Goed idee, die zit naast de shoarma zaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En nóg wat jaren later...
[ afbeelding ]
Maakt niet uit joh, ze onthouden het toch niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar toch kan een overvloed aan herrie en kleur een flinke impact hebben op die nog tere wezentjes.
Dag schatje, veel plezier, doe je voorzichtig?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, die zit naast de shoarma zaak
Uhh... OK, een shoarmazaak vol schreeuwende Turken lijkt me ook echt een relaxte omgeving om knetter-high te worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, die zit naast de shoarma zaak
Totdat ze in regressietherapie gaan, watch out daddy.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit joh, ze onthouden het toch niet.
Is ie al wakker, ontaarde oppas?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
update: Kjeldie slaapt als een roos, dus zometeen maar even de tievie kneiterhard aanzetten, heb geen zin om alleen te kijken, hij doet maar mooi wat ik wil
neuh, hij is blaakbaar nog meer herrie gewend.quote:
pwnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ze onthouden het toch niet.
Even een tikkie terug dan.....Waarom zou je "leuke dingen" willen doen met kids als ze ook dat niet onthoudenquote:
Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef Lobasca het volgende:
neuh, hij is blaakbaar nog meer herrie gewend.
Maar ik maak bezwaar tegen de titel 'ontaarde oppas'
Wie benne dat dan?quote:
Weet ik toch wijffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje hoor, blaakbaar word je gewaardeerd als oppas anders vragen ze je niet terug.![]()
Geen idee, gasten van 3fmquote:
quote:
Omdat kinderen het prachtig vinden om leuke dingen te doen, kijk maar naar hun snoetjes als ze in bijvoorbeeld een draaimolen zitten of in de kinderboerderij een geitje aaien. Plus dat het voor de ouders (denk ik) ook heel leuk is om je kind te zien genieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even een tikkie terug dan.....Waarom zou je "leuke dingen" willen doen met kids als ze ook dat niet onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |