oh dan weet ik het ook niet meer en hoe komt het dat je blokkeerde?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met die actie tussen de lakens is het juist mis gegaan, en geloof me dat lag niet aan het feit dat die ander me niet wilde, maar omdat ik blokkeerde
arme jijquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
ik ben er ook weer...
WEEEEERRR uit bed gebeld door mijn collegas.. mn enige vrije ochtend deze week
zal wel ozekerheid en minderwaarigheid zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
oh dan weet ik het ook niet meer en hoe komt het dat je blokkeerde?
quote:Het dochtertje van Oranje-speler Khalid Boulahrouz dat gisteren te vroeg werd geboren in een Zwitsers ziekenhuis is overleden. Dat meldt het radionieuws van Radio 538 zojuist.
Boulahrouz verliet gisteren voortijdig training omdat zijn vrouw werd opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne vanwege complicaties bij de zwangerschap.
Postbodes...Waar is het iq soms gebleven in deze criminele tijdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:
grote drukte en postbodes die pakketjes voor jou in een openbare ruimte leggen waardoor ze leeg worden geroofd...
vraag het Vlarp, die kan er over mee praten!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Postbodes...Waar is het iq soms gebleven in deze criminele tijden
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
goedemorgen
oeh ADHD achtige buien trekken voorbij !
Is die nog STEEDS postbode?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
vraag het Vlarp, die kan er over mee praten!
Inderdaad, echt erg...quote:
ja, ik snap ook niet hoe het komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
ADHD op zo'n sombere regenachtige dag?
hij heeft zn pak vast nog in de kast hangenquote:
Je kan altijd nog gaan kroegen en cafeen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik snap niet hoe we er bij zijn gekomen om vanavond, met dit weer, te gaan terrassen....
Bah en ik moet gewoon werken op die dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik snap ook niet hoe het komt
of ja, eigenlijk wel
ik heb zowiezo vrij op de 29e![]()
![]()
of NL nu wel of niet de finale haalt,
ik heb iig de toezegging gekregen dat ik vrij heb
(op die dag hebben we "vriendendag" en gaan we met een man of 30 weg, beetje uit de hand gelopen dit jaar)
maar ik snap niet hoe we er bij zijn gekomen om vanavond, met dit weer, te gaan terrassen....
denk dat het dat gaat worden inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan kroegen en cafeen.
Waar werk je? link?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk dat het dat gaat worden inderdaad
altijd zo lullig
gisteren ontzettend mooi weer, heb ik mn hele terras vol zitten
en dan heb je zelf een dag vrij, en dan is het kutweer
dat is dan wel chill dat ze dicht gaan !quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bah en ik moet gewoon werken op die dag. Restaurant gaat wel om half 9 dicht mocht Nederland in de finale staan. Dus dat is weer een voordeeltje.
Hoe was de vriendendag uit de hand gelopen dan?
Lekker post brengen. Soms zijn de simpelste beroepen weer leuk om op te pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft zn pak vast nog in de kast hangen
en kijkt er dan iedere dag nog even met weemoed naar
Aanhang wissen en andere manesen ook. Vriendengroep is de kleine vaste groep waar het mee begon. Zo doen wij 't nog wel eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is dan wel chill dat ze dicht gaan !
dan maakt het toch niet zo veel uit?
nou, het begon gewoon als groepje van 8 man, daar komt aanhang bij
daar komen nog wat gemeenschappelijke vrienden bij
die weer wat mensen uitnodigen...
en zodoende
ik vind ook dat Vlarp maar weer moet gaan PTT'enquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lekker post brengen. Soms zijn de simpelste beroepen weer leuk om op te pakken
mjah, ik vind het opzich nog niet zo'n probleemquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Aanhang wissen en andere manesen ook. Vriendengroep is de kleine vaste groep waar het mee begon. Zo doen wij 't nog wel eens
Wat heerlijk sfeervol pitttoreskquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
in een grand cafe
dit is een deel van het pand
jeeeeeeeeeeezus, wat ben je weer extreem nichterig bezigquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk sfeervol pitttoresk
(wat klonk dat extreem nichterig)
Het eerste waar ik aan moest denken was die grote carrousel in de Efteling, don't ask me whyquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
in een grand cafe
dit is een deel van het pand
eeeeeuhm,quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan moest denken was die grote carrousel in de Efteling, don't ask me why
mijn god ang3l....quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk sfeervol pitttoresk
(wat klonk dat extreem nichterig)
Nou niet zo flauw doen ja!quote:
hey superman,quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou niet zo flauw doen ja!![]()
Check mij![]()
[ afbeelding ]
Mn partner geeft me krachten, zie je niet hoe geconcentreerd hij naar de bal kijkt!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey superman,
doen eens niet zo vliegen wil je !
goed zo Buster, je moet het zelluf doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
nah, ik kon eindelijk een keertje NEE zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |