Scherp wassie zekerquote:
en hebben ze daar geen radio ?quote:
Zeg ehh, heb jij wat posts in te halen ofzo?quote:
een pas geslepen zwaard is scherper ...quote:
You don't like me, I knowquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef lynda het volgende:
[..]
1.071 (gemiddeld 58 per dag)
welke werksteen
Weet jij de oorzaak?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Waar gaat het toch heen met jullie..
Kijk dat Droxz nou te vrolijk is en ik de oorzaak daarvan weet oke...O-)
Maar AJ KWAK!!
quote:
Jawel, alleen met rustige zeikmuziek voor de klanten..quote:
Laatste 3 ken je echt wel hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Was aan het hijgen hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg ehh, heb jij wat posts in te halen ofzo?
Hahaquote:
Ik weet de oorzaak en euhquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet jij de oorzaak?
idd, AJ kwak moet dood!
iddquote:
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goedquote:
Maar Portugal speelt wel baggerquote:
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzendingquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jawel, alleen met rustige zeikmuziek voor de klanten..
Geen nieuwsupdates enzo
Bulldozers Project - Arisequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goed
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoequote:
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Posten wanneer ik vrij ben..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzending
en erken?
hoe doe je dat met 58 posts per dag?
Werken + Fok =quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |