o okquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niets. Maar zijn vrolijkheid straalt eraf en dat is goed
Nah, ontzie ik het woordje 'werk' een keer, is het weer niet goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt heZal nog is lief zijn voor je
Uhm..pannenkoeken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja!![]()
Kun je ook voorzien wat ik morgen ga eten?
Scheelt me weer nadenken
Vlinders op redbull, werkt prima!quote:
Spinaziequote:
Een ochtend lang GRTDOJW met Smokez, WL, Sgele en mijquote:
Dat is dan wel weer lief van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nah, ontzie ik het woordje 'werk' een keer, is het weer niet goed!
quote:
hebben die lamstralen nu nog steeds geen fuck te doen op werk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een ochtend lang GRTDOJW met Smokez, WL, Sgele en mij
Ehm..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had de woordjes 'vrolijk' in 'verliefd' verandertquote:
Nu heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe je dag wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief van je
Jij bent lief, wij zijn roarquote:
vast wel, alle twee te etenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
He jammer..je kunt ook pannenkoeken met spinazie doen. Nooit geprobeerd..mss is het lekker
In de middag heb ik jullie moeten missen ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe je dag was
Bwhehehe al hadden ze dat welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben die lamstralen nu nog steeds geen fuck te doen op werk?
bij ons begint ook vakanties dus jah, loop al de hele week niks te doen
nee, zo was zijn oorspronkelijke tekst gewoonquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik had de woordjes 'vrolijk' in 'verliefd' verandert
True... dan kan je nog beter ons hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de middag heb ik jullie moeten missen ja!
*puistje* & kut collega.. dat is ook niet alles hoor!
quote:
Liek OMG, straks ga je nog aardige dingen tegen mij zeggenquote:
Ik ben gewoon vrolijk, heb ik eens een goede dag.. ben je gelijk verliefd... dat zou makkelijk zijn zeg!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik had de woordjes 'vrolijk' in 'verliefd' verandert
Goed zo!quote:
quote:
aah okquote:
Zolang je de zin begint met Liek en OMG zou ik er niet op rekenenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Liek OMG, straks ga je nog aardige dingen tegen mij zeggen
Ik zeg je nog heul vriendelijk gedag?quote:
Status hooghouden enzo...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zolang je de zin begint met Liek en OMG zou ik er niet op rekenen
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goed zo!
Straks nog voetbal kijken?
* Ligt helemaal strak *quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Uiteraard!
En zegt de boswachter tegen de beer:quote:
komt door jouquote:
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef diertjuh het volgende:
Ben beetje aan het klooien met de knopjes
Stopzin van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Ligt helemaal strak *
Schijt een beer in het bos? WTF?
Zo bedoelde ik het niet..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg je nog heul vriendelijk gedag?
Huh wat? Pronsence tinglingquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samen(zegt een It'er...)
* Crazy-M stemt in ........ heeft nog wel wat leuke voorbeelden ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samen(zegt een It'er...)
Nog nooit gehoord, echt geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stopzin van mijDroxz en Sgele krijgen die te vaak te horen
Ikzelf ga idd wel erg snel ja!quote:
Hier meestal welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hahaha niet gaan gebruiken hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, echt geweldig
Ja sorry manquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ikzelf ga idd wel erg snel ja!
Wie heeft die XTC in mijn koffie gedaan vanmiddag?
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt niet, m'n familie/vrienden zien me aankomen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha niet gaan gebruiken heStraks neem je nog dingen van ons over
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, zo was zijn oorspronkelijke tekst gewoon
Reactie van je familie:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet, m'n familie/vrienden zien me aankomen..
Hoor ze al zeggen: 'Heb je dat nu weer vandaan?'
Ga ik echt niet toegeven dat ik zit te Fok!-en hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |