Bulldozers Project - Arisequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het harde "beukwerk" gevalt me trouwens ook nog wel, angerfist blijft gewoon goed
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoequote:
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tzul je wel niet verbazen dat ik het niet ken. Maar ksta open voor nieuwe muziek.
* diertjuh youtube aanslingert en gaat zoeken
Posten wanneer ik vrij ben..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het hele uur geeft elke radio een nieuwsuitzending
en erken?
hoe doe je dat met 58 posts per dag?
Werken + Fok =quote:
download hem gelijk Loopt naar de muziekwinkelquote:
Fucking geweldig nummerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
download hem gelijk Loopt naar de muziekwinkel
Kan niet Fokken op m'n werk..quote:
Ben gewoon eerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Blij dat je het eerlijk zegt, scheelt gedoe
True that isquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk
Vele niet maar ikke wel
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan niet Fokken op m'n werk..
Anders had ik het wel gedaan
Had ik ook hoor tot ik ze gister kreeg via msnquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt helemaal gelijk. Kende ze alleen van naam niet
Wanneer kom je er dan eerlijk voor uit dat je verliefd bent op Droxz?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk
Vele niet maar ikke wel
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook niet
ik bleek dat nummer al te hebbenquote:
Haha dan gaat het een beetje lastig jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
Justice, ken je denk ik al wel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is maar even een snelle keuze hoor, heb best veul muziek
Maar wat wil je me nog meer aanraden?
Hahahaquote:
ow dan zal die werksteen niet zo zwaar zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Hangen camera's boven m'n hoofd.. Zal m'n baas leuk vinden als hij me met m'n mobiel ziet
BOEM!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik bleek dat nummer al te hebben![]()
Masters Of Hardcore 13 The Reincarnation Of Forbidden Sounds\cd2
( ik heb alle cd's van MOH )
Klein beetje maar..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan gaat het een beetje lastig ja
quote:
Gelukkig heb ik dat niet, zit namelijk op zo'n positie dat niemand kan meekijkenquote:
Heb het hier wel eens getest, maar dat jij daar zo op kan werken... knap man!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik via mijn mobiel, anders kon ik het ook niet
HAd ik vandaag al tegen jou verteld dat ik van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow dan zal die werksteen niet zo zwaar zijn geweest.
Ter definitie van werken Draken:
Werken is niet hele dag thuis zitten op je kamertje, luisteren naar je eigen muziek (die je dan vertaald als stomme muziek om stoer over te komen) en een beetje f5 drukken.
ok, voor je arm veel werk, die f5 toets, maar daarvoor hebben ze ook auto refresh dingen, wordt je helemaal niet moe
en posten als je vrij bent ...
dan werk je zeker 1 uur per dag, of je praat met je eigen (ook daar hebben ze hulp voor hoor)
Wat? Fok en serieus in 1 zin?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
En nu wil je een serieus antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |