speelde ze in soap Onderweg naar Morgen en in de serie Vrouwenvleugel.
Dat was het volgens mij ook, Gilbert werd ook pas een week ofzo voor de zomerstop geintroduceerd. Beetje matig vind ik dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:18 schreef DaMart het volgende:
Die ontvoeringsverhaallijn is wel in recordtempo afgelopen, alsof ze alleen maar even wat spannends nodig hadden voor de cliff vorig seizoen en er verder niets mee wilden doen.
Jack Spijkerman?quote:
pas in december ofzoquote:
wie is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:04 schreef Vivi het volgende:
Marjolein Keunig is een leuke vrouw, vind ik.
Nina is er niet leuker op geworden met dat blonde haar, dat maakt haar flets. Donker stond veel pittiger.
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wie is dat ook alweer?
ik vind nina ook leuker met donker haar. zonde hoor
eensch, irritant personagequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..
Ze kijkt vaak zo raar, dan trekt ze met dat mondje en die rare bolle ogen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik heb Nina er nooit uit leuk uit vinden zien..
Oh, das wel laatquote:
'k heb ff gezocht op afbeeldingen bij google, dat wordt vast een 1e klas krengquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:04 schreef Vivi het volgende:
Marjolein Keunig is een leuke vrouw, vind ik.
Nina is er niet leuker op geworden met dat blonde haar, dat maakt haar flets. Donker stond veel pittiger.
Was ik maar 6 jaar eerder geboren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Onno P. Wassenaar en zijn criminele bende redden Suzanne Balk (1995):
Heb jij toevallig nog iets gearchiveerd staan waar de leader van seizoen 3 in voorkomt, dat seizoen is echt a missing gap in mijn gtst herrineringenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog iets gearchiveerd staan waar de leader van seizoen 3 in voorkomt, dat seizoen is echt a missing gap in mijn gtst herrineringen
Mee eens, seizoen 3 was vooral Martine, Frits en Herman en seizoen 4 meer Martine, Frits en Onno P. Spanning tot en met!:Dquote:Op woensdag 3 september 2008 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Haha bedankt, ja die kende ik al
Volgens mij zijn seizoen 3 en 4 de beste 2 van het klassieke gtst
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die boxquote:Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mee eens, seizoen 3 was vooral Martine, Frits en Herman en seizoen 4 meer Martine, Frits en Onno P. Spanning tot en met!:D
Woensdag komt het niet vanwege voetbal.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
Welke mijlpaal wordt maandag bereikt, dat ze een dubbele aflevering gaan uitzenden?
Dat is ook voor het eerst dat RTL GTST niet uitzendt vanwege voetbal...quote:Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Woensdag komt het niet vanwege voetbal.
Inderdaad, niet zo lang als die vorige box hoop ik. Seizoen 3 is echt een must see. Net als seizoen 4 overigens. Ook ik kijk er erg naar uit!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje opschieten met die box![]()
Dat waren nog eens tijden, dit is toch zoveel interessanter om naar te kijken dan al die nietszeggende verhaallijnen van de afgelopen jaren??quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef nWo4Life het volgende:
Inderdaad. Leuke aflevering.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef joep.t het volgende:
Mooie aflevering vandaag!
Lorena is lekker bezig weer,
Haak je daarvoor af?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Afhaken begrijp ik, het is niks in vergelijking tot de eerste seizoenenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk er nu toch ernstig over om na achttien jaar af te haken. Ik kan niet tegen die liedjes in de scenes....
Bing wel ja, maar ze houden hem erin puur voor de looks, echt veel inhoud heeft zijn rol niet. Ik vind Vicky en Noud wel okee, Noud zowel kunnen uitgroeien tot een soort Peter Kelderquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermeldenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef vencodark het volgende:
Bing, Noud en Vicky mogen er van mij ook gelijk uit. Noud heeft een kutrol, Bing en Vicky hebben echt zeikhoofden.
Ahja, daar heb ik lang een hekel aan gehad maar als zatlap vind ik hm toch wel ok.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef suus21 het volgende:
[..]
helemaal mee eens maar je miste dennis nog erbij te vermelden
ivm voetbal volgens gtst.nlquote:Op maandag 8 september 2008 18:01 schreef vencodark het volgende:
Misschien zoveelste aflevering viering?
Ja, belachelijk. Veel te doorzichtig en te makkelijk voor in de verhaallijn. Kast met een slot zou geen overbodige luxe zijn. Dom.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:44 schreef Perico het volgende:
Toch vind ik het wel erg bedenkelijk van die dossiers van mevr. Huygens, open en bloot op een tafel. Dat heeft geen enkele praktijk in Nederland!
Hangmappen systeem in een bureaula of kast, okee...
Ben ook razend benieuwd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef Frey het volgende:
Veelbelovende spoilers.
Ik begin trouwens erg benieuwd te worden wat Ludo nou werkelijk verborgen houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet alles gezien vanavond maar dit was een gesprek tussen Ludo en Irene?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke spoilers!
Tof stukje ook net:
L: Maar mijn vader had ook wel leuke kanten.
I: Zoals?
L: Nou, hij was vaak weg. En zijn dood.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke spoilers!
Tof stukje ook net:
L: Maar mijn vader had ook wel leuke kanten.
I: Zoals?
L: Nou, hij was vaak weg. En zijn dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:06 schreef GSMboy het volgende:
Even een spoiler wat er deze maand gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |