Aan iedereen idd niet zo handig, aan echte vrienden en misschien de ware yes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...
Genoegen nemen met minderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
De ware bestaat niet.
Die discussie heb ik altijd met een vriend van me. Ik ben van mening dat het zien van iemand als "De Ware" echt de grootste romantische bullshit is. De Ware impliceert dat het DE persoon voor je is, degene die het beste bij je past. En wellicht....misschien is er ergens wel de Ware. Maar de aarde is zo groot dat de kans dat die jongen die jij "de Ware" noemt dat ook echt is iets van 0.000000000000000001% is.
De kans dat jij op deze hele aardkloot jouw Ware teegenkomt is ZO nihil dat ik niet in de Ware geloof. Degene in je relatie is misschien wel de best passende tot nu toe. Maar misschien loopt er ergens anders wel iemand rond die nog veel beter bij je past. Helaas is dat Timboektoe of zo. Of Lutjebroek. Van dat soort uithoeken.
De Ware...
Je kunt ook eeuwig blijven zoeken.quote:
Stuff linkse mensen like...quote:
Ik ken hem.quote:
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doenquote:
Ik denk niet dat ie jouw ware is.quote:
Wel als je homo bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doen.
Nou, je lijkt wel heel erg op zoek hoorquote:Zoeken, zoeken is een groot woord.
Ben ik ook niet naar op zoek.quote:Minder erg dan iemand die telkens op zoek is naar nieuwe bedpartner.
Hoe weet je dat dat de Ware is? Misschien loopt er in Egypte wel een betere rondd, die nog meer Waar is voor je. Of in Canada. Of Schubbekutterveen. Wat niet wil zeggen dat deze "Ware" van jou niet goed voor je is. Maar ik vind de benaming "Oh hij is de Ware" zo.... mja... niet kloppen.quote:
Nee, dat klopt. Maar ik ben in 28 jaar op deze aardkloot nog niemand tegengekomen die zelfs maar in de buurt komt... helaas. Dat kan natuurlijk nog gebeuren, maar vanuit mijn perspectief tot nu toe is hij precies wat ik wil, en dus mijn ware.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Hoe weet je dat dat de Ware is? Misschien loopt er in Egypte wel een betere rondd, die nog meer Waar is voor je. Of in Canada. Of Schubbekutterveen. Wat niet wil zeggen dat deze "Ware" van jou niet goed voor je is. Maar ik vind de benaming "Oh hij is de Ware" zo.... mja... niet kloppen.
De hele avond schlampen op gay.nl is geen zoeken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Breezerslet het volgende:
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doen. Zoeken, zoeken is een groot woord. Minder erg dan iemand die telkens op zoek is naar nieuwe bedpartner.
I don't believe in Mister Right, I believe in Mister Right Now.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik ben in 28 jaar op deze aardkloot nog niemand tegengekomen die zelfs maar in de buurt komt... helaas. Dat kan natuurlijk nog gebeuren, maar vanuit mijn perspectief tot nu toe is hij precies wat ik wil, en dus mijn ware.
Ah, alle symptomen van settling!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
I don't believe in Mister Right, I believe in Mister Right Now.
And I don;t believe in the One True Love, I believe in whatever comes close enough
Alle symptomen van "O fuck ik word over 3 maanden 30!!!"quote:
Ik heb gelukkig nog een jaartje uitstel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Alle symptomen van "O fuck ik word over 3 maanden 30!!!"
Ja die uitstel vraag ik wel aan met botoxquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een jaartje uitstel.
G'mornin Voetballertjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef MisterO het volgende:
G'morgen fokkertjes
quote:Nou, je lijkt wel heel erg op zoek hoorNaar je JT Ware.
Ik ben flexibelquote:
Zo lang je niet op Arjen Robben gaat lijken valt dat ouder worden nog best wel mee. Alleen die getallen he.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja die uitstel vraag ik wel aan met botoxHelaas doet dat niets met je paspoort
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.quote:
Hij is wel dik aan het worden.quote:
Och zolang ze nog vragen of we met z'n 3-en (18, 18 en 29) in een boyband zitten i.p.v. "Ben je hun manager of vader?"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang je niet op Arjen Robben gaat lijken valt dat ouder worden nog best wel mee. Alleen die getallen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |