Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef Lobasca het volgende:
neuh, hij is blaakbaar nog meer herrie gewend.
Maar ik maak bezwaar tegen de titel 'ontaarde oppas'
Wie benne dat dan?quote:
Weet ik toch wijffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.![]()
Geen idee, gasten van 3fmquote:
quote:
Omdat kinderen het prachtig vinden om leuke dingen te doen, kijk maar naar hun snoetjes als ze in bijvoorbeeld een draaimolen zitten of in de kinderboerderij een geitje aaien. Plus dat het voor de ouders (denk ik) ook heel leuk is om je kind te zien genieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even een tikkie terug dan.....Waarom zou je "leuke dingen" willen doen met kids als ze ook dat niet onthouden
Ga naar het Huub topic, daar is het pas gezellig.quote:
Hier is de SC BQquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga naar het Huub topic, daar is het pas gezellig.![]()
Mén, wat een gezeik daar. Het wordt echt tijd voor een SC anders ben ik weg hier, no kiddin'.
Niks der van, lekker blijven BQ.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mén, wat een gezeik daar. Het wordt echt tijd voor een SC anders ben ik weg hier, no kiddin'.
Ik ben helemaal klaar met die toestanden daar (brother).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach dat trekt ie wel hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die toestanden daar (brother).
Vooral omdat er opeens users zijn opgedoken daar die voorheen niet de moeite namen om ook maar iets te posten in het DGK subforum en nu er een ex miljonair verschijnt zien ze hun kans om lekker te bashen.
Geen trek in.
Pech voor Huub.
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan en mag ook niet.....maar liefde hou je nu eenmaal niet tegen, laat staan lust....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.
Wie dan, hoe dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Helemaal triest trouwens dat twee mensen dat topic als plek om te seksen gebruiken. Ik snap niet dat dat ineens wel kan en mag.
Hij komt er uberhaupt niet zoveel. Maar goed, nu heeft men weer een aanleiding gevonden waarom hij er niet zo vaak komt, altijd handig om te gebruiken.....quote:
Ga zelf maar kijken. Dat topic is echt het lezen niet meer waard, hoe spijtig ook voor de mensen die er voor Huub kwamen.quote:
't Is altijd een beetje lastig bij Disana, ze doet het meestal zijdelings en van achteren (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |