ai droxz, wat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga vandaag rustig aan doen, lopen gaat al klote... dus we zien wel vandaag
Toppie man! Leuk om te horen dat alles zo samen goed gaat,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, is echt fijn om samen met mijn vriendin te klussen in ons huisje
Voelt nog wel een beetje apart om het zo te zeggen.
Alleen ik ben mij nu toch een partij gaar...
Het zou juist raar zijn als je niet gaar bent op maandag toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie man! Leuk om te horen dat alles zo samen goed gaat,
en jullie er plezier in hebben! Het zal inderdaad in het begin wel even wennen zijn ja![]()
Gaar, dat zijn we toch altijd op maandag?
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh? Lopen gaat klote? Joh wat dan?
Hoe was zaterdag trouwens![]()
Life is wel aardigquote:
Oei, da's nie zo handig...quote:Op maandag 23 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,
ik draaide me om (alles was klaar....) en verstap me, en zak half door mijn knie heen![]()
Stomme knie is nu extreem dik enzo, en kan amper strekken/buigen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
blijft leuk dan he de sleutel in je " eigen" deur te steken?!
Ja zekers te wetenquote:Op maandag 23 juni 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Life is wel aardig
Het weekend had beter gemogen wat mij betreft![]()
En jij? Lekker saampies aan het klussen met je vrouwtje?
Ongekend manquote:Op maandag 23 juni 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om zaterdag 2 "vechtende" mensen uit elkaar te halen,
ik draaide me om (alles was klaar....) en verstap me, en zak half door mijn knie heen![]()
Stomme knie is nu extreem dik enzo, en kan amper strekken/buigen.
Inderdaad jaquote:
Goed bezigquote:Op maandag 23 juni 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekers te wetenGaat wel voorspoedig, hoogst waarschijnlijk ligt het komende weekend het laminaat er boven al in
Gewoon kut zeg maar. Veel vocht in mijn knie, en mijn knie voelt niet meer "stabiel"... gewoon even 2 dagen rustig aan doen, en we zien het wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei, da's nie zo handig...
Vocht in die knie? of een knieband naar de sodemieter geholpen?
Ik ben zaterdag avond maar vertrokken na de wedstrijd... als ik daar had gebleven had het niet goed af kunnen lopen...groep van zo'n 50 turken die lekker begonnen te provoceren na de wedstrijd
quote:
Voor de rest was het wel gezellig hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend man
Nu wel voorzichtig doen dan he
Dat bedoel ikquote:
Ze zeggen van welquote:Op maandag 23 juni 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor de rest was het wel gezellig hoor![]()
Voorzichtig... wat is dat, kan je dat eten?
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-packquote:
Puistje?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-pack![]()
OMFG... 3 raden wie er net belde om te zeggen dat hij ziek is?
Met tromgeroffel presenteren wij u... de kut collega!quote:Op maandag 23 juni 2008 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat vanavond even langs de C-1000, en gaat opzoek naar een 6-pack![]()
OMFG... 3 raden wie er net belde om te zeggen dat hij ziek is?
hahahaha, nee mijn kut collegaquote:
quote:
Droxzquote:Op maandag 23 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
TRIPACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat bedoel ikquote:
Hij zit er nog aanquote:
Nou heb ik natuurlijk nog veul veul veul minder zin!quote:
das wat...alstie er vanaf was gevallen vannachtquote:Op maandag 23 juni 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan![]()
Nog steeds klote, gewoon rusten en we zien wel.
Kut collega is ziek vandaag, dus ik zal wel moeten blijven zitten vandaag... o... wat erg
Ga je het nu ook is echt doenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik natuurlijk nog veul veul veul minder zin!![]()
Vanavond maar even relaxen en vroeg slapen
Nee, hij was hier maar 2 dagen.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
das wat...alstie er vanaf was gevallen vannacht
maja das dus een geluk bij een ongeluk![]()
komt puistje deze week nog?
mijn godquote:Op maandag 23 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, hij was hier maar 2 dagen.
Wakker van... ej.. wat ligt hier nou in mijn bed?!... o.,.. mijn knie... schroef er weer even op.
Dat valt wel mee, gewoon ducktapequote:Op maandag 23 juni 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn goddas nog flauwer dan mijn antwoord
ben je houten klaas ofzo
Ducktape FTWquote:
heb je dan geen last dat het gaat kw(r)aken wanneer je looptquote:
heb mn outlook nu nog niet open ben een half uur geleden begonnenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje... zooow dat is netjes hoorHet opstarten van je systeem
hey nu je het zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik ben gelijk geen oranjefan meer zie iken dan straks weer aanvragen zeker ?
Ja zekerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
en ben je nog lekker bezig geweest in je huissie beller ?
helemaal mee eensquote:Op maandag 23 juni 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
Pfff gaarheid!!
oh wat ga je verven en wat voor kleur ?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerVanmiddag beginnen we met verven
Beneden alles roomwit en onze slaapkamer roomwit met 1 muur bruinquote:Op maandag 23 juni 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh wat ga je verven en wat voor kleur ?
Nog 5 weken en ik ben hier wegquote:
oew ben benieuwdquote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beneden alles roomwit en onze slaapkamer roomwit met 1 muur bruin
jeeeejquote:
klinkt relaxed beller!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beneden alles roomwit en onze slaapkamer roomwit met 1 muur bruin
de roze kamer ???quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ben benieuwdals alles goed gaat komt er volgend weekend kleur op de muur
alle strepen in de woonkamer zijn zo goed als af... en 1 kamer is af.... de roze kamer
Ik lach alles maar van me afquote:Op maandag 23 juni 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jeeeejdoen ze nog steeds zo naar tegen je?
Dude roze?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ben benieuwdals alles goed gaat komt er volgend weekend kleur op de muur
alle strepen in de woonkamer zijn zo goed als af... en 1 kamer is af.... de roze kamer
quote:
uhmz..quote:Op maandag 23 juni 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude roze?
Die heeft uitleg nodig denk ik...
een logeerkamerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
welke kamer is dat dan
ik ben echt niet van de roze
tis altijd een kwestie van smaakquote:Op maandag 23 juni 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
welke kamer is dat dan
zo ik zet het er weer eens lekker verkeerd neer
ff overnieuw:
ik en de kleur roze gaan niet zo goed samen
Het valt me nog mee, als ik roze hoor dan moet ik altijd aan dat neon roze denkenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
uhmz..nja kijk zelf maar.... tis niet helemaal roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind em niet lelijk hoor
ha ha jij niet nee maar ik dacht voor dat ik weer eens reacties krijg ha haquote:Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
tis altijd een kwestie van smaakik nam het niet slecht op hoor
![]()
dat zou men toch nooooit van je denken, draakje is toch liefquote:Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha jij niet nee maar ik dacht voor dat ik weer eens reacties krijg ha ha
jaah het valt mij ook nog reuze meequote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, als ik roze hoor dan moet ik altijd aan dat neon roze denken
dit is de enige kamer die zulke drukke kleuren krijgt...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
mja het is idd totaal niet mijn smaak.![]()
ik hou niet zo van drukke kleuren
dat is 1 ding wat zeker is ha haquote:Op maandag 23 juni 2008 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zou men toch nooooit van je denken, draakje is toch lief
Dan krijg je nog de zin, wat is druk?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah het valt mij ook nog reuze mee
[..]
dit is de enige kamer die zulke drukke kleuren krijgt...
een beetje kleur vind ik wel leukquote:Op maandag 23 juni 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan krijg je nog de zin, wat is druk?
Maar dat is een andere discussie
Ik hou het graag bij wit, lekker neutraal en gemakkelijk te combineren
Ik ben daar persoonlijk niet van gecharmeerd, opvallende kleuren...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje kleur vind ik wel leuk
beneden ook vrijwel alles wit met 1 klein muurtje oranje
slaapkamer wit met 1 muur heeel heeel donker paars
mijn hobby / logeer / strijk kamer heeft wat meer kleur appeltjes groen en fel blauw met wit
en dan hebben we nog een kamer zonder naam maar daar is nog nooit wat aangedaan
dat is op zich ook erg leukquote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje kleur vind ik wel leuk
beneden ook vrijwel alles wit met 1 klein muurtje oranje
slaapkamer wit met 1 muur heeel heeel donker paars
mijn hobby / logeer / strijk kamer heeft wat meer kleur appeltjes groen en fel blauw met wit
en dan hebben we nog een kamer zonder naam maar daar is nog nooit wat aangedaan
daar kan me ik eigenlijk niks bij voorstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij is alles wit met grijs blauw , en veel hout
wil er een soort Australisch tintje van maken, maar de spullen zijn nogal fucking duur![]()
en ik heb geen zin. vooral het laatste eigelijk
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij is alles wit met grijs blauw , en veel hout
wil er een soort Australisch tintje van maken, maar de spullen zijn nogal fucking duur![]()
en ik heb geen zin. vooral het laatste eigelijk
wat voorn hout?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.
Eikenquote:
oke... das wel een mooie combinatiequote:
Jaquote:
ik zit er dan ook niet zo heel vaak, hou niet van strijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is op zich ook erg leukwel vel denk ik.
hihi tis maar een heel smal muurtjequote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben daar persoonlijk niet van gecharmeerd, opvallende kleuren...
Een oranje / blauwe (of welke kleur dan ook) zou mij in de woonkamer een doorn in het oog zijn, ik wil daar namelijk tot rust komen en als ik zo'n kleur zou hebben, dan zou ik daar de gehele tijd naar kijken...
Nee niet echt mijn ding
dat klinkt als een mooie combi!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt als een mooie combi!
succesquote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik even op zoek naar mn reintegratie begeleidster!
jeeujquote:Op maandag 23 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 6 uurtjes te gaan
En ja hoor... daar was het gevoel weer, totale vervelingquote:
Oow dat is wel lekker jaquote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
zo ff bijgekletst
ben woensdag volgende week ook vrij! en het kost me geen uren!
deze week even aanzien maar eigenlijk gaat het wel oke
zo weer naar huis
idd. toch maar binnenkort weer s vrij nemenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ja hoor... daar was het gevoel weer, totale verveling
gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga me zo uitschrijven bij m'n opleiding
Kon je geen lekkere gebakjes uitzoeken?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga me zo uitschrijven bij m'n opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |