Ik denk zelfs dat het negatief kan gaan werken, mochten ze morgen winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En het spelen met zwarte rouwbanden wat ze gaan doen vind ik ook zwaar overtrokken. Ok, als het helpt om te winnen heb ik er vrede mee....maar die paar gram extra aan één kant brengt ze vast sneller uit balans.....
Pfff opluchting .. Ik heb barsten in de badkamertegelsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert en Caro zijn d'r niet....de rest kan niet zingen...
Heb ik ook al zitten denken. Ze zitten qua emotie misschien toch een beetje op slot nu. Misschien was het beter geweest als Khalid naar huis gegaan was. Maar goed, het kan ook de teamgeest en het "samen gevoel" versterken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het negatief kan gaan werken, mochten ze morgen winnen.
Ze zaten in een flow: Winnen, kids rondslepen en daarna lekker keiharde muziek in de kleedkamer.
Uit respect gaan ze dat morgen niet doen, maar voor de halve finale willen ze volgens mij diep in hun hart gewoon lekker beuken met keiharde muziek.
Laak ut zo sjeggen, ik ken zo kieken wat u allemoal in de grieze bak pleurtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik goa nooit die koant uut, gien idie welke factorie doar huust
Eigen glorie? In de hoop dat ze zingend op de buis te zien zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ik word er ook onpasselijk van!Die man komt daar zijn werk doen. Laat m.
En ik denk dat het inderdaad meer voor eigen glorie is ja.
Eerst proevenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb je het nu over mij of over de koffie?
haquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ha de COS gaat alle kanten uit wat betreft onderwerpen.
COS ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ha de COS gaat alle kanten uit wat betreft onderwerpen.
Ik ook waarschijnlijk wel, maar uit een totaal foute emotie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Gert het volgende:
En toch... denk ik dat ik het mooi ga vinden als You never walk alone keihard door het stadion schakt, helemaal als de Russen ook meezingen.![]()
Is het toch al ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef Flabberguest het volgende:
Kenne de mods de "SHO" niet een beetje husselen zodat het de "HOS" wordt?![]()
Waar de fuck zijn de streams danquote:
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |