Bitch, ik heb me zelfs bij Spice Girls normaal gedragen. Een vriendin dacht dat ik flauw zou vallen is niet gebeurd.quote:
Ik was me goed bewust dat het iets anders was hoor, maar in het vorige topic werd volop teruggekeken naar oude tekenfilms en daar sloot het wel op aanquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat zijn de Samurai Pizza Cats, dat is weer heel wat anders...
Het is dat je 17 bent... en dus nooit de glorie van Transformers Generation 1 hebt mogen meemaken en de Thundercats niet kent... want anders had ik je na school op moeten wachten.
Dat is Cairons kloon.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Cahir het volgende:
Ken, doe eens avatar.
En hoelang lees je al mee
Kugari-ken=caironquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Cahir het volgende:
Ken, doe eens avatar.
En hoelang lees je al mee
Ik ben Snarfquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn twee favorieten waren Tigra en Cheetara
http://www.gotoquiz.com/which_thundercat_are_you
En ik ben Tygra!!!!
Oh ja elk kloon had zijn eigen identiteitquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik had nog veel meer klonen maar geen van allen doen ze het nog
Ik wil weer PhalanX zijn!
Maar daarmee kan ik niet meer inloggen en ik kan al sinds jaar en dag niet meer bij het emailadres dat onder die nick staat.
Goed genoeg denk je?quote:
Weet ik, maar had geen sheet hier. Dus heb alleen ff mijn voorkeuren voor mezelf opgeschreven, verder nog niks/ Zal wel de torrie-specifieke sheet een paar x printen hiero, net als die history.quote:Mar jij mag zelf je bolletjes invullen
Je hebt zelf gezegd dat je begon te huilenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Bitch, ik heb me zelfs bij Spice Girls normaal gedragen. Een vriendin dacht dat ik flauw zou vallen is niet gebeurd.
Wij gaan echt ZO enorm naar andere muziekquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Bitch, ik heb me zelfs bij Spice Girls normaal gedragen. Een vriendin dacht dat ik flauw zou vallen is niet gebeurd.
Ik heb me alleen bij Justin hysterisch gedragen, had na afloop van concert keelpijn.
Heb toch wat concerten bezocht:
Christina Aguilera
Justin
Take That
Spice Girls
Simply Red
Rihanna he
op verlanglijstje: Britney Spears, Mariah en Enrique Iglesias.
Ja heb ik. Een slechtequote:Op donderdag 19 juni 2008 16:51 schreef Breezerslet het volgende:
trouwens Angel heb je pic van Serge?
quote:Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC heaumeau 2091 - Waar Breezersletjes samenkomen
Goedeavond, lekker aan het uitbuiken van de chinees en zo met de ex naar een concert. Het leven.. ach, het is ok.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Nuno_G het volgende:
Goedeavond allemaal, lekker op het balkon met vriendje en een wijntje in de zon en het leven is heerlijk
Ik ben een arme sloeberquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij gaan echt ZO enorm naar andere muziek![]()
Mijn 2007 concerten/optreden-lijst (incl festivals hoor):
Alamo Racetrack
Amy Winehouse
Arcade Fire
Arctic Monkeys (2x)
Beth hart (2x)
Bjork
Charlie Dee
C-Mon & Kypski
Cold war kids
CSS
Fischerspooner
Funeral for a friend
Gabriel Rios (2x)
Games in concert
Goose (3x)
Groove Armada
Hayseed Dixie
Incubus
Interpol
John Legend
Just Jack
Justin Timberlake
Kaiser Chiefs
Kings of Leon
Korn
Krezip (2x)
LCD Soundsystem
Maria Mena (2x)
Marilyn Manson (2x)
Maximo Park
Metallica
Mika (2x)
Moke
Nine inch nails
Paolo Nutini
Pearl Jam
Peter Gabriel
Razorlight (2x)
Robyn
Room eleven
Scissor Sisters
Smashing Pumpkins
Snow Patrol (a2x)
Stone Sour
The Chemical Brothers
The Fray
The Infadels (2x)
The Killers (2x)
The Kooks (2x)
The Shins
Tool
Tori Amos (2x)
Vive la Fete
Wir sind Helden (2x)
Wolfmother
In vanavond weer naar The Infadels in de Effenaar
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je begon te huilen![]()
zeg hou eens op, ik zit nog steeds op kantoor te ploeteren omdat we morgen "verplicht"een dagje moeten gaan wandelen en spelevaren in Utrecht als teambuildingquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Nuno_G het volgende:
Goedeavond allemaal, lekker op het balkon met vriendje en een wijntje in de zon en het leven is heerlijk
Ja haal hem hier eens het topic binnen, zodat we zijn kant van het verhaal eens kunnen vragenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedeavond, lekker aan het uitbuiken van de chinees en zo met de ex naar een concert. Het leven.. ach, het is ok.
Kus voor de vriend Nuno
Hij zegt Obrigado e beijo para ti tanbemquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goedeavond, lekker aan het uitbuiken van de chinees en zo met de ex naar een concert. Het leven.. ach, het is ok.
Kus voor de vriend Nuno
Ik doelde meer op het verschil in genrequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:04 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik ben een arme sloeberen heb niet voor alle artiesten over om naar concert te gaan.
Die's wel leuk jaquote:[..]
![]()
Het leven is idd best wel oe, zometeen heerlijk met vriend naar Sex and the City en wat bijkletsen.
En dat verstond ik dan gelukkig gewoonquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij zegt Obrigado e beijo para ti tanbem
Heb ik net al ff gedaan, een uurtjequote:
Hij spreekt geen of nauwelijks nederlands dus je zult het in het spaan/portugees of engels moeten doen maar wat zou je willen weten danquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haal hem hier eens het topic binnen, zodat we zijn kant van het verhaal eens kunnen vragen![]()
Dat wist ik wel daarom vertaalde ik het ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat verstond ik dan gelukkig gewoonThanks.
Oooow mijn maag vond de chinees niet lief volgens mij....
Nee dat hoop ik ook niet! En jullie zitten te ver weg om ziekebroeder te spelen voor mequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wist ik wel daarom vertaalde ik het ook niet.
Hoop niet dat je ziek wordt voor het concert vanavond
English shouldn't be a problem, wellicht dat we dat eerst eens een topic lang zouden kunnen oefenenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij spreekt geen of nauwelijks nederlands dus je zult het in het spaan/portugees of engels moeten doen maar wat zou je willen weten dan
Trouwens spelevaren in Utrecht kan toch heel leuk zijn, kun je eindelijk die vervelende collega in het water gooien. En lekkere guys kijken
Maar Xiance is er weer, die wil vast wel pleegzuster Bloedwijn spelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook niet! En jullie zitten te ver weg om ziekebroeder te spelen voor meincl uniformpjes
Ik wil gewoon een week vakantiequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik net al ff gedaan, een uurtje
Opa wordt oud
and you want us to believe this is not Nuno trying to fool usquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
Hi this is Ricardo Nuno told me to say: "hi how are you and kiss to all"
There's a second Nuno?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
Hi this is Ricardo Nuno told me to say: "hi how are you and kiss to all"
aboutquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:37 schreef Stroekie het volgende:
@ Ricardo
Please don't believe all the bad stories that Nuno tells you aboud is
just the bed stories are true
sorry het was hem echt ik zou nooit zijn volle naam noemen en hij nu wel grrrrrquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
and you want us to believe this is not Nuno trying to fool us
En waar is dat dan goed voor?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef Cybart het volgende:
Vlarp:
FYI:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geloof mij, ik vond het vaak niet eens erg. Wind of ijzel was het ergste, regen was helemaal gewoon euhm, nat. Vooral irritant dat je liep te soppen in je schoenen. Maar gewoon regenpakje aan, petje onder de capuchon en als een rode vuurtoren door de straten hobbelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:26 schreef Xiance het volgende:
door de regen ploeteren, daarna op je fietsje stappen, volgende wijk in, daar weer door de regen ploeteren..
Nee hij is mijn vriend al jaren en of hij een 2e Nuno is zoals jij zegt, dat denk ik niet.quote:
oh het was voor hem, hij is even douchen maar zal het zo vragen. Wat bedoel je er trouwens meequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Cahir het volgende:
Het was dus niet gericht aan jou?
dat krijg je daar in de VS toch bij een pak cornflakesquote:
In Nederland niet echt nodig, hier "uitstellen"quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Cahir het volgende:
Nu pas?
Ik eet geen conrflakes, dus ik moest ervoor werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat krijg je daar in de VS toch bij een pak cornflakesmaar congrats
@Cahir ik ga nu douchen en heb hem uitgelegd hoe dit werkt dus leef je uit zou ik zo zeggen.
Is het een Nederlanderquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat krijg je daar in de VS toch bij een pak cornflakesmaar congrats
@Cahir ik ga nu douchen en heb hem uitgelegd hoe dit werkt dus leef je uit zou ik zo zeggen.
Haha, I was just joking about the fact he was paying you cash. Who are you actcually? His roommate?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
Nuno does not pay me. I really think you have the wrong idea about him, and yes i know he can be a puta sometimes but i can also tell you some other sides and stories. And thanks for the explanation.
Welk merk is dat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt een dameshorloge te zijn.
Translation for R:
Seems to be a lady watch
Mooi! Maar boeien dat het een vrouwenhorloge is? Je kunt het toch gewoon dragen?quote:
Het mooie aan homo zijn, je kan alles dragen, want als iemand denkt dat het gay is dan heeft ie gewoon gelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt een dameshorloge te zijn.
Translation for R:
Seems to be a lady watch
nou enquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
Ja dalijk kent iemand hem'Wat draag je een vrouwen horloge
?'
Raar joh, ik had bij jou altijd een beeld van een mollige man.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou en
ik heb hele dunne polsjes, dus de meeste herenhorloges zijn vaak te groot/lomp voor me
en ik vind deze wel geweldig mooi
Ik zou hem dragen. Sterker nog, ik heb al een dameshorloge. Het is geen bh hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
?'
Welkeeeequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou hem dragen. Sterker nog, ik heb al een dameshorloge. Het is geen bh hoor.
dat is nogal geconcentreerd zeg maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Raar joh, ik had bij jou altijd een beeld van een mollige man.
maar durf je dan ook mijn lengte te schatten ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Raar joh, ik had bij jou altijd een beeld van een mollige man.
mijn lengte is mijn gewicht plus 100quote:
Nog altijd beter dan vrouwenparfum dragen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
?'
maar dat was toch omdat het van Britney of een andere troela was, niet omdat hij het lekker vond ruiken ?quote:
Best stom eigenlijk dat dingen zo op een bepaald geslacht gericht zijn... Als het goed zit/lekker ruikt/er mooi uitziet, who gives a fuck?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan vrouwenparfum dragen..
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef Stroekie het volgende:
maar dat was toch omdat het van Britney of een andere troela was, niet omdat hij het lekker vond ruiken ?
Ik denk het wel.... de stumper!!quote:
Wie is dat?quote:
sorry we zijn terug van dinner en R. vindt dat niet leuk. Raar dat hij wel gelijk wou weten wat jullie ervan dachtenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:31 schreef Cahir het volgende:
Huilebakje van Portugal.
Zijn jullie beiden Portugees?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry we zijn terug van dinner en R. vindt dat niet leuk. Raar dat hij wel gelijk wou weten wat jullie ervan dachten
Maak je je daar nu al druk om?quote:
Hij huilt toch wel eens?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
sorry we zijn terug van dinner en R. vindt dat niet leuk. Raar dat hij wel gelijk wou weten wat jullie ervan dachten
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
TTM hoe was gisteravond nou? (heb geen msn hier...ben op mijn werk)
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maak je je daar nu al druk om?
Is het voor een controle?
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, zeg... (weten we ook meteen hoe oud je bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenIk krijg daar altijd een slijm aanval van. Ik tel ze al af, nog 4 te gaan. En der gebeurd nog wel meer, hoop ik (word bitchfighten
).
Ik weet ook niet waarom ik er eentje heb...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:44 schreef Cahir het volgende:
Niemand hier heeft een fobo zowat.
Hij is portugees/boliviaans/brasiliaans, ik ben portugees/nederlands. Leuke combi he we zouden kinderen moeten krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zijn jullie beiden Portugees?
Ergens is Ronaldo wel een schatje hoor.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenIk krijg daar altijd een slijm aanval van. Ik tel ze al af, nog 4 te gaan. En der gebeurd nog wel meer, hoop ik (word bitchfighten
).
Een bekende uit het Eindhovense circuit?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.
Hij was ook te vrouwelijk overigens...
Nah, ik hoop dat ze 1 van mijn tanden wilt fixen (der is een hoekje vanaf gebroken na een lelijke valquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Moet jij nog fluoride happen...
Maar het klinkt als een standaard controle?
Nee hij in bolivia op zijn ouders drugs plantage (sorry flauw grapje) en ik in zwitserlandquote:
Je bent wel heel multiculti dan he, Zwitserland, Nederland en Portugal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee hij in bolivia op zijn ouders drugs plantage (sorry flauw grapje) en ik in zwitserland
Ja maar als je daar niet woont, dan kan je er wel geboren zijn maar heb je niet recht op staatsburgeschap en zo naar een aantal jaar, dus ik heb niets meer met zwitserland, ben er alleen geboren vanwege mjn oudersquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je bent wel heel multiculti dan he, Zwitserland, Nederland en Portugal.
te vrouwelijkek omg trouwens was ie wel meerderjarig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
te vrouwelijkek omg trouwens was ie wel meerderjarig.
Kan niet inloggenquote:
Anders was ie te meisjesachtigquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
te vrouwelijkek omg trouwens was ie wel meerderjarig.
ik moest lachen!quote:
Hoezo niet? Mits wachtwoord kwijt; nieuwe wachtwoord mailen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Kan niet inloggen![]()
Kut irritant is hij, hij is wel lekker. Wat een gehaast wil dat ik hem opbel, daag ik ken hem nauwelijks ga echt niet mijn nummer geven pff.
nee hoor er zit er 1 naast me, maar goed ik ga me fris maken voor morgen koeskoesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef Breezerslet het volgende:
Is het zo fucking moeilijk tegenwoordig normale leuke homo;s tegen te komen, kutzooi allemaal pff.
Heeft ie kort haar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoor er zit er 1 naast me, maar goed ik ga me fris maken voor morgen koeskoes
ja sinds kort heeft ie zo'n Enrique kapselquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja sinds kort heeft ie zo'n Enrique kapsel![]()
![]()
Laat me raden, voor zondagavond is het "stomme gay scene ik word hetero en heb mijn gay profiel gewist".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef Breezerslet het volgende:
Is het zo fucking moeilijk tegenwoordig normale leuke homo;s tegen te komen, kutzooi allemaal pff.
yep ongeveer, iets anders gestyled of korter, en hij vraagt me nu wat daar erg aan is. ik zo van niks shcat maar dat wordt geen sex denk ik. Bedankt ik ga douchen praat maar met hemquote:
En dan schrijft Kira 'Sam' op in zijn notequote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Laat me raden, voor zondagavond is het "stomme gay scene ik word hetero en heb mijn gay profiel gewist"..
R.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep ongeveer, iets anders gestyled of korter, en hij vraagt me nu wat daar erg aan is. ik zo van niks shcat maar dat wordt geen sex denk ik. Bedankt ik ga douchen praat maar met hem
Ik moet nog steeds een verstandskies uit laten snijden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
).
Als je er over wilt praten, dan weet je mij te vinden he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TMM hoort zich niet eens tussen dat soort te bevindenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten, dan weet je mij te vinden he?
Maar wel sund, maar goed als je er niet goed bij voelt..
Hehe, he still got long hair right?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
thanks, he likes it as wel but he is just such a bitch sometimes
Ik ben nauwelijks in gay scene al een ruim half jaar niet meer, de meeste gays spreek ik niet eens meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Laat me raden, voor zondagavond is het "stomme gay scene ik word hetero en heb mijn gay profiel gewist"..
Hoe kom je aan hem?quote:
He keeps his hair long/tall to upset his family? wtf? No he dind't tell about it (or I dind't read it).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
yes he is still a gipsy boy, but he does it to upset his family. Did he tell you about them
Ga je nog steeds met hem om vraag ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:25 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hoe kom je aan hem?![]()
Yep heb zijn nummer, hoezo wil je het hebben? Hij is meer als een broertje voor me lieve jongen.
I'll bet he's got that gypsy rythm tooquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
yes he is still a gipsy boy, but he does it to upset his family. Did he tell you about them
Kira is eigenlijk wel een goede nickname voor een FA.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan schrijft Kira 'Sam' op in zijn note.
Ik spreek hem zeldenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga je nog steeds met hem om vraag ikNiet of je zijn nummer heb
Dan komen er users die L hetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kira is eigenlijk wel een goede nickname voor een FA.. Eerst een note, daarna een ban.
.
Nee, maar ik vroeg het me af. Zijn foto is trouwens weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik spreek hem zeldenmisschien dat ik hem naar gay pride meesleep. Wil je met hem uit dan?
Near.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan komen er users die L heten. En die andere 2 wijsneusen (heb maar 1 episode over hun gezien, weet de namen niet).
It was dutch, I dind't really understand what gispy meant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
i will never make him mad believe me
the other remark about the gipsy i did not understand
Zigeunerlook?quote:
Een kussensloop doet wonderen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep ongeveer, iets anders gestyled of korter, en hij vraagt me nu wat daar erg aan is. ik zo van niks shcat maar dat wordt geen sex denk ik. Bedankt ik ga douchen praat maar met hem
Lol, don't get the 'thank you' part. And, yeah, get the idea after some google'ing.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:39 schreef Nuno_G het volgende:
our sexlife is very good thank you
and about the gipsy, think about the romanian travelling around in mobile home and so on
Ja en dan de mannelijke variantquote:
Have fun at the galaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
he always takes a lot of time in the shower, how do you say it he is a bit of a grirl sometimes, but he is nearly finished, i think.
Tomorrow we have the big gala so he is nervous
I beg you pardon? I can't read dutch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:51 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, ik volg het niet op mijn uberlangzame verbinding hier. Maar waarom praat iedereen opeens in het Engels?
Je slaat door met je examens!quote:
tussen welk soort bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
TMM hoort zich niet eens tussen dat soort te bevinden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tussen welk soort bedoel je?
en tussen welk soort zou ik me wel moeten bevinden?
je weet niet eens waar het over gaat?
Maar weet Cahir, je doet mijn bloed koken
Het is wel duidelijk dat je geen flauw benul hebt waar je over praat.quote:
Cahir stands for nothing, just some random name. Though many people thought it was some nickname inspired on 'Chair'.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
thank you Cahir (by the way what does that name stand for) and i am sure that Nuno will let you know how is was. Goodnight you all
NEe maar het doet je bloed wel kokenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je geen flauw benul hebt waar je over praat.
ow maar dat doe jij zowiesoquote:
nee ik ben precies wat jij wil dat ik benquote:
whatever get's your motor runningquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:51 schreef Cahir het volgende:
Pedobear?
Eigen ontbijt makenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, ik breek een keer niet mijn nek over die rommel van stroek.
Dat zal nogal meevallen vandaag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:17 schreef Vlarp het volgende:
Werkse allemaal vandaag!
@SAJ: Kijk je uit dat je je nek niet verrekt door het naar buiten staren
Maar wel te vroeg op m'n werk omdat ze even vergeten waren te melden dat de meeting niet doorgingquote:
I know, hij doet het gewoon rustig aan. Vind je hem lekker danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het me af. Zijn foto is trouwens weg.
Vind je? Ik ben een avondmens. Had gister eeen concert. Ik was liever nog ff doorgegaan en langer blijven liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is juist lekker....vroeg op kantoor zijn.
Je bent een dertiger en een volwassen persoon vandaar is het raar. Uiteindelijk moet je het zelf weten is jou leven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve Cahir,
vergeet nooit wie de jager is en wie de prooi
er is moed voor nodig om je kwetsbaar op te stellen
moed waar het jou overduidelijk aan ontbreekt
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve Cahir,
vergeet nooit wie de jager is en wie de prooi
er is moed voor nodig om je kwetsbaar op te stellen
moed waar het jou overduidelijk aan ontbreekt
oooh, baby baby, it's a wild world!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...
i don;t know whether I should like it or be offended by itquote:
Aan iedereen idd niet zo handig, aan echte vrienden en misschien de ware yes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...
Genoegen nemen met minderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
De ware bestaat niet.
Die discussie heb ik altijd met een vriend van me. Ik ben van mening dat het zien van iemand als "De Ware" echt de grootste romantische bullshit is. De Ware impliceert dat het DE persoon voor je is, degene die het beste bij je past. En wellicht....misschien is er ergens wel de Ware. Maar de aarde is zo groot dat de kans dat die jongen die jij "de Ware" noemt dat ook echt is iets van 0.000000000000000001% is.
De kans dat jij op deze hele aardkloot jouw Ware teegenkomt is ZO nihil dat ik niet in de Ware geloof. Degene in je relatie is misschien wel de best passende tot nu toe. Maar misschien loopt er ergens anders wel iemand rond die nog veel beter bij je past. Helaas is dat Timboektoe of zo. Of Lutjebroek. Van dat soort uithoeken.
De Ware...
Je kunt ook eeuwig blijven zoeken.quote:
Stuff linkse mensen like...quote:
Ik ken hem.quote:
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doenquote:
Ik denk niet dat ie jouw ware is.quote:
Wel als je homo bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doen.
Nou, je lijkt wel heel erg op zoek hoorquote:Zoeken, zoeken is een groot woord.
Ben ik ook niet naar op zoek.quote:Minder erg dan iemand die telkens op zoek is naar nieuwe bedpartner.
Hoe weet je dat dat de Ware is? Misschien loopt er in Egypte wel een betere rondd, die nog meer Waar is voor je. Of in Canada. Of Schubbekutterveen. Wat niet wil zeggen dat deze "Ware" van jou niet goed voor je is. Maar ik vind de benaming "Oh hij is de Ware" zo.... mja... niet kloppen.quote:
Nee, dat klopt. Maar ik ben in 28 jaar op deze aardkloot nog niemand tegengekomen die zelfs maar in de buurt komt... helaas. Dat kan natuurlijk nog gebeuren, maar vanuit mijn perspectief tot nu toe is hij precies wat ik wil, en dus mijn ware.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Hoe weet je dat dat de Ware is? Misschien loopt er in Egypte wel een betere rondd, die nog meer Waar is voor je. Of in Canada. Of Schubbekutterveen. Wat niet wil zeggen dat deze "Ware" van jou niet goed voor je is. Maar ik vind de benaming "Oh hij is de Ware" zo.... mja... niet kloppen.
De hele avond schlampen op gay.nl is geen zoeken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Breezerslet het volgende:
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doen. Zoeken, zoeken is een groot woord. Minder erg dan iemand die telkens op zoek is naar nieuwe bedpartner.
I don't believe in Mister Right, I believe in Mister Right Now.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik ben in 28 jaar op deze aardkloot nog niemand tegengekomen die zelfs maar in de buurt komt... helaas. Dat kan natuurlijk nog gebeuren, maar vanuit mijn perspectief tot nu toe is hij precies wat ik wil, en dus mijn ware.
Ah, alle symptomen van settling!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
I don't believe in Mister Right, I believe in Mister Right Now.
And I don;t believe in the One True Love, I believe in whatever comes close enough
Alle symptomen van "O fuck ik word over 3 maanden 30!!!"quote:
Ik heb gelukkig nog een jaartje uitstel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Alle symptomen van "O fuck ik word over 3 maanden 30!!!"
Ja die uitstel vraag ik wel aan met botoxquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een jaartje uitstel.
G'mornin Voetballertjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef MisterO het volgende:
G'morgen fokkertjes
quote:Nou, je lijkt wel heel erg op zoek hoorNaar je JT Ware.
Ik ben flexibelquote:
Zo lang je niet op Arjen Robben gaat lijken valt dat ouder worden nog best wel mee. Alleen die getallen he.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja die uitstel vraag ik wel aan met botoxHelaas doet dat niets met je paspoort
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.quote:
Hij is wel dik aan het worden.quote:
Och zolang ze nog vragen of we met z'n 3-en (18, 18 en 29) in een boyband zitten i.p.v. "Ben je hun manager of vader?"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang je niet op Arjen Robben gaat lijken valt dat ouder worden nog best wel mee. Alleen die getallen he.
Ik mag hier niets op zeggen want dan wiord ik aangevallen door Hierissieweerquote:
Ach, ik zoek niet eens meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.
*duikt weg*
Of zolang je nog niet zoals die grijze op een barkruk verlekkerd naar het jonge grut zit te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Och zolang ze nog vragen of we met z'n 3-en (18, 18 en 29) in een boyband zitten i.p.v. "Ben je hun manager of vader?"
Je wil gewoon gevonden worden?quote:
Zo'n aanval sla je toch wel af?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag hier niets op zeggen want dan wiord ik aangevallen door Hierissieweer
Welke van de tig? Die beetje indische met dat brilletje die altijd ineens meegaat naar de wc en dan over het randje kijkt? Die met die hele grijze witte haren die af en toe ook een rondje loopt? Die motor cycle rebel zwerver?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of zolang je nog niet zoals die grijze op een barkruk verlekkerd naar het jonge grut zit te kijken
Heb al reeds een aantal gozers afgewezen voor een datequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hele avond schlampen op gay.nl is geen zoeken?
Ik ben clubkampioen kwon-do karate. Ik sla alles af man!quote:
Neuh, gewoon God zegen de greep. Dat eindigt meestal met lekkere dingen met de diepgang van een leeg A4-tje.quote:
Ik kijk voetbal, maar spelen, vergeet het maar!quote:
Beetje type universitair hoofddocent zonder toekomstperspectief. Grijs/wit, lange haren, dik in de vijftig. Gaat altijd verlekkerd een kruk uitzoeken om te staren als je lekker bezig bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Welke van de tig? Die beetje indische met dat brilletje die altijd ineens meegaat naar de wc en dan over het randje kijkt? Die met die hele grijze witte haren die af en toe ook een rondje loopt? Die motor cycle rebel zwerver?
Vervelend he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje type universitair hoofddocent zonder toekomstperspectief. Grijs/wit, lange haren, dik in de vijftig. Gaat altijd verlekkerd een kruk uitzoeken om te staren als je lekker bezig bent.
Degene die ik wil speelde vroeger voetbal maar kon het ooke cht niet blijkbaar. Nu is ie enorm fan dan maarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, maar spelen, vergeet het maar!Op school was ik altijd een van de betere in de meeste sporten, behalve voetbal, wat een rotsport, ik kan het echt niet
![]()
Ik kijk morgen ookquote:Maar morgen ben je echt wel verplicht om voetbal te kijken
Ja, dan weet ik wel wie je bedoelt. Die loopt ook af en toe zo rond over de dansvloer en als je dan per ongeluk oogcontact maakt omdat je je net omdraaid of zo dan blijft ie heel langzaam voorbijlopend staren....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje type universitair hoofddocent zonder toekomstperspectief. Grijs/wit, lange haren, dik in de vijftig. Gaat altijd verlekkerd een kruk uitzoeken om te staren als je lekker bezig bent.
Ja. Dus gaat de turbo er op om nog even zout in de wonde te strooienquote:
Ik vind hem schattigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef PJORourke het volgende:
Oh ja, die zwerver.
Waarom zoenen ze er dan uberhaubt mee?!quote:Ik ken mensen die er mee zoenen en dan hun mond gaan uitspoelen.
En anders doe je er een zeiltje omheen! werkt primaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk morgen ookMet de hele familie. Alle neven en nichten van pap z'n kant. BBQ in de tuin (hopend op mooiw eer
) en dan TV in de tuin en bier
Niet genoeg geld voor gewone kleding?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Hey, en nu we het toch over vreemde types daar hebben... die jongen met erg weinig kleding aan, brilletje op. Vaak bloot bovenlijf of iets engs plastics doorschijnend. Kinderschoentjes met klitteband. What's up with THAT?!
Ik vind het ook wel humor dat ie langskomt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind hem schattigZie hem ook vaak op een bankje ergens hangeen.
Ach, hypocriete lui. Alles leuk en gezellig, maar achter je rug om...quote:Waarom zoenen ze er dan uberhaubt mee?!
Die is eng he? Die heeft me vorig jaar maanden achtervolgd.quote:Hey, en nu we het toch over vreemde types daar hebben... die jongen met erg weinig kleding aan, brilletje op. Vaak bloot bovenlijf of iets engs plastics doorschijnend. Kinderschoentjes met klitteband. What's up with THAT?!
Nou volgens mij is ie niet helemaal 100%. Hij loopt vaak in zo'n sportbroekje rond, eng klein. Hele vreemde schoentjes. Altijd op de blokken. Altijd alleen overigens. Heel af en toe op schoot bij 1 van de bovengenoemde oude grijsaards, waarschijnlijk als ie geil is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet genoeg geld voor gewone kleding?
Spreek je hem de volgende keer toch aan, weet je meteen met wie je te maken hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreemd en best wel eng mannetje. Iedereen kent hem wel, maar niemand weet wie ie is volgens mij.
Ik volg nu mijn regels strikt opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.
*duikt weg*
Ja op de een of andere manier vind ik 'm erg aandoenlijk. Hij doet ook nooit een vlieg kwaad eigenlijk. Weet dat ie zwerver en junk is, maar verder geen idee eigenlijk. Slentert zo af een toe in het centrum rond of ligt ergens op een bankjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel humor dat ie langskomt.
[..]
[..]
Thanks!quote:Die is eng he? Die heeft me vorig jaar maanden achtervolgd.
Zoals ik al zei, ik trek de freaks aan zodat de rest van de toko een leuke avond heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |