Hehe, he still got long hair right?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
thanks, he likes it as wel but he is just such a bitch sometimes
Ik ben nauwelijks in gay scene al een ruim half jaar niet meer, de meeste gays spreek ik niet eens meerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Laat me raden, voor zondagavond is het "stomme gay scene ik word hetero en heb mijn gay profiel gewist"..
Hoe kom je aan hem?quote:
He keeps his hair long/tall to upset his family? wtf? No he dind't tell about it (or I dind't read it).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
yes he is still a gipsy boy, but he does it to upset his family. Did he tell you about them
Ga je nog steeds met hem om vraag ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:25 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Hoe kom je aan hem?![]()
Yep heb zijn nummer, hoezo wil je het hebben? Hij is meer als een broertje voor me lieve jongen.
I'll bet he's got that gypsy rythm tooquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
yes he is still a gipsy boy, but he does it to upset his family. Did he tell you about them
Kira is eigenlijk wel een goede nickname voor een FA.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan schrijft Kira 'Sam' op in zijn note.
Ik spreek hem zeldenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga je nog steeds met hem om vraag ikNiet of je zijn nummer heb
Dan komen er users die L hetenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kira is eigenlijk wel een goede nickname voor een FA.. Eerst een note, daarna een ban.
.
Nee, maar ik vroeg het me af. Zijn foto is trouwens weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik spreek hem zeldenmisschien dat ik hem naar gay pride meesleep. Wil je met hem uit dan?
Near.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan komen er users die L heten. En die andere 2 wijsneusen (heb maar 1 episode over hun gezien, weet de namen niet).
It was dutch, I dind't really understand what gispy meant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
i will never make him mad believe me
the other remark about the gipsy i did not understand
Zigeunerlook?quote:
Een kussensloop doet wonderen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep ongeveer, iets anders gestyled of korter, en hij vraagt me nu wat daar erg aan is. ik zo van niks shcat maar dat wordt geen sex denk ik. Bedankt ik ga douchen praat maar met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |