abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 17:07:28 #26
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59629835
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Ik citeer hem: 'Video Sleeeeecht'
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59631018
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 18:40:54 #28
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59631793

De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_59635417
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:40 schreef Frey het volgende:

De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
Yes! Daar gaan we weer, keep on going heer Frey
Een heer met stijl
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:54:38 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59642168
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_59642340
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Een heer met stijl
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:09:45 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59642391
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_59642579
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
Ja daar zijn ze echt te ver in doorgeslagen, dat Remco een buitenechtelijk kind van Jef is was een van de eerste uitzonderingen, dat Frits een halfbroer was van Rien eveneens, dat Julian en Kim half broer en zus waren was een van de tweede gevallen, maar sinds het Fischer tijdperk zijn ze echt helemaal op tilt geslagen.
Een heer met stijl
pi_59674591
heb ff de afleveringen van laatste 2 weken gekeken.
Laatste ep was bagger zoals gezeg dat met rik en Anita was zo ontiegelijk slecht en ook dat gedoe met charlie.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:06:04 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59701539
pi_59703955
Waarom sprongen Anita en Rik eigenlijk van dat balkon?
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:03:07 #37
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59706705
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
Ze stonden boven te ruziën met Dennis, Dennis gaf Anita een duw en toen viel ze, en Rik ging somehow mee...
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 15:08:52 #38
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59706814
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
omdat ze een spanende clifhanger wilde hebben voor volgend seizoen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59721585
Moeilijk he, ironie....
pi_59733600
Wie hebben de dvd van seizoen twee al?
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 07:45:09 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59747653
ik kwam dit net tegen...
http://entertainment.nl.m(...)p-documentid=8713106

geen idee of het al ergens staat, heb nog niet goed teruggelezen

[ Bericht 19% gewijzigd door lady-wrb op 28-06-2008 08:03:29 ]
pi_59751941
Begrijp niet dat ze hem geen vast contract willen geven hij is wat mij betreft een van de betere acteurs in gtst.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 13:28:53 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59752008
nah..... zou best eens te maken kunnen hebben met het al dan niet stoppen van gtst.
pi_59753741
Nou ik hoop maar dat Van Lexmond ergens snel een betere aanbieding vandaan krijgt
Een heer met stijl
pi_59759850
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.

Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!

Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.

zaterdag 28 juni 2008 @ 20:30:44 #46
123170 alors
zlata1234
pi_59759984
wat kinderachtig om hem geen vast contract te geven zeg
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:42:43 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59769075
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:24 schreef MikeTuinstra het volgende:
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.

Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!

Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.

[ afbeelding ]
tuurlijk joh

gewoon de verhaallijnen spannender maken en niet van dat langdradig gezever.

ik vind jack een prima opvolger voor frits, dus voor mij hoeft die niet terug. ze moeten hem alleen de gemene trucjes van frits laten doen. dan istie een prima tegenstander voor ludo.
  zondag 29 juni 2008 @ 13:13:53 #48
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59770499
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:44:07 #49
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59817764
Ik blijf erbij dat men gewoon eens zelf naar de eerste seizoenen moet kijken als ze op DVD worden gezet. Daar kunnen ze van leren. Je valt van de ene verhaallijn in de andere en als er personages in beeld komen is er altijd wel wat met ze aan de hand, al zijn het zijverhaaltjes, zoals het zoeken van een baan, het in aanraking komen met vreemde of criminele types, of iets anders kleins. Toch blijft het aantrekkelijk om aan te zien. En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars. Zo moeilijk is het niet om een personage te bedenken dat evil is en niet gelijk weer een figuur uit het verleden hoeft te zijn. Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_59820516
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef nWo4Life het volgende:
En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars.
Eens, echter wel met een aanvulling, als er zo een slechterik komt dan moet het er wel een zijn die blijft en niet zo een als Vadim die slechts een gastrol vervult.
quote:
Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze trots zijn op deze verhaallijnen achter de schermen, ik walg ervan, net zoals die geflopte comeback van Linda. Dit kon allemaal zoveel beter als het minder werd afgeraffeld.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')