Had je anders verwacht danquote:
Ja F5 sletquote:
Alles goed gegaan op werk?quote:
Up yoursquote:
aha, je bent nog niet klaar. Jammer dat niet alles voldoende is, maar daar is gelukkig wat aan te doen zo te lezen. Natuurlijk gaat het om de mensen die er komen en de zweerquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, ben nog niet klaar. Sta op een paar deelkwalificaties onvoldoende en moet die dus inhalen. Dus ik moet dan 2 avonden in de week naar school. Lowlands is ook voor mij de eerste keer. Maar er is meer dan muziek enzo. Dat wordt wel een tof weekend. Waarschijnlijk dan morgen tentje halen
![]()
Uhu, ik zie het voor me...het is nogal..uh grappigVolgens mij ben je goed in zulke dingen
![]()
Deed wel pijn..quote:
Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh !!!!quote:
Gelukkig maar, en als je er morgen last van hebt... gewoon naar huis gaan zeg ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Deed wel pijn..
Geregeld dat ik morgen weer maar een middagje hoef, dus dat is wel fijn..
Bedankt voor je inzet!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh Drakenvliegjuhhhhhhhhhh !!!!
Hoi!
Offline weergevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet!
Beetje je msn afsluiten he...
Dat gaat helaas niet lukken.. Veel hebben nu vakantie, ik ben onmisbaar geworden voor 2 wekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en als je er morgen last van hebt... gewoon naar huis gaan zeg ik
Dat laatste stuk is dan wel goed voor je ego... maar het is ontzettend klote dat je pijn hebtquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet lukken.. Veel hebben nu vakantie, ik ben onmisbaar geworden voor 2 weken
Uhu, wordt een gezellig feestjequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, je bent nog niet klaar. Jammer dat niet alles voldoende is, maar daar is gelukkig wat aan te doen zo te lezen. Natuurlijk gaat het om de mensen die er komen en de zweer![]()
Ik ben vorige maand naar bevrijdingspop in Haarlem geweest was ook erg gezellig.
Zaterdag naar een groot festival in Alkmaar, gaat ook gewoon gezellig worden!![]()
Ja, daar ben ik inderdaad erg goed in. In schijn goed te zijn in delegeren... koffie halen "puistje"!
Ik dacht meer aan:quote:
Helemaal niet goed voor m'n ego.. Het is een shitbaan die iederen LBO'er zou kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat laatste stuk is dan wel goed voor je ego... maar het is ontzettend klote dat je pijn hebt
jah tuurlijkquote:
Heb je koekjes? Mag ik dan een koekje van je?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk vertrouw ik dit niet...![]()
Moet je van me?![]()
Nog een middageditie van je nieuws gedaan trouwens??
Whehehequote:
Ik heb altijd koekjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je koekjes? Mag ik dan een koekje van je?
Kijk dat lucht dan natuurlijk wel opquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal niet goed voor m'n ego.. Het is een shitbaan die iederen LBO'er zou kunnen![]()
Maar ja, de pijn vond ik ook minder.. Gelukkig was ik lekker chagrijnig en kon ik me uitleven op de klanten
Ben ik een keer vrolijk, ben ik een keer vrolijk... vertrouwd niemand me...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk vertrouw ik dit niet...![]()
Moet je van me?![]()
Nog een middageditie van je nieuws gedaan trouwens??
quote:
Heb wel een varkensstaart. Ook goed?quote:
* Dr.Droxz hangt net om dat hoekje een spiegelquote:
Echt wel, ik heb een hele leuke middag gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat lucht dan natuurlijk wel op
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb een hele leuke middag gehad
I knew it!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik een keer verliefd, ben ik een keer verliefd... vertrouwd niemand me...
Dan ga ik weer verliefd door met demotiveren... uh nee!
Ben gewoon fucking verliefd!
Dat was een wilde gokquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb altijd koekjes![]()
Hoe wist je dat?![]()
Jij een leuke wer... ehm.. dag gehad ?quote:
Ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat was een wilde gok
Heb je ook chocokoekjes?
En bedankt hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij een leuke wer... ehm.. dag gehad ?
Je maakt zelfs mij vrolijk. Dus ik vertrouw je welquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik een keer vrolijk, ben ik een keer vrolijk... vertrouwd niemand me...
Dan ga ik weer vrolijk door met demotiveren... uh nee!
Ben gewoon fucking vrolijk!
Uh.... nope... straks even tijd vrij maken!
Ok is ook goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb wel een varkensstaart. Ook goed?
ik betaal gee nnieuwe spiegel hequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz hangt net om dat hoekje een spiegel
Probeer ik eens niet de demotiveren, maar te motiveren... is het nog niet goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Ik wordt beetje druk van Droxz eigenlijk meer van dit topic
ja hoor is wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer ik eens niet de demotiveren, maar te motiveren... is het nog niet goed
o okquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niets. Maar zijn vrolijkheid straalt eraf en dat is goed
Nah, ontzie ik het woordje 'werk' een keer, is het weer niet goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt heZal nog is lief zijn voor je
Uhm..pannenkoeken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja!![]()
Kun je ook voorzien wat ik morgen ga eten?
Scheelt me weer nadenken
Vlinders op redbull, werkt prima!quote:
Spinaziequote:
Een ochtend lang GRTDOJW met Smokez, WL, Sgele en mijquote:
Dat is dan wel weer lief van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nah, ontzie ik het woordje 'werk' een keer, is het weer niet goed!
quote:
hebben die lamstralen nu nog steeds geen fuck te doen op werk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een ochtend lang GRTDOJW met Smokez, WL, Sgele en mij
Ehm..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had de woordjes 'vrolijk' in 'verliefd' verandertquote:
Nu heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe je dag wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief van je
Jij bent lief, wij zijn roarquote:
vast wel, alle twee te etenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
He jammer..je kunt ook pannenkoeken met spinazie doen. Nooit geprobeerd..mss is het lekker
In de middag heb ik jullie moeten missen ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe je dag was
Bwhehehe al hadden ze dat welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben die lamstralen nu nog steeds geen fuck te doen op werk?
bij ons begint ook vakanties dus jah, loop al de hele week niks te doen
nee, zo was zijn oorspronkelijke tekst gewoonquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik had de woordjes 'vrolijk' in 'verliefd' verandert
True... dan kan je nog beter ons hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de middag heb ik jullie moeten missen ja!
*puistje* & kut collega.. dat is ook niet alles hoor!
quote:
Liek OMG, straks ga je nog aardige dingen tegen mij zeggenquote:
Ik ben gewoon vrolijk, heb ik eens een goede dag.. ben je gelijk verliefd... dat zou makkelijk zijn zeg!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik had de woordjes 'vrolijk' in 'verliefd' verandert
Goed zo!quote:
quote:
aah okquote:
Zolang je de zin begint met Liek en OMG zou ik er niet op rekenenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Liek OMG, straks ga je nog aardige dingen tegen mij zeggen
Ik zeg je nog heul vriendelijk gedag?quote:
Status hooghouden enzo...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zolang je de zin begint met Liek en OMG zou ik er niet op rekenen
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goed zo!
Straks nog voetbal kijken?
* Ligt helemaal strak *quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Uiteraard!
En zegt de boswachter tegen de beer:quote:
komt door jouquote:
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef diertjuh het volgende:
Ben beetje aan het klooien met de knopjes
Stopzin van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Ligt helemaal strak *
Schijt een beer in het bos? WTF?
Zo bedoelde ik het niet..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg je nog heul vriendelijk gedag?
Huh wat? Pronsence tinglingquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samen(zegt een It'er...)
* Crazy-M stemt in ........ heeft nog wel wat leuke voorbeelden ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samen(zegt een It'er...)
Nog nooit gehoord, echt geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stopzin van mijDroxz en Sgele krijgen die te vaak te horen
Ikzelf ga idd wel erg snel ja!quote:
Hier meestal welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hahaha niet gaan gebruiken hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, echt geweldig
Ja sorry manquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ikzelf ga idd wel erg snel ja!
Wie heeft die XTC in mijn koffie gedaan vanmiddag?
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt niet, m'n familie/vrienden zien me aankomen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha niet gaan gebruiken heStraks neem je nog dingen van ons over
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, zo was zijn oorspronkelijke tekst gewoon
Reactie van je familie:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet, m'n familie/vrienden zien me aankomen..
Hoor ze al zeggen: 'Heb je dat nu weer vandaan?'
Ga ik echt niet toegeven dat ik zit te Fok!-en hoor
Huh wat? Je hebt mijn aandachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?
Ik had deze week echt een lachbui aan de telefoon:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stemt in ........ heeft nog wel wat leuke voorbeelden ....
*mijn beeld doet het niet ......... (staat beeldscherm niet aan)
*ik kan niet mailen, krijg alles terug. Staat er bla@bla.n ipv .nl
Daarnet nog gegeten... en ik was vroeger een zeikerd met eten, nu eet ik bijna alles ...behalve witlof (jeugdtraumaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..hou toch niet echt van spinazie..
Had ik die al niet dan?quote:
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarnet nog gegeten... en ik was vroeger een zeikerd met eten, nu eet ik bijna alles ...behalve witlof (jeugdtrauma)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had deze week echt een lachbui aan de telefoon:
(had ik al gepost hoor)
Droxz: Met Droxz...
klant: ja, ik zit hier in de vergaderzaal van *persoon*...
Droxz: ok?....
klant: Hoe krijg ik die afstandsbediening van die beamer ed aan de praat, ik snap het echt niet !!!!!!!!!
droxz: uh... bewegen ?!....
klant: bewegen?!
droxz: ja BEWEGEN.. het is TOUCH SCREEN!![]()
klant: aha hij doet het!
klant *hangt op*
Ben er al overheen gegroeidquote:
Jawel, maar nu helemaalquote:
Ik eet geen spinazi... ik ben al groot en sterkquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarnet nog gegeten... en ik was vroeger een zeikerd met eten, nu eet ik bijna alles ...behalve witlof (jeugdtrauma)
Inderdaad, je krijgt echt mensen aan de lijn dat je denkt "neem je me nou in de zijk, of ben je echt serieus" ?quote:
Ow..quote:
M'n drinken!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik eet geen spinazi... ik ben al groot en sterk
jah ik ken het ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je krijgt echt mensen aan de lijn dat je denkt "neem je me nou in de zijk, of ben je echt serieus" ?
Altijd hequote:
Nou...quote:
Hush now...quote:
Sommige mensen geef ik een toetsenbord verbod hoor... * Dr.Droxz schuift een telraam naar vorenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
btw droxz, wij hebben ook van internet een lijst gehaald met stomme vragen aan de servicedesk.
Lopen ze binnen, lezen de lijst en dan de vraag: Stellen ze echt deze vragen?
of vandaag nog:
jah ik wil een cd branden maar weet niet hoe ...
ik zo ok ik neem pc wel over begeleid ik wel even.
dus ik wil brand proces sluiten, geeft hij aan: lege schijf.
Dus die gast zo: het werkt niet he?
ik: heb je een lege cd erin gedaan en de schuif dicht?
lege cd wel, maar de klep niet dicht gedaan. Moest dat?
Xcuse mequote:
Fair enoughquote:
Ga dan ook eten als je mijn berichten leest!quote:
Thanksquote:
Nee, vertel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?
Vraag lynda maarquote:
Nee serieusquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
btw droxz, wij hebben ook van internet een lijst gehaald met stomme vragen aan de servicedesk.
Lopen ze binnen, lezen de lijst en dan de vraag: Stellen ze echt deze vragen?
of vandaag nog:
jah ik wil een cd branden maar weet niet hoe ...
ik zo ok ik neem pc wel over begeleid ik wel even.
dus ik wil brand proces sluiten, geeft hij aan: lege schijf.
Dus die gast zo: het werkt niet he?
ik: heb je een lege cd erin gedaan en de schuif dicht?
lege cd wel, maar de klep niet dicht gedaan. Moest dat?
Hijgse!quote:
Zucht?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ken het ...
soms denk je echt:
Zucht.
Is er niet, nu jij weerquote:
tjah helaas is het zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee serieusDat is wel erg
Hoe wou je anders de cd gaan branden. Handmatig met een lasertje?
geef maar door als je hem vindt ;pquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zucht?
Ik typ ondetussen vaak het hele geprek uit voor mijn collega's![]()
er moet zelfs een hyves bestaan met al mijn uitgetikte gesprekken
Alleen de naam al "rustig aan", dat past niet bij mijn humeurquote:
Dan.. Bel je haar maar!quote:
Zal ik zeker doen!quote:
geen bereikquote:
NOU HOU !!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:34 schreef diertjuh het volgende:
BASSIE en ADRIAAAAAN![]()
Doe het lekker nog een keertje..Niet lief Crazy-M
phahahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen!
Ik heb er op mijn werk nog genoeg liggen trouwens![]()
vanmiddag: (puistje wil It'er worden)
Ik: ej puistje, heb jij verstand van HTML?
puistje: Wat is HTML?...
ik: laat maar zitten
Woont draakje op een onbewoond met-een-huis-bewoond eiland?quote:
HTML = Hier Telt Men Lijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen!
Ik heb er op mijn werk nog genoeg liggen trouwens![]()
vanmiddag: (puistje wil It'er worden)
Ik: ej puistje, heb jij verstand van HTML?
puistje: Wat is HTML?...
ik: laat maar zitten
HAVO, daar moeten ze tegenwoordig stage lopen ofzo ?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
phahahahaen dat wil It'er worden. Wat doet hij vmbo,mbo, hbo of iets anders?
whehehehehquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
WIJ ZIJN RUSTIG KALM STIL
Rustig, kan je dat eten?quote:
Geen idee hoe dat bij havo gaat. Maarja hij moet ook dingen bij het bedrijf leren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
HAVO, daar moeten ze tegenwoordig stage lopen ofzo ?!
Maarja, dus moest hij maar koffie voor me halen
Nee, dat was mijn eerste vraagquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij havo gaat. Maarja hij moet ook dingen bij het bedrijf leren.
Kon die wel beetje goed koffie halen? Misschien zit hij wel op fok
dude, doe eens wat vrolijke nummers posten ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
En de GRIOEKSE LES
Calimera is goeiemerge
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn eerste vraag![]()
Koffie halen, ach... ging wel redelijk na 3x
1 blikje maar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
yup'Menu rustig graag
'
1 vitaminepilletje
1 blikje red bull
Daar wordt je 'rustig' van
Volgens mij wordt dat niet niemand in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik word hier anders HELEMAAL NIET KALM EN RUSTIG VAN!
Komt door die clown en die acrobaat... Trauma's !quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet niemand in dit topic.
Ik heb "rust" uitgevonden... ik kan het begrijpenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik word hier anders HELEMAAL NIET KALM EN RUSTIG VAN!
Ja uh... ik kies er niet voor om WOW te spelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
3x, leuke stage tijd heeft die jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
* lynda is tot de conclusie gekomen dat draakje ECHT een top wijf is!!!!Draakje... waar is draakje eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top om te horen dat het gezellig was!!!!!!!!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
* lynda is tot de conclusie gekomen dat draakje ECHT een top wijf is!!!!Voelde me ook niet aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Maar wel super dat het gezellig was trouwens!quote:
misschien is ze er vanavond weerquote:
Je mist hem?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
misschien is ze er vanavond weer![]()
En die beller maakt zijn naam wel waar met bellen
Ok... dat is niet echt mijn ding zeg maarquote:
En op verzoek:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vraag al meerdere keren vanavond om vrolijke nummers, heeft iemand nog een leuk nummertje in gedachten?
(nee, niet mijn moeder)
Draculettetetjequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
Draakje uit tilburg of mis ik nu iets ?
ok, die komt ook vaak in tilburg topic jahquote:
Dacht ik alquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok... dat is niet echt mijn ding zeg maar
*zucht*quote:
Tot straks DVquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben de eerste helft kijken
Tot in de rust
Ga niet meer kijkenquote:
Omg Crazyquote:
DUDE!quote:
wacht even, even kijken of ik iets kan vinden dat NOG erger is ;pquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hier geen mensen met gevoel voor muziek zitten
Mopper mopper geen zinquote:
Uh, zelfs ik snap het nu even niet meer?quote:
Dude, van sommige mensen kan ik me gewoon niet voorstellen dat ze het snelste zaadje warenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wacht even, even kijken of ik iets kan vinden dat NOG erger is ;p
Ik heb wel gevoel voor muziek. Maar voor andere muziek dan wat jij leuk vindtquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hier geen mensen met gevoel voor muziek zitten
Ghehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh, zelfs ik snap het nu even niet meer?
Wat is nou echt een nummer die jij zou draaien als je vrolijk bent?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel voor muziek. Maar voor andere muziek dan wat jij leuk vindt
* Dr.Droxz schopt DrakenVlieg naar vorige buiquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ghehehe
Nvm.. Veranderde weer eens van bui
Thanks!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schopt DrakenVlieg naar vorige bui
DUDE! een paar keer proberen is leuk, maar na 10 keer heb ik hem wel door hoorquote:
Ik heb niet een bepaald nummer. Maar meerdere bandjes die ik leuk vind om te luisteren als ik vrolijk ben. Bijvoorbeeld Dropkick Murphys. Als ik niet vrolijk ben dan wordt ik daar wel vrolijk van. Prodigy, Paramore, lost prophets. Eigenlijk heel veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is nou echt een nummer die jij zou draaien als je vrolijk bent?
Wil het wel graag horen, ik hoef het er niet mee eensch te zijn
Zeg ehh.. Kun je ook dingen posten waar geen filmpje bij zit..?quote:
Kuuuuuuuuuuuut 2-0 voor die NSB'ersquote:
Sta je er nou van te kijken dat ik ook veel Prodigy en paramore luister?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb niet een bepaald nummer. Maar meerdere bandjes die ik leuk vind om te luisteren als ik vrolijk ben. Bijvoorbeeld Dropkick Murphys. Als ik niet vrolijk ben dan wordt ik daar wel vrolijk van. Prodigy, Paramore, lost prophets. Eigenlijk heel veel
Nope, dat kan niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg ehh.. Kun je ook dingen posten waar geen filmpje bij zit..?
Echt niet!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuut 2-0 voor die NSB'ers
of uh... leuke nummers?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
nee dat kent youtube nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan NL - portugal?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet!
Huilen moet die Ronaldo, huilen!![]()
Bedoel.. Finale Nederland-Duitsland.. Wil je dat niet?
En dan weer 36 gele en 42 rode kaarten zeker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan NL - portugal?
Prodigy niet. Maar Paramore welquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sta je er nou van te kijken dat ik ook veel Prodigy en paramore luister?
Van paramore: Misery Business & 11 Born For This
Jawel!! Huilende duitsers! Boulahrouz die de schenen van Sweinsteiger breektquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet!
Huilen moet die Ronaldo, huilen!![]()
Bedoel.. Finale Nederland-Duitsland.. Wil je dat niet?
80's en 90's muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prodigy niet. Maar Paramore wel. Vertel jij nu eens wat jij luistert als je vrolijk bent of wilt worden.
Niet dat ik het wil zeg maar, maar denk wel dat dat "de" wedstrijd zal gaan worden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dan weer 36 gele en 42 rode kaarten zeker...
Smokez moet je daar de schuld van gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Waar gaat het toch heen met jullie..
Kijk dat Droxz nou te vrolijk is en ik de oorzaak daarvan weet oke...O-)
Maar AJ KWAK!!
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
Tgaat naar de afgrondquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel!! Huilende duitsers! Boulahrouz die de schenen van Sweinsteiger breekt
Uhu, hij is onschuldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..![]()
Echt sneu..
Hij heeft aangegeven te willen spelen tegen Ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..![]()
Echt sneu..
Jij en onschuldig..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!
JAHquote:
Onder m'n werksteenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
boula blijft in de selectie. Overal al verteld ...
ok komt ie:quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prodigy niet. Maar Paramore wel. Vertel jij nu eens wat jij luistert als je vrolijk bent of wilt worden.
Knap... Dapper ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven te willen spelen tegen Rusland
Scherpquote:
Inderdaad, maar af en toe ook wel wat nummers van de laatste jaren hoor hahahahaquote:
Ja dat zeker, misschien juist om de gedachten te verzetten?quote:
Blijkbaar welquote:
Trance, Happy Hardcorequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar af en toe ook wel wat nummers van de laatste jaren hoor hahahaha
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok komt ie:
Techno - 303 Infinity - Jungle Mix
topload - dancing in the moonlight
the sunclub - viesta
DJ mert - zoomy
Scherp wassie zekerquote:
en hebben ze daar geen radio ?quote:
Zeg ehh, heb jij wat posts in te halen ofzo?quote:
een pas geslepen zwaard is scherper ...quote:
You don't like me, I knowquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef lynda het volgende:
[..]
1.071 (gemiddeld 58 per dag)
welke werksteen
Weet jij de oorzaak?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
quote:
Jawel, alleen met rustige zeikmuziek voor de klanten..quote:
Laatste 3 ken je echt wel hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Was aan het hijgen hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg ehh, heb jij wat posts in te halen ofzo?
Hahaquote:
Ik weet de oorzaak en euhquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet jij de oorzaak?
idd, AJ kwak moet dood!
iddquote:
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goedquote:
Maar Portugal speelt wel baggerquote:
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzendingquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jawel, alleen met rustige zeikmuziek voor de klanten..
Geen nieuwsupdates enzo
Bulldozers Project - Arisequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goed
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoequote:
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Posten wanneer ik vrij ben..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzending
en erken?
hoe doe je dat met 58 posts per dag?
Werken + Fok =quote:
download hem gelijk Loopt naar de muziekwinkelquote:
Fucking geweldig nummerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
download hem gelijk Loopt naar de muziekwinkel
Kan niet Fokken op m'n werk..quote:
Ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoe
True that isquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk
Vele niet maar ikke wel
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan niet Fokken op m'n werk..
Anders had ik het wel gedaan
Had ik ook hoor tot ik ze gister kreeg via msnquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt helemaal gelijk. Kende ze alleen van naam niet
Wanneer kom je er dan eerlijk voor uit dat je verliefd bent op Droxz?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk
Vele niet maar ikke wel
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook niet
ik bleek dat nummer al te hebbenquote:
Haha dan gaat het een beetje lastig jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
Justice, ken je denk ik al wel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziek
Maar wat wil je me nog meer aanraden?
Hahahaquote:
ow dan zal die werksteen niet zo zwaar zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
BOEM!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik bleek dat nummer al te hebben![]()
Masters Of Hardcore 13 The Reincarnation Of Forbidden Sounds\cd2
( ik heb alle cd's van MOH )
Klein beetje maar..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan gaat het een beetje lastig ja
quote:
Gelukkig heb ik dat niet, zit namelijk op zo'n positie dat niemand kan meekijkenquote:
Heb het hier wel eens getest, maar dat jij daar zo op kan werken... knap man!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook niet
HAd ik vandaag al tegen jou verteld dat ik van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow dan zal die werksteen niet zo zwaar zijn geweest.
Ter definitie van werken Draken:
Werken is niet hele dag thuis zitten op je kamertje, luisteren naar je eigen muziek (die je dan vertaald als stomme muziek om stoer over te komen) en een beetje f5 drukken.
ok, voor je arm veel werk, die f5 toets, maar daarvoor hebben ze ook auto refresh dingen, wordt je helemaal niet moe
en posten als je vrij bent ...
dan werk je zeker 1 uur per dag, of je praat met je eigen (ook daar hebben ze hulp voor hoor)
Wat? Fok en serieus in 1 zin?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
En nu wil je een serieus antwoord?
Eigenlijk niet, het gaat zo traag... maar alles beter dan nietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb het hier wel eens getest, maar dat jij daar zo op kan werken... knap man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |