abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59574884
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:52:48 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59574928
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:19:32 #3
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59575398
TVP.

Al zal dit topic wel een stuk rustiger worden i.v.m. de zomerstop
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 13:19:36 #4
42184 crew  DaMart
pi_59575401
Zijn we niet allemaal op zoek naar uberhaupt een cliffhanger dit seizoen?
pi_59575957
tvp
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:14:21 #6
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59576677
Net even die aflevering teruggekeken - wat een bagger.

Echt, die val
pi_59576841
Hihi die youtube gozer
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:37:09 #8
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_59579717
schattig - er zijn dus nog echte fans....
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:27:32 #9
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_59582442
Wat een dork
Shuffle up and deal!!!
pi_59586550
die cliffhanger was net een cliffhanger voor het weekend wat slecht...
pi_59599507
De slechste cliffhanger ooit,Totaal geen sfeer of wat dan ook.GTST is going down absolutely
  zondag 22 juni 2008 @ 14:33:33 #12
164755 Mss
kutHOEr
pi_59603445
Heeft er iemand een gifje van die balkonscene. Ik ben op zoek naar een nieuwe avatar
Aids.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:23:21 #13
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_59609792
tvp
pi_59610067
vette val idd
Zo niet.. dan toch!
pi_59610154
Net de laatste aflevering gezien.....Die scene met Charlie is echt zo bagger slecht....en die val...
  zondag 22 juni 2008 @ 20:55:55 #16
145149 Pinked
tostimonster
pi_59610555
die val vond ik ook erg nep
whatever happens... happens :)
pi_59615009
Net pas de cliffhanger gezien, ik hoopte stiekem echt dat Laura en Sil met Robert mee zouden gaan
Een heer met stijl
  zondag 22 juni 2008 @ 23:40:54 #18
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59615427
quote:
Op zondag 22 juni 2008 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Net pas de cliffhanger gezien, ik hoopte stiekem echt dat Laura en Sil met Robert mee zouden gaan
Ik ook wel een beetje. Ik wil Laura echt niet uit de serie, maar ze hoort gewoon bij Robert.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_59619242
quote:
Wat een gast!

"Ik vraag 5 euro per koper, nee per bieder, nee per degene die biedt vraag ik 5 euro voor."
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_59620129
Ik vond de cliffhanger totaal geen bagger!
Ik vond Charlie gewoon geweldig in de volledige aflevering en misschien was de val misschien wel nep, maar toch vind ik het spannend!
Het moet toch niet elk jaar vol met explosies en brandjes zitten?
pi_59620363
quote:

Ik citeer hem: 'Video Sleeeeecht'
pi_59622334
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:14 schreef kevke1990 het volgende:
Ik vond de cliffhanger totaal geen bagger!
Ik vond Charlie gewoon geweldig in de volledige aflevering en misschien was de val misschien wel nep, maar toch vind ik het spannend!
Het moet toch niet elk jaar vol met explosies en brandjes zitten?
Nee inderdaad, de cliffs van de eerste seizoen waren ook niet bijzonder spectaculair, maar qua verhaallijnen waren ze goed, zie de cliff van seizoen 2, een echte climax. Wat dat betreft was die hele ontvoering van Barbara en Vicky weer overdreven en die val van Rik en Anita ook, alleen dat Charlie eindelijk vertelt heeft dat Valentijn nog leeft vond ik verhaaltechnisch een beetje spannend.

Nu heeft Nick direct ook wat meer sympathie als Jack terugkomt.
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 12:10:49 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59622720
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu heeft Nick direct ook wat meer sympathie als Jack terugkomt.
Maar wat zal Ludo ervan vinden.
pi_59625028
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar wat zal Ludo ervan vinden.
Inderdaad, maar Charlie en Jack hebben het samen gedaan, wellicht houdt hij Jack niet volledig verantwoordelijk..;)
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 16:55:52 #25
32015 suus21
Andre rocks!
pi_59629553
ik vond de cliff ook cheap maar ik vond wel dat het de laatste tijd weer echt leuk was, dus ik heb liever dat het een lange tijd goed is met een minder cliff dan afgelopen 2 a 3 jaar...en charlie speelt wel goed alleen is die kop van Nick geen einde, hadden ze beter die fake val kunnen laten zien..
fijn!
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 17:07:28 #26
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59629835
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:28 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Ik citeer hem: 'Video Sleeeeecht'
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59631018
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 18:40:54 #28
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59631793

De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
pi_59635417
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:40 schreef Frey het volgende:

De mensen die hier al een tijdje komen, kennen hem nog wel.
Yes! Daar gaan we weer, keep on going heer Frey
Een heer met stijl
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:54:38 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59642168
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Uit het raam van stageplek kijkende dacht ik een moment aan gtst en het volgende schoot door mijn hoofd, waar is het kind van Martine en Rolf Huygens, weet Sjors er überhaupt iets van? En wanneer Sjors haar achternaam veranderen in Hafkamp of Van Houten? Alle broers en zussen moeten nu maar eens dezelfde achternaam hebben vind ik
Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_59642340
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is zo afgezaagd, dat hebben we bij Alberts al gehad.
Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Een heer met stijl
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:09:45 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59642391
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is pas afgezaagd dat er geen normale gezinnen meer zijn, alles is 'half-stief-adoptie-jarenlang vermist' enzovoorts, Robert en Jef zijn een van de weinigen normale gezinsleden en nu dus dat nieuwe gezin. Vroeger had je dat veel meer, Simon en Linda, John en Dian, Helen en Martin, Arnie en Lotje, Charlie en Morris (voor ze gingen kloten met moeder dit moeder dat) en natuurlijk Jessica en Hedwig
Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
pi_59642579
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Klopt, maar ik bedoel meer het steeds veranderen van die namen. Dat komt dus doordat ze steeds allerlei mensen bij elkaar rapen die ineens familie blijken te zijn.
Ja daar zijn ze echt te ver in doorgeslagen, dat Remco een buitenechtelijk kind van Jef is was een van de eerste uitzonderingen, dat Frits een halfbroer was van Rien eveneens, dat Julian en Kim half broer en zus waren was een van de tweede gevallen, maar sinds het Fischer tijdperk zijn ze echt helemaal op tilt geslagen.
Een heer met stijl
pi_59674591
heb ff de afleveringen van laatste 2 weken gekeken.
Laatste ep was bagger zoals gezeg dat met rik en Anita was zo ontiegelijk slecht en ook dat gedoe met charlie.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:06:04 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59701539
pi_59703955
Waarom sprongen Anita en Rik eigenlijk van dat balkon?
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:03:07 #37
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_59706705
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
Ze stonden boven te ruziën met Dennis, Dennis gaf Anita een duw en toen viel ze, en Rik ging somehow mee...
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 15:08:52 #38
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59706814
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef bloodymary het volgende:
omdat ze een spanende clifhanger wilde hebben voor volgend seizoen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59721585
Moeilijk he, ironie....
pi_59733600
Wie hebben de dvd van seizoen twee al?
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 07:45:09 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59747653
ik kwam dit net tegen...
http://entertainment.nl.m(...)p-documentid=8713106

geen idee of het al ergens staat, heb nog niet goed teruggelezen

[ Bericht 19% gewijzigd door lady-wrb op 28-06-2008 08:03:29 ]
pi_59751941
Begrijp niet dat ze hem geen vast contract willen geven hij is wat mij betreft een van de betere acteurs in gtst.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 13:28:53 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59752008
nah..... zou best eens te maken kunnen hebben met het al dan niet stoppen van gtst.
pi_59753741
Nou ik hoop maar dat Van Lexmond ergens snel een betere aanbieding vandaan krijgt
Een heer met stijl
pi_59759850
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.

Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!

Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.

zaterdag 28 juni 2008 @ 20:30:44 #46
123170 alors
zlata1234
pi_59759984
wat kinderachtig om hem geen vast contract te geven zeg
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 11:42:43 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59769075
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:24 schreef MikeTuinstra het volgende:
Frits van Houten moet terug! De ultieme tegenstander van Ludo Sanders zou de soap kunnen redden in de nieuwe van Houten vs. Sanders verhaallijn. Het toch al belachelijke tweelingbroer verhaallijn even terugdraaien en Hans toch Frits laten zijn, niet zo moeilijk. Geeft Casper van Bohemen gelijk de kans om dit weer recht te zetten.

Zoals Ludo Sanders hier op het forum al zei: "Ik kan het ook niet allemaal alleen", Frits en Ludo maken het verschil. Eindelijk een gelijke tegenstander voor Ludo want Frits zal net als hem nooit opgeven. Bang! Spanning terug in de soap!

Dan zullen ik en een heleboel met mij weer massaal GTST gaan kijken.

[ afbeelding ]
tuurlijk joh

gewoon de verhaallijnen spannender maken en niet van dat langdradig gezever.

ik vind jack een prima opvolger voor frits, dus voor mij hoeft die niet terug. ze moeten hem alleen de gemene trucjes van frits laten doen. dan istie een prima tegenstander voor ludo.
  zondag 29 juni 2008 @ 13:13:53 #48
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59770499
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:44:07 #49
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59817764
Ik blijf erbij dat men gewoon eens zelf naar de eerste seizoenen moet kijken als ze op DVD worden gezet. Daar kunnen ze van leren. Je valt van de ene verhaallijn in de andere en als er personages in beeld komen is er altijd wel wat met ze aan de hand, al zijn het zijverhaaltjes, zoals het zoeken van een baan, het in aanraking komen met vreemde of criminele types, of iets anders kleins. Toch blijft het aantrekkelijk om aan te zien. En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars. Zo moeilijk is het niet om een personage te bedenken dat evil is en niet gelijk weer een figuur uit het verleden hoeft te zijn. Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_59820516
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef nWo4Life het volgende:
En haal er nou eens wat echte slechteriken bij. Niet zoals Ludo, die een klasse op zich is en toch nooit de echte genadeloze schurk wil zijn, maar de Van Houtens en de Hogendoorns, de Hafkamps en de Wassenaars.
Eens, echter wel met een aanvulling, als er zo een slechterik komt dan moet het er wel een zijn die blijft en niet zo een als Vadim die slechts een gastrol vervult.
quote:
Dat neemt niet weg dat ik Frits van Houten een geweldig personage vond. Helaas hebben ze zijn legende verpest in een vreselijke verhaallijn, alleen overtroffen door de Arnie is Dennis bullshit.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze trots zijn op deze verhaallijnen achter de schermen, ik walg ervan, net zoals die geflopte comeback van Linda. Dit kon allemaal zoveel beter als het minder werd afgeraffeld.
Een heer met stijl
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:45:09 #51
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59842407
pi_59849995
Ben het zeker met je eens betreffende de huidige personages, Hogendoorn Senior. Er moet een slechterik komen met een stuk meer pit, iemand die de magie van vroeger bezit. Dit kan dus een geheel nieuw personage zijn.

Wat ik zo jammer vind aan het GTST van nu is dat die Ludo Sanders zo opgehemelt wordt. Het mag dan een goed personage zijn, dé ultieme Nederlandse slechterik is hij gewoon niet. Dit is wat uiteraard alle kids van tegenwoordig dus wel beweren omdat ze niet anders kennen. Ik heb nu bijvoorbeeld een van Houten/Hogendoorn vs. Sanders topic op GTST.nl gezet waar er beweerd wordt dat Ludo ze geheel eigenhandig allemaal aan zou kunnen, dat hij bij wijze van onsterfelijk is en iedereen aan zal kunnen. Dit is natuurlijk klinkklare onzin want met Frits van Houten zou hij zijn ultieme tegenstander hebben. En Herman Hogendoorn had hij never nooit aangekunt, die zal hem alle acties driedubbel teruggeven en finaal uitputten.

Erg jammer dat Herman Hogendoorn niet meer terug kan aangezien het personage in GTST nooit gestorven is. Helaas is Tom van Beek dit wel in real life dus moeten ze nu gewoon van dat personage afblijven. Daarom zou Frits van Houten dus weer een uitkomst zijn. Frits hoeft niet dood te zijn als Hans gewoon Frits in act was. Het is toch al een belachelijk verhaallijn dus mijn idee is om Frits gewoon weer terug te laten keren naar alles dat hij ooit was. Ik zou het erg leuk vinden als hij degene was die zich op Ludo zal wreken aangezien wat Ludo van Houten/Hogendoorn heeft geflikt en hij de eerste grote centrale bad guy was. Ik zou dus graag een revange zien wat Jack dus nu al een beetje begonnen is.
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2008 @ 07:16:48 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59857707
ze hebben morris toch ook een paar keer vervangen? en dian ook?
een nieuwe herman hogendoorn zou naar mijn mening best kunnen.
ik denk eerder dat zijn rol zoals die vroeger was, totaal niet meer past bij het slappe geheel wat het nu is.
zou wel een leuke aanvulling zijn op jack en een 'leuke' opa voor de brave sjors. misschien dat ze die dan ook weer kunnen laten ontsporen. met dat nietpistool vond ik r geweldig
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:18:51 #54
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59861064
Zo zonde dat Tom van Beek al was overleden ten tijde van de verhaallijn met de amulet. Wat zou ik graag Herman vs Augusta gezien hebben. Maar nu moeten ze van Herman afblijven. Lijkt me ook dat ze dat doen, aangezien het personage inmiddels ook is overleden.
pi_59869443
@ MikeTuinstra

Het is inderdaad zeker niet zo dat Ludo iedereen aan zou kunnen, in het begin werd het ook duidelijk dat er machten waren waar hij niet tegen bestand was, zoals de maffia, Pavese, de familie Olieviero.
Dit gold overigens ook voor Van Houten, die kreeg te maken met Onno P. Wassenaar en zelfs Martine heeft hem weleens dwarsgezeten.

Maar het is wel een misvatting dat Frits en Herman aan dezelfde kant stonden, nadat Herman Jack meenam naar Amerika raakten die 2 ernstig gerbouilleerd, zo erg dat ze nagenoeg tegenstanders waren.
Een heer met stijl
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:02:17 #56
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59873294
Ik ben het met een hoop zaken eens die genoemd zijn. Zowel Tom van Beek als Herman Hogendoorn zijn overleden, dus kan hij niet meer in de serie terugkomen. Inderdaad: dat is erg jammer. Herman was eigenlijk de enige schurk waar iedereen bang voor was en die niemand echt kon verslaan. Hij zou het ook van Ludo hebben kunnen winnen, als zijn personage in de serie was gebleven. Dan was hij de echte slechterik en Ludo een uitdaging voor hem. Maar goed, dat kan dus niet meer helaas.

Ludo Sanders begon als een zwarte ridder. Hij wilde goed doen, maar door zijn duistere verleden en afwijkende moraal deed hij vaak de verkeerde dingen. Dat maakte hem dan wel een slechterik, maar alleen als het moest. Zoals gezegd had hij ook vijanden die hij niet kon verslaan, zoals Onno P. Wassenaar. Pas toen er geen slechteriken meer waren werd Ludo ineens die superschurk. HIj zorgde ervoor dat Bowien, Dian en Martine verdwenen; allemaal geliefde personages. Niemand kon hem meer verslaan. Helaas was hij niet zo ijskoud als Herman, maar had hij nog steeds zwakke kanten, zoals bij Janine en Nina. Dat zwakte die geloofwaardigheid af. Mensen vinden hem de grote schurk, omdat ze niets te kiezen hebben en de personages uit het verleden vaak niet eens kennen. Bovendien zijn Nick en Jack (nog) geen echte slechteriken.

Overigens waren Frits en Herman geen vrienden, maar konden ze wel samenwerken als het moest, net als Frits en Martine en zelfs Herman en Martine. Ze werkten samen als het hen uitkwam en staken elkaar net zo gauw weer een mes in de rug. Ze waren gemener en doortrapter en pretendeerden ook zo te zijn. Dat maakte hen tot de echte slechteriken van de serie en interessant om te zien. Dat was bij Ludo in het begin ook het geval, maar nu dus niet meer. Erg jammer.

Dat neemt overigens niet weg dat ik Ludo nog altijd één van de meest boeiende personages vind en Erik de Vogel een goede acteur. Het is een beetje als een walvis in een traan: als de omgeving niet goed is, kan het personage ook niet meer echt goed zijn.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:20:13 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_59910802
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:16:31 #58
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_59912788
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:20 schreef Frey het volgende:

Alle delen staan er nu op.
Veel dank!
pi_60111510
Hoe reageerde Dian eigenlijk ook alweer toen bleek dat haar plannetje falikant was mislukt?
Een heer met stijl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:08:13 #60
123170 alors
zlata1234
pi_60199294
Nou velen hier kunnen de vlag uithangen:
quote:
GTST zet Chris Comvalius aan de kant
Uitgegeven: 18 juli 2008 18:21

AMSTERDAM - Chris Comvalius, die in Goede Tijden Slechte Tijden Dorothea Grantsaan speelt, is door RTL bedankt voor haar inzet. De actrice, die sinds 2004 in de soap te zien is, betreurt de beslissing van haar werkgever.

"Als het aan mijzelf had gelegen, had ik er nog een tijd gezeten", zei ze donderdag in het AT 5-programma De Zwoele Stad.

Volgens de 60-jarige actrice is haar rol geschrapt in een poging de soapserie te verjongen. "Ik ben de oudste en het minst verankerd in de serie", vertelde ze.

De commerciële zender was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar. Wanneer Comvalius voor het laatst te zien is, is vooralsnog onduidelijk.

Vrienden

De soapie kijkt met plezier terug op haar tijd bij de langstlopende soapserie. "Ik heb er zelfs vrienden aan overgehouden."

Toch had ze graag meer in haar rol gelegd dan volgens haar mogelijk was. "Je hebt een zwarte vrouw in de serie, doe er wat mee", zei ze. "Voor mij gebeurde dat niet genoeg."

Tijd om zich te vervelen heeft Comvalius niet. Vanaf eind deze maand speelt ze in een toneelstuk in Suriname.

(c) Novum
Ik vind het zelf een beetje jammer, om nu maar oudere mensen eruit te gooien. Dorothea was toch een vertrouwd gezicht. Misschien niet al teveel rol, maar dat is niet altijd belangrijk. Laura en Oom Govert vroeger hadden ook niet altijd een belangrijke rol, maar zo'n vast, karakteristiek gezicht hoort toch gewoon bij een soap. Dorothea had best zo'n personage kunnen worden.
Ik ben ook benieuwd hoe ze haar eruit halen, vind het sneu voor Jef

Beter schrappen ze al die puberproblemen, (die er natuurlijk ook moeten zijn, maar niet zoals het nu gaat) en gaan ze bezig met wat serieuzere en spannendere verhaallijnen. Die met Bob en Dian vond ik zelf erg geslaagd.
En ze kunnen volgens mij ook beter schrijvers en regisseurs dumpen dan acteurs, als je ziet wat voor clliffwerk er is afgeleverd, ga je schamen zeg!
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 03:10:10 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60202671
Nog meer verjonging.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:17:44 #62
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60206706
Nu lig ik er niet van wakker dat Dorothea uit de serie gaat. Het personage heeft zelden een fatsoenlijke verhaallijn gehad en liep meestal te klagen en te schreeuwen over onzinnge zaken. Deze vrouw heeft veel meer talent dan als een decorstuk wat onzin te staan roepen. Ze hadden haar serieuzer en sterker moeten maken. Een Surinaamse mama die vecht voor haar gezin. Nu heeft ze nooit haar potentie kunnen bereiken. Dat hele Love Tree gebeuren was een drama zonder climax en Dorothea zelf werd gezien als een zeikwijf.

Het ligt inderdaad aan de schrijvers dat de serie er zo slecht aan toe is. Nog meer jeugd, nee, dat helpt, dat heeft de afgelopen jaren de kijkcijfers ook echt goed gedaan.... Tjongejonge. En inderdaad, met zo'n cliffhanger zou ik eerder de breinen achter de serie ontslaan en gemotiveerde nieuwe mensen zoeken die wel weten wat de kijkers willen. Volwassen personages met echte verhaallijnen en een realistisch karakter.
pi_60209996
Sneu voor Jef zal het overigens zeker wel zijn ja, die komt natuurlijk weer terug onder de plak bij koele-kikker-superbitch Barbara

Eigenlijk is dit het moment om te stoppen met kijken, Robert weg, een kutcliff zonder potentie, geen boeiende verhaallijn, dat van Nick en Jack zullen ze ook weer tot een slap einde brengen, maarja ik roep nu al zo lang dat ik ga stoppen
Een heer met stijl
pi_60210478
Hahahaha, die dikke pad uit GTST. Alleen 4 jaar te laat.
pi_60237320
Idd ze moeten spelers gebruiken van rond de leeftijd van 25 tot 45

Geen jonge kinderen of zo;n dikke pad

En natuurlijk een ouder iemand zoals Govert
De rol die Laura nu moet invullen
pi_60253142
quote:
Bartho Braat boos om vertrek GTST-collega Comvalius

Geplaatst op zaterdag 19 juli 2008 om 12:45

GTST-coryfee Bartho Braat is boos om het vertrek van zijn collega Chris Comvalius. Hij vindt het een onterechte beslissing van de makers van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat liet Bartho Braat vrijdagavond voor de camera’s van Shownieuws weten. Chris Comvalius vertelde deze week op AT5 dat ze moet vertrekken, omdat de makers de serie willen verjongen en ook omdat ze niet genoeg verankerd zou zijn in de soap. Bartho Braat is boos op de makers: “Het is een onzinredenering.”

Bartho Braat kan niet geloven dat de donkere Chris Comvalius het veld moet ruimen. “Ik denk dat de makers hiermee gewoon een vergissing begaan. De verklaring die gegeven is, is dat RTL de serie wil verjongen. De kijkcijfers lopen terug. Dat is dit voorjaar ineens aan de orde gekomen. Maar de kijkcijfers lopen in het voorjaar altijd terug.”

Dat het karakter van Chris Comvalius niet genoeg verankerd zou zijn in de serie, vindt Bartho Braat een slechte reden. “Als je als schrijvers een personage niet verankert in de serie, dan ben je niet verankerd in de serie. En als je dat als reden zegt waarom ze wegmoet… Het is een onzinredenering.”

Bartho Braat vreest niet voor zijn eigen baan. “Ik ben in vaste dienst, dus het wordt een beetje lastig om mij te ontslaan. Dat kost geld.”
http://www.mediacourant.nl/?p=5814

Jef is BOOS! Wat een beer is het toch.

Overigens snap ik niet waarom GTST wil verjongen. Juist door die verjonging kwamen toch de slechtere kijkcijfers?
  maandag 21 juli 2008 @ 21:51:12 #67
123170 alors
zlata1234
pi_60254258
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.mediacourant.nl/?p=5814

Jef is BOOS! Wat een beer is het toch.

Overigens snap ik niet waarom GTST wil verjongen. Juist door die verjonging kwamen toch de slechtere kijkcijfers?
Go Jef

En als Jef boos is, dan is ie ook echt boos..

Kan de hele film helaas nergens meer vinden
know'm sayin?
word? word.
pi_60261431
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:51 schreef alors het volgende:

[..]

Go Jef

En als Jef boos is, dan is ie ook echt boos..

Kan de hele film helaas nergens meer vinden
"He Jef, kankergek" .

Maar het filmpje was ludiek bedoeld neem ik aan, of gaat ie echt uit de serie ?
pi_60271156
Jef is terecht boos, want de reden die RTL aandraagt is net zo overtuigend als de acteerprestaties van Gigi Ravelli.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat GTST in betere tijden veel kijkers trok in de categorie 50+, een categorie waar RTL letterlijk en figuurlijk geen boodschap aan heeft (zie het hoofdstuk 5 Uurshow, Koffietijd, Rad van Fortuin, Prijzenslag). Door het aloude toverwoord verjonging probeert RTL een jonger kijkerspubliek te trekken. Jongeren zijn nog lekker beïnvloedbaar in hun koopgedrag en ouderen blijven vaak bij hetzelfde merk, aldus de reclamejongens. Dat mocht vroeger misschien zo zijn, tegenwoordig heb ik daar toch mijn twijfels over, als ik tenminste af moet gaan op het koopgedrag van mijn ouders.

Maar goed, het geloof van RTL (en de meeste zendgemachtigden, m.u.v. Omroep Max) in verjonging is nog altijd even sterk, mischien zelfs wel vergelijkbaar met dat van een [naam religie]fundamentalist... en dat in een tijd van vergrijzing! Als RTL niet oppast zitten ze straks met een tweede ONM, een karkas waar hier en daar nog een stukje vlees aan zit.
pi_60293665
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk is dit het moment om te stoppen met kijken, Robert weg, een kutcliff zonder potentie, geen boeiende verhaallijn, dat van Nick en Jack zullen ze ook weer tot een slap einde brengen, maarja ik roep nu al zo lang dat ik ga stoppen
Jack komt ook pas in december terug stond op goedetijden weblog.

bron: http://goedetijden.web-lo(...)leegloop-in-gts.html
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:12:23 #72
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60358558
  † In Memoriam † maandag 28 juli 2008 @ 08:48:37 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60389965
ik kwam bas muijs vorige week nog tegen in salou (hij doet daar optredens in de ski-hut)
(mental theo stond ook met een cabrio voor de deur van ons app.complex, maar dat is off-topic en ik ken die hele vent niet trouwens )
dat moet toch wel erg goed betalen, kan me niet voorstellen dat iemand zich voor zijn lol tussen die brallende, zwaar bezopen meute jongeren begeeft.
of zou zijn carriere zo het slop zitten dat hij dit soort schnabbels nodig heeft?

[ Bericht 27% gewijzigd door lady-wrb op 28-07-2008 08:59:54 ]
pi_60397890
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:12 schreef Frey het volgende:
http://i38.tinypic.com/3496xrm.png

De castfoto.
Die blik van Jef
Een heer met stijl
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 06:23:45 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60411593
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die blik van Jef
is dat rik, achter anita?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:06:16 #76
164755 Mss
kutHOEr
pi_60421591
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

is dat rik, achter anita?
Ja
Aids.
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 08:58:09 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60436653
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja
jee zeg, wat ziet die eruit!
pi_60455818
Volgens mij zouden Laura, Barbara, Charlie en Dorothea er nu maar eens uit moeten, te mutserig en te zeurderig, geef nieuwe mensen nu gewoon eens een kans.
Een heer met stijl
pi_60474428
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij zouden Laura, Barbara, Charlie en Dorothea er nu maar eens uit moeten, te mutserig en te zeurderig, geef nieuwe mensen nu gewoon eens een kans.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 06:59:46 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60482144
raar dat dorothea eruit moet. ze kunnen beter de inhoud van dr rol eens aanpakken.
barbara moet zeker weer terug naar jef?
pi_60485723
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
raar dat dorothea eruit moet. ze kunnen beter de inhoud van dr rol eens aanpakken.
barbara moet zeker weer terug naar jef?
Dat laatste hoop ik zeker niet, Jef is juist meer de oude Jef uit het pre-Fischer tijdperk geworden sinds zijn breuk met Barbara.

Dorothea's rol is al teveel verpest om het nog leuk te maken volgens mij..
Een heer met stijl
pi_60485749
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar Laura zonder Robert kan dus echt niet he
Een heer met stijl
pi_60638653
Dennix gaat dus ook weg !
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60640481
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Canisfire het volgende:
Dennix gaat dus ook weg !
Dat was toch al jaren bekend? Ik ga z'n dronkenmanscènes wel missen, die waren echt prachtig
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:25:20 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60649178
dr blijft niet veel meer over op die manier.
wanneer begint het eigenlijk weer?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:40:14 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60649594
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ga z'n dronkenmanscènes wel missen, die waren echt prachtig
Ik ook. Die waren echt geniaal idd.
pi_60661143
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
dr blijft niet veel meer over op die manier.
wanneer begint het eigenlijk weer?
Och echt veel zal het ook niet meer schelen, het personage Dennis stelde sinds hij zijn geheugen kwijt is diep triets weinig meer voor, maar dat komt vooral door die zieke Arnie-Dennis-verwisselingsverhaallijn dat ik dat vind.
Een heer met stijl
pi_60661775
De Arnie-Dennis verwissellijn is de slechtste lijn ooit. Je kunt dat soort dingen op zich bedenken, maar denk dan ook even verder. Een zoon die seks heeft gehad met zijn moeder en zijn zusje ( ), dat is gewoon vragen om problemen. Al die relaties zijn gewoon verziekt daardoor
know'm sayin?
word? word.
pi_60673585
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:33 schreef alors het volgende:
De Arnie-Dennis verwissellijn is de slechtste lijn ooit. Je kunt dat soort dingen op zich bedenken, maar denk dan ook even verder. Een zoon die seks heeft gehad met zijn moeder en zijn zusje ( ), dat is gewoon vragen om problemen. Al die relaties zijn gewoon verziekt daardoor
Inderdaad, 100% mee eens, eigenlijk is dat de definitieve breuk met het klassieke gtst geweest, tot die tijd was het verleden ongeschonden, weliswaar vergeten of zelfs onbekend voor de huidige gtst kijker, maar sindsdien is gtst bezoedeld om het maar eens poëtisch uit te drukken
Een heer met stijl
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:22:32 #90
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60703350
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, 100% mee eens, eigenlijk is dat de definitieve breuk met het klassieke gtst geweest, tot die tijd was het verleden ongeschonden, weliswaar vergeten of zelfs onbekend voor de huidige gtst kijker, maar sindsdien is gtst bezoedeld om het maar eens poëtisch uit te drukken
Klopt, net als met Frits van Houten. Ik vind het echt vreselijk hoe dat is aangepakt. Een tweelingbroer, dat alleen al zet alle verhoudingen op zijn kop en dan ook nog eens de hele moord op zichzelf veranderen. Ik heb liever een goed personage dat dood blijft dan een goed personage dat terugkomt en volledig verpest wordt.
pi_60715232
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Klopt, net als met Frits van Houten. Ik vind het echt vreselijk hoe dat is aangepakt. Een tweelingbroer, dat alleen al zet alle verhoudingen op zijn kop en dan ook nog eens de hele moord op zichzelf veranderen. Ik heb liever een goed personage dat dood blijft dan een goed personage dat terugkomt en volledig verpest wordt.
Helemaal mee eens. Zowel dat Dennis, Als het Frits gebeuren heeft gewoon de hele boel verpest.
Hetzelfde in mindere mate toen Stefano opeens niet meer de zoon van Ludo was.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60717198
Eigenlijk was dat seizoen van de schilderijenroof nog enigzins oud-gtst, daarna toen je Martine vs Ludo kreeg vond ik al dat ze dingen verziekten, zoals inderdaad dat Stefano plotseling de broer van Ludo was. 1

Na die brand toen Benjamin dood ging kreeg je die in en in trieste lijn waarbij Ray en Dennis om die kroeg streden, waarbij Dennis out ging en daarna toen hij bij kwam ineens Arnie was. 2

Vervolgens kwam Frits terug, zoals ook al eerder gezegd, de grootste flop van de eeuw en weer een sterke verhaallijn aan diggelen 3

En dan natuurlijk meerdere dingen zoals die comeback van Linda, allemachtig zeg, ongelooflijk nietszeggend, maar ook hele andere dingen zoals het personage Ludo, hebben nooit hun oude niveau gevonden. Zoals Ludo was voor zijn geld versnippert werd, met zijn landhuis en Sanders Art Consultancy, dat niveau heeft hij nooit meer gehaald, het is een beetje chaotisch en rommelig geworden allemaal.

En tot slot de familie Alberts, in de eerste seizoenen een gegoede familie, die redelijk 'rijk' waren en ook invloed hadden, ze waren het middelpunt van de serie, hebben hun glorie ook nooit hervonden, maar dat begon al na die periode met Philip van Alphen.
Een heer met stijl
pi_60717908
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk was dat seizoen van de schilderijenroof nog enigzins oud-gtst, daarna toen je Martine vs Ludo kreeg vond ik al dat ze dingen verziekten, zoals inderdaad dat Stefano plotseling de broer van Ludo was. 1

Na die brand toen Benjamin dood ging kreeg je die in en in trieste lijn waarbij Ray en Dennis om die kroeg streden, waarbij Dennis out ging en daarna toen hij bij kwam ineens Arnie was. 2

Vervolgens kwam Frits terug, zoals ook al eerder gezegd, de grootste flop van de eeuw en weer een sterke verhaallijn aan diggelen 3

En dan natuurlijk meerdere dingen zoals die comeback van Linda, allemachtig zeg, ongelooflijk nietszeggend, maar ook hele andere dingen zoals het personage Ludo, hebben nooit hun oude niveau gevonden. Zoals Ludo was voor zijn geld versnippert werd, met zijn landhuis en Sanders Art Consultancy, dat niveau heeft hij nooit meer gehaald, het is een beetje chaotisch en rommelig geworden allemaal.

En tot slot de familie Alberts, in de eerste seizoenen een gegoede familie, die redelijk 'rijk' waren en ook invloed hadden, ze waren het middelpunt van de serie, hebben hun glorie ook nooit hervonden, maar dat begon al na die periode met Philip van Alphen.
Sowieso nu je het over linda hebt stellen al die comebacks niet veel voor.
De enige comeback's die echt geslaagt zijn waren die van Dian Rik Simon Hannie en Remco.
De rest was allemaal meer van kijk er is een oude bekende terug die vervolgens niet zoveel te doen had.
Ik noem een Daantje bijvoorbeeld. Waarom kwam die eigenlijk terug ? Om Dennis te neuken toch ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_60718359
Maar wat ik me ook afvraag, ze hadden heleboel dingen kunnen bereiken zonder de verhoudingen zo om te gooien, bijvoorbeeld, Nick is de zoon van Ludo en Sophia, waarom moet Stefano ineens niet de zoon van Ludo zijn? Ze hadden toch beiden van Ludo en Sophia kunnen zijn?

En ook dat gedoe met Dennis, oke prima je wilt dat het de zoon van Robert en Laura is, dan verzin je toch achteraf dat Dennis de tweeeïge tweelingbroer (hoeft dus niet per se te lijken) van Arnie is en dat ie uit het ziekenhuis ontvoert was als baby. Ik geef toe misschien vergezocht, maar wat ze er nu van hebben gemaakt is evengoed vergezocht.

En toen Casper van Bohemen terugkwam had ie terug moeten komen als Frits of gewoon niet, met een beetje fantasie had je zoiets kunnen verzinnen als bij Ludo, dat ie destijds plotseling onderdook omdat iemand een aanslag op hem wilde plegen.

Ze hadden kunnen doen wat ze wilden zonder direct meer dan 10 jaar soapgeschiedenis ten grabbel te gooien.
Een heer met stijl
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:14:00 #95
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60722628
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar wat ik me ook afvraag, ze hadden heleboel dingen kunnen bereiken zonder de verhoudingen zo om te gooien, bijvoorbeeld, Nick is de zoon van Ludo en Sophia, waarom moet Stefano ineens niet de zoon van Ludo zijn? Ze hadden toch beiden van Ludo en Sophia kunnen zijn?

En ook dat gedoe met Dennis, oke prima je wilt dat het de zoon van Robert en Laura is, dan verzin je toch achteraf dat Dennis de tweeeïge tweelingbroer (hoeft dus niet per se te lijken) van Arnie is en dat ie uit het ziekenhuis ontvoert was als baby. Ik geef toe misschien vergezocht, maar wat ze er nu van hebben gemaakt is evengoed vergezocht.

En toen Casper van Bohemen terugkwam had ie terug moeten komen als Frits of gewoon niet, met een beetje fantasie had je zoiets kunnen verzinnen als bij Ludo, dat ie destijds plotseling onderdook omdat iemand een aanslag op hem wilde plegen.

Ze hadden kunnen doen wat ze wilden zonder direct meer dan 10 jaar soapgeschiedenis ten grabbel te gooien.
Ik ondersteun dit volledig, al vind ik het in Frits z'n geval echt zo'n definitieve moord. Die originele scéne waarin hij vermoord wordt is in mijn ogen wellicht de geweldigste scéne uit de geschiedenis van GTST; op de 1000ste aflevering stierf de grootste bad guy die de serie tot die tijd kende. De schrijvers hadden moeten accepteren dat hij dood is en niet meer terug kan komen. Het is jammer dat men voor de spanning iemand gaat terughalen en dan vanalles gaat verzinnen. Ik ben het met je eens dat een soap het onmogelijke waar kan maken en zelfs nog enigszins geloofwaardig ook, maar Frits van Houten is nu eenmaal dood en ze hadden hem gewoon dood moeten laten. Nu zit er een vreemde nasmaak aan het geheel.

Bovendien vind ik Casper van Bohemen in de rol van Frits echt geweldig, en aangezien hij best wel betrokken is bij de serie en zelfs bij de verhaallijn van Martine dacht 'wat zou Frits hier van gedacht hebben?' geeft aan dat het hem in zijn bloed zit. Het was dan ook beter geweest als hij naar het buitenland was vertrokken of ik de bak was terechtgekomen. Dood kan ook in scéne zijn gezet, maar niet na zo'n fragment als de moord op Frits die voor de kijkers overduidelijk te zien was en in hun geheugen staat gegrift, omdat het zo'n geweldige scéne is.
pi_60746648
Ben het met je eens dat ze van het verleden af moeten blijven mits ze niets toe te voegen hebben. Alleen het personage Frits van Houten loopt als een rode draad door GTST, hij is zo gezegd de ontbrekende schakel in talloze verhaallijnen betreffende zijn familie en Sanders. Zonder hem zou Ludo Sanders nooit eens echt goed op zijn bek kunnen gaan. Met andere woorden hij had aan Frits zijn gelijke gehad, hij zou hem uit kunnen schakelen. Aan Herman Hogendoorn had hij uiteraard zijn superieur maar die kan niet meer terug dus blijft Frits over. Dit heb je nu ook weer, Ludo zijn personage schreeuwt om waardige tegenstand. Gebeurt dit niet dan voegt zijn personage in dit stadium ook niets meer toe aan de serie aangezien hij zoals eerder gezegd vrijwel uitgemolken is.

Wat betreft Frits zijn sterfscène, beste GTST scène ooit voor mij maar juist omdat het zo indrukwekkend werd neergezet zou het in mijn optiek dus best wel in scène gezet kunnen zijn. Ook de hele Hans van Houten verhaallijn zou nog wel enigzins plausibel gemaakt kunnen worden. Enige tijd geleden had ik hierover een discussie op GTST.nl waarbij we tot de conclusie kwamen dat Hans van Houten best wel eens een complot zou kunnen zijn tot nieuwe indentiteit voor Frits. Redenen hier omheen kunnen zo verzonnen worden. Kijk ze hebben het nu zo grondig verpest dat ze het eigenlijk verplicht zijn om er nog even weer een waarige twist aan te geven. En wat nou beter om hem dan ook maar gelijk helemaal terug te halen? Ludo kreeg 3 dodelijk schoten in zijn lijf en kon terug. Waarom dan Frits niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 11-08-2008 22:38:17 ]
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:29:47 #97
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_60764396
Ik ben het grotendeels met je eens, Mike. Het is sowieso jammer dat mensen steeds tijdelijke rollen aannemen, of er uit worden geschreven, voordat ze zich echt kunnen manifesteren. De strijd tussen Frits, Martine en Herman was indrukwekkend en kon gelijk opgaan, omdat het over jaren was uitgestrekt en alle personages een lange tijd in de serie zaten.

Nu Inge Ipenburg een tijdelijke rol kreeg, was de ondergang van Martine, ten opzichte van Ludo, eigenlijk al duidelijk vanaf het begin. Die rol van Casper van Bohemen zorgde voor hetzelfde probleem. Als hij in de serie was gebleven hadden ze best Frits terug kunnen ha;len, aangezien alles kan in soapland, maar nu had het niet veel uitgemaakt, want dan had Frits toch al snel het veld moeten ruimen. Ik vind het alleen erg jammer dat ze goede verhaallijnen dan maar te grabbel gooien voor een tijdje spanning.

Ik vind dat er een personage moet komen (slechterik) dat wel in de serie kan blijven en gelijk op kan gaan aan Ludo. Of dat nu Frits, Martine of een nieuw personage is, maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar een goed personage is dat lang in de serie kan blijven. Het is, zoals je al aangaf, noodzakelijk voor Ludo om eens een goede tegenstander te hebben. De rol van Ludo is op het moment ook niet meer wat het geweest is, omdat hij niets anders te doen heeft dan geestespatiëntje spelen bij een psychiater.
pi_60857832

Hmm, hoe was het verhaal met Linda ook alweer?
In deze tijd had ik geen tijd om GTST te kijken...
Was ze verlamd toen ze in die container lag, of gekneveld waardoor ze er niet uit kwam? Die schreeuwende stem uit de afvalbak, waarom viel de vuilnis-ophaal ventjes dat nooit op, of was het haar ziel ofzo?

En waarom belandde ze in de container? En wat had ze misdaan volgens Morris?
En is ze daarin achtergebleven? Details graag...

[ Bericht 0% gewijzigd door GSMboy op 15-08-2008 16:21:30 ]
pi_60860297
Morris dacht dat ze dood was geloof ik, en dat de politie zou denken dat hij haar vermoord had omdat ze ruzie hadden geloof ik.
Maar ze heeft een ziekte waardoor ze soms voor dood neervalt, maar dan is ze dus niet dood. Daarom dumpte hij haar daar. En de rest weet ik ook niet meer.
know'm sayin?
word? word.
pi_60879849
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef alors het volgende:
Morris dacht dat ze dood was geloof ik, en dat de politie zou denken dat hij haar vermoord had omdat ze ruzie hadden geloof ik.
Maar ze heeft een ziekte waardoor ze soms voor dood neervalt, maar dan is ze dus niet dood. Daarom dumpte hij haar daar. En de rest weet ik ook niet meer.
Ik walgde echt van het personage Morris, het is sowieso al ziek dat je iemand in een vuilcontainer dumpt natuurlijk, maar dat ie dan gewoon vrolijk verder ging met alledaagse dingen zonder enige oprechte vorm van wroeging. Hetzelfde als toen ie Ludo neerschoot, zelfs toen hij het zich herrinerde was ie alleen maar bang voor de wraak van Ludo. En waar ik nog het meest van baalde is dat Barbara hem altijd de hang boven het hoofd hield, veroordeelt de hele wereld behalve 3 mensen: Charlie, Morris en d'r lelijke zelf
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')