nee ik ben precies wat jij wil dat ik benquote:
whatever get's your motor runningquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:51 schreef Cahir het volgende:
Pedobear?
Eigen ontbijt makenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, ik breek een keer niet mijn nek over die rommel van stroek.
Dat zal nogal meevallen vandaag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:17 schreef Vlarp het volgende:
Werkse allemaal vandaag!
@SAJ: Kijk je uit dat je je nek niet verrekt door het naar buiten staren
Maar wel te vroeg op m'n werk omdat ze even vergeten waren te melden dat de meeting niet doorgingquote:
I know, hij doet het gewoon rustig aan. Vind je hem lekker danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het me af. Zijn foto is trouwens weg.
Vind je? Ik ben een avondmens. Had gister eeen concert. Ik was liever nog ff doorgegaan en langer blijven liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is juist lekker....vroeg op kantoor zijn.
Je bent een dertiger en een volwassen persoon vandaar is het raar. Uiteindelijk moet je het zelf weten is jou leven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve Cahir,
vergeet nooit wie de jager is en wie de prooi
er is moed voor nodig om je kwetsbaar op te stellen
moed waar het jou overduidelijk aan ontbreekt
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve Cahir,
vergeet nooit wie de jager is en wie de prooi
er is moed voor nodig om je kwetsbaar op te stellen
moed waar het jou overduidelijk aan ontbreekt
oooh, baby baby, it's a wild world!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |