Ik wil gewoon een week vakantiequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik net al ff gedaan, een uurtje
Opa wordt oud
and you want us to believe this is not Nuno trying to fool usquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
Hi this is Ricardo Nuno told me to say: "hi how are you and kiss to all"
There's a second Nuno?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
Hi this is Ricardo Nuno told me to say: "hi how are you and kiss to all"
aboutquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:37 schreef Stroekie het volgende:
@ Ricardo
Please don't believe all the bad stories that Nuno tells you aboud is
just the bed stories are true
sorry het was hem echt ik zou nooit zijn volle naam noemen en hij nu wel grrrrrquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
and you want us to believe this is not Nuno trying to fool us
En waar is dat dan goed voor?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef Cybart het volgende:
Vlarp:
FYI:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geloof mij, ik vond het vaak niet eens erg. Wind of ijzel was het ergste, regen was helemaal gewoon euhm, nat. Vooral irritant dat je liep te soppen in je schoenen. Maar gewoon regenpakje aan, petje onder de capuchon en als een rode vuurtoren door de straten hobbelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:26 schreef Xiance het volgende:
door de regen ploeteren, daarna op je fietsje stappen, volgende wijk in, daar weer door de regen ploeteren..
Nee hij is mijn vriend al jaren en of hij een 2e Nuno is zoals jij zegt, dat denk ik niet.quote:
oh het was voor hem, hij is even douchen maar zal het zo vragen. Wat bedoel je er trouwens meequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef Cahir het volgende:
Het was dus niet gericht aan jou?
dat krijg je daar in de VS toch bij een pak cornflakesquote:
In Nederland niet echt nodig, hier "uitstellen"quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Cahir het volgende:
Nu pas?
Ik eet geen conrflakes, dus ik moest ervoor werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat krijg je daar in de VS toch bij een pak cornflakesmaar congrats
@Cahir ik ga nu douchen en heb hem uitgelegd hoe dit werkt dus leef je uit zou ik zo zeggen.
Is het een Nederlanderquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat krijg je daar in de VS toch bij een pak cornflakesmaar congrats
@Cahir ik ga nu douchen en heb hem uitgelegd hoe dit werkt dus leef je uit zou ik zo zeggen.
Haha, I was just joking about the fact he was paying you cash. Who are you actcually? His roommate?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
Nuno does not pay me. I really think you have the wrong idea about him, and yes i know he can be a puta sometimes but i can also tell you some other sides and stories. And thanks for the explanation.
Welk merk is dat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt een dameshorloge te zijn.
Translation for R:
Seems to be a lady watch
Mooi! Maar boeien dat het een vrouwenhorloge is? Je kunt het toch gewoon dragen?quote:
Het mooie aan homo zijn, je kan alles dragen, want als iemand denkt dat het gay is dan heeft ie gewoon gelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt een dameshorloge te zijn.
Translation for R:
Seems to be a lady watch
nou enquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
Ja dalijk kent iemand hem'Wat draag je een vrouwen horloge
?'
Raar joh, ik had bij jou altijd een beeld van een mollige man.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou en
ik heb hele dunne polsjes, dus de meeste herenhorloges zijn vaak te groot/lomp voor me
en ik vind deze wel geweldig mooi
Ik zou hem dragen. Sterker nog, ik heb al een dameshorloge. Het is geen bh hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
Ja dalijk kent iemand hem'Wat draag je een vrouwen horloge
?'
Welkeeeequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zou hem dragen. Sterker nog, ik heb al een dameshorloge. Het is geen bh hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |