Prodigy niet. Maar Paramore welquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sta je er nou van te kijken dat ik ook veel Prodigy en paramore luister?
Van paramore: Misery Business & 11 Born For This
Jawel!! Huilende duitsers! Boulahrouz die de schenen van Sweinsteiger breektquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt niet!
Huilen moet die Ronaldo, huilen!![]()
Bedoel.. Finale Nederland-Duitsland.. Wil je dat niet?
80's en 90's muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prodigy niet. Maar Paramore wel. Vertel jij nu eens wat jij luistert als je vrolijk bent of wilt worden.
Niet dat ik het wil zeg maar, maar denk wel dat dat "de" wedstrijd zal gaan worden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dan weer 36 gele en 42 rode kaarten zeker...
Smokez moet je daar de schuld van gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Waar gaat het toch heen met jullie..
Kijk dat Droxz nou te vrolijk is en ik de oorzaak daarvan weet oke...O-)
Maar AJ KWAK!!
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
Tgaat naar de afgrondquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
Maar AJ KWAK!!
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel!! Huilende duitsers! Boulahrouz die de schenen van Sweinsteiger breekt
Uhu, hij is onschuldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..![]()
Echt sneu..
Hij heeft aangegeven te willen spelen tegen Ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als Boulahrouz niet met z'n vrouw terug gaat naar NL en z'n overleden dochtertje..![]()
Echt sneu..
Jij en onschuldig..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK ben onschuldig vraag maar aan diertjuh !!!
JAHquote:
Onder m'n werksteenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
boula blijft in de selectie. Overal al verteld ...
ok komt ie:quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Prodigy niet. Maar Paramore wel. Vertel jij nu eens wat jij luistert als je vrolijk bent of wilt worden.
Knap... Dapper ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven te willen spelen tegen Rusland
Scherpquote:
Inderdaad, maar af en toe ook wel wat nummers van de laatste jaren hoor hahahahaquote:
Ja dat zeker, misschien juist om de gedachten te verzetten?quote:
Blijkbaar welquote:
Trance, Happy Hardcorequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar af en toe ook wel wat nummers van de laatste jaren hoor hahahaha
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok komt ie:
Techno - 303 Infinity - Jungle Mix
topload - dancing in the moonlight
the sunclub - viesta
DJ mert - zoomy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |