Dat zijn nog eens vooruitzichten!quote:
Sorry, ik dacht dat ik de laatste post had... was dus niet zo!quote:
De muziekstijlen varieren trouwens nogal. Je hebt rock,metal,techno, Drum & Bass, Rap. Eigenlijk vanalles wel iets. En dat kun je dan meestal goed combineren met het programma. Damn heb er echt zin in. Gewoon even lekker weekendje feesten en van het weer en de muziek genieten. Hopen op mooi weer natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens vooruitzichten!![]()
Misschien moet ik er ook maar eens heengaan dan, lekker tentje... bier...en gezelligheid!
p.s
Ik heb gisteren nog een joestjoep link van je gehad, maar heb er door de drukte volgens mij niets op kunnen zeggen. Was een agressie in dat nummer trouwens hhahah (zover ik nog weet).
Heb je nog meer nummers die ik "moet" horen?
Ik zag dat ik de laatste had en dacht van 'huh dat kan niet' had niet in de gaten dat we aan het einde van het topic zatenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ik de laatste post had... was dus niet zo!
Dat vind ik altijd zo goed van zo'n festival... gewoon lekker alles!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
De muziekstijlen varieren trouwens nogal. Je hebt rock,metal,techno, Drum & Bass, Rap. Eigenlijk vanalles wel iets. En dat kun je dan meestal goed combineren met het programma. Damn heb er echt zin in. Gewoon even lekker weekendje feesten en van het weer en de muziek genieten. Hopen op mooi weer natuurlijk
Phoe nummers die je moet horen. Op het moment heb ik eigenlijk even niets
Ze hebben bij Lowlands een nachtprogramma en daar komt nogal veel techno en drum & bass voorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo goed van zo'n festival... gewoon lekker alles!
Mochten de benen niet meer willen (probleem hier) gewoon lekker even zitten/liggen/hangen... biertje![]()
Techno, drum & bass en rap klinken wel goed in de oren moet ik zeggen!
Niet eens?Ga eens lekker vrolijk worden!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Mojo is goed, maar slitsnot?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:28 schreef diertjuh het volgende:
wie o wie heeft zin hierin:
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1416
Ik ben bang niemand![]()
Komt me bekend voor, ik ben echt zo moe... val echt in slaap hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze hebben bij Lowlands een nachtprogramma en daar komt nogal veel techno en drum & bass voor
Ben wel vrolijk alleen een klein beetje moe.
*pleurt van stoel*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
koekoek
Slipknot vond ik vroeger helemaal geweldig. Eerste bandje waarmee ik kennis maakte in het metal genre. In de loop van de jaren is dat gewoon afgenomen ik vond ze slechter worden enzo. Maar de 2 andere bands zijn het zeker wel waard om heen te gaan. Maar eigenlijk durf ik niet echtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mojo is goed, maar slitsnot?
Vanavond al genoeg (niet vrijwillig) naar moeten luisteren, mijn boer(tje) vind dat echt geweldig!
*zet de stoel recht en kijkt of de grond een deuk heeft opgelopenquote:
Ik vind sommige nummers bent goed (nee niet slipknot), maar juist dat onverstaanbare geschreeuw vind ik minder. Welke andere 2 bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Slipknot vond ik vroeger helemaal geweldig. Eerste bandje waarmee ik kennis maakte in het metal genre. In de loop van de jaren is dat gewoon afgenomen ik vond ze slechter worden enzo. Maar de 2 andere bands zijn het zeker wel waard om heen te gaan. Maar eigenlijk durf ik niet echtis namelijk al best wel ruig en kben maar 1.64m
. Maarja..waarschijn ga ik toch niet
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
*zet de stoel recht en kijkt of de grond een deuk heeft opgelopen
Er treden nog 2 andere bands op. Children of Bodom en Machine Head.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers bent goed (nee niet slipknot), maar juist dat onverstaanbare geschreeuw vind ik minder. Welke andere 2 bedoel je?
Ben vaak naar Osdorp posse geweest, onderhonden...
ik luister nu naar apreski radioquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmm... meer dan 100 kilo moet die grond wel voel![]()
Alles goed met Crazy?
Heb jij toevallig nog wat leuke nummers voor me?
(nee, niet die "meuk" van gisteren)
kom maar brengen ;pquote:
Children of Bodom en Machine Head.. machine head ken ik wel kwa naam,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er treden nog 2 andere bands op. Children of Bodom en Machine Head.
Osdorp posse is nie zozeer mijn ding
verdikkiequote:
dat vrouwke ziet wel stoer uitquote:
GAST!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Crazy-M het volgende:
Uhu, dat heb ik soms ook wel bij mensen. Dan verwacht je het totaal niet. Vroeger was ik ook gekleed als een 'alto'. Maar in de loop van de jaren wordt je wel verstandigerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Children of Bodom en Machine Head.. machine head ken ik wel kwa naam,
maar vraag me niet om een nummer. Niet echt mijn "scene".
Maar toch grappig zo om te weten waar iemand naar luisterd,
soms heb ik echt iets van "jij" ?!
Welk liedje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
hahaha, dat liedje op apreskiradio.nl
mensen dacht dat Qmusic me vandaag al had laten lachen maar dit slaat alles ;p
Dat had ik b.v echt niet van jou verwacht!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, dat heb ik soms ook wel bij mensen. Dan verwacht je het totaal niet. Vroeger was ik ook gekleed als een 'alto'. Maar in de loop van de jaren wordt je wel verstandiger. Iedereen moet zelf weten welke kleren die draagt..maar voor mijzelf was het beter dat ik veranderde
En geen spijt van
die van alle duitsers op het strandquote:
Nouja na een poosje voelde ik mezelf er niet meer lekker in. Dus vond het voor mezelf gewoon beter om te veranderen. En het is goed zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik b.v echt niet van jou verwacht!![]()
Ik droeg vroeger altijd een "aussie", daarna Osdorp Posse truien, en die draag ik nog steeds.
Maar hoezo was het beter om te veranderen? Als je je er lekker in voelt, waarom niet?
ik de laatste tijd ook niet meer zo vaak ;pquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef diertjuh het volgende:
Voor Droxz
Children of bodom
Weet wel dat het geen vrolijk nummer is..maar dan weet je wat COB is
Als je jezelf er niet meer lekker in voelt, gewoon lekker wat anders doen toch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nouja na een poosje voelde ik mezelf er niet meer lekker in. Dus vond het voor mezelf gewoon beter om te veranderen. En het is goed zo
wel lekker vrolijk! hahahahaquote:
Dit valt nog mee eigenlijk. Als je Cradle of Filth of Dimmu Borgir heb is het schreeuwen nog een stukje erger. Die bands vind ik ook niets aan eigenlijk, dat vind ik gewoon afschuwelijke muziek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
![]()
Het heeft wel lekker tempo, dat vind ik dan wel weer lekker... maar ik versta er nooit wat van![]()
Maar ik kan me voorstellen dat "dit" wel in je straatje pas!
Sommige stukjes in de nummer vind ik trouwens nog best geinig klinken,
zou hier best goed op kunnen gamen trouwens hahahaha
Dimmu Borgir is toch met die dikke *ultra snelle* drummer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dit valt nog mee eigenlijk. Als je Cradle of Filth of Dimmu Borgir heb is het schreeuwen nog een stukje erger. Die bands vind ik ook niets aan eigenlijk, dat vind ik gewoon afschuwelijke muziek.
Geen idee...ik vind het gewoon echt bagger muziek. Meestal ga ik ook wel voor muziek met text en gevoel maar dat kunnen bandjes als COB enzo ook wel hebben. Alleen dat moet je er even uit zien te halen. Ik vind het soms echt fijn om even te ontladen met lekkere harde muziekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dimmu Borgir is toch met die dikke *ultra snelle* drummer?
Dat gaat mij inderdaad ook echt te ver hoor, geen melodie enzo...
Ben meer een man van text en gevoel, en niet van "gebeuk"
Weet het ook maar via via zeg maar, vind ik er echt niets aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen idee...ik vind het gewoon echt bagger muziek. Meestal ga ik ook wel voor muziek met text en gevoel maar dat kunnen bandjes als COB enzo ook wel hebben. Alleen dat moet je er even uit zien te halen. Ik vind het soms echt fijn om even te ontladen met lekkere harde muziek
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef draculettetje het volgende:
avond!
DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering gast... ik hoop voor jou dat het snel morgenavond is... ben je tenminste weer is rustigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank u!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker dank! neem je zelf ook wat
BELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tering gast... ik hoop voor jou dat het snel morgenavond is... ben je tenminste weer is rustig
aan het wachten dat ze klaar zijn met bowlenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u!
Zit hier lekker muziek te luisteren, tijdje geleden dat ik heerlijk gewoon de hele avond heul heul heul hard lekker relaxt muziek heb kunnen luisteren.
En wat is draakje aan het doen?
Fuckquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!
Nog lekker opgeschoten vanmiddag/vanavond?
Geweldig, wel apart en onwerkelijk maar echt geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe was het vandaag om rond te lopen in jullie toekomstig huisje....
fijn! wacht maar tot jullie spulletjes er in komen te staan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig, wel apart en onwerkelijk maar echt geweldig
Nu eerst behang schrapen, verven, laminaat leggen en allesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn! wacht maar tot jullie spulletjes er in komen te staan!
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:25 schreef draculettetje het volgende:
wel leuk trouwens dan zie je steeds meer het jullie huis worden ook
Lekker opgeschoten dus!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck
Mwah viel wel mee, 1 kant nu gehad, dat was meteen de muur waar drie lagen behang opzat
uhm tjaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker opgeschoten dus!
Wat nou fuck? Ik wil GVD slapen ja!![]()
(waarom ben ik nou actief als de nete als ik wil slapen... AAAAAAAAAARGGGGGGGGGG)
Dat zeker weten jaquote:
Ik weet het antwoordquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker opgeschoten dus!
Wat nou fuck? Ik wil GVD slapen ja!![]()
(waarom ben ik nou actief als de nete als ik wil slapen... AAAAAAAAAARGGGGGGGGGG)
Ik zelf ook wel, maar dat gaat er niet voor zorgen dat ik ga slapenquote:
goed dat het magquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)rtje_Boulahrouz.html
Fucking mooi gebaar, nu nog iets vanuit de supporters, en rusland op doeken en dan staan de krantjes weer vol
tv staat uit hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef draculettetje het volgende:
verlenging bij het voetbal
goed plan nog een druk programma morgen voor de boegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tv staat uit hier![]()
Ben voorzichtig een einde aan de avond aan het maken.
Hier het zelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed plan nog een druk programma morgen voor de boeg
ja ik hoorde nog geen getoeter dus dach, zal is kijkenquote:
hoor hier ook niets?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik hoorde nog geen getoeter dus dach, zal is kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
wat dat betreft woon ik hier uitstekend! nergens last vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef Sgele het volgende:
Oke... van mij mogen die Turken kappen met dat jengelen met auto's..
Dacht op tijd naar bed te kunnen omdat ik morgen moet werken (gaat van alles mis op het werk)...
Al met al...prettig weekend allemaal
Das minder.. hoop dat alles wel goed te doen is vanmiddag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:10 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft auw
mama achter de rug, mocht het niet gaan haalt ze me met de auto op *zucht*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Dat nummer ken ik uit mijn hoofd man!quote:
Succes NW!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:42 schreef Nightwhisper het volgende:
Nou daar gaat ie dan: mijn dienst begint nu en k moet tot 22:30 uur :p
Die blijft inderdaad geweldig, dan ken je deze zeker ook al:quote:
Ik werk in een forensisch prychiatrische kliniek als groepsbegeleiderquote:Op zondag 22 juni 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes NW!
Wat doe je voor werk al ik vragen mag?
Zozo, hele mond volquote:Op zondag 22 juni 2008 17:15 schreef Nightwhisper het volgende:
[..]
Ik werk in een forensisch prychiatrische kliniek als groepsbegeleider
Niets te doen hebben is niet altijd leuk, de dag lijkt dan een stuk langer te duren hahhaaquote:Op zondag 22 juni 2008 17:24 schreef Nightwhisper het volgende:
Tot nu toe is het tamelijk rustig dus heb ik niet zo veel te doen![]()
Btje wachten tot het 6 uur is en we gaan eten
Eetze en werkse!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier kun je voor een prikkie je ster laten naaien![]()
[ afbeelding ]
Ook goede avondquote:
Leanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zondag 22 juni 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi droks!![]()
alles goed met jou?
verveel me ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
owquote:Op zondag 22 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Nee, alles is kut met een hoofdletter "t".
Jij ook al?...
Lastig... dat dan weer wel (ik had nog een aanpassing in mijn bericht gedaan, maar je had al geqoute).quote:Op zondag 22 juni 2008 19:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ow
klote![]()
kan ik je ergens mee opvrolijken?
Mnie echt. Ik geloof ook niet echt dat mijn smaak jouw smaak isquote:Op zondag 22 juni 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lastig... dat dan weer wel (ik had nog een aanpassing in mijn bericht gedaan, maar je had al geqoute).
Heb jij nog leuke muziek nummertjes die ik "moet" horen toevallig?
Dat zeggen meer mensen, ben ook soms wel benieuwd naar wat voor muziek de mensen hier luisteren.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
Mnie echt. Ik geloof ook niet echt dat mijn smaak jouw smaak is
Is je hyves mooi geworden?
Hé, daar werkt je moeder toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier kun je voor een prikkie je ster laten naaien![]()
[ afbeelding ]
jep!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen, ben ook soms wel benieuwd naar wat voor muziek de mensen hier luisteren.
Noem eens wat?![]()
p.s
Ik haat hyves, dus heb daar de zelfde text neergezet als mijn fok! fotoboek
Uh... even kijken hoe dat werkquote:Op zondag 22 juni 2008 20:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
dus je wilt mij ook niet krabbelen?
adele, amy winehouse, nelly furtado, anouk, kane, coldplay, macy gray, u2, jamie cullum, angie stone,
zo maar dingen die me te binnen schieten..
als je op me homepage icoontje klikt krijg je als het goed is me hyvesquote:Op zondag 22 juni 2008 20:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... even kijken hoe dat werk![]()
Wat is je hyves dan?
Amy winehouse, anouk, coldplay en u2 luister ik ook hoor.
Alleen coldplay draai ik alleen als ik niet zo vrolijk ben![]()
Gisteren nog live anouk gehoord @ indian summer(ik moest richting huis, zou anders mijn trein missen, heb het dus helaas niet kunnen "zien").
Nope, ben niet aan het werk... ik doe hier nu wel het zelfde... vervelenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef Leanne het volgende:
[..]
als je op me homepage icoontje klikt krijg je als het goed is me hyves
ik heb de eerste paar cd's van anouk, maar tegenwoordig vind ik haar muziek minder. in het begin was ze echt superstoer en ik vind haar absoluut nog steeds een goede zangeres. Coldplay is ook wel veranderd, ook vind ik de eerste cd's van hun de beste. Ik word muziek ook wel snel zat
ben je nou aan het werk of niet?
Echt kut dat ik die heb gemist trouwens! (neem aan dat je anouk bedoeld)quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
Psst leanne dan zal ik jou zo ff een filmpje sturen van gister!
Ja die waren ook goed! Hey mama, shut up etc..quote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ben niet aan het werk... ik doe hier nu wel het zelfde... vervelen![]()
Dat heb ik bij genoeg bands dat ze beginnen te vervelen of dat b.v de stijl heer anders is geworden.
Ben de laatste tijd wel "losser" geworden met muziek. Ik luisterde echt alleen Osdorp Posse,
maar zelfs daar vond ik de laatste cd erg van tegenvallen.
Vroeger (wat is vroeger?) Black eyed peas erg goed, maar dat is tegenwoordig ook geen hiphop meer.
Ik klik even naar je hyves.
Ja bedoel ik Anouk mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt kut dat ik die heb gemist trouwens! (neem aan dat je anouk bedoeld)
Maarja, heb nog wel een tijdje kunnen luisteren
is goei!!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
Psst leanne dan zal ik jou zo ff een filmpje sturen van gister!
bringing it back, rap song, fallin' up... ga zo maar door. Sinds dat dat vrouwtje erbij is,quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja die waren ook goed! Hey mama, shut up etc..
Heb in 2006 een streetdance hip hop kamp begeleid voor jonge meiden en gasten, daar was het ook hip hop tot en met
Heel leuk
Mkay! Kut openbaar vervoer ook.quote:
ze liggen nu alweer uit elkaar toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bringing it back, rap song, fallin' up... ga zo maar door. Sinds dat dat vrouwtje erbij is,
klinkt het echt nergens meer naar, echt top 40 dus![]()
Ok, klinkt geinig! Alleen het dansen bewegen gaat me niet altijd even goed af
zou het eigenlijk niet weten, ik luister er al een tijdje niet meer naar (die nieuwe BEP dan).quote:Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ze liggen nu alweer uit elkaar toch?
Ik vind het super om die gasten bezig te zien, zeker breakdancen was erg stoer en in combinatie met
mijn dans zag het er onwijs leuk uit.
Je moet wel een beetje aanleg hebben inderdaad, ik ben eigenlijk al heel me leven bezig met dans en muziek.
Wel aardig dat je me naam goed schrijftquote:
vind ut al leuk dat je me ff krabbeltquote:Op zondag 22 juni 2008 20:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel aardig dat je me naam goed schrijft![]()
![]()
Heb niet veel inspiratie vandaag, dan maar kort en uh... niet zo krachtig.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
vind ut al leuk dat je me ff krabbelt
* Leanne gaat ondertussen maar frankrijk-italie kijken
not much else to do
Zijn met zijn 3tjes, valt toch wel mee?quote:
Een snotter hier, een dikke knie daar met als topper een blauw been.... gaat weer lekker hier,quote:Op zondag 22 juni 2008 20:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
avond allemaal (snotter de snotter)
ik heb last van me rug!!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een snotter hier, een dikke knie daar met als topper een blauw been.... gaat weer lekker hier,
we lijken wel een stel bejaarden
Ik zal het in het nieuws zetten, maar een sportmarathon?!... dat klinkt het zelfde als "indoorgymen"quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb last van me rug!!![]()
*heb vannacht een sportmarathon gehad
Hyves is hier goed te doen?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef lynda het volgende:
Wat is dat hyves toch verschrikkelijk traag..
En que 'gewondheid' win ik het toch echt
dat is het ook denk. ik heb 3 uur gesport vannacht. was wel lache hoor..maar wel zwaarquote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal het in het nieuws zetten, maar een sportmarathon?!... dat klinkt het zelfde als "indoorgymen"
hahahah had ik het toch goed hahahaquote:Op zondag 22 juni 2008 21:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat is het ook denk. ik heb 3 uur gesport vannacht. was wel lache hoor..maar wel zwaar![]()
maar dan wel wat cooler natuurlijk'gymen' is meer wat voor 55 plussers
Dat ziet er idd niet echt relaxt uit, maar is het nog net zo dik als gisteren?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
Foto's van indian willen maar niet tevoorschijn komen..
[ afbeelding ]
Voila.. Drukverband van enkel tot kuit, tape om knie
1 fucking been.
Iets minder maar in vergelijking met links is rechts nog steeds 2x zo dik..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ziet er idd niet echt relaxt uit, maar is het nog net zo dik als gisteren?
Nope, ik snoep eigenlijk heel weinigquote:
heb altijd zo'n honger als ik gesport hebquote:Op zondag 22 juni 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik snoep eigenlijk heel weinig![]()
Mocht het al zo zijn, eet ik liever pinda's/nootjes.
Als er na het "sporten" maar drinken en wat te roken is vind ik het bestquote:Op zondag 22 juni 2008 21:23 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb altijd zo'n honger als ik gesport hebdan is niks veilig in me huis (het eetbare dan, hehe)
avond Tripackquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef tripack het volgende:
goedeavond mensen... druk aan het "werk"?
broek uit broek uit broek uit!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik wil net een foto van mijn knie maken, krijg ik mijn trainingsbroek niet eens over mijn knie heen
Jep! Ben net zo veel aan het doen als dat ik op mijn werk zou doenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef tripack het volgende:
goedeavond mensen... druk aan het "werk"?
nja alleen wat administratieve dingen voor mezelf en ons huisjequote:
* Doet broek uit....*quote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
broek uit broek uit broek uit!
mannenbenen![]()
Administratie laat je toch gewoon doen, ik lees net dat je lui bentquote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nja alleen wat administratieve dingen voor mezelf en ons huisje
iedereen een leuk weekend gehad....(ben te lui om het hele topic terug te lezen)
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Doet broek uit....*
ah... mijn webcam is er net mee gestopt, wat jammer nou
jawoor, leuk weekend gehad!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nja alleen wat administratieve dingen voor mezelf en ons huisje
iedereen een leuk weekend gehad....(ben te lui om het hele topic terug te lezen)
ow ow ow.... ik nlas iets over je knie...das is nooi fijnquote:Op zondag 22 juni 2008 21:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Administratie laat je toch gewoon doen, ik lees net dat je lui bent![]()
Heb wel een relaxt weekend gehad hoor, alleen niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
kijk das mooiquote:
weltrustequote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat lekker slapen!
Morgen weer 10 uur werken
trusten lynda!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat lekker slapen!
Morgen weer 10 uur werken
tjonge nu alquote:
Zit hier ook lekker filmpjes te kijken en muziek te luisteren... maarja, die wekker morgenochtendquote:
pff jah idd... morgen weer voor het eerst met het OV weinig zin inquote:Op zondag 22 juni 2008 22:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit hier ook lekker filmpjes te kijken en muziek te luisteren... maarja, die wekker morgenochtend
Welkom in de wereld die ze "openbaar vervoer" noemen hahahaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pff jah idd... morgen weer voor het eerst met het OV weinig zin in
naja tis niet mijn allereerste keer hoor, maar de 1e keer na de stakingenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die ze "openbaar vervoer" noemen hahaha
Ook weinig zin in morgen, maarja, als ik er nou eenmaal ben is het wel goed te doen
Ik moet met de trein, dus heb daar minder last van gehad.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef tripack het volgende:
[..]
naja tis niet mijn allereerste keer hoor, maar de 1e keer na de stakingen
de bussen rijden nu weer hele dagen dus ook in de spits jahquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet met de trein, dus heb daar minder last van gehad.
Behalve dat die treinen nu echt vol zaten![]()
Maar die bussen rijden nu toch weer in de spits?
Toppie, kan ik tenminste weer normaal slapen in de treinquote:Op zondag 22 juni 2008 22:39 schreef tripack het volgende:
[..]
de bussen rijden nu weer hele dagen dus ook in de spits jah
whehehe slapen in de trein durf ik meestal niet.... raak meestal gelijk in een comaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie, kan ik tenminste weer normaal slapen in de trein
Gelukkig raak ik niet in koma, ik slaap wel, maar hoor wel alles ?!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe slapen in de trein durf ik meestal niet.... raak meestal gelijk in een comadan zouk opeens in vlissingen er achterkomen dat ik er al had moeten komen
gelukkig nog nooit gebeurt
whahaha... jah zulke plekken ken ik ook welquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig raak ik niet in koma, ik slaap wel, maar hoor wel alles ?!
Ik ben wel vaker een stad verder wakker geworden hoor![]()
Zou ik nou met de bus gaan heb ik daar geen last van,
vlakbaar mijn halte ligt een nogal... stuiterende rotonde waar ik wel wakker wordt hahaha
whhahaha... ik slaap heerlijk, soms juist te lekker.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha... jah zulke plekken ken ik ook welen heb het wel eens geprobeert om te slapen, maar voelde me er niet lekker bij
Anders hier welquote:
Hhahahahaquote:Op maandag 23 juni 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Droxz en Draakje,
En Droxz, niet piepen he... jij zit hier nog steeds om 23.00
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaagquote:Op maandag 23 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
start van de nieuwe week trouwens
hier is ie veels te druk
Ja ontzettend, is echt fijn om samen met mijn vriendin te klussen in ons huisjequote:Op maandag 23 juni 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hhahahaha
Nog een lekker weekend gehad?
Huh? Lopen gaat klote? Joh wat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaag
ai droxz, wat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaag
Toppie man! Leuk om te horen dat alles zo samen goed gaat,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, is echt fijn om samen met mijn vriendin te klussen in ons huisje
Voelt nog wel een beetje apart om het zo te zeggen.
Alleen ik ben mij nu toch een partij gaar...
Het zou juist raar zijn als je niet gaar bent op maandag toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie man! Leuk om te horen dat alles zo samen goed gaat,
en jullie er plezier in hebben! Het zal inderdaad in het begin wel even wennen zijn ja![]()
Gaar, dat zijn we toch altijd op maandag?
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh? Lopen gaat klote? Joh wat dan?
Hoe was zaterdag trouwens![]()
Life is wel aardigquote:
Oei, da's nie zo handig...quote:Op maandag 23 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,
ik draaide me om (alles was klaar....) en verstap me, en zak half door mijn knie heen![]()
Stomme knie is nu extreem dik enzo, en kan amper strekken/buigen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
blijft leuk dan he de sleutel in je " eigen" deur te steken?!
Ja zekers te wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Life is wel aardig
Het weekend had beter gemogen wat mij betreft![]()
En jij? Lekker saampies aan het klussen met je vrouwtje?
Ongekend manquote:Op maandag 23 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,
ik draaide me om (alles was klaar....) en verstap me, en zak half door mijn knie heen![]()
Stomme knie is nu extreem dik enzo, en kan amper strekken/buigen.
Inderdaad jaquote:
Goed bezigquote:Op maandag 23 juni 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekers te wetenGaat wel voorspoedig, hoogst waarschijnlijk ligt het komende weekend het laminaat er boven al in
Gewoon kut zeg maar. Veel vocht in mijn knie, en mijn knie voelt niet meer "stabiel"... gewoon even 2 dagen rustig aan doen, en we zien het wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei, da's nie zo handig...
Vocht in die knie? of een knieband naar de sodemieter geholpen?
Ik ben zaterdag avond maar vertrokken na de wedstrijd... als ik daar had gebleven had het niet goed af kunnen lopen...groep van zo'n 50 turken die lekker begonnen te provoceren na de wedstrijd
quote:
Voor de rest was het wel gezellig hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend man
Nu wel voorzichtig doen dan he
Dat bedoel ikquote:
Ze zeggen van welquote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor de rest was het wel gezellig hoor![]()
Voorzichtig... wat is dat, kan je dat eten?
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-packquote:
Puistje?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-pack![]()
OMFG... 3 raden wie er net belde om te zeggen dat hij ziek is?
Met tromgeroffel presenteren wij u... de kut collega!quote:Op maandag 23 juni 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-pack![]()
OMFG... 3 raden wie er net belde om te zeggen dat hij ziek is?
hahahaha, nee mijn kut collegaquote:
quote:
Droxzquote:Op maandag 23 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
TRIPACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat bedoel ikquote:
Hij zit er nog aanquote:
Nou heb ik natuurlijk nog veul veul veul minder zin!quote:
das wat...alstie er vanaf was gevallen vannachtquote:Op maandag 23 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan![]()
Nog steeds klote, gewoon rusten en we zien wel.
Kut collega is ziek vandaag, dus ik zal wel moeten blijven zitten vandaag... o... wat erg
Ga je het nu ook is echt doenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik natuurlijk nog veul veul veul minder zin!![]()
Vanavond maar even relaxen en vroeg slapen
Nee, hij was hier maar 2 dagen.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
das wat...alstie er vanaf was gevallen vannacht
maja das dus een geluk bij een ongeluk![]()
komt puistje deze week nog?
mijn godquote:Op maandag 23 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, hij was hier maar 2 dagen.
Wakker van... ej.. wat ligt hier nou in mijn bed?!... o.,.. mijn knie... schroef er weer even op.
Dat valt wel mee, gewoon ducktapequote:Op maandag 23 juni 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn goddas nog flauwer dan mijn antwoord
ben je houten klaas ofzo
Ducktape FTWquote:
heb je dan geen last dat het gaat kw(r)aken wanneer je looptquote:
heb mn outlook nu nog niet open ben een half uur geleden begonnenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje... zooow dat is netjes hoorHet opstarten van je systeem
hey nu je het zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik ben gelijk geen oranjefan meer zie iken dan straks weer aanvragen zeker ?
Ja zekerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
en ben je nog lekker bezig geweest in je huissie beller ?
helemaal mee eensquote:Op maandag 23 juni 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
Pfff gaarheid!!
oh wat ga je verven en wat voor kleur ?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerVanmiddag beginnen we met verven
Beneden alles roomwit en onze slaapkamer roomwit met 1 muur bruinquote:Op maandag 23 juni 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh wat ga je verven en wat voor kleur ?
Nog 5 weken en ik ben hier wegquote:
oew ben benieuwdquote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beneden alles roomwit en onze slaapkamer roomwit met 1 muur bruin
jeeeejquote:
klinkt relaxed beller!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beneden alles roomwit en onze slaapkamer roomwit met 1 muur bruin
de roze kamer ???quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ben benieuwdals alles goed gaat komt er volgend weekend kleur op de muur
alle strepen in de woonkamer zijn zo goed als af... en 1 kamer is af.... de roze kamer
Ik lach alles maar van me afquote:Op maandag 23 juni 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jeeeejdoen ze nog steeds zo naar tegen je?
Dude roze?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ben benieuwdals alles goed gaat komt er volgend weekend kleur op de muur
alle strepen in de woonkamer zijn zo goed als af... en 1 kamer is af.... de roze kamer
quote:
uhmz..quote:Op maandag 23 juni 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude roze?
Die heeft uitleg nodig denk ik...
een logeerkamerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
welke kamer is dat dan
ik ben echt niet van de roze
tis altijd een kwestie van smaakquote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
welke kamer is dat dan
zo ik zet het er weer eens lekker verkeerd neer
ff overnieuw:
ik en de kleur roze gaan niet zo goed samen
Het valt me nog mee, als ik roze hoor dan moet ik altijd aan dat neon roze denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
uhmz..nja kijk zelf maar.... tis niet helemaal roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind em niet lelijk hoor
ha ha jij niet nee maar ik dacht voor dat ik weer eens reacties krijg ha haquote:Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
tis altijd een kwestie van smaakik nam het niet slecht op hoor
![]()
dat zou men toch nooooit van je denken, draakje is toch liefquote:Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha jij niet nee maar ik dacht voor dat ik weer eens reacties krijg ha ha
jaah het valt mij ook nog reuze meequote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, als ik roze hoor dan moet ik altijd aan dat neon roze denken
dit is de enige kamer die zulke drukke kleuren krijgt...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja het is idd totaal niet mijn smaak.![]()
ik hou niet zo van drukke kleuren
dat is 1 ding wat zeker is ha haquote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zou men toch nooooit van je denken, draakje is toch lief
Dan krijg je nog de zin, wat is druk?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah het valt mij ook nog reuze mee
[..]
dit is de enige kamer die zulke drukke kleuren krijgt...
een beetje kleur vind ik wel leukquote:Op maandag 23 juni 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan krijg je nog de zin, wat is druk?
Maar dat is een andere discussie
Ik hou het graag bij wit, lekker neutraal en gemakkelijk te combineren
Ik ben daar persoonlijk niet van gecharmeerd, opvallende kleuren...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje kleur vind ik wel leuk
beneden ook vrijwel alles wit met 1 klein muurtje oranje
slaapkamer wit met 1 muur heeel heeel donker paars
mijn hobby / logeer / strijk kamer heeft wat meer kleur appeltjes groen en fel blauw met wit
en dan hebben we nog een kamer zonder naam maar daar is nog nooit wat aangedaan
dat is op zich ook erg leukquote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje kleur vind ik wel leuk
beneden ook vrijwel alles wit met 1 klein muurtje oranje
slaapkamer wit met 1 muur heeel heeel donker paars
mijn hobby / logeer / strijk kamer heeft wat meer kleur appeltjes groen en fel blauw met wit
en dan hebben we nog een kamer zonder naam maar daar is nog nooit wat aangedaan
daar kan me ik eigenlijk niks bij voorstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij is alles wit met grijs blauw , en veel hout
wil er een soort Australisch tintje van maken, maar de spullen zijn nogal fucking duur![]()
en ik heb geen zin. vooral het laatste eigelijk
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij is alles wit met grijs blauw , en veel hout
wil er een soort Australisch tintje van maken, maar de spullen zijn nogal fucking duur![]()
en ik heb geen zin. vooral het laatste eigelijk
wat voorn hout?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.
Eikenquote:
oke... das wel een mooie combinatiequote:
Jaquote:
ik zit er dan ook niet zo heel vaak, hou niet van strijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is op zich ook erg leukwel vel denk ik.
hihi tis maar een heel smal muurtjequote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben daar persoonlijk niet van gecharmeerd, opvallende kleuren...
Een oranje / blauwe (of welke kleur dan ook) zou mij in de woonkamer een doorn in het oog zijn, ik wil daar namelijk tot rust komen en als ik zo'n kleur zou hebben, dan zou ik daar de gehele tijd naar kijken...
Nee niet echt mijn ding
dat klinkt als een mooie combi!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt als een mooie combi!
succesquote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik even op zoek naar mn reintegratie begeleidster!
jeeujquote:Op maandag 23 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 6 uurtjes te gaan
En ja hoor... daar was het gevoel weer, totale vervelingquote:
Oow dat is wel lekker jaquote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
zo ff bijgekletst
ben woensdag volgende week ook vrij! en het kost me geen uren!
deze week even aanzien maar eigenlijk gaat het wel oke
zo weer naar huis
idd. toch maar binnenkort weer s vrij nemenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ja hoor... daar was het gevoel weer, totale verveling
gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga me zo uitschrijven bij m'n opleiding
Kon je geen lekkere gebakjes uitzoeken?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
ben je afgestudeerd dan??quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |