Rustig, kan je dat eten?quote:
Geen idee hoe dat bij havo gaat. Maarja hij moet ook dingen bij het bedrijf leren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
HAVO, daar moeten ze tegenwoordig stage lopen ofzo ?!
Maarja, dus moest hij maar koffie voor me halen
Nee, dat was mijn eerste vraagquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij havo gaat. Maarja hij moet ook dingen bij het bedrijf leren.
Kon die wel beetje goed koffie halen? Misschien zit hij wel op fok
dude, doe eens wat vrolijke nummers posten ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
En de GRIOEKSE LES
Calimera is goeiemerge
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn eerste vraag![]()
Koffie halen, ach... ging wel redelijk na 3x
1 blikje maar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
yup'Menu rustig graag
'
1 vitaminepilletje
1 blikje red bull
Daar wordt je 'rustig' van
Volgens mij wordt dat niet niemand in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik word hier anders HELEMAAL NIET KALM EN RUSTIG VAN!
Komt door die clown en die acrobaat... Trauma's !quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat niet niemand in dit topic.
Ik heb "rust" uitgevonden... ik kan het begrijpenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik word hier anders HELEMAAL NIET KALM EN RUSTIG VAN!
Ja uh... ik kies er niet voor om WOW te spelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
3x, leuke stage tijd heeft die jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
* lynda is tot de conclusie gekomen dat draakje ECHT een top wijf is!!!!Draakje... waar is draakje eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top om te horen dat het gezellig was!!!!!!!!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
* lynda is tot de conclusie gekomen dat draakje ECHT een top wijf is!!!!Voelde me ook niet aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Maar wel super dat het gezellig was trouwens!quote:
misschien is ze er vanavond weerquote:
Je mist hem?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
misschien is ze er vanavond weer![]()
En die beller maakt zijn naam wel waar met bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |