a, ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Als Turkije nie wint dan liggen ze eruit.
Zullen ze in Alkmaar ook gaan toeteren?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er wel of niet goed is voor Turkije
Maar 0-0 is gewoon zielig.
Hebben zij weer, die Kroaten krijgen ook altijd voordeel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Hek net al gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen ze in Alkmaar ook gaan toeteren?![]()
![]()
Better save then sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, en ik heb zelf ook een voordeelpak meegenomenMoet je toch niet aan denken..geen koffie
Zullen ze dan weer iedereen in mekaar gaan rammen net zoals 3 jaar geleden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Nee, ik vind het ook tenenkrommend APK, en hoop dat het niet doorgaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef APK het volgende:
Ben ik nou de enige die kotsmisselijk wordt van het supportersinitiatief om morgen 'You'll never walk alone' te gaan zingen?
Laat die kerel met rust!![]()
De 'supporters' willen volgens mij gewoon hun eigen Hazes-brok-in-de-keel-moment.
Nee, ik word er ook onpasselijk van!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef APK het volgende:
Ben ik nou de enige die kotsmisselijk wordt van het supportersinitiatief om morgen 'You'll never walk alone' te gaan zingen?
De 'supporters' willen volgens mij gewoon hun eigen Hazes-brok-in-de-keel-moment.
We zijn helaas een minderheid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:32 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, ik vind het ook tenenkrommend APK, en hoop dat het niet doorgaat.
En denk óók dat het veel te ver gaat.
Ik kan er ook absoluut niet tegen......massahysterie en quasi medelevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:29 schreef APK het volgende:
voor jou ook maar en bakkie maken dan? vanrinsum is in geen velden of wegen te bekennenquote:
Tis super makkelijk maar duurt ff..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zat ik net te denken ja, dat het dan wel helemaal af zou zijn. Maar weer even oefenen. Vind het nog een hele truuk, mayo maken.
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
voor jou ook maar en bakkie maken dan? vanrinsum is in geen velden of wegen te bekennen
ik goa nooit die koant uut, gien idie welke factorie doar huustquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Joa daar vlakbij, die centrale ff verderop, rood/grijs met grote schoorstenen
Scanman die de aankomst van zijn kaartje in de kooi in het update-topic plaatste was dan wel weer schattig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ook aan kaartenacties heb ik de pokkeschurft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |