I know. Bij de Australischequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, The Veronica's en ANOUK zitten in SYTYCD qua muziek
300quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef Cairon het volgende:
overigens, mensen die comics dissen zijn veelal walgelijk hypocrieten.
Af lopen geven op comics maar ondertussen wel weer triest aanhankelijk naar de bioscoop gaan en op hun lijstje kunnen zetten van bekeken films:
The Road to Perdition
Wanted
Iron Man
Ghost World
Hulk
V for Vendetta
X-men
Spiderman
Batman
Geen 1 van deze films gezien. Heb niks met superhelden'/strips etc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef Cairon het volgende:
overigens, mensen die comics dissen zijn veelal walgelijk hypocrieten.
Af lopen geven op comics maar ondertussen wel weer triest aanhankelijk naar de bioscoop gaan en op hun lijstje kunnen zetten van bekeken films:
The Road to Perdition
Wanted
Iron Man
Ghost World
Hulk
V for Vendetta
X-men
Spiderman
Batman
Zeg, ik heb mijn Noell verhaaltje afquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Cairon het volgende:
sprak ik jou dan aan CDP?
Ik zie je naam nergens staan.
Jeez!
Ik bedoelde in de USA Top 18 van gisteravond muts!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
I know. Bij de AustralischeDaar traden The Veronicas zelfs op
Alsof ik dat uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef Cairon het volgende:
Ang3l hetzelfde als mijn msn adres...
m'n gmail adres...
Alweer? Beetje gejat van season 1 uit Australie danquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de USA Top 18 van gisteravond muts!
Ik geloof dat die gast recentelijk nog eens terug te zien is geweest in zo'n compliatie serie.quote:
Dies goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik krijg net zo'n flauw smsje binnen![]()
De politie is op zoek naar de verdachte: mooi, sexy en lief! jij hoeft je geen zorgen te maken, maar waar moet ik me verstoppen? X x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |