Ik ook waarschijnlijk wel, maar uit een totaal foute emotie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Gert het volgende:
En toch... denk ik dat ik het mooi ga vinden als You never walk alone keihard door het stadion schakt, helemaal als de Russen ook meezingen.![]()
Is het toch al ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:54 schreef Flabberguest het volgende:
Kenne de mods de "SHO" niet een beetje husselen zodat het de "HOS" wordt?![]()
Waar de fuck zijn de streams danquote:
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.quote:
Tis een poging waardquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.
Nou ikkuh niet hoor, ik zit lekker in mn luie stoel voor mn laptoppie met een heerlijk potje bier van Souryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, jij denkt dat integratie tussen SC en COS wereldvrede betekent, maar we zitten hier als Palesteinen in Israel.
Je hebt inderdaad altijd inwoners die bommetjes willen leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoort dan in het voetbal topic toch? Geen fuck te maken met DGKquote:
Nog tien minuten..... ik wil pienanties!quote:
Is meer showbizz dan sportquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoort dan in het voetbal topic toch? Geen fuck te maken met DGK
Gaat hartstikke goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad altijd inwoners die bommetjes willen leggen.![]()
Maar over het algemeen gaat het best aardig.
't Is nog even wennen, maar we zijn net twee dagen verhuisd.
quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog tien minuten..... ik wil pienanties!
Halejula sisterquote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:13 schreef APK het volgende:
Broeder Gert, maak jij vast het pienantietopic?
Ik hoor nu al lawaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |