Uh, zelfs ik snap het nu even niet meer?quote:
Dude, van sommige mensen kan ik me gewoon niet voorstellen dat ze het snelste zaadje warenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wacht even, even kijken of ik iets kan vinden dat NOG erger is ;p
Ik heb wel gevoel voor muziek. Maar voor andere muziek dan wat jij leuk vindtquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hier geen mensen met gevoel voor muziek zitten
Ghehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh, zelfs ik snap het nu even niet meer?
Wat is nou echt een nummer die jij zou draaien als je vrolijk bent?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel voor muziek. Maar voor andere muziek dan wat jij leuk vindt
* Dr.Droxz schopt DrakenVlieg naar vorige buiquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ghehehe
Nvm.. Veranderde weer eens van bui
Thanks!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schopt DrakenVlieg naar vorige bui
DUDE! een paar keer proberen is leuk, maar na 10 keer heb ik hem wel door hoorquote:
Ik heb niet een bepaald nummer. Maar meerdere bandjes die ik leuk vind om te luisteren als ik vrolijk ben. Bijvoorbeeld Dropkick Murphys. Als ik niet vrolijk ben dan wordt ik daar wel vrolijk van. Prodigy, Paramore, lost prophets. Eigenlijk heel veelquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is nou echt een nummer die jij zou draaien als je vrolijk bent?
Wil het wel graag horen, ik hoef het er niet mee eensch te zijn
Zeg ehh.. Kun je ook dingen posten waar geen filmpje bij zit..?quote:
Kuuuuuuuuuuuut 2-0 voor die NSB'ersquote:
Sta je er nou van te kijken dat ik ook veel Prodigy en paramore luister?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb niet een bepaald nummer. Maar meerdere bandjes die ik leuk vind om te luisteren als ik vrolijk ben. Bijvoorbeeld Dropkick Murphys. Als ik niet vrolijk ben dan wordt ik daar wel vrolijk van. Prodigy, Paramore, lost prophets. Eigenlijk heel veel
Nope, dat kan niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg ehh.. Kun je ook dingen posten waar geen filmpje bij zit..?
Echt niet!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuut 2-0 voor die NSB'ers
of uh... leuke nummers?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
nee dat kent youtube nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan NL - portugal?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet!
Huilen moet die Ronaldo, huilen!![]()
Bedoel.. Finale Nederland-Duitsland.. Wil je dat niet?
En dan weer 36 gele en 42 rode kaarten zeker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan NL - portugal?
Prodigy niet. Maar Paramore welquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sta je er nou van te kijken dat ik ook veel Prodigy en paramore luister?
Van paramore: Misery Business & 11 Born For This
Jawel!! Huilende duitsers! Boulahrouz die de schenen van Sweinsteiger breektquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet!
Huilen moet die Ronaldo, huilen!![]()
Bedoel.. Finale Nederland-Duitsland.. Wil je dat niet?
80's en 90's muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prodigy niet. Maar Paramore wel. Vertel jij nu eens wat jij luistert als je vrolijk bent of wilt worden.
Niet dat ik het wil zeg maar, maar denk wel dat dat "de" wedstrijd zal gaan worden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dan weer 36 gele en 42 rode kaarten zeker...
Smokez moet je daar de schuld van gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Waar gaat het toch heen met jullie..
Kijk dat Droxz nou te vrolijk is en ik de oorzaak daarvan weet oke...O-)
Maar AJ KWAK!!
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
Tgaat naar de afgrondquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel!! Huilende duitsers! Boulahrouz die de schenen van Sweinsteiger breekt
Uhu, hij is onschuldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..![]()
Echt sneu..
Hij heeft aangegeven te willen spelen tegen Ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..![]()
Echt sneu..
Jij en onschuldig..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!
JAHquote:
Onder m'n werksteenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
boula blijft in de selectie. Overal al verteld ...
ok komt ie:quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prodigy niet. Maar Paramore wel. Vertel jij nu eens wat jij luistert als je vrolijk bent of wilt worden.
Knap... Dapper ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven te willen spelen tegen Rusland
Scherpquote:
Inderdaad, maar af en toe ook wel wat nummers van de laatste jaren hoor hahahahaquote:
Ja dat zeker, misschien juist om de gedachten te verzetten?quote:
Blijkbaar welquote:
Trance, Happy Hardcorequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar af en toe ook wel wat nummers van de laatste jaren hoor hahahaha
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok komt ie:
Techno - 303 Infinity - Jungle Mix
topload - dancing in the moonlight
the sunclub - viesta
DJ mert - zoomy
Scherp wassie zekerquote:
en hebben ze daar geen radio ?quote:
Zeg ehh, heb jij wat posts in te halen ofzo?quote:
een pas geslepen zwaard is scherper ...quote:
You don't like me, I knowquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef lynda het volgende:
[..]
1.071 (gemiddeld 58 per dag)
welke werksteen
Weet jij de oorzaak?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
quote:
Jawel, alleen met rustige zeikmuziek voor de klanten..quote:
Laatste 3 ken je echt wel hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Was aan het hijgen hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg ehh, heb jij wat posts in te halen ofzo?
Hahaquote:
Ik weet de oorzaak en euhquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet jij de oorzaak?
idd, AJ kwak moet dood!
iddquote:
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goedquote:
Maar Portugal speelt wel baggerquote:
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzendingquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jawel, alleen met rustige zeikmuziek voor de klanten..
Geen nieuwsupdates enzo
Bulldozers Project - Arisequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goed
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoequote:
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Posten wanneer ik vrij ben..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzending
en erken?
hoe doe je dat met 58 posts per dag?
Werken + Fok =quote:
download hem gelijk Loopt naar de muziekwinkelquote:
Fucking geweldig nummerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
download hem gelijk Loopt naar de muziekwinkel
Kan niet Fokken op m'n werk..quote:
Ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoe
True that isquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk
Vele niet maar ikke wel
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan niet Fokken op m'n werk..
Anders had ik het wel gedaan
Had ik ook hoor tot ik ze gister kreeg via msnquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt helemaal gelijk. Kende ze alleen van naam niet
Wanneer kom je er dan eerlijk voor uit dat je verliefd bent op Droxz?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk
Vele niet maar ikke wel
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook niet
ik bleek dat nummer al te hebbenquote:
Haha dan gaat het een beetje lastig jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
Justice, ken je denk ik al wel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziek
Maar wat wil je me nog meer aanraden?
Hahahaquote:
ow dan zal die werksteen niet zo zwaar zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
BOEM!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik bleek dat nummer al te hebben![]()
Masters Of Hardcore 13 The Reincarnation Of Forbidden Sounds\cd2
( ik heb alle cd's van MOH )
Klein beetje maar..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan gaat het een beetje lastig ja
quote:
Gelukkig heb ik dat niet, zit namelijk op zo'n positie dat niemand kan meekijkenquote:
Heb het hier wel eens getest, maar dat jij daar zo op kan werken... knap man!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook niet
HAd ik vandaag al tegen jou verteld dat ik van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow dan zal die werksteen niet zo zwaar zijn geweest.
Ter definitie van werken Draken:
Werken is niet hele dag thuis zitten op je kamertje, luisteren naar je eigen muziek (die je dan vertaald als stomme muziek om stoer over te komen) en een beetje f5 drukken.
ok, voor je arm veel werk, die f5 toets, maar daarvoor hebben ze ook auto refresh dingen, wordt je helemaal niet moe
en posten als je vrij bent ...
dan werk je zeker 1 uur per dag, of je praat met je eigen (ook daar hebben ze hulp voor hoor)
Wat? Fok en serieus in 1 zin?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
En nu wil je een serieus antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |