Nope, ben niet aan het werk... ik doe hier nu wel het zelfde... vervelenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:14 schreef Leanne het volgende:
[..]
als je op me homepage icoontje klikt krijg je als het goed is me hyves
ik heb de eerste paar cd's van anouk, maar tegenwoordig vind ik haar muziek minder. in het begin was ze echt superstoer en ik vind haar absoluut nog steeds een goede zangeres. Coldplay is ook wel veranderd, ook vind ik de eerste cd's van hun de beste. Ik word muziek ook wel snel zat
ben je nou aan het werk of niet?
Echt kut dat ik die heb gemist trouwens! (neem aan dat je anouk bedoeld)quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
Psst leanne dan zal ik jou zo ff een filmpje sturen van gister!
Ja die waren ook goed! Hey mama, shut up etc..quote:Op zondag 22 juni 2008 20:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ben niet aan het werk... ik doe hier nu wel het zelfde... vervelen![]()
Dat heb ik bij genoeg bands dat ze beginnen te vervelen of dat b.v de stijl heer anders is geworden.
Ben de laatste tijd wel "losser" geworden met muziek. Ik luisterde echt alleen Osdorp Posse,
maar zelfs daar vond ik de laatste cd erg van tegenvallen.
Vroeger (wat is vroeger?) Black eyed peas erg goed, maar dat is tegenwoordig ook geen hiphop meer.
Ik klik even naar je hyves.
Ja bedoel ik Anouk mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt kut dat ik die heb gemist trouwens! (neem aan dat je anouk bedoeld)
Maarja, heb nog wel een tijdje kunnen luisteren
is goei!!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef lynda het volgende:
Psst leanne dan zal ik jou zo ff een filmpje sturen van gister!
bringing it back, rap song, fallin' up... ga zo maar door. Sinds dat dat vrouwtje erbij is,quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja die waren ook goed! Hey mama, shut up etc..
Heb in 2006 een streetdance hip hop kamp begeleid voor jonge meiden en gasten, daar was het ook hip hop tot en met
Heel leuk
Mkay! Kut openbaar vervoer ook.quote:
ze liggen nu alweer uit elkaar toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bringing it back, rap song, fallin' up... ga zo maar door. Sinds dat dat vrouwtje erbij is,
klinkt het echt nergens meer naar, echt top 40 dus![]()
Ok, klinkt geinig! Alleen het dansen bewegen gaat me niet altijd even goed af
zou het eigenlijk niet weten, ik luister er al een tijdje niet meer naar (die nieuwe BEP dan).quote:Op zondag 22 juni 2008 20:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ze liggen nu alweer uit elkaar toch?
Ik vind het super om die gasten bezig te zien, zeker breakdancen was erg stoer en in combinatie met
mijn dans zag het er onwijs leuk uit.
Je moet wel een beetje aanleg hebben inderdaad, ik ben eigenlijk al heel me leven bezig met dans en muziek.
Wel aardig dat je me naam goed schrijftquote:
vind ut al leuk dat je me ff krabbeltquote:Op zondag 22 juni 2008 20:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel aardig dat je me naam goed schrijft![]()
![]()
Heb niet veel inspiratie vandaag, dan maar kort en uh... niet zo krachtig.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
vind ut al leuk dat je me ff krabbelt
* Leanne gaat ondertussen maar frankrijk-italie kijken
not much else to do
Zijn met zijn 3tjes, valt toch wel mee?quote:
Een snotter hier, een dikke knie daar met als topper een blauw been.... gaat weer lekker hier,quote:Op zondag 22 juni 2008 20:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
avond allemaal (snotter de snotter)
ik heb last van me rug!!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een snotter hier, een dikke knie daar met als topper een blauw been.... gaat weer lekker hier,
we lijken wel een stel bejaarden
Ik zal het in het nieuws zetten, maar een sportmarathon?!... dat klinkt het zelfde als "indoorgymen"quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb last van me rug!!![]()
*heb vannacht een sportmarathon gehad
Hyves is hier goed te doen?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef lynda het volgende:
Wat is dat hyves toch verschrikkelijk traag..
En que 'gewondheid' win ik het toch echt
dat is het ook denk. ik heb 3 uur gesport vannacht. was wel lache hoor..maar wel zwaarquote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal het in het nieuws zetten, maar een sportmarathon?!... dat klinkt het zelfde als "indoorgymen"
hahahah had ik het toch goed hahahaquote:Op zondag 22 juni 2008 21:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat is het ook denk. ik heb 3 uur gesport vannacht. was wel lache hoor..maar wel zwaar![]()
maar dan wel wat cooler natuurlijk'gymen' is meer wat voor 55 plussers
Dat ziet er idd niet echt relaxt uit, maar is het nog net zo dik als gisteren?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
Foto's van indian willen maar niet tevoorschijn komen..
[ afbeelding ]
Voila.. Drukverband van enkel tot kuit, tape om knie
1 fucking been.
Iets minder maar in vergelijking met links is rechts nog steeds 2x zo dik..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ziet er idd niet echt relaxt uit, maar is het nog net zo dik als gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |