Wie is dat?quote:
sorry we zijn terug van dinner en R. vindt dat niet leuk. Raar dat hij wel gelijk wou weten wat jullie ervan dachtenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:31 schreef Cahir het volgende:
Huilebakje van Portugal.
Zijn jullie beiden Portugees?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry we zijn terug van dinner en R. vindt dat niet leuk. Raar dat hij wel gelijk wou weten wat jullie ervan dachten
Maak je je daar nu al druk om?quote:
Hij huilt toch wel eens?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
sorry we zijn terug van dinner en R. vindt dat niet leuk. Raar dat hij wel gelijk wou weten wat jullie ervan dachten
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
TTM hoe was gisteravond nou? (heb geen msn hier...ben op mijn werk)
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maak je je daar nu al druk om?
Is het voor een controle?
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, zeg... (weten we ook meteen hoe oud je bentquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenIk krijg daar altijd een slijm aanval van. Ik tel ze al af, nog 4 te gaan. En der gebeurd nog wel meer, hoop ik (word bitchfighten
).
Ik weet ook niet waarom ik er eentje heb...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:44 schreef Cahir het volgende:
Niemand hier heeft een fobo zowat.
Hij is portugees/boliviaans/brasiliaans, ik ben portugees/nederlands. Leuke combi he we zouden kinderen moeten krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zijn jullie beiden Portugees?
Ergens is Ronaldo wel een schatje hoor.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik fluoride happeeeenIk krijg daar altijd een slijm aanval van. Ik tel ze al af, nog 4 te gaan. En der gebeurd nog wel meer, hoop ik (word bitchfighten
).
Een bekende uit het Eindhovense circuit?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk maar weer weggestuurd, ik was te gefrustreerd, waarschijnlijk zit ik te erg in de knoop en moet ik daar iets mee.
Hij was ook te vrouwelijk overigens...
Nah, ik hoop dat ze 1 van mijn tanden wilt fixen (der is een hoekje vanaf gebroken na een lelijke valquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Moet jij nog fluoride happen...
Maar het klinkt als een standaard controle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |