Aan iedereen idd niet zo handig, aan echte vrienden en misschien de ware yes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kwetsbaar opstellen in deze wereld is niet zo heel handig...
Genoegen nemen met minderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Ang3l het volgende:
De ware bestaat niet.
Die discussie heb ik altijd met een vriend van me. Ik ben van mening dat het zien van iemand als "De Ware" echt de grootste romantische bullshit is. De Ware impliceert dat het DE persoon voor je is, degene die het beste bij je past. En wellicht....misschien is er ergens wel de Ware. Maar de aarde is zo groot dat de kans dat die jongen die jij "de Ware" noemt dat ook echt is iets van 0.000000000000000001% is.
De kans dat jij op deze hele aardkloot jouw Ware teegenkomt is ZO nihil dat ik niet in de Ware geloof. Degene in je relatie is misschien wel de best passende tot nu toe. Maar misschien loopt er ergens anders wel iemand rond die nog veel beter bij je past. Helaas is dat Timboektoe of zo. Of Lutjebroek. Van dat soort uithoeken.
De Ware...
Je kunt ook eeuwig blijven zoeken.quote:
Stuff linkse mensen like...quote:
Ik ken hem.quote:
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doenquote:
Ik denk niet dat ie jouw ware is.quote:
Wel als je homo bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doen.
Nou, je lijkt wel heel erg op zoek hoorquote:Zoeken, zoeken is een groot woord.
Ben ik ook niet naar op zoek.quote:Minder erg dan iemand die telkens op zoek is naar nieuwe bedpartner.
Hoe weet je dat dat de Ware is? Misschien loopt er in Egypte wel een betere rondd, die nog meer Waar is voor je. Of in Canada. Of Schubbekutterveen. Wat niet wil zeggen dat deze "Ware" van jou niet goed voor je is. Maar ik vind de benaming "Oh hij is de Ware" zo.... mja... niet kloppen.quote:
Nee, dat klopt. Maar ik ben in 28 jaar op deze aardkloot nog niemand tegengekomen die zelfs maar in de buurt komt... helaas. Dat kan natuurlijk nog gebeuren, maar vanuit mijn perspectief tot nu toe is hij precies wat ik wil, en dus mijn ware.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Hoe weet je dat dat de Ware is? Misschien loopt er in Egypte wel een betere rondd, die nog meer Waar is voor je. Of in Canada. Of Schubbekutterveen. Wat niet wil zeggen dat deze "Ware" van jou niet goed voor je is. Maar ik vind de benaming "Oh hij is de Ware" zo.... mja... niet kloppen.
De hele avond schlampen op gay.nl is geen zoeken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Breezerslet het volgende:
Je hoeft niet hele tijd alleen maar met mannen te doen. Zoeken, zoeken is een groot woord. Minder erg dan iemand die telkens op zoek is naar nieuwe bedpartner.
I don't believe in Mister Right, I believe in Mister Right Now.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ik ben in 28 jaar op deze aardkloot nog niemand tegengekomen die zelfs maar in de buurt komt... helaas. Dat kan natuurlijk nog gebeuren, maar vanuit mijn perspectief tot nu toe is hij precies wat ik wil, en dus mijn ware.
Ah, alle symptomen van settling!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
I don't believe in Mister Right, I believe in Mister Right Now.
And I don;t believe in the One True Love, I believe in whatever comes close enough
Alle symptomen van "O fuck ik word over 3 maanden 30!!!"quote:
Ik heb gelukkig nog een jaartje uitstel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Alle symptomen van "O fuck ik word over 3 maanden 30!!!"
Ja die uitstel vraag ik wel aan met botoxquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een jaartje uitstel.
G'mornin Voetballertjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef MisterO het volgende:
G'morgen fokkertjes
quote:Nou, je lijkt wel heel erg op zoek hoorNaar je JT Ware.
Ik ben flexibelquote:
Zo lang je niet op Arjen Robben gaat lijken valt dat ouder worden nog best wel mee. Alleen die getallen he.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja die uitstel vraag ik wel aan met botoxHelaas doet dat niets met je paspoort
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.quote:
Hij is wel dik aan het worden.quote:
Och zolang ze nog vragen of we met z'n 3-en (18, 18 en 29) in een boyband zitten i.p.v. "Ben je hun manager of vader?"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang je niet op Arjen Robben gaat lijken valt dat ouder worden nog best wel mee. Alleen die getallen he.
Ik mag hier niets op zeggen want dan wiord ik aangevallen door Hierissieweerquote:
Ach, ik zoek niet eens meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.
*duikt weg*
Of zolang je nog niet zoals die grijze op een barkruk verlekkerd naar het jonge grut zit te kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Och zolang ze nog vragen of we met z'n 3-en (18, 18 en 29) in een boyband zitten i.p.v. "Ben je hun manager of vader?"
Je wil gewoon gevonden worden?quote:
Zo'n aanval sla je toch wel af?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag hier niets op zeggen want dan wiord ik aangevallen door Hierissieweer
Welke van de tig? Die beetje indische met dat brilletje die altijd ineens meegaat naar de wc en dan over het randje kijkt? Die met die hele grijze witte haren die af en toe ook een rondje loopt? Die motor cycle rebel zwerver?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of zolang je nog niet zoals die grijze op een barkruk verlekkerd naar het jonge grut zit te kijken
Heb al reeds een aantal gozers afgewezen voor een datequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hele avond schlampen op gay.nl is geen zoeken?
Ik ben clubkampioen kwon-do karate. Ik sla alles af man!quote:
Neuh, gewoon God zegen de greep. Dat eindigt meestal met lekkere dingen met de diepgang van een leeg A4-tje.quote:
Ik kijk voetbal, maar spelen, vergeet het maar!quote:
Beetje type universitair hoofddocent zonder toekomstperspectief. Grijs/wit, lange haren, dik in de vijftig. Gaat altijd verlekkerd een kruk uitzoeken om te staren als je lekker bezig bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Welke van de tig? Die beetje indische met dat brilletje die altijd ineens meegaat naar de wc en dan over het randje kijkt? Die met die hele grijze witte haren die af en toe ook een rondje loopt? Die motor cycle rebel zwerver?
Vervelend he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje type universitair hoofddocent zonder toekomstperspectief. Grijs/wit, lange haren, dik in de vijftig. Gaat altijd verlekkerd een kruk uitzoeken om te staren als je lekker bezig bent.
Degene die ik wil speelde vroeger voetbal maar kon het ooke cht niet blijkbaar. Nu is ie enorm fan dan maarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal, maar spelen, vergeet het maar!Op school was ik altijd een van de betere in de meeste sporten, behalve voetbal, wat een rotsport, ik kan het echt niet
![]()
Ik kijk morgen ookquote:Maar morgen ben je echt wel verplicht om voetbal te kijken
Ja, dan weet ik wel wie je bedoelt. Die loopt ook af en toe zo rond over de dansvloer en als je dan per ongeluk oogcontact maakt omdat je je net omdraaid of zo dan blijft ie heel langzaam voorbijlopend staren....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje type universitair hoofddocent zonder toekomstperspectief. Grijs/wit, lange haren, dik in de vijftig. Gaat altijd verlekkerd een kruk uitzoeken om te staren als je lekker bezig bent.
Ja. Dus gaat de turbo er op om nog even zout in de wonde te strooienquote:
Ik vind hem schattigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef PJORourke het volgende:
Oh ja, die zwerver.
Waarom zoenen ze er dan uberhaubt mee?!quote:Ik ken mensen die er mee zoenen en dan hun mond gaan uitspoelen.
En anders doe je er een zeiltje omheen! werkt primaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk morgen ookMet de hele familie. Alle neven en nichten van pap z'n kant. BBQ in de tuin (hopend op mooiw eer
) en dan TV in de tuin en bier
Niet genoeg geld voor gewone kleding?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Hey, en nu we het toch over vreemde types daar hebben... die jongen met erg weinig kleding aan, brilletje op. Vaak bloot bovenlijf of iets engs plastics doorschijnend. Kinderschoentjes met klitteband. What's up with THAT?!
Ik vind het ook wel humor dat ie langskomt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind hem schattigZie hem ook vaak op een bankje ergens hangeen.
Ach, hypocriete lui. Alles leuk en gezellig, maar achter je rug om...quote:Waarom zoenen ze er dan uberhaubt mee?!
Die is eng he? Die heeft me vorig jaar maanden achtervolgd.quote:Hey, en nu we het toch over vreemde types daar hebben... die jongen met erg weinig kleding aan, brilletje op. Vaak bloot bovenlijf of iets engs plastics doorschijnend. Kinderschoentjes met klitteband. What's up with THAT?!
Nou volgens mij is ie niet helemaal 100%. Hij loopt vaak in zo'n sportbroekje rond, eng klein. Hele vreemde schoentjes. Altijd op de blokken. Altijd alleen overigens. Heel af en toe op schoot bij 1 van de bovengenoemde oude grijsaards, waarschijnlijk als ie geil is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet genoeg geld voor gewone kleding?
Spreek je hem de volgende keer toch aan, weet je meteen met wie je te maken hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreemd en best wel eng mannetje. Iedereen kent hem wel, maar niemand weet wie ie is volgens mij.
Ik volg nu mijn regels strikt opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen noemen het flexibel, anderen noemen het wanhopig.
*duikt weg*
Ja op de een of andere manier vind ik 'm erg aandoenlijk. Hij doet ook nooit een vlieg kwaad eigenlijk. Weet dat ie zwerver en junk is, maar verder geen idee eigenlijk. Slentert zo af een toe in het centrum rond of ligt ergens op een bankjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel humor dat ie langskomt.
[..]
[..]
Thanks!quote:Die is eng he? Die heeft me vorig jaar maanden achtervolgd.
Zoals ik al zei, ik trek de freaks aan zodat de rest van de toko een leuke avond heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |