Bitch, ik heb me zelfs bij Spice Girls normaal gedragen. Een vriendin dacht dat ik flauw zou vallen is niet gebeurd.quote:
Ik was me goed bewust dat het iets anders was hoor, maar in het vorige topic werd volop teruggekeken naar oude tekenfilms en daar sloot het wel op aanquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat zijn de Samurai Pizza Cats, dat is weer heel wat anders...
Het is dat je 17 bent... en dus nooit de glorie van Transformers Generation 1 hebt mogen meemaken en de Thundercats niet kent... want anders had ik je na school op moeten wachten.
Dat is Cairons kloon.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Cahir het volgende:
Ken, doe eens avatar.
En hoelang lees je al mee
Kugari-ken=caironquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Cahir het volgende:
Ken, doe eens avatar.
En hoelang lees je al mee
Ik ben Snarfquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn twee favorieten waren Tigra en Cheetara
http://www.gotoquiz.com/which_thundercat_are_you
En ik ben Tygra!!!!
Oh ja elk kloon had zijn eigen identiteitquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik had nog veel meer klonen maar geen van allen doen ze het nog
Ik wil weer PhalanX zijn!
Maar daarmee kan ik niet meer inloggen en ik kan al sinds jaar en dag niet meer bij het emailadres dat onder die nick staat.
Goed genoeg denk je?quote:
Weet ik, maar had geen sheet hier. Dus heb alleen ff mijn voorkeuren voor mezelf opgeschreven, verder nog niks/ Zal wel de torrie-specifieke sheet een paar x printen hiero, net als die history.quote:Mar jij mag zelf je bolletjes invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |