Je bent wel heel multiculti dan he, Zwitserland, Nederland en Portugal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee hij in bolivia op zijn ouders drugs plantage (sorry flauw grapje) en ik in zwitserland
Ja maar als je daar niet woont, dan kan je er wel geboren zijn maar heb je niet recht op staatsburgeschap en zo naar een aantal jaar, dus ik heb niets meer met zwitserland, ben er alleen geboren vanwege mjn oudersquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je bent wel heel multiculti dan he, Zwitserland, Nederland en Portugal.
te vrouwelijkek omg trouwens was ie wel meerderjarig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.
Hij was ook te vrouwelijk overigens...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
te vrouwelijkek omg trouwens was ie wel meerderjarig.
Kan niet inloggenquote:
Anders was ie te meisjesachtigquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:59 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
te vrouwelijkek omg trouwens was ie wel meerderjarig.
ik moest lachen!quote:
Hoezo niet? Mits wachtwoord kwijt; nieuwe wachtwoord mailen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Kan niet inloggen![]()
Kut irritant is hij, hij is wel lekker. Wat een gehaast wil dat ik hem opbel, daag ik ken hem nauwelijks ga echt niet mijn nummer geven pff.
nee hoor er zit er 1 naast me, maar goed ik ga me fris maken voor morgen koeskoesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef Breezerslet het volgende:
Is het zo fucking moeilijk tegenwoordig normale leuke homo;s tegen te komen, kutzooi allemaal pff.
Heeft ie kort haar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoor er zit er 1 naast me, maar goed ik ga me fris maken voor morgen koeskoes
ja sinds kort heeft ie zo'n Enrique kapselquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja sinds kort heeft ie zo'n Enrique kapsel![]()
![]()
Laat me raden, voor zondagavond is het "stomme gay scene ik word hetero en heb mijn gay profiel gewist".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef Breezerslet het volgende:
Is het zo fucking moeilijk tegenwoordig normale leuke homo;s tegen te komen, kutzooi allemaal pff.
yep ongeveer, iets anders gestyled of korter, en hij vraagt me nu wat daar erg aan is. ik zo van niks shcat maar dat wordt geen sex denk ik. Bedankt ik ga douchen praat maar met hemquote:
En dan schrijft Kira 'Sam' op in zijn notequote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Laat me raden, voor zondagavond is het "stomme gay scene ik word hetero en heb mijn gay profiel gewist"..
R.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep ongeveer, iets anders gestyled of korter, en hij vraagt me nu wat daar erg aan is. ik zo van niks shcat maar dat wordt geen sex denk ik. Bedankt ik ga douchen praat maar met hem
Ik moet nog steeds een verstandskies uit laten snijden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenIk krijg daar altijd een slijm aanval van. Ik tel ze al af, nog 4 te gaan. En der gebeurd nog wel meer, hoop ik (word bitchfighten
).
Als je er over wilt praten, dan weet je mij te vinden he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.
Hij was ook te vrouwelijk overigens...
TMM hoort zich niet eens tussen dat soort te bevindenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als je er over wilt praten, dan weet je mij te vinden he?
Maar wel sund, maar goed als je er niet goed bij voelt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |