Dat is toch fucking boring als je 2/3 jaar oud bent ... Sjesus ik heb er zelfs moeite mee soms en heb een aantal wedstrijden life gezien, Oeps oja ben een vrouwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen. En ik heb als peuter nooit een voetbalwedstrijd bijgewoond en ben tóch voor galg en rad opgegroeid.
Liever een tijger zekerquote:
Zo negatief was ik toch nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens. De allerkleinsten OK, maar voor dreumessen en peuters is dit hartstikke leuk, en ik kan er maar moeilijk bij dat er zo negatief over wordt gedaan eigenlijk, Maar goed: zoveel ouders, zoveel opvoedkundige meningen.
quote:
Ja jaquote:
We zijn maar helemaal op het hollandse thema overgestapt. Maar ik zat nog ff te neuzen voor een lekkere vulling in mijn eieren. Dat staat er vreemdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je Russische maaltijd al voorbereid?
quote:
Tering betrapt op me pokerfacequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We zijn maar helemaal op het hollandse thema overgestapt. Maar ik zat nog ff te neuzen voor een lekkere vulling in mijn eieren. Dat staat er vreemdIk bedoel, een recept om gevulde eieren een beetje anders dan anders te maken.
Je moet ook een zonnebril op doenquote:
Mmmmm Mijn moeder maakt de lekkerste.. Uh iets met een beetje mayo, mosterd en kruidenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Hollands thema: friet met mayo en kroketten.....
quote:
klusje voor nzquote:
Eens altijd maar ik snap dit ff niet?quote:
Een zonnebril in je avaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |