de bussen rijden nu weer hele dagen dus ook in de spits jahquote:Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet met de trein, dus heb daar minder last van gehad.
Behalve dat die treinen nu echt vol zaten![]()
Maar die bussen rijden nu toch weer in de spits?
Toppie, kan ik tenminste weer normaal slapen in de treinquote:Op zondag 22 juni 2008 22:39 schreef tripack het volgende:
[..]
de bussen rijden nu weer hele dagen dus ook in de spits jah
whehehe slapen in de trein durf ik meestal niet.... raak meestal gelijk in een comaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie, kan ik tenminste weer normaal slapen in de trein
Gelukkig raak ik niet in koma, ik slaap wel, maar hoor wel alles ?!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe slapen in de trein durf ik meestal niet.... raak meestal gelijk in een comadan zouk opeens in vlissingen er achterkomen dat ik er al had moeten komen
gelukkig nog nooit gebeurt
whahaha... jah zulke plekken ken ik ook welquote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig raak ik niet in koma, ik slaap wel, maar hoor wel alles ?!
Ik ben wel vaker een stad verder wakker geworden hoor![]()
Zou ik nou met de bus gaan heb ik daar geen last van,
vlakbaar mijn halte ligt een nogal... stuiterende rotonde waar ik wel wakker wordt hahaha
whhahaha... ik slaap heerlijk, soms juist te lekker.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha... jah zulke plekken ken ik ook welen heb het wel eens geprobeert om te slapen, maar voelde me er niet lekker bij
Anders hier welquote:
Hhahahahaquote:Op maandag 23 juni 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Droxz en Draakje,
En Droxz, niet piepen he... jij zit hier nog steeds om 23.00
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaagquote:Op maandag 23 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
start van de nieuwe week trouwens
hier is ie veels te druk
Ja ontzettend, is echt fijn om samen met mijn vriendin te klussen in ons huisjequote:Op maandag 23 juni 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hhahahaha
Nog een lekker weekend gehad?
Huh? Lopen gaat klote? Joh wat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaag
ai droxz, wat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaag
Toppie man! Leuk om te horen dat alles zo samen goed gaat,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, is echt fijn om samen met mijn vriendin te klussen in ons huisje
Voelt nog wel een beetje apart om het zo te zeggen.
Alleen ik ben mij nu toch een partij gaar...
Het zou juist raar zijn als je niet gaar bent op maandag toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie man! Leuk om te horen dat alles zo samen goed gaat,
en jullie er plezier in hebben! Het zal inderdaad in het begin wel even wennen zijn ja![]()
Gaar, dat zijn we toch altijd op maandag?
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh? Lopen gaat klote? Joh wat dan?
Hoe was zaterdag trouwens![]()
Life is wel aardigquote:
Oei, da's nie zo handig...quote:Op maandag 23 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,
ik draaide me om (alles was klaar....) en verstap me, en zak half door mijn knie heen![]()
Stomme knie is nu extreem dik enzo, en kan amper strekken/buigen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
blijft leuk dan he de sleutel in je " eigen" deur te steken?!
Ja zekers te wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Life is wel aardig
Het weekend had beter gemogen wat mij betreft![]()
En jij? Lekker saampies aan het klussen met je vrouwtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |