quote:
aah okquote:
Zolang je de zin begint met Liek en OMG zou ik er niet op rekenenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Liek OMG, straks ga je nog aardige dingen tegen mij zeggen
Ik zeg je nog heul vriendelijk gedag?quote:
Status hooghouden enzo...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zolang je de zin begint met Liek en OMG zou ik er niet op rekenen
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Goed zo!
Straks nog voetbal kijken?
* Ligt helemaal strak *quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Uiteraard!
En zegt de boswachter tegen de beer:quote:
komt door jouquote:
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef diertjuh het volgende:
Ben beetje aan het klooien met de knopjes
Stopzin van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
* Ligt helemaal strak *
Schijt een beer in het bos? WTF?
Zo bedoelde ik het niet..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg je nog heul vriendelijk gedag?
Huh wat? Pronsence tinglingquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samen(zegt een It'er...)
* Crazy-M stemt in ........ heeft nog wel wat leuke voorbeelden ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zegt: Vrouwen en knopjes, dat gaat gemiddeld niet samen(zegt een It'er...)
Nog nooit gehoord, echt geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stopzin van mijDroxz en Sgele krijgen die te vaak te horen
Ikzelf ga idd wel erg snel ja!quote:
Hier meestal welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hahaha niet gaan gebruiken hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, echt geweldig
Ja sorry manquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ikzelf ga idd wel erg snel ja!
Wie heeft die XTC in mijn koffie gedaan vanmiddag?
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt niet, m'n familie/vrienden zien me aankomen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha niet gaan gebruiken heStraks neem je nog dingen van ons over
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, zo was zijn oorspronkelijke tekst gewoon
Reactie van je familie:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet, m'n familie/vrienden zien me aankomen..
Hoor ze al zeggen: 'Heb je dat nu weer vandaan?'
Ga ik echt niet toegeven dat ik zit te Fok!-en hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |