quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 afleveringen gemist en kan morgen ook niet kijken, maar RTL schiet niet echt op met afleveringen online plaatsen
Ja klopt, verkeerd gekekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze staan gewoon online hoor.
Ik let daar helemaal niet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:04 schreef Mss het volgende:
Ja leuk hoor, die leader sorteren op gezinnen, maar waarom staat Dennis apart en niet bij Laura en Noud enzo?
Dat doen ze overigens al een hele tijd, kijk maar naar mijn eerder link naar een leader uit seizoen 4, mensen die aan elkaar gerelateerd zijn komen achter elkaar, de buitenbeentjes op het einde met natuurlijk Helen Helmink eeuwig als laatstequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik let daar helemaal niet op.
Ik ergerde me er ook al aan en het viel me al de eerste uitzendingen op dat ze die kant op wilden gaan. Zogemaand om het emotioneler te maken. De muziek van Ronald Schilperoort is altijd goed genoeg geweest, dus ze moeten nou niet doorslaan. Een keertje is prima, maar niet bij elke scène die zogenaamd iets meer bijzonder moet zijn dan de anderen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me dood aan dat gezang er door heen, wat was er mis met die thema achtergrondmuziek? Ik hoop dat RTL er snel mee kapt
Eens! Net was het mooi met Ludo en Nina.quote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef misspunt het volgende:
Ik vind die muziekmomenten heerlijk!
Ik vind het ook afgrijselijk, vroeger een subtiel deuntje eronder die de emoties aangaf en versterkte, nu dat gebler er doorheen, waardoor je soms nauwelijks verstaat wat ze zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef mirelia het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk...het leid te veel af.
Tja omdat het Charlie isquote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Frey het volgende:
Waarom denkt die Charlie dat ze nog steeds eisen kan stellen?
Toen had je ook nog Bronkhorst.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Wat was dat dan?quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja omdat het Charlie is![]()
Maar wat Nick heeft gedaan is ook erg, vergeet niet dat dit in gtst-land ooit een van de ergste dingen was, namelijk hetgeen waarvoor Martine Hafkamp werd veroordeeld.
Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja omdat het Charlie is![]()
Ik heb het over het eerste Martine tijdperk (1990-1994), toen huurde ze Koen Heeze in om Helen Helmink te vermoorden die toen haar grootste rivale was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was dat niet Ludo, die ervoor zorgde dat Martine Hafkamp opdraaide voor de dood van die andere gast?
quote:Charlie vond ik echt weer walgelijk irritant, ze denkt echt dat ze eisen kan stellen... één simpele DNA-test zal bewijzen dat Nick de vader is van Valentijn, en dan kan Charlie de cel in ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |