Ongekend manquote:Op maandag 23 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,
ik draaide me om (alles was klaar....) en verstap me, en zak half door mijn knie heen![]()
Stomme knie is nu extreem dik enzo, en kan amper strekken/buigen.
Inderdaad jaquote:
Goed bezigquote:Op maandag 23 juni 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekers te wetenGaat wel voorspoedig, hoogst waarschijnlijk ligt het komende weekend het laminaat er boven al in
Gewoon kut zeg maar. Veel vocht in mijn knie, en mijn knie voelt niet meer "stabiel"... gewoon even 2 dagen rustig aan doen, en we zien het wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei, da's nie zo handig...
Vocht in die knie? of een knieband naar de sodemieter geholpen?
Ik ben zaterdag avond maar vertrokken na de wedstrijd... als ik daar had gebleven had het niet goed af kunnen lopen...groep van zo'n 50 turken die lekker begonnen te provoceren na de wedstrijd
quote:
Voor de rest was het wel gezellig hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend man
Nu wel voorzichtig doen dan he
Dat bedoel ikquote:
Ze zeggen van welquote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor de rest was het wel gezellig hoor![]()
Voorzichtig... wat is dat, kan je dat eten?
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-packquote:
Puistje?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-pack![]()
OMFG... 3 raden wie er net belde om te zeggen dat hij ziek is?
Met tromgeroffel presenteren wij u... de kut collega!quote:Op maandag 23 juni 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-pack![]()
OMFG... 3 raden wie er net belde om te zeggen dat hij ziek is?
hahahaha, nee mijn kut collegaquote:
quote:
Droxzquote:Op maandag 23 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
TRIPACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat bedoel ikquote:
Hij zit er nog aanquote:
Nou heb ik natuurlijk nog veul veul veul minder zin!quote:
das wat...alstie er vanaf was gevallen vannachtquote:Op maandag 23 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan![]()
Nog steeds klote, gewoon rusten en we zien wel.
Kut collega is ziek vandaag, dus ik zal wel moeten blijven zitten vandaag... o... wat erg
Ga je het nu ook is echt doenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik natuurlijk nog veul veul veul minder zin!![]()
Vanavond maar even relaxen en vroeg slapen
Nee, hij was hier maar 2 dagen.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
das wat...alstie er vanaf was gevallen vannacht
maja das dus een geluk bij een ongeluk![]()
komt puistje deze week nog?
mijn godquote:Op maandag 23 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, hij was hier maar 2 dagen.
Wakker van... ej.. wat ligt hier nou in mijn bed?!... o.,.. mijn knie... schroef er weer even op.
Dat valt wel mee, gewoon ducktapequote:Op maandag 23 juni 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn goddas nog flauwer dan mijn antwoord
ben je houten klaas ofzo
Ducktape FTWquote:
heb je dan geen last dat het gaat kw(r)aken wanneer je looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |