Dank u!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOXZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker dank! neem je zelf ook wat
BELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tering gast... ik hoop voor jou dat het snel morgenavond is... ben je tenminste weer is rustig
aan het wachten dat ze klaar zijn met bowlenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u!
Zit hier lekker muziek te luisteren, tijdje geleden dat ik heerlijk gewoon de hele avond heul heul heul hard lekker relaxt muziek heb kunnen luisteren.
En wat is draakje aan het doen?
Fuckquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!
Nog lekker opgeschoten vanmiddag/vanavond?
Geweldig, wel apart en onwerkelijk maar echt geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe was het vandaag om rond te lopen in jullie toekomstig huisje....
fijn! wacht maar tot jullie spulletjes er in komen te staan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig, wel apart en onwerkelijk maar echt geweldig
Nu eerst behang schrapen, verven, laminaat leggen en allesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn! wacht maar tot jullie spulletjes er in komen te staan!
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:25 schreef draculettetje het volgende:
wel leuk trouwens dan zie je steeds meer het jullie huis worden ook
Lekker opgeschoten dus!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck
Mwah viel wel mee, 1 kant nu gehad, dat was meteen de muur waar drie lagen behang opzat
uhm tjaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker opgeschoten dus!
Wat nou fuck? Ik wil GVD slapen ja!![]()
(waarom ben ik nou actief als de nete als ik wil slapen... AAAAAAAAAARGGGGGGGGGG)
Dat zeker weten jaquote:
Ik weet het antwoordquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker opgeschoten dus!
Wat nou fuck? Ik wil GVD slapen ja!![]()
(waarom ben ik nou actief als de nete als ik wil slapen... AAAAAAAAAARGGGGGGGGGG)
Ik zelf ook wel, maar dat gaat er niet voor zorgen dat ik ga slapenquote:
goed dat het magquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)rtje_Boulahrouz.html
Fucking mooi gebaar, nu nog iets vanuit de supporters, en rusland op doeken en dan staan de krantjes weer vol
tv staat uit hierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef draculettetje het volgende:
verlenging bij het voetbal
goed plan nog een druk programma morgen voor de boegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tv staat uit hier![]()
Ben voorzichtig een einde aan de avond aan het maken.
Hier het zelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed plan nog een druk programma morgen voor de boeg
ja ik hoorde nog geen getoeter dus dach, zal is kijkenquote:
hoor hier ook niets?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik hoorde nog geen getoeter dus dach, zal is kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
wat dat betreft woon ik hier uitstekend! nergens last vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef Sgele het volgende:
Oke... van mij mogen die Turken kappen met dat jengelen met auto's..
Dacht op tijd naar bed te kunnen omdat ik morgen moet werken (gaat van alles mis op het werk)...
Al met al...prettig weekend allemaal
Das minder.. hoop dat alles wel goed te doen is vanmiddag...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:10 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft auw
mama achter de rug, mocht het niet gaan haalt ze me met de auto op *zucht*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Dat nummer ken ik uit mijn hoofd man!quote:
Succes NW!quote:Op zondag 22 juni 2008 15:42 schreef Nightwhisper het volgende:
Nou daar gaat ie dan: mijn dienst begint nu en k moet tot 22:30 uur :p
Die blijft inderdaad geweldig, dan ken je deze zeker ook al:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |