Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yup. dat betwijfel ik..
[ afbeelding ]
houd je het wel in de gaten in dat andere topic?
Die oranjekindjes die misbruikt worden voor het mooie plaatje en verdwaasd plus een beetje bang voor alle commotie en herrie verlegen om zich heen zaten te kijken, heb je het over die kindjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
[..]
De oranje kindjes, die zo stralen met hun papa's. Die jij in bed wil hebben.
![]()
<--- die heb je nog tegoed van oranje aanbiddende Noekkindjes. Het zijn er twee zoals je ziet.
Dat bedoel ik, we houden het goed in de gaten. Het is nog niet zo goed te zien waaraan het ligt, wat haar karakter is. Misschien is ze ook een beetje als Catootje, misschien mist ze zelfs nog haar oude huis, wie zal het zeggen. Maar de eerste dag 'praatte' ze nog tegen me, dat doet ze nu niet meer en dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat eerste is goed nieuws, fijn voor hem en voor jullie![]()
Met Lotte, moet je het wss wat meer tijd gunnen, tis heel wat, opeens een ander thuis.
Catootje, heeft zich toen de eerste weken (misschien wel maanden) alleen onder de bank en het bed begeven.
remlof zijn dranje is uitverkochtquote:
Dat doe ik wel voor d'rquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yup. dat betwijfel ik..
[ afbeelding ]
houd je het wel in de gaten in dat andere topic?
Kinderen vinden dat een feestje. Alles oranje, lekker klappen in de handjes, hoezee, holadiee!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die oranjekindjes die misbruikt worden voor het mooie plaatje en verdwaasd plus een beetje bang voor alle commotie en herrie verlegen om zich heen zaten te kijken, heb je het over die kindjes?![]()
Kinderen van één twee jaar liggen bij mij thuis om zeven uur in bed te ronken en doen geen traumatische ervaringen op tussen mensen die lopen te joelen "Olé, Olé" en "Daar moet een piemel in"
Die moeten chocola maken. Heb altijd al Oompa Loompa's willen hebben!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Dementor het volgende:
Noekje wat doe jij met oranjekindjes?
dankje, had ondertussen zelf al gehaald, maar een tweede bakje gaat er ook wel in.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
remlof zijn dranje is uitverkocht [ afbeelding ]
Laat je vanavond niet bij de benen nemen makker....en veel plezier....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
ik ga op pad. leters en good eve!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef petraa het volgende:
Haai Butler Mark, mag ik vandaag een rode wodka, redbull!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor alle mannen die een relatie hebben, let morgen een beetje op uw wederhelft tijdens het voetbal kijken en berg uw creditcard op.....:
Vrouwen spenderen 4 miljoen euro per wedstrijd
DEN HAAG - Wie denkt dat het EK voetbal een puur mannending is, heeft het mis. Vrouwen spelen buiten het veld een steeds grotere rol, vooral waar het geld uitgeven betreft. Volgens een grote creditcardmaatschappij zijn de Europese vrouwen tijdens het EK goed voor 140 miljoen euro aan bestedingen.
Noekje Wonka.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die moeten chocola maken. Heb altijd al Oompa Loompa's willen hebben!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje, had ondertussen zelf al gehaald, maar een tweede bakje gaat er ook wel in.
Sjezusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die oranjekindjes die misbruikt worden voor het mooie plaatje en verdwaasd plus een beetje bang voor alle commotie en herrie verlegen om zich heen zaten te kijken, heb je het over die kindjes?![]()
Kinderen van één twee jaar liggen bij mij thuis om zeven uur in bed te ronken en doen geen traumatische ervaringen op tussen mensen die lopen te joelen "Olé, Olé" en "Daar moet een piemel in"
Kleur?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Wil je mijn nieuwe pumps zien? Dat was tijdens Ned-Roe. Vond het zo'n kontwedstrijd.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet of ze het leuk vinden, of het goed of slecht is. Zoals al eerder aangegeven, 't zal wel tussen m'n oren zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat een feestje. Alles oranje, lekker klappen in de handjes, hoezee, holadiee!
'Daar moet een piemel in??' In wie?? Het is geen studentencorps, het zijn allemaal oranje hossers. Die doen gezellig en leuk, lief ook! Zeg het, Manu! Jij hebt toch niet geroepen dat er ergens een piemel in moet hè?![]()
Wat een genant filmpje was dat hè?
Zo snerend ook, die liedjes. Gelukkig heb ik een kruipruimte, wanneer ik weer eens in de maand heel veel chocolade wil, haal ik ze eruit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen die liedjes komen je na een paar dagen de strot wel uit denk ik
Maar het boek!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe gay is die Wonka daar?
Die mannetjes zijn ook too muchi.
Ja kan ook in de kruipruimte een fabriekje maken. Met een chocolade-doorgeef-luikje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo snerend ook, die liedjes. Gelukkig heb ik een kruipruimte, wanneer ik weer eens in de maand heel veel chocolade wil, haal ik ze eruit.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen die liedjes komen je na een paar dagen de strot wel uit denk ik
Superquote:
Was ook een kontwedstrijd.........heb ook nog naar pumps zitten te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Wil je mijn nieuwe pumps zien? Dat was tijdens Ned-Roe. Vond het zo'n kontwedstrijd.
En wanneer iemand genoeg heeft gedronken.... LOBASCA...!.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Supervanrinsum
, een goede ober ziet wanneer de glazen gevuld dienen te worden
Een Chinees restaurant maar dan anders. Helemaal voldouwen met illegale Oompa Loompa's.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja kan ook in de kruipruimte een fabriekje maken. Met een chocolade-doorgeef-luikje.
Dan hoeven ze er helemaal nooit meer uit
Nou... Ik ben aan koffie toe, maar hij zei daarstraks dat Remlof alles had opgelurktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Supervanrinsum
, een goede ober ziet wanneer de glazen gevuld dienen te worden
Die kinderen vinden het natuurlijk práchtig!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet of ze het leuk vinden, of het goed of slecht is. Zoals al eerder aangegeven, 't zal wel tussen m'n oren zitten.
Oh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was ook een kontwedstrijd.........heb ook nog naar pumps zitten te kijken
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
En wanneer iemand genoeg heeft gedronken.... LOBASCA...!.....
quote:
Gister gedaan, nieuw record gebroken, binnen 10 minuten nieuwe schoenenquote:Nee, vanmiddag geshopt, uitverkoop, uitverkoop, uitverkoop...![]()
Ben bekaf, ik val onder de wedtrijd in slaap
Ja nou sorry Blurk, los van opvoedkundig goed of slecht, die ervaring zijn ze nu alweer vergeten. Tenzij jij nog weet waar je was toen je één-twee jaar was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die kinderen vinden het natuurlijk práchtig!
Die ervaring zullen ze nooit meer vergeten, papa die daar speelt en al die mensen in het oranje die het hartstikke leuk hebben.
Ok, welke parkeerplaats en hoe laat?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh!
Zingt! 'Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!!'
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik ben aan koffie toe, maar hij zei daarstraks dat Remlof alles had opgelurkt
Jaa, of als zo'n illegaal naaiateliertje. Maar dan lekkerderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Een Chinees restaurant maar dan anders. Helemaal voldouwen met illegale Oompa Loompa's.
Pics van je new shoes pleasequote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]altijd
![]()
![]()
[..]
Gister gedaan, nieuw record gebroken, binnen 10 minuten nieuwe schoenen
Ja, nu je het zegt, een perensapje zal er wel lekker ingaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vanrinsum
houdt van grapjes, er is nog genoeg koffie, aangezien de rest zich hier clompeet onder tafel zuipt
*even serieus..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa, of als zo'n illegaal naaiateliertje. Maar dan lekkerder
En echt, t valt heus niet op, ik heb wel es gehoord van mensen die zoveel jaar.. kelder...
Ga eens opzij, mijn koffie gaat voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, een perensapje zal er wel lekker ingaan![]()
Even aan Mark vragen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... Ik ben aan koffie toe, maar hij zei daarstraks dat Remlof alles had opgelurkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |