Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef Lobasca het volgende:
neuh, hij is blaakbaar nog meer herrie gewend.
Maar ik maak bezwaar tegen de titel 'ontaarde oppas'
Wie benne dat dan?quote:
Weet ik toch wijffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.![]()
Geen idee, gasten van 3fmquote:
quote:
Omdat kinderen het prachtig vinden om leuke dingen te doen, kijk maar naar hun snoetjes als ze in bijvoorbeeld een draaimolen zitten of in de kinderboerderij een geitje aaien. Plus dat het voor de ouders (denk ik) ook heel leuk is om je kind te zien genieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even een tikkie terug dan.....Waarom zou je "leuke dingen" willen doen met kids als ze ook dat niet onthouden
Ga naar het Huub topic, daar is het pas gezellig.quote:
Hier is de SC BQquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga naar het Huub topic, daar is het pas gezellig.![]()
Mén, wat een gezeik daar. Het wordt echt tijd voor een SC anders ben ik weg hier, no kiddin'.
Niks der van, lekker blijven BQ.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mén, wat een gezeik daar. Het wordt echt tijd voor een SC anders ben ik weg hier, no kiddin'.
Ik ben helemaal klaar met die toestanden daar (brother).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach dat trekt ie wel hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die toestanden daar (brother).
Vooral omdat er opeens users zijn opgedoken daar die voorheen niet de moeite namen om ook maar iets te posten in het DGK subforum en nu er een ex miljonair verschijnt zien ze hun kans om lekker te bashen.
Geen trek in.
Pech voor Huub.
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan en mag ook niet.....maar liefde hou je nu eenmaal niet tegen, laat staan lust....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.
Wie dan, hoe dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.
Hij komt er uberhaupt niet zoveel. Maar goed, nu heeft men weer een aanleiding gevonden waarom hij er niet zo vaak komt, altijd handig om te gebruiken.....quote:
Ga zelf maar kijken. Dat topic is echt het lezen niet meer waard, hoe spijtig ook voor de mensen die er voor Huub kwamen.quote:
't Is altijd een beetje lastig bij Disana, ze doet het meestal zijdelings en van achteren (quote:
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Omdat kinderen het prachtig vinden om leuke dingen te doen, kijk maar naar hun snoetjes als ze in bijvoorbeeld een draaimolen zitten of in de kinderboerderij een geitje aaien. Plus dat het voor de ouders (denk ik) ook heel leuk is om je kind te zien genieten.
Auquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij komt er uberhaupt niet zoveel. Maar goed, nu heeft men weer een aanleiding gevonden waarom hij er niet zo vaak komt, altijd handig om te gebruiken.....
![]()
Het is de schuld van die vermadelijde SC-ers van weleer
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....
Eens en ik heb ze niet eens, plus tis een zootje promo over de ruggen van die kleintjes. Ik hou er niet vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.
en noem me ouderwets maar voor die kleintjes is het écht te laat naar mijn smaak.
Aardige pot.quote:
* Slaakt diepe zucht van verlichting dat Buuf en Soury ook last hebben van de generatiekloof..., dat voelt wat minder eenzaamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze die kinderen heel niet mee te slepen. En nu zeker uit piëteit met Boularouz.
en noem me ouderwets maar voor die kleintjes is het écht te laat naar mijn smaak.
Hier gaat het topquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardige pot.
En ondertussen is de sfeer hier ineens omgeslagen. Van Rinsum, effe wat rustiger met de flessen.
Ik zie maar een paar ex SC'ers in het huub-topic hoor. En het "groupie"-gebash wordt sinds de overgang structureel aangepakt.
Jongens het is vrijdag, er wordt wat meer off topic geouwehoerd. Niet helemaal de bedoeling, maar zó erg is dat nu ook weer niet toch?
En BQ: dit is de SC inderdaad. En ik vond de sfeer hier de afgelopen dagen prima eigenlijk, het ging best goed samen al, in korte tijd.
Kortom: niet in een negatieve vide raken weetjewel. (thanks Manu)
Wat rook jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortom: niet in een negatieve vide raken weetjewel. (thanks Manu)
Hoi Buufquote:
Anders zeggen we: 1 a 2: nee. De rest is OK.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik ga voor een deel met je mee. Alleen die peuter van Sneijder kijkt bescheten en wil het liefst terug naar mams. De rest lijkt er wel lol in te hebben, die zijn dan ook wat ouder, getuige ook het filmpje. Misschien zette ik het iets te hard aan....
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.quote:
Mijn achter(lijke)hoofd Nou vooruit en bedanktquote:
Alles kits in je orange little tonk?quote:
Zou die winkel nog open zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.
Vanaf 6 pas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders zeggen we: 1 a 2: nee. De rest is OK.
Ga nu niet schuivenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf 6 pas.![]()
Alsof die kinderen daar wat voor herinnering ook van hebben zeg. Dit is voor de ego's van de pappies.![]()
Als ze nou de finale spelen en de kinderen zijn er dan bij, oké da's weer wat anders.
Nou, dan heb je goeie shit gelajuh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben effe bij Haagse Sjonnie langsgeweest.
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen. En ik heb als peuter nooit een voetbalwedstrijd bijgewoond en ben tóch voor galg en rad opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf 6 pas.![]()
Alsof die kinderen daar wat voor herinnering ook van hebben zeg. Dit is voor de ego's van de pappies.![]()
Als ze nou de finale spelen en de kinderen zijn er dan bij, oké da's weer wat anders.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alles kits in je orange little tonk?
nah, da's wel cool op je cv toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |