Genetically Modified?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:56 schreef Jappie het volgende:
Neh...ik ben tegenwoordig GM he...verantwoordelijke shit enzo.....![]()
ff kijken...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Genetically Modified?
Fuck man, hoe zie je er nu uit?
Heb je drie lullen?
Noekselbabequote:
Ontroerd... zó mooi, Jappie zonder bierpens.quote:
Weer? Ik ben een newbie, man! Waar was je? Ik had al een roosje bij mijn msn-naam omdat ik dacht dat je dood was. Zit je gewoon ergens virtueel helemaal de man te zijn en ik maar rouwen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Noekselbabe
Je bent nog immer blauw ?
Welk forum hebben ze je nu dan toch weer in de maag gesplitst ?
Iedereen kan een oranje WK tag halen hoor!quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:19 schreef Jump het volgende:
Een echte oranjesupporter ben je niet zonder een echt oranje kleurtje. Toch hartstikke cool?. Nou dan!
Vraag hier dus een oranje kleurtje aan (alleen oranje!) en dan zullen de FA's zo snel mogelijk jouw lelijke zwarte kleur oranje schilderen.
Hier posten betekent dat je een oranje kleur krijgt. Ook al roep je "ik wil niet" of "ik wil blauw" of whatever... Je bent dus gewaarschuwd
Jij bent sjaloers he? ..dat jij nog steeds in tegenstelling tot "moi"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ontroerd... zó mooi, Jappie zonder bierpens.
Zeg Mark, krijgen we nog wat drinken of heb je geen dienst?quote:
quote:
en hij wil Tong verslaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zorgt voor zuipen en dronken vrouwen
Eej PP......yep ..still alive en zoals te doen gebruikelijk met tranen zo groot als eieren biggelend over mijn wangen.quote:
Yep..das bekend.......heb Marks naam ook wel eens eerder voorbij zien schuiven btw in topics waar ik nooit of zelden posttequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Iedereen kan een oranje WK tag halen hoor!
Toch een mooie 3 e plaats voor Mark, daarvoor hulde.quote:
De samensmelting van COS en SC, het is akelig rustigquote:
Ah, okay, kan me niet herinneren dat ik jou voorbij heb zien komen maar dat kan aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep..das bekend.......heb Marks naam ook wel eens eerder voorbij zien schuiven btw in topics waar ik nooit of zelden postte
Ik hoef toch niet weer dat riedeltje van die poor lonesome cowboy te doen he ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed!
Met jou ook zo te zien![]()
Dacht inmiddels dat je van de aardbodem verdwenen was!
Ja, dat is een goede strategie. Best een slim menneke, die Mark!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een mooie 3 e plaats voor Mark, daarvoor hulde.![]()
Hij rent de benen onder zijn kont vandaan om ons allemaal van drank te voorzien.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, okay, kan me niet herinneren dat ik jou voorbij heb zien komen maar dat kan aan mij liggen hoor.![]()
Ah jawel! For old times' sakequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet weer dat riedeltje van die poor lonesome cowboy te doen he ?
Ziet goed uit maar ons Gert heeft gelijk...moet nodig wat aan mijn pens doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jappie is terug, en 't is vrijdag![]()
![]()
Voor Jappertman.....![]()
[ afbeelding ]
zulks soort praktijken krijg je als ze nooit grondig de SC doorlezenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:22 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga nu drinken in doen sorry voor wachten
Heb jij directe toegang tot een ban-knop?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent sjaloers he? ..dat jij nog steeds in tegenstelling tot "moi"anderen nodig hebt om mensen te muten..
![]()
Ben dan ook COS-sert.......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zulks soort praktijken krijg je als ze nooit grondig de SC doorlezen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Jappie in da house. Ik ga mijn shit maar even schuilen, hij moet mij altijd hebben.
Mark
, een dubbele droge witte wijn graag, die kan ik nu wel gebruiken.
Kee...quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg Mark, krijgen we nog wat drinken of heb je geen dienst?![]()
Zo ja, doe mij maar een rood wijntje, het is tenslotte weekend!
Als ik 'betonnen schoentjes' hoor moet ik altijd aan 't Kutkuiken denkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij directe toegang tot een ban-knop?
En wij maar denken dat die "betonnen schoentjes" die je tegenwoordig zet, tegen jouzelf gebruikt waren. Niets van waar: gewoon kéihard carrièrre gemaakt.
wat wil je drinken ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zulks soort praktijken krijg je als ze nooit grondig de SC doorlezen
Hahahaha!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...
Luister babe...ik ga waar mijn paard stil blijft staan...vandaag is het hier maar ik word alweer onrustig....kom Jolly...we gaan.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |