Huh wat? Je hebt mijn aandachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?
Ik had deze week echt een lachbui aan de telefoon:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M stemt in ........ heeft nog wel wat leuke voorbeelden ....
*mijn beeld doet het niet ......... (staat beeldscherm niet aan)
*ik kan niet mailen, krijg alles terug. Staat er bla@bla.n ipv .nl
Daarnet nog gegeten... en ik was vroeger een zeikerd met eten, nu eet ik bijna alles ...behalve witlof (jeugdtraumaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..hou toch niet echt van spinazie..
Had ik die al niet dan?quote:
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarnet nog gegeten... en ik was vroeger een zeikerd met eten, nu eet ik bijna alles ...behalve witlof (jeugdtrauma)
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had deze week echt een lachbui aan de telefoon:
(had ik al gepost hoor)
Droxz: Met Droxz...
klant: ja, ik zit hier in de vergaderzaal van *persoon*...
Droxz: ok?....
klant: Hoe krijg ik die afstandsbediening van die beamer ed aan de praat, ik snap het echt niet !!!!!!!!!
droxz: uh... bewegen ?!....
klant: bewegen?!
droxz: ja BEWEGEN.. het is TOUCH SCREEN!![]()
klant: aha hij doet het!
klant *hangt op*
Ben er al overheen gegroeidquote:
Jawel, maar nu helemaalquote:
Ik eet geen spinazi... ik ben al groot en sterkquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarnet nog gegeten... en ik was vroeger een zeikerd met eten, nu eet ik bijna alles ...behalve witlof (jeugdtrauma)
Inderdaad, je krijgt echt mensen aan de lijn dat je denkt "neem je me nou in de zijk, of ben je echt serieus" ?quote:
Ow..quote:
M'n drinken!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik eet geen spinazi... ik ben al groot en sterk
jah ik ken het ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je krijgt echt mensen aan de lijn dat je denkt "neem je me nou in de zijk, of ben je echt serieus" ?
Altijd hequote:
Nou...quote:
Hush now...quote:
Sommige mensen geef ik een toetsenbord verbod hoor... * Dr.Droxz schuift een telraam naar vorenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
btw droxz, wij hebben ook van internet een lijst gehaald met stomme vragen aan de servicedesk.
Lopen ze binnen, lezen de lijst en dan de vraag: Stellen ze echt deze vragen?
of vandaag nog:
jah ik wil een cd branden maar weet niet hoe ...
ik zo ok ik neem pc wel over begeleid ik wel even.
dus ik wil brand proces sluiten, geeft hij aan: lege schijf.
Dus die gast zo: het werkt niet he?
ik: heb je een lege cd erin gedaan en de schuif dicht?
lege cd wel, maar de klep niet dicht gedaan. Moest dat?
Xcuse mequote:
Fair enoughquote:
Ga dan ook eten als je mijn berichten leest!quote:
Thanksquote:
Nee, vertel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
You do know women have kinda knopjes on there body aswell?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |