Ik ben daar persoonlijk niet van gecharmeerd, opvallende kleuren...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje kleur vind ik wel leuk
beneden ook vrijwel alles wit met 1 klein muurtje oranje
slaapkamer wit met 1 muur heeel heeel donker paars
mijn hobby / logeer / strijk kamer heeft wat meer kleur appeltjes groen en fel blauw met wit
en dan hebben we nog een kamer zonder naam maar daar is nog nooit wat aangedaan
dat is op zich ook erg leukquote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een beetje kleur vind ik wel leuk
beneden ook vrijwel alles wit met 1 klein muurtje oranje
slaapkamer wit met 1 muur heeel heeel donker paars
mijn hobby / logeer / strijk kamer heeft wat meer kleur appeltjes groen en fel blauw met wit
en dan hebben we nog een kamer zonder naam maar daar is nog nooit wat aangedaan
daar kan me ik eigenlijk niks bij voorstellenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij is alles wit met grijs blauw , en veel hout
wil er een soort Australisch tintje van maken, maar de spullen zijn nogal fucking duur![]()
en ik heb geen zin. vooral het laatste eigelijk
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij is alles wit met grijs blauw , en veel hout
wil er een soort Australisch tintje van maken, maar de spullen zijn nogal fucking duur![]()
en ik heb geen zin. vooral het laatste eigelijk
wat voorn hout?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.
Eikenquote:
oke... das wel een mooie combinatiequote:
Jaquote:
ik zit er dan ook niet zo heel vaak, hou niet van strijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is op zich ook erg leukwel vel denk ik.
hihi tis maar een heel smal muurtjequote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben daar persoonlijk niet van gecharmeerd, opvallende kleuren...
Een oranje / blauwe (of welke kleur dan ook) zou mij in de woonkamer een doorn in het oog zijn, ik wil daar namelijk tot rust komen en als ik zo'n kleur zou hebben, dan zou ik daar de gehele tijd naar kijken...
Nee niet echt mijn ding
dat klinkt als een mooie combi!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg een grijs bankstel, en verder worden het ook veel producten van hout.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat klinkt als een mooie combi!
succesquote:Op maandag 23 juni 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik even op zoek naar mn reintegratie begeleidster!
jeeujquote:Op maandag 23 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 6 uurtjes te gaan
En ja hoor... daar was het gevoel weer, totale vervelingquote:
Oow dat is wel lekker jaquote:Op maandag 23 juni 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
zo ff bijgekletst
ben woensdag volgende week ook vrij! en het kost me geen uren!
deze week even aanzien maar eigenlijk gaat het wel oke
zo weer naar huis
idd. toch maar binnenkort weer s vrij nemenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ja hoor... daar was het gevoel weer, totale verveling
gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga me zo uitschrijven bij m'n opleiding
Kon je geen lekkere gebakjes uitzoeken?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga me zo uitschrijven bij m'n opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |