Eens en ik heb ze niet eens, plus tis een zootje promo over de ruggen van die kleintjes. Ik hou er niet vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.
en noem me ouderwets maar voor die kleintjes is het écht te laat naar mijn smaak.
Aardige pot.quote:
* Slaakt diepe zucht van verlichting dat Buuf en Soury ook last hebben van de generatiekloof..., dat voelt wat minder eenzaamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.
en noem me ouderwets maar voor die kleintjes is het écht te laat naar mijn smaak.
Hier gaat het topquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardige pot.
En ondertussen is de sfeer hier ineens omgeslagen. Van Rinsum, effe wat rustiger met de flessen.
Ik zie maar een paar ex SC'ers in het huub-topic hoor. En het "groupie"-gebash wordt sinds de overgang structureel aangepakt.
Jongens het is vrijdag, er wordt wat meer off topic geouwehoerd. Niet helemaal de bedoeling, maar zó erg is dat nu ook weer niet toch?
En BQ: dit is de SC inderdaad. En ik vond de sfeer hier de afgelopen dagen prima eigenlijk, het ging best goed samen al, in korte tijd.
Kortom: niet in een negatieve vide raken weetjewel. (thanks Manu)
Wat rook jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortom: niet in een negatieve vide raken weetjewel. (thanks Manu)
Hoi Buufquote:
Anders zeggen we: 1 a 2: nee. De rest is OK.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.quote:
Mijn achter(lijke)hoofd Nou vooruit en bedanktquote:
Alles kits in je orange little tonk?quote:
Zou die winkel nog open zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.
Vanaf 6 pas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders zeggen we: 1 a 2: nee. De rest is OK.
Ga nu niet schuivenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf 6 pas.![]()
Alsof die kinderen daar wat voor herinnering ook van hebben zeg. Dit is voor de ego's van de pappies.![]()
Als ze nou de finale spelen en de kinderen zijn er dan bij, oké da's weer wat anders.
Nou, dan heb je goeie shit gelajuh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen. En ik heb als peuter nooit een voetbalwedstrijd bijgewoond en ben tóch voor galg en rad opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf 6 pas.![]()
Alsof die kinderen daar wat voor herinnering ook van hebben zeg. Dit is voor de ego's van de pappies.![]()
Als ze nou de finale spelen en de kinderen zijn er dan bij, oké da's weer wat anders.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alles kits in je orange little tonk?
nah, da's wel cool op je cv toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |