Nope, ik snoep eigenlijk heel weinigquote:
heb altijd zo'n honger als ik gesport hebquote:Op zondag 22 juni 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik snoep eigenlijk heel weinig![]()
Mocht het al zo zijn, eet ik liever pinda's/nootjes.
Als er na het "sporten" maar drinken en wat te roken is vind ik het bestquote:Op zondag 22 juni 2008 21:23 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb altijd zo'n honger als ik gesport hebdan is niks veilig in me huis (het eetbare dan, hehe)
avond Tripackquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef tripack het volgende:
goedeavond mensen... druk aan het "werk"?
broek uit broek uit broek uit!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik wil net een foto van mijn knie maken, krijg ik mijn trainingsbroek niet eens over mijn knie heen
Jep! Ben net zo veel aan het doen als dat ik op mijn werk zou doenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:28 schreef tripack het volgende:
goedeavond mensen... druk aan het "werk"?
nja alleen wat administratieve dingen voor mezelf en ons huisjequote:
* Doet broek uit....*quote:Op zondag 22 juni 2008 21:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
broek uit broek uit broek uit!
mannenbenen![]()
Administratie laat je toch gewoon doen, ik lees net dat je lui bentquote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nja alleen wat administratieve dingen voor mezelf en ons huisje
iedereen een leuk weekend gehad....(ben te lui om het hele topic terug te lezen)
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Doet broek uit....*
ah... mijn webcam is er net mee gestopt, wat jammer nou
jawoor, leuk weekend gehad!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nja alleen wat administratieve dingen voor mezelf en ons huisje
iedereen een leuk weekend gehad....(ben te lui om het hele topic terug te lezen)
ow ow ow.... ik nlas iets over je knie...das is nooi fijnquote:Op zondag 22 juni 2008 21:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Administratie laat je toch gewoon doen, ik lees net dat je lui bent![]()
Heb wel een relaxt weekend gehad hoor, alleen niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
kijk das mooiquote:
weltrustequote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat lekker slapen!
Morgen weer 10 uur werken
trusten lynda!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat lekker slapen!
Morgen weer 10 uur werken
tjonge nu alquote:
Zit hier ook lekker filmpjes te kijken en muziek te luisteren... maarja, die wekker morgenochtendquote:
pff jah idd... morgen weer voor het eerst met het OV weinig zin inquote:Op zondag 22 juni 2008 22:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit hier ook lekker filmpjes te kijken en muziek te luisteren... maarja, die wekker morgenochtend
Welkom in de wereld die ze "openbaar vervoer" noemen hahahaquote:Op zondag 22 juni 2008 22:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pff jah idd... morgen weer voor het eerst met het OV weinig zin in
naja tis niet mijn allereerste keer hoor, maar de 1e keer na de stakingenquote:Op zondag 22 juni 2008 22:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die ze "openbaar vervoer" noemen hahaha
Ook weinig zin in morgen, maarja, als ik er nou eenmaal ben is het wel goed te doen
Ik moet met de trein, dus heb daar minder last van gehad.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:27 schreef tripack het volgende:
[..]
naja tis niet mijn allereerste keer hoor, maar de 1e keer na de stakingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |