Uiteraardquote:
quote:
Moet je dat voortaan beter verbergenquote:
goed voor jezelf zorgen heeft niets met migraine te maken hoor! dat komt en gaat, vaker dan me lief is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dan nog.. Wel rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen!
Je hebt maar 1 hoofd
Als het goed is![]()
Zal nog eens bezorgd doen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed voor jezelf zorgen heeft niets met migraine te maken hoor! dat komt en gaat, vaker dan me lief is.
Weer zoiets wat mij nooit zal gaan lukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet je dat voortaan beter verbergen
Ik zet het op het lijstje!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weer zoiets wat mij nooit zal gaan lukken
ok... nou zo kwam dat niet over, met die opmerking over zeuren.quote:
Typisch... er komen alleen maar dingen bijquote:
Sorry...quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok... nou zo kwam dat niet over, met die opmerking over zeuren.
maar goed het zal wel
Ja duh..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Typisch... er komen alleen maar dingen bij
quote:
Pardon?!?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja duh..
Is jouw lijstje, als je er wat van af wilt hebben moet je er aan gaan werken
Moet ik nu tegen jou ook al sorry zeggen?quote:
Gezondheidquote:
Nee natuurlijk niet, maar je zit in GRTDOJW, en je hebt het over werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet ik nu tegen jou ook al sorry zeggen?
Thanks!quote:
owjaquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar je zit in GRTDOJW, en je hebt het over werken
Blasphemy!
Ook een goedemorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
En ik maar wachten in dat andere topic die Beller had aangemaakt, afvragend waarom het zo rustig is
Gastquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
En ik maar wachten in dat andere topic die Beller had aangemaakt, afvragend waarom het zo rustig is
Dat het even duidelijk isquote:
Jij kan het wetenquote:
Heb je ook wat gedaan in die 2 uur?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Pff, ik heb er alweer bijna 2 uur op zitten
Heul duidelijkquote:
Vragen??? Geen vragen?!? Moooi, gaan we doorquote:
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen??? Geen vragen?!? Moooi, gaan we door
Met "werken" dan wel te verstaan
Zekers!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je ook wat gedaan in die 2 uur?
Zeg dan gewoon niksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..
Tot straks
Tot straksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..
Tot straks
Oh yes I willquote:
Een normale dag dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers!
Koffie gehaald, gegeten, praatje gemaakt met collega's etc.
Da's toch niet normaal, zitten wij hier hard te werken met z'n allen, en mevrouw deelt ons even mee dat ze lekker gaat slapenquote:
Heeeuh spreek voor jezelf ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch niet normaal, zitten wij hier hard te werken met z'n allen, en mevrouw deelt ons even mee dat ze lekker gaat slapen
Jeweettochquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh spreek voor jezelf ja!
...Ow wacht...
Mogguh draakjequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
Aaaaightquote:
Zijn wij altijd hequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn dus hard aan het werk?!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Patrick Kluivert was niet welkom bij de drie groepduels van Oranje. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal had bij de KNVB twee toegangsbewijzen aangevraagd voor één van de wedstrijden, maar de voetbalbond had geen zin om de spits van kaarten te voorzien.
"Voor alle duidelijkheid: ik wilde er gewoon voor betalen", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf. "Ik heb in Italië, Spanje, Engeland en Frankrijk gevoetbald. Het is duidelijk dat men daar anders met oud-internationals omgaat. Ik vind het jammer dat ik Oranje niet kan aanmoedigen. Ik hoop écht dat we kampioen worden."
PWND!!!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn dus hard aan het werk?!
Ehquote:werk (het; werken)
1 het werken, het verrichten van een taak
2 betrekking, bron van inkomsten
3 wat gedaan moet worden
4 werkstuk, voortbrengsel van arbeid of kunst
5 daad
6 mechanisme, bewegend deel van een toestel
Meuningquote:
Beetje slecht eigenlijk van de KNVBquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Patrick Kluivert was niet welkom bij de drie groepduels van Oranje. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal had bij de KNVB twee toegangsbewijzen aangevraagd voor één van de wedstrijden, maar de voetbalbond had geen zin om de spits van kaarten te voorzien.
"Voor alle duidelijkheid: ik wilde er gewoon voor betalen", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf. "Ik heb in Italië, Spanje, Engeland en Frankrijk gevoetbald. Het is duidelijk dat men daar anders met oud-internationals omgaat. Ik vind het jammer dat ik Oranje niet kan aanmoedigen. Ik hoop écht dat we kampioen worden."
PWND!!!
Tjah volgens mij verwachten ze dat we iets doen voor onze pecuniasquote:
Dan ben ik kapotquote:werk (het; werken)
6 mechanisme, bewegend deel van een toestel
En dat vraag je hier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
wie heeft verdorie de radio op 100% NL gezet?
Eigenlijk zijn we allemaal bezig met een vorm van data entry toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah volgens mij verwachten ze dat we iets doen voor onze pecunias![]()
Geef nou maar toe ...quote:
En dat, kunnen we natuurlijk niet hebben!quote:
Indirect wel natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal bezig met een vorm van data entry toch?
Sorryquote:
Mja, gewoon, 3 uur in de auto gezeten om ff een bakkie koffie te drinken en wat spullen op te halenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
Smokez, hoe was het in Breda gisteren?
Ik moest voetballen dus had verder niet echt tijd ofzo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zo kun je ook zien jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, gewoon, 3 uur in de auto gezeten om ff een bakkie koffie te drinken en wat spullen op te halen
Gelukkig had ze zo'n relaxed expresso automaat thuis staan, dus dat maakt weer een hoop goed
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Yepquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi dan
Heb je toen die motor eigenlijk nog gekocht? Dat was vlak voor mijn vakantie toch?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]FiguresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]oke oke...you winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Droxz = Demotivatorquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer het nou eens te overtreffen, iemand laten winnen is niet leuk
Je kunt beter dan dat
Ja, zeker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
meteen een stuk stiller hier
Droxz demotiveert iedereen om te werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz = Demotivator
Smokez = Motivator
??
en uiteindelijk komen we dan altijd hier terechtquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz demotiveert iedereen om te werken
Ik motiveer gewoon iedereen om geen zin meer te hebben
Als je t zo bekijkt, dan wel ja
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer het nou eens te overtreffen, iemand laten winnen is niet leuk
Je kunt beter dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]en toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en dan morgen de sleutelquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Heeeuh, vanmiddag heb ik alweer weekend
Inderdaadquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook! Om 2 uur zelfs alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
idd! hop steen door de ramen, en klussenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd! hop steen door de ramen, en klussen
Dat is het eerste goede plan voor vandaagquote:
Neehoor, een ruim uur geleden ging ik ook al rokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is het eerste goede plan voor vandaag
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, een ruim uur geleden ging ik ook al roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Mogguh....quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge tripack en droxz.
* WhiteLightning gaat zo maar s een halve snipperdag vragen denk ik
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
* Dr.Droxz laat "puistje" koffie halen... iemand nog wat?
ewwww is dat wel een goed idee ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
* Dr.Droxz laat "puistje" koffie halen... iemand nog wat?
Genoteerd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!![]()
dubbele espresso please
Dat zal morgen pas worden, vanmiddag wel de hoekbank aanschaffenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
Aaaight, dat zijn de berichten!!quote:
mja het feit dat je hem al puistje noemt , kan het zomaar gebeurne dat er méér dan suiker of melk in de koffie zitquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sch
[..]
Genoteerd!
@WL
ALs die gozer het niet goed doet heeft hij een probleem....![]()
(ik ben zijn stage begeleider... heb "puistje" alleen bij mijn kut collega geplaatst)
Mogguh Draakje!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz en tri pack
Alleen de gedachte alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het feit dat je hem al puistje noemt , kan het zomaar gebeurne dat er méér dan suiker of melk in de koffie zit
Beide NIETquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
Heeuh Droxz
Haha ik weet niet met wie ik dan medelijden moet hebben, je kutcollega of puistje
Dubbel?! Dan moet je wel een heule heule heule grote beker hebben!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
@Droxz doe mij maar een dubbelle droxz-special
ik heb heel vast geslapen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Draakje!!!!!!!
Nog lekker geslapen?
mogguh leannequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
* Leanne is een uur te vroeg op overleg in utrecht, het begint ineens om 10u ipv 9 uur,
zat al om 7uur in de bus, voor jan lul
iemand koffie?
Bwehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beide NIET![]()
Ze passen wel bij elkaar...![]()
Ik ben vandaag zo brak&vrolijk, brak&vrolijk, brak&vrolijk,
Ik ben vandaag zo brak&vrolijk, zo brak&vrolijk was ik nooit!
Ben je mooi klaar mee, succes gozert!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
En ik mag meteen een vergadering in
Tot later mensen![]()
mogguh Leanne
Lekker gaar zijn in de bus... leuk is andersquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
* Leanne is een uur te vroeg op overleg in utrecht, het begint ineens om 10u ipv 9 uur,
iemand koffie?
deze groot genoeg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dubbel?! Dan moet je wel een heule heule heule grote beker hebben!
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh allemaal![]()
* Dr.Droxz is weer brak & vrolijk... maar heeft natuurlijk geen zin...
Mogguhquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
iemand koffie?
Ik voorzie een bepaalde opmerkingquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Nou? He?
Ik wil ff opmerken dat ik voorzie dat ik je moeder laatst heb bepaaldquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een bepaalde opmerking
Zeg, maak ons ff jaloers ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubje ligt lekkert in zn bed ziek te zijn en met zn eee pc te spelen ....
om half 3 naar de doctor jay .... not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zozo je hebt het er maar druk mee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubje ligt lekkert in zn bed ziek te zijn en met zn moeder te spelen ....
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, maak ons ff jaloers ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou graag met je ruilen .....![]()
voel me echt beroerd ...
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
En daar was zij bepaald niet over te spreken heb ik vernomenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil ff opmerken dat ik voorzie dat ik je moeder laatst heb bepaald
Mogguh Lean!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
iemand koffie?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubje ligt lekkert in zn bed ziek te zijn moeder te spelen ....
jij hebt het ook al zo drukquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil ff opmerken dat ik voorzie dat ik je moeder laatst heb gepaald
Fuck... net te laatquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo je hebt het er maar druk mee!
Nee, Draakje was naar mijn radiozender aan het luisterenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe
En toch typisch dat Draakje dat gisteren ook zong...Dus jij hebt de radiozender verzet bij Draakje?
Is t zo erg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou graag met je ruilen .....![]()
voel me echt beroerd ...
Nee, geen wonder, had je gezien hoe moeilijk ze liep achteraf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar was zij bepaald niet over te spreken heb ik vernomen
STERF BITCH!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Nou? He?
Nou wie maakt hem af, Smokez of WLquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, Draakje was naar mijn radiozender aan het luisteren
hey Leannequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Leanne het volgende:
hey draakje, hey smokes
* Leanne deelt de gratis koffie van het overleg uit
bleg vieze koffie
Je moeder, die smoked WL'squote:Op donderdag 19 juni 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou wie maakt hem af, Smokez of WL
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Lean!!!
Lekker lekker! Doe maar een "Droxz special!"!
Kreupel jongen! Ongekend!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen wonder, had je gezien hoe moeilijk ze liep achteraf?
Wel lief van haar dat ze ons koffie geeft hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus WL is een negert en mijn moeder zit bij de KKK?quote:
Heb je die kapstok weer gebruikt ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen wonder, had je gezien hoe moeilijk ze liep achteraf?
Kees KankerKachel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus WL is een negert en mijn moeder zit bij de KKK?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je die kapstok weer gebruikt ofzo?
No more selfservice.... mmmkay?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben in middels na een doos tisue's en 2 rolen wc papier maar overgestapt op een handdoek ...
en zo als ik gister al tegen droxz zei mn neus voeld aan als een 3e hands stuk schuur papier ...
Sowwy!quote:
Hier is de koffie wel lekker hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey tri
ja, blegh, tnt koffie zou afgeschaft moeten worden!
met de watte?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een cappuccino, alleen dan met bukkake ipv opgeklopte melk
Mwahahahaquote:
Hm, sterke & beterschapquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben in middels na een doos tisue's en 2 rolen wc papier maar overgestapt op een handdoek ...
en zo als ik gister al tegen droxz zei mn neus voeld aan als een 3e hands stuk schuur papier ...
zou wel makkelijk zijn met zap de negert, scheelt me zappenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee erger nog:quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen in mijn omgeving zijn die, die uitdrukking niet kennen!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn met zap de negert, scheelt me zappen
Klopt ja, die voorziet ze van brandende kruizen inlegkruisjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee erger nog:
WL is je negert-moedert bij de KKK
Zmokes.... mofo... nu moet jij halen hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
met de watte?![]()
whatever, droks krijgt gewoon koffie. geen moeilijk gedoe hoor
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen in mijn omgeving zijn die, die uitdrukking niet kennen!!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, sterke & beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hollywood, eat your f*cking heart outquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee erger nog:
WL is je negert-moedert bij de KKK
Tuurlijk, je zit tenslotte maar één station verderop!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zmokes.... mofo... nu moet jij halen hoor!
Echt he... die mensen moeten gewoon eens verplicht een dag hier komen posten/lezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen in mijn omgeving zijn die, die uitdrukking niet kennen!!
tis dat droxz en smokez ermee kwamen, ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Whehe, je bent de eerste die me vandaag aan het lachen heb gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know!quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Shit, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(nee moet moeder lacht niet....)* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Inderdaad jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt he... die mensen moeten gewoon eens verplicht een dag hier komen posten/lezen
Nee man, bollywood!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hollywood, eat your f*cking heart out
*proest*quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, bollywood!
Gaan we er ook bij zingen en dansen
Het is dat er een paar bomen tussenzitten, anders hadden we kunnen zwaaienquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zit tenslotte maar één station verderop!
Het is dat ik geen zin heb
Drink dan ook geen water! Met koffie heb je er geen last vanquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
*proest*
Gast, M'n water
Hahahaha
Ik betwijfel het met alle opmerkingen hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drink dan ook geen water! Met koffie heb je er geen last van
goeie tip.... dan krijg je: gast mijn koffie....veul beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drink dan ook geen water! Met koffie heb je er geen last van
Het lijkt wel of iedereen hier continu met een fles water of kop koffie aan z'n mond zit, wachtend op de volgende flauwe opmerking die gepost wordtquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
goeie tip.... dan krijg je: gast mijn koffie....veul beter
Ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik betwijfel het met alle opmerkingen hier
Ff wat anders... "puistje" is niet vooruit te branden... zit geen energie in ed.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen hier continu met een fles water of kop koffie aan z'n mond zit, wachtend op de volgende flauwe opmerking die gepost wordt
Dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen hier continu met een fles water of kop koffie aan z'n mond zit, wachtend op de volgende flauwe opmerking die gepost wordt
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederdquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ff wat anders... "puistje" is niet vooruit te branden... zit geen energie in ed.
"Van sommige mensen kan je je niet voorstellen dat zij van de miljoenen zaadjes de snelste waren!"
Hahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg ja!
THEH PWNZORS!!quote:
so damn truequote:
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederd
En heeft meteen een minderwaardigheidscomplex erbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederd
is het zo erg met hem ??quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!
Je moeder, díe heeft kwali-tietenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!
WOW is coolquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het zo erg met hem ??
Begin eens over WOW met hem! kan je lachen man!
Ik zit net te denken... *ging moeilijk* geef ik het goede voorbeeld, ik demotiveer toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:40 schreef lynda het volgende:
Het is maar goed dat ik straks 2 uur onderweg ben.. Kan ik mooi nog wat slapen
Yep, t is weer druk vandaagquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik éven slapen, topic bijna vol!
Ik merk het!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praat niet meer met Zmokes
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
ik stel voor verplichte sterelisatie of castratie voor alle WOW spelersquote:
Wat hij typtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt geen zin om wat te doen, gisteren al genoeg gedaan... en moet nog redelijk actief zijn vanavond
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik stel voor verplichte sterelisatie of castratie voor alle WOW spelers
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kom je daar nou weer bij?
Denk je dat het erfelijk is?
Je bedoelt dat je in de afgelopen 3 maanden 5 keer bent gestopt om snel te douchen en eten te pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Nou nee, als alle WoW-spelers gecastreerd zouden worden hebben ze helemaal geen motivatie meer om achter dat spel vandaan te komen
Maar wees niet bang, ik heb de afgelopen 3 maanden misschien 5 keer gespeeld ofzo... Ben geen addict
Inderdaad, dat mag zich echt niet voortplanten ofzo... nouja,quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geloof erfelijk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...
En geloof is ook erfelijk, zo blijkt maar weer
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Nou nee, als alle WoW-spelers gecastreerd zouden worden hebben ze helemaal geen motivatie meer om achter dat spel vandaan te komen
Maar wees niet bang, ik heb de afgelopen 3 maanden misschien 5 keer gespeeld ofzo... Ben geen addict
Nee, wel besmettelijk! Hoeveel fusking miljoen mensen spelen het al ?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in de afgelopen 3 maanden 5 keer bent gestopt om snel te douchen en eten te pakken
ja enorm populair, net zoals die star trek gektes.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...
En geloof is ook erfelijk, zo blijkt maar weer
Dat is het ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meer dan 10m wereldwijd?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, wel besmettelijk! Hoeveel fusking miljoen mensen spelen het al ?!
En jij hebt dat filmpje bekeken omdat...?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!
Nouja, erfelijk is misschien het verkeerde woord, maar besmettelijk voor het nageslacht klinkt misschien wat logischerquote:
Mogguh diertjuh!quote:
Nouja, omdat iemand een character had aangemaakt die op je moeder leek?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En jij hebt dat filmpje bekeken omdat...?
welke moeder is het dit keer?![]()
Gossie..quote:
Dan ben je idd niet helemaal lekker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!
Geen ervaring mee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, erfelijk is misschien het verkeerde woord, maar besmettelijk voor het nageslacht klinkt misschien wat logischer
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, omdat iemand een character had aangemaakt die op je moeder leek?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh diertjuh!
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer!
Slapen is nergens voor nodig joh... redbull, koffie en... (...) is voldoendequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef TommyGun het volgende:
Ik heb er echt geen zin in vandaag. Veel te weinig geslapen zoals altijd maar in combinatie met andere dingen werkt 't helemaal niet vandaag
Gaaaaaaaaaaaaap
Dank jequote:
EPIC FAILquote:
omdat het op een of andere humoristische site stond. doe ik wel vaker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Traumaverwerking nodig?quote:
Koffie uit de automaat hier is smerig en energiedrankjes lust ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slapen is nergens voor nodig joh... redbull, koffie en... (...) is voldoende
quote:
Van "horen zeggen" zal denk ik zijn antwoord worden hahahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het op een of andere humoristische site stond. doe ik wel vaker.
GAST!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het op een of andere homo-ristische site stond. doe ik wel vaker.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Traumaverwerking nodig?
Droxz!quote:
Owwwwwquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet
Huh?...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Koffie uit de automaat hier is smerig en energiedrankjes lust ik ook niet
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bwahahahaquote:
nu wordt je toch nieuwsgierig zeg!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm..
Er staan allemaal van dat soort rukfilmpjes op?
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh?...
Koffie is hier wel te doen, en ik zonder redbull... dat gaat niet goed![]()
(kop maar in....)
Bwehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm..
Er staan allemaal van dat soort rukfilmpjes op?
* Really Rolling Over Floor Laughing *quote:
wedden dat ie op de dumpert staat ? daar hoor ik jou ook vaak overquote:
Ik mag dat, ik ben een meisjequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu wordt je toch nieuwsgierig zeg!
maar t antwoord is nee!
Inderdaadquote:
Heb hongerquote:
oke oke , jij mag rukfilmpjes kijken!quote:
Kutfilmpjes ook, als ik dat zou willen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke oke , jij mag rukfilmpjes kijken!
ohh. dat is wel geyl ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kutfilmpjes ook, als ik dat zou willen..
Voordeel van meisje zijn!
Mag het hopen.. Anders ikke niet blijquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oooohhh, als het daarna droog is vind ik het best
Afgelopen weekend vertelde een meisje mij dat meisjes daar helemaal niet van hielden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als t vanavond maar droog is, ik zou dan ff een stukkie gaan toeren met een vriendinquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Mag het hopen.. Anders ikke niet blij
*nosebleed*quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
nou , het is toch zo ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal hem niet zelf maken
Hier ook, nog 2 uur wachtenquote:
Nou.. denk dat er een hoop meisjes zijn die dat wel leuk vinden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend vertelde een meisje mij dat meisjes daar helemaal niet van hielden!![]()
En tóch verzoeken of ik nog ff terug wilde zappen naar dat pornokanaal![]()
Tissue?quote:
Right, dat zéggen ze ja... Maar ondertussenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou.. denk dat er een hoop meisjes zijn die dat wel leuk vinden...
Maar idd, meeste hetero-meisjes vinden het niet zo
Thanksquote:
Toch is het niet hetzelfde..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Right, dat zéggen ze ja... Maar ondertussen
Ze wist me ook te vertellen dat zowel homo als lesboporno smerig was. Over dat eerste heb ze wel gelijk natuurlijk, maar toch
Mijn werkweek begint pas vanmiddag om 12.30uquote:
Homoporno ís ook ranzig en goor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Toch is het niet hetzelfde..
Als mannen lesboporno kijken vinden ze dat geil, homoporno is echt gewoon ranzig en goor
Naar huis rijden, motor ff wassen, ketting stellen & smeren, daarna ff een uurtje pitten onder de zonnebank, eten, vanavond ff toeren met een vriendin, 's avonds maar ff in de kroeg kijken etc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
@Smokez, echt relaxed manDus wat ga je vandaag nog doen? Juist! Helemaal niks
hahahahah ik moest lachenquote:
Relaxed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naar huis rijden, motor ff wassen, ketting stellen & smeren, daarna ff een uurtje pitten onder de zonnebank, eten, vanavond ff toeren met een vriendin, 's avonds maar ff in de kroeg kijken etc.
U roept?quote:
Godver, je jat mijn idee!quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, je jat mijn idee!
Ik helemaal zo'n verhaal typen om haar dat te laten vragen, kom jij weer aan met je grappen
Dergelijke plaatjes liggen wel op ons humor niveauquote:
zeg ik jat alleen moeders hehquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, je jat mijn idee!
Ik helemaal zo'n verhaal typen om haar dat te laten vragen, kom jij weer aan met je grappen
Het gebeurt niet vaak, maar ik zit nu toch best hard te lachenquote:
Inderdaad ja, als het bijna weekend is komt het beste in ons naar bovenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Excuses voor mijn vrijdagse gedrag, het voelt hier ook als vrijdag
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik jat alleen moeders heh
Ik ben funny als ik boos probeer te kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar ik zit nu toch best hard te lachen
En dat terwijl iemand slechts booskijkende en afkeurende smilies mijn kant op gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |