wij kregen inderdaad nog fatsoenlijke kinder tv voorgeschoteldquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Cairon het volgende:
Kindernet meed ik als de pest toen ze besloten om geen series meer uit te zenden met geweld. Voor die tijd zonden ze nog af en toe wel eens iets leuks uit...
jullie zijn een dynamisch duo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn partner geeft me krachten, zie je niet hoe geconcentreerd hij naar de bal kijkt!
mjah, straks woon ik weer in arnhem en dan ben ik t eerste jaar oversoannen :Squote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo Buster, je moet het zelluf doen
Exo Squad, He-man (2003 versie), Marvel series, Battletech, M.A.S.K., Transformers, Conan, Visionaries. allemaal tof. Nu is het drol tvquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij kregen inderdaad nog fatsoenlijke kinder tv voorgeschoteld
het begon af te takelen toen de power rangers opeens op tv verschenen
en die sweet vally high series,
are you afraid of the dark ging dan nog wel
dat was zelfs op zaterdagochtend nog spannend
Ik vind het nu ook drol TV maar toen ik keek waren er ook veel pareltjes zoals Samurai Pizza Cat en de overige namen ben ik nu alweer vergetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Exo Squad, He-man (2003 versie), Marvel series, Battletech, M.A.S.K., Transformers, Conan, Visionaries. allemaal tof. Nu is het drol tv
Chin Chan was tofquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook drol TV maar toen ik keek waren er ook veel pareltjes zoals Samurai Pizza Cat en de overige namen ben ik nu alweer vergeten
Vond je dat niet leuk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:14 schreef Cahir het volgende:
Shin Chan ja!
Maar alle peuters in de buurt gingen toen ook opeens met de billen bloot
Die heb ike cht heeeeelemaal gevolgdquote:
Heerlijke humorquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:08 schreef Cahir het volgende:
Samurai Pizza Cat
Oh Anouk! Welk nummer (hopen dat we het eindelijk ergens anders over gaan hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, The Veronica's en ANOUK zitten in SYTYCD qua muziek
Fuck you echt. Terug je comicbooks in!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:29 schreef Cairon het volgende:
dat boeit dus helemaal niemand CDP
we zijn bezig met een nostalgie kick, en jij verpest het!
booo hiss booo!
Wéér lost he.. als het net zo'n impact zal hebben als in Noorwegen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fuck you echt. Terug je comicbooks in!
En het nummer is LOST
I know. Bij de Australischequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, The Veronica's en ANOUK zitten in SYTYCD qua muziek
300quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef Cairon het volgende:
overigens, mensen die comics dissen zijn veelal walgelijk hypocrieten.
Af lopen geven op comics maar ondertussen wel weer triest aanhankelijk naar de bioscoop gaan en op hun lijstje kunnen zetten van bekeken films:
The Road to Perdition
Wanted
Iron Man
Ghost World
Hulk
V for Vendetta
X-men
Spiderman
Batman
Geen 1 van deze films gezien. Heb niks met superhelden'/strips etc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef Cairon het volgende:
overigens, mensen die comics dissen zijn veelal walgelijk hypocrieten.
Af lopen geven op comics maar ondertussen wel weer triest aanhankelijk naar de bioscoop gaan en op hun lijstje kunnen zetten van bekeken films:
The Road to Perdition
Wanted
Iron Man
Ghost World
Hulk
V for Vendetta
X-men
Spiderman
Batman
Zeg, ik heb mijn Noell verhaaltje afquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Cairon het volgende:
sprak ik jou dan aan CDP?
Ik zie je naam nergens staan.
Jeez!
Ik bedoelde in de USA Top 18 van gisteravond muts!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
I know. Bij de AustralischeDaar traden The Veronicas zelfs op
Alsof ik dat uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef Cairon het volgende:
Ang3l hetzelfde als mijn msn adres...
m'n gmail adres...
Alweer? Beetje gejat van season 1 uit Australie danquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de USA Top 18 van gisteravond muts!
Ik geloof dat die gast recentelijk nog eens terug te zien is geweest in zo'n compliatie serie.quote:
Dies goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik krijg net zo'n flauw smsje binnen![]()
De politie is op zoek naar de verdachte: mooi, sexy en lief! jij hoeft je geen zorgen te maken, maar waar moet ik me verstoppen? X x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |