Ik las blontquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Bond, Dementor Bond.
wat wil bond dementor drinken ?quote:
wat wil je drinken dan ?quote:
Een cola met smashed ice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat wil bond dementor drinken ?
Ik had nog rode wijn, net gekregen in het vorige topic, maar wel lief dat je vraagt!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een cola met smashed ice.
Omdat het kan.
darlingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef Manu82 het volgende:
Raki graag
ik ga straks voetbal kijken in de shoarmazaak, heb toch al last van dat getoeter
Bedankt. Maar wat is er met het Updates topic gebeurd; het is spoorloos verdwenen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef jassy het volgende:
eeeeeeeennnn we kunnen in het Archief terugloeren naar DGK![]()
De Gouden Kooi
Nee en ik heb een tévépé!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:03 schreef blomst het volgende:
moet ik de 0006 no nalezen?
Alhoewel, Huub was bij TMF en die heeft de presentator afgezeken. Was maar heel even maar toch leuk om even te noemen.quote:
Je hebt me gemist?quote:
O dear.. dat was even als test-topic gebruikt vanmiddag... dat zal er misschien mee te maken hebben, Remlof?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Maar wat is er met het Updates topic gebeurd; het is spoorloos verdwenen.
Remlof? Hangt die hier nog ergens. Die kan het uitleggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Maar wat is er met het Updates topic gebeurd; het is spoorloos verdwenen.
Was het wel on topic en niet al teveel op de user?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Alhoewel, Huub was bij TMF en die heeft de presentator afgezeken. Was maar heel even maar toch leuk om even te noemen.
Misschien dat Tipsch dat even kan vertellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen, Gertquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
O dear.. dat was even als test-topic gebruikt vanmiddag... dat zal er misschien mee te maken hebben, Remlof?
Het is in ieder geval niét weg: http://forum.fok.nl/topic/1087876/5/50
Ik zag hem net nog hangen maar hij zal onderhand wel lens zijn van al die borrels die onze butler maar blijft schenken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Remlof? Hangt die hier nog ergens. Die kan het uitleggen.
Alles staat er nog in.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar mag ik niet komen, Gert![]()
Er is toch niets ergs mee gebeurd he?
Ja, dat bedoel ik. Ik herinner me vaag dat Tipsch schreef dat daar iets gebeurde.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien dat Tipsch dat even kan vertellen
Daar ben ik niet blauw hè? Kalm jij, anders morgen geen rood wit blauw voor jou! Op tijd naar de bed, net als de Oranje kindjes. Oh nee, wacht even...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het wel on topic en niet al teveel op de user?![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik herinner me vaag dat Tipsch schreef dat daar iets gebeurde.
Ik word te oud voor dit forum, de generatiekloof tekent zich af.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet blauw hè? Kalm jij, anders morgen geen rood wit blauw voor jou! Op tijd naar de bed, net als de Oranje kindjes. Oh nee, wacht even...
Alle updates staan er nog in. Tipsch doelde op een bericht van Peter maar die is weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik herinner me vaag dat Tipsch schreef dat daar iets gebeurde.
Tank is een grote knuffelaar en doet alsof hij hier altijd al heeft gewoond. Lotte doet het niet zo goed, ze zit hier maar wat en ze verliest nog steeds enorm veel haar. Ik vraag me af of ze het wel zo leuk vindt dat er nog meer katten zijn; we houden het in de gaten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Hoest met de Tank? En Lotte al op verder onderzoek door je villa gegaan?
Aha, okee, dankjewel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Alle updates staan er nog in. Tipsch doelde op een bericht van Peter maar die is weg.
Hihi.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat het misschien fout kan gaan met verplaatsen, het moet bij Danny barsten van de backups en alles moet terug te halen zijn
De oranje kindjes, die zo stralen met hun papa's. Die jij in bed wil hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik word te oud voor dit forum, de generatiekloof tekent zich af.....
yup. dat betwijfel ik..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Remlof? Hangt die hier nog ergens. Die kan het uitleggen.
Dat eerste is goed nieuws, fijn voor hem en voor julliequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tank is een grote knuffelaar en doet alsof hij hier altijd al heeft gewoond. Lotte doet het niet zo goed, ze zit hier maar wat en ze verliest nog steeds enorm veel haar. Ik vraag me af of ze het wel zo leuk vindt dat er nog meer katten zijn; we houden het in de gaten.
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yup. dat betwijfel ik..
[ afbeelding ]
houd je het wel in de gaten in dat andere topic?
Die oranjekindjes die misbruikt worden voor het mooie plaatje en verdwaasd plus een beetje bang voor alle commotie en herrie verlegen om zich heen zaten te kijken, heb je het over die kindjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
[..]
De oranje kindjes, die zo stralen met hun papa's. Die jij in bed wil hebben.
![]()
<--- die heb je nog tegoed van oranje aanbiddende Noekkindjes. Het zijn er twee zoals je ziet.
Dat bedoel ik, we houden het goed in de gaten. Het is nog niet zo goed te zien waaraan het ligt, wat haar karakter is. Misschien is ze ook een beetje als Catootje, misschien mist ze zelfs nog haar oude huis, wie zal het zeggen. Maar de eerste dag 'praatte' ze nog tegen me, dat doet ze nu niet meer en dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat eerste is goed nieuws, fijn voor hem en voor jullie![]()
Met Lotte, moet je het wss wat meer tijd gunnen, tis heel wat, opeens een ander thuis.
Catootje, heeft zich toen de eerste weken (misschien wel maanden) alleen onder de bank en het bed begeven.
remlof zijn dranje is uitverkochtquote:
Dat doe ik wel voor d'rquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yup. dat betwijfel ik..
[ afbeelding ]
houd je het wel in de gaten in dat andere topic?
Kinderen vinden dat een feestje. Alles oranje, lekker klappen in de handjes, hoezee, holadiee!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die oranjekindjes die misbruikt worden voor het mooie plaatje en verdwaasd plus een beetje bang voor alle commotie en herrie verlegen om zich heen zaten te kijken, heb je het over die kindjes?![]()
Kinderen van één twee jaar liggen bij mij thuis om zeven uur in bed te ronken en doen geen traumatische ervaringen op tussen mensen die lopen te joelen "Olé, Olé" en "Daar moet een piemel in"
Die moeten chocola maken. Heb altijd al Oompa Loompa's willen hebben!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Dementor het volgende:
Noekje wat doe jij met oranjekindjes?
dankje, had ondertussen zelf al gehaald, maar een tweede bakje gaat er ook wel in.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
remlof zijn dranje is uitverkocht [ afbeelding ]
Laat je vanavond niet bij de benen nemen makker....en veel plezier....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
ik ga op pad. leters en good eve!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef petraa het volgende:
Haai Butler Mark, mag ik vandaag een rode wodka, redbull!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor alle mannen die een relatie hebben, let morgen een beetje op uw wederhelft tijdens het voetbal kijken en berg uw creditcard op.....:
Vrouwen spenderen 4 miljoen euro per wedstrijd
DEN HAAG - Wie denkt dat het EK voetbal een puur mannending is, heeft het mis. Vrouwen spelen buiten het veld een steeds grotere rol, vooral waar het geld uitgeven betreft. Volgens een grote creditcardmaatschappij zijn de Europese vrouwen tijdens het EK goed voor 140 miljoen euro aan bestedingen.
Noekje Wonka.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die moeten chocola maken. Heb altijd al Oompa Loompa's willen hebben!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje, had ondertussen zelf al gehaald, maar een tweede bakje gaat er ook wel in.
Sjezusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die oranjekindjes die misbruikt worden voor het mooie plaatje en verdwaasd plus een beetje bang voor alle commotie en herrie verlegen om zich heen zaten te kijken, heb je het over die kindjes?![]()
Kinderen van één twee jaar liggen bij mij thuis om zeven uur in bed te ronken en doen geen traumatische ervaringen op tussen mensen die lopen te joelen "Olé, Olé" en "Daar moet een piemel in"
Kleur?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Wil je mijn nieuwe pumps zien? Dat was tijdens Ned-Roe. Vond het zo'n kontwedstrijd.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet of ze het leuk vinden, of het goed of slecht is. Zoals al eerder aangegeven, 't zal wel tussen m'n oren zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat een feestje. Alles oranje, lekker klappen in de handjes, hoezee, holadiee!
'Daar moet een piemel in??' In wie?? Het is geen studentencorps, het zijn allemaal oranje hossers. Die doen gezellig en leuk, lief ook! Zeg het, Manu! Jij hebt toch niet geroepen dat er ergens een piemel in moet hè?![]()
Wat een genant filmpje was dat hè?
Zo snerend ook, die liedjes. Gelukkig heb ik een kruipruimte, wanneer ik weer eens in de maand heel veel chocolade wil, haal ik ze eruit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen die liedjes komen je na een paar dagen de strot wel uit denk ik
Maar het boek!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe gay is die Wonka daar?
Die mannetjes zijn ook too muchi.
Ja kan ook in de kruipruimte een fabriekje maken. Met een chocolade-doorgeef-luikje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo snerend ook, die liedjes. Gelukkig heb ik een kruipruimte, wanneer ik weer eens in de maand heel veel chocolade wil, haal ik ze eruit.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen die liedjes komen je na een paar dagen de strot wel uit denk ik
Superquote:
Was ook een kontwedstrijd.........heb ook nog naar pumps zitten te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Wil je mijn nieuwe pumps zien? Dat was tijdens Ned-Roe. Vond het zo'n kontwedstrijd.
En wanneer iemand genoeg heeft gedronken.... LOBASCA...!.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Supervanrinsum
, een goede ober ziet wanneer de glazen gevuld dienen te worden
Een Chinees restaurant maar dan anders. Helemaal voldouwen met illegale Oompa Loompa's.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja kan ook in de kruipruimte een fabriekje maken. Met een chocolade-doorgeef-luikje.
Dan hoeven ze er helemaal nooit meer uit
Nou... Ik ben aan koffie toe, maar hij zei daarstraks dat Remlof alles had opgelurktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Supervanrinsum
, een goede ober ziet wanneer de glazen gevuld dienen te worden
Die kinderen vinden het natuurlijk práchtig!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet of ze het leuk vinden, of het goed of slecht is. Zoals al eerder aangegeven, 't zal wel tussen m'n oren zitten.
Oh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was ook een kontwedstrijd.........heb ook nog naar pumps zitten te kijken
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
En wanneer iemand genoeg heeft gedronken.... LOBASCA...!.....
quote:
Gister gedaan, nieuw record gebroken, binnen 10 minuten nieuwe schoenenquote:Nee, vanmiddag geshopt, uitverkoop, uitverkoop, uitverkoop...![]()
Ben bekaf, ik val onder de wedtrijd in slaap
Ja nou sorry Blurk, los van opvoedkundig goed of slecht, die ervaring zijn ze nu alweer vergeten. Tenzij jij nog weet waar je was toen je één-twee jaar was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die kinderen vinden het natuurlijk práchtig!
Die ervaring zullen ze nooit meer vergeten, papa die daar speelt en al die mensen in het oranje die het hartstikke leuk hebben.
Ok, welke parkeerplaats en hoe laat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh!
Zingt! 'Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!!'
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik ben aan koffie toe, maar hij zei daarstraks dat Remlof alles had opgelurkt
Jaa, of als zo'n illegaal naaiateliertje. Maar dan lekkerderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Een Chinees restaurant maar dan anders. Helemaal voldouwen met illegale Oompa Loompa's.
Pics van je new shoes pleasequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]altijd
![]()
![]()
[..]
Gister gedaan, nieuw record gebroken, binnen 10 minuten nieuwe schoenen
Ja, nu je het zegt, een perensapje zal er wel lekker ingaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vanrinsum
houdt van grapjes, er is nog genoeg koffie, aangezien de rest zich hier clompeet onder tafel zuipt
*even serieus..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa, of als zo'n illegaal naaiateliertje. Maar dan lekkerder
En echt, t valt heus niet op, ik heb wel es gehoord van mensen die zoveel jaar.. kelder...
Ga eens opzij, mijn koffie gaat voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, een perensapje zal er wel lekker ingaan![]()
Even aan Mark vragen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik ben aan koffie toe, maar hij zei daarstraks dat Remlof alles had opgelurkt
een fles perensap ook goed ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, een perensapje zal er wel lekker ingaan![]()
Even aan Mark vragen.
heleboel bijna miljoen fooiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel fooi heb je al gekregen Mark?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:52 schreef kahaarin het volgende:
Heey, hai, eten op en ik ga er gelijk weer vandoor, schoonouders komen koffie drinken.![]()
Mark, ik denk dat ik vanavond wel wat sterkers lust.........![]()
Doegie!
Jezus is zo 2007quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
een fles perensap ook goed ?[ afbeelding ]
Die derde van boven is leuk, jammer van de spelfout.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Beetje Jezus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje Smash it.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fris
[ afbeelding ]
Dementor
[ afbeelding ]
Ehm ja, deze snap ik ook niet helemaal maar dit kreeg ik toen ik zocht op Dementor.
Ik suck in avatars, wil al 20 jaar een nieuwe maar ik vind maar geen leuke.
Jaja, smash-it bedoel jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef Dementor het volgende:
Ik heb toen die avatar gekozen omdat ik dat goud er zo smashing uit vond komen
Ja, ik ging ook al googlen. Zo van,' dat kan toch helemaal niet!'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Die derde van boven is leuk, jammer van de spelfout.
Nee, dat had ik gelukkig niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
[..]
*even serieus..
Oh nou, heb je dat gelezen van die vrouw uit Tsechië?
Moeder misbruikt, foltert, mishandelt en verorbert zoontje
En wat heb ik gemist, waar ging het fout, wat is je nieuwe identiteitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was niet meer mijn ding, dat was iets voor de oude Dementor.
Waar ging het fout?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat heb ik gemist, waar ging het fout, wat is je nieuwe identiteit
"öpvoedkunidg" maakt dat echt niet uit, die paar avondjes. En ze zijn niet allemaal 1 a 2 jaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou sorry Blurk, los van opvoedkundig goed of slecht, die ervaring zijn ze nu alweer vergeten. Tenzij jij nog weet waar je was toen je één-twee jaar was.
Waar ging het goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar ging het fout?
Je kunt beter vragen waar ging het goed
Misschien van het kijken waar het "100% knallen echt waar" tussen haar benen blijft. Waarschijnlijk nog steeds "morgen".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
heeft Nadia allang last van haar nek???
Toen ik een jaar of 2 was stond ik ook al met een oor gedrukt tegen een paddestoel in de efteling te luisteren naar de muziek die eruit kwam.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
"öpvoedkunidg" maakt dat echt niet uit, die paar avondjes. En ze zijn niet allemaal 1 a 2 jaar.
Bovendien: ook al onthouden kinderen het misschien niet, dat is geen reden om ze dan de eerste paar jaar geen pleziertjes te geven.
Na je 'openbaring', zeg maar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had na gisteren opeens zin om de boel om te gooien.
Dit is het nieuwe testamentquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na je 'openbaring', zeg maar?
Okee, tis ff wennen
En nóg wat jaren later...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 2 was stond ik ook al met een oor gedrukt tegen een paddestoel in de efteling te luisteren naar de muziek die eruit kwam.
Dat bleef ik nog een aantal jaar doen
ha fuck die shit dat eet ik echt neverquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En nóg wat jaren later...
[ afbeelding ]
Dat wat papa's en mama's leuk vinden, hoeven peuters absoluut niet leuk te vinden,.,,,,,Regelmatig denk ik zelfs het tegendeel. Ouders zie ik regelmatig dingen doen met kids die vooral zij leuk vinden (of goed uitkomen) zonder rekening te houden met peuters, kleuters en pubers maar gebruiken ze daar wel voor, voor het eigen goede gevoel. Opvoedkundig is er natuurlijk ook niet zoveel aan de hand, dat besef ik ook wel. Maar toch kan een overvloed aan herrie en kleur een flinke impact hebben op die nog tere wezentjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
"öpvoedkunidg" maakt dat echt niet uit, die paar avondjes. En ze zijn niet allemaal 1 a 2 jaar.
Bovendien: ook al onthouden kinderen het misschien niet, [bd]at is geen reden om ze dan de eerste paar jaar geen pleziertjes te geven.[/b]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:41 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet naar de shoarma zaak:
Veel plezier allemaal tijdens de wedstrijd
[ afbeelding ]
Goed idee, die zit naast de shoarma zaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En nóg wat jaren later...
[ afbeelding ]
Maakt niet uit joh, ze onthouden het toch niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar toch kan een overvloed aan herrie en kleur een flinke impact hebben op die nog tere wezentjes.
Dag schatje, veel plezier, doe je voorzichtig?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, die zit naast de shoarma zaak
Uhh... OK, een shoarmazaak vol schreeuwende Turken lijkt me ook echt een relaxte omgeving om knetter-high te worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, die zit naast de shoarma zaak
Totdat ze in regressietherapie gaan, watch out daddy.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit joh, ze onthouden het toch niet.
Is ie al wakker, ontaarde oppas?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
update: Kjeldie slaapt als een roos, dus zometeen maar even de tievie kneiterhard aanzetten, heb geen zin om alleen te kijken, hij doet maar mooi wat ik wil
neuh, hij is blaakbaar nog meer herrie gewend.quote:
pwnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ze onthouden het toch niet.
Even een tikkie terug dan.....Waarom zou je "leuke dingen" willen doen met kids als ze ook dat niet onthoudenquote:
Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef Lobasca het volgende:
neuh, hij is blaakbaar nog meer herrie gewend.
Maar ik maak bezwaar tegen de titel 'ontaarde oppas'
Wie benne dat dan?quote:
Weet ik toch wijffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.![]()
Geen idee, gasten van 3fmquote:
quote:
Omdat kinderen het prachtig vinden om leuke dingen te doen, kijk maar naar hun snoetjes als ze in bijvoorbeeld een draaimolen zitten of in de kinderboerderij een geitje aaien. Plus dat het voor de ouders (denk ik) ook heel leuk is om je kind te zien genieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even een tikkie terug dan.....Waarom zou je "leuke dingen" willen doen met kids als ze ook dat niet onthouden
Ga naar het Huub topic, daar is het pas gezellig.quote:
Hier is de SC BQquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga naar het Huub topic, daar is het pas gezellig.![]()
Mén, wat een gezeik daar. Het wordt echt tijd voor een SC anders ben ik weg hier, no kiddin'.
Niks der van, lekker blijven BQ.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mén, wat een gezeik daar. Het wordt echt tijd voor een SC anders ben ik weg hier, no kiddin'.
Ik ben helemaal klaar met die toestanden daar (brother).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach dat trekt ie wel hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die toestanden daar (brother).
Vooral omdat er opeens users zijn opgedoken daar die voorheen niet de moeite namen om ook maar iets te posten in het DGK subforum en nu er een ex miljonair verschijnt zien ze hun kans om lekker te bashen.
Geen trek in.
Pech voor Huub.
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan en mag ook niet.....maar liefde hou je nu eenmaal niet tegen, laat staan lust....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.
Wie dan, hoe dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.
Hij komt er uberhaupt niet zoveel. Maar goed, nu heeft men weer een aanleiding gevonden waarom hij er niet zo vaak komt, altijd handig om te gebruiken.....quote:
Ga zelf maar kijken. Dat topic is echt het lezen niet meer waard, hoe spijtig ook voor de mensen die er voor Huub kwamen.quote:
't Is altijd een beetje lastig bij Disana, ze doet het meestal zijdelings en van achteren (quote:
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Omdat kinderen het prachtig vinden om leuke dingen te doen, kijk maar naar hun snoetjes als ze in bijvoorbeeld een draaimolen zitten of in de kinderboerderij een geitje aaien. Plus dat het voor de ouders (denk ik) ook heel leuk is om je kind te zien genieten.
Auquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij komt er uberhaupt niet zoveel. Maar goed, nu heeft men weer een aanleiding gevonden waarom hij er niet zo vaak komt, altijd handig om te gebruiken.....
![]()
Het is de schuld van die vermadelijde SC-ers van weleer
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....
Eens en ik heb ze niet eens, plus tis een zootje promo over de ruggen van die kleintjes. Ik hou er niet vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.
en noem me ouderwets maar voor die kleintjes is het écht te laat naar mijn smaak.
Aardige pot.quote:
* Slaakt diepe zucht van verlichting dat Buuf en Soury ook last hebben van de generatiekloof..., dat voelt wat minder eenzaamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.
en noem me ouderwets maar voor die kleintjes is het écht te laat naar mijn smaak.
Hier gaat het topquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardige pot.
En ondertussen is de sfeer hier ineens omgeslagen. Van Rinsum, effe wat rustiger met de flessen.
Ik zie maar een paar ex SC'ers in het huub-topic hoor. En het "groupie"-gebash wordt sinds de overgang structureel aangepakt.
Jongens het is vrijdag, er wordt wat meer off topic geouwehoerd. Niet helemaal de bedoeling, maar zó erg is dat nu ook weer niet toch?
En BQ: dit is de SC inderdaad. En ik vond de sfeer hier de afgelopen dagen prima eigenlijk, het ging best goed samen al, in korte tijd.
Kortom: niet in een negatieve vide raken weetjewel. (thanks Manu)
Wat rook jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortom: niet in een negatieve vide raken weetjewel. (thanks Manu)
Hoi Buufquote:
Anders zeggen we: 1 a 2: nee. De rest is OK.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.quote:
Mijn achter(lijke)hoofd Nou vooruit en bedanktquote:
Alles kits in je orange little tonk?quote:
Zou die winkel nog open zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.
Vanaf 6 pas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders zeggen we: 1 a 2: nee. De rest is OK.
Ga nu niet schuivenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf 6 pas.![]()
Alsof die kinderen daar wat voor herinnering ook van hebben zeg. Dit is voor de ego's van de pappies.![]()
Als ze nou de finale spelen en de kinderen zijn er dan bij, oké da's weer wat anders.
Nou, dan heb je goeie shit gelajuh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen. En ik heb als peuter nooit een voetbalwedstrijd bijgewoond en ben tóch voor galg en rad opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf 6 pas.![]()
Alsof die kinderen daar wat voor herinnering ook van hebben zeg. Dit is voor de ego's van de pappies.![]()
Als ze nou de finale spelen en de kinderen zijn er dan bij, oké da's weer wat anders.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alles kits in je orange little tonk?
nah, da's wel cool op je cv toch?quote:
Dat is toch fucking boring als je 2/3 jaar oud bent ... Sjesus ik heb er zelfs moeite mee soms en heb een aantal wedstrijden life gezien, Oeps oja ben een vrouwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen. En ik heb als peuter nooit een voetbalwedstrijd bijgewoond en ben tóch voor galg en rad opgegroeid.
Liever een tijger zekerquote:
Zo negatief was ik toch nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen.
quote:
Ja jaquote:
We zijn maar helemaal op het hollandse thema overgestapt. Maar ik zat nog ff te neuzen voor een lekkere vulling in mijn eieren. Dat staat er vreemdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je Russische maaltijd al voorbereid?
quote:
Tering betrapt op me pokerfacequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We zijn maar helemaal op het hollandse thema overgestapt. Maar ik zat nog ff te neuzen voor een lekkere vulling in mijn eieren. Dat staat er vreemdIk bedoel, een recept om gevulde eieren een beetje anders dan anders te maken.
Je moet ook een zonnebril op doenquote:
Mmmmm Mijn moeder maakt de lekkerste.. Uh iets met een beetje mayo, mosterd en kruidenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Hollands thema: friet met mayo en kroketten.....
quote:
klusje voor nzquote:
Eens altijd maar ik snap dit ff niet?quote:
Een zonnebril in je avaquote:
Zelf aardappelen schillen, snijden en frituren......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm Mijn moeder maakt de lekkerste.. Uh iets met een beetje mayo, mosterd en kruiden
Krijg je wel het beste onder de zonquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:12 schreef Flabberguest het volgende:
Jaaaaaa ikkuh is ook weer thuis en lust wel een koud potje bier
Even aan Mark van Rinsum vragen Flabber, die brengt je alles wat je wiltquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:12 schreef Flabberguest het volgende:
Jaaaaaa ikkuh is ook weer thuis en lust wel een koud potje bier
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed idee! Dat ga ik in de vakantie doen met mijn mannen. Zelluf patat maken
Kijk dat ziet er meer dan prima uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg je wel het beste onder de zon![]()
[ afbeelding ]
Zo beter ?quote:
0-0 niet goed voor turkije?quote:
Wat zijn dit voor achterlijke beschuldigen? Steek je hand eens in eigen boezem!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is altijd een beetje lastig bij Disana, ze doet het meestal zijdelings en van achteren (rennen Jaap), maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
Zelf mayo maken is ook super lekker ..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed idee! Dat ga ik in de vakantie doen met mijn mannen. Zelluf patat maken
Hebben die gasten ook senseo daar?quote:
Zat ik net te denken ja, dat het dan wel helemaal af zou zijn. Maar weer even oefenen. Vind het nog een hele truuk, mayo maken.quote:
Goed drogen, 2 min op 140, 3 min op 180quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelf aardappelen schillen, snijden en frituren......![]()
Die van mij was er te lui voor, gaf fl. 5,00 mee om het te halen.....
En ook toen was Calvé er al.....
Ja, en ik heb zelf ook een voordeelpak meegenomenquote:
a, ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Als Turkije nie wint dan liggen ze eruit.
Zullen ze in Alkmaar ook gaan toeteren?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er wel of niet goed is voor Turkije
Maar 0-0 is gewoon zielig.
Hebben zij weer, die Kroaten krijgen ook altijd voordeel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Hek net al gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen ze in Alkmaar ook gaan toeteren?![]()
![]()
Better save then sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en ik heb zelf ook een voordeelpak meegenomenMoet je toch niet aan denken..geen koffie
Zullen ze dan weer iedereen in mekaar gaan rammen net zoals 3 jaar geleden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Nee, ik vind het ook tenenkrommend APK, en hoop dat het niet doorgaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef APK het volgende:
Ben ik nou de enige die kotsmisselijk wordt van het supportersinitiatief om morgen 'You'll never walk alone' te gaan zingen?
Laat die kerel met rust!![]()
De 'supporters' willen volgens mij gewoon hun eigen Hazes-brok-in-de-keel-moment.
Nee, ik word er ook onpasselijk van!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef APK het volgende:
Ben ik nou de enige die kotsmisselijk wordt van het supportersinitiatief om morgen 'You'll never walk alone' te gaan zingen?
De 'supporters' willen volgens mij gewoon hun eigen Hazes-brok-in-de-keel-moment.
We zijn helaas een minderheid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:32 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, ik vind het ook tenenkrommend APK, en hoop dat het niet doorgaat.
En denk óók dat het veel te ver gaat.
Ik kan er ook absoluut niet tegen......massahysterie en quasi medelevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef APK het volgende:
voor jou ook maar en bakkie maken dan? vanrinsum is in geen velden of wegen te bekennenquote:
Tis super makkelijk maar duurt ff..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zat ik net te denken ja, dat het dan wel helemaal af zou zijn. Maar weer even oefenen. Vind het nog een hele truuk, mayo maken.
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
voor jou ook maar en bakkie maken dan? vanrinsum is in geen velden of wegen te bekennen
ik goa nooit die koant uut, gien idie welke factorie doar huustquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Joa daar vlakbij, die centrale ff verderop, rood/grijs met grote schoorstenen
Scanman die de aankomst van zijn kaartje in de kooi in het update-topic plaatste was dan wel weer schattig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ook aan kaartenacties heb ik de pokkeschurft
Ik denk zelfs dat het negatief kan gaan werken, mochten ze morgen winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En het spelen met zwarte rouwbanden wat ze gaan doen vind ik ook zwaar overtrokken. Ok, als het helpt om te winnen heb ik er vrede mee....maar die paar gram extra aan één kant brengt ze vast sneller uit balans.....
Pfff opluchting .. Ik heb barsten in de badkamertegelsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert en Caro zijn d'r niet....de rest kan niet zingen...
Heb ik ook al zitten denken. Ze zitten qua emotie misschien toch een beetje op slot nu. Misschien was het beter geweest als Khalid naar huis gegaan was. Maar goed, het kan ook de teamgeest en het "samen gevoel" versterken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het negatief kan gaan werken, mochten ze morgen winnen.
Ze zaten in een flow: Winnen, kids rondslepen en daarna lekker keiharde muziek in de kleedkamer.
Uit respect gaan ze dat morgen niet doen, maar voor de halve finale willen ze volgens mij diep in hun hart gewoon lekker beuken met keiharde muziek.
Laak ut zo sjeggen, ik ken zo kieken wat u allemoal in de grieze bak pleurtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik goa nooit die koant uut, gien idie welke factorie doar huust
Eigen glorie? In de hoop dat ze zingend op de buis te zien zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ik word er ook onpasselijk van!Die man komt daar zijn werk doen. Laat m.
En ik denk dat het inderdaad meer voor eigen glorie is ja.
Eerst proevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb je het nu over mij of over de koffie?
haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ha de COS gaat alle kanten uit wat betreft onderwerpen.
COS ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ha de COS gaat alle kanten uit wat betreft onderwerpen.
Ik ook waarschijnlijk wel, maar uit een totaal foute emotie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Gert het volgende:
En toch... denk ik dat ik het mooi ga vinden als You never walk alone keihard door het stadion schakt, helemaal als de Russen ook meezingen.![]()
Is het toch al ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef Flabberguest het volgende:
Kenne de mods de "SHO" niet een beetje husselen zodat het de "HOS" wordt?![]()
Waar de fuck zijn de streams danquote:
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.quote:
Tis een poging waardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.
Nou ikkuh niet hoor, ik zit lekker in mn luie stoel voor mn laptoppie met een heerlijk potje bier van Souryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.
Je hebt inderdaad altijd inwoners die bommetjes willen leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort dan in het voetbal topic toch? Geen fuck te maken met DGKquote:
Nog tien minuten..... ik wil pienanties!quote:
Is meer showbizz dan sportquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoort dan in het voetbal topic toch? Geen fuck te maken met DGK
Gaat hartstikke goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad altijd inwoners die bommetjes willen leggen.![]()
Maar over het algemeen gaat het best aardig.
't Is nog even wennen, maar we zijn net twee dagen verhuisd.
quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog tien minuten..... ik wil pienanties!
Halejula sisterquote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:13 schreef APK het volgende:
Broeder Gert, maak jij vast het pienantietopic?
Ik hoor nu al lawaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |