is het zo erg met hem ??quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!
Je moeder, díe heeft kwali-tietenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!
WOW is coolquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het zo erg met hem ??
Begin eens over WOW met hem! kan je lachen man!
Ik zit net te denken... *ging moeilijk* geef ik het goede voorbeeld, ik demotiveer toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederd
Mogguh!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:40 schreef lynda het volgende:
Het is maar goed dat ik straks 2 uur onderweg ben.. Kan ik mooi nog wat slapen
Yep, t is weer druk vandaagquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik éven slapen, topic bijna vol!
Ik merk het!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praat niet meer met Zmokes
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
ik stel voor verplichte sterelisatie of castratie voor alle WOW spelersquote:
Wat hij typtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt geen zin om wat te doen, gisteren al genoeg gedaan... en moet nog redelijk actief zijn vanavond
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik stel voor verplichte sterelisatie of castratie voor alle WOW spelers
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kom je daar nou weer bij?
Denk je dat het erfelijk is?
Je bedoelt dat je in de afgelopen 3 maanden 5 keer bent gestopt om snel te douchen en eten te pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Nou nee, als alle WoW-spelers gecastreerd zouden worden hebben ze helemaal geen motivatie meer om achter dat spel vandaan te komen
Maar wees niet bang, ik heb de afgelopen 3 maanden misschien 5 keer gespeeld ofzo... Ben geen addict
Inderdaad, dat mag zich echt niet voortplanten ofzo... nouja,quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geloof erfelijk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...
En geloof is ook erfelijk, zo blijkt maar weer
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Nou nee, als alle WoW-spelers gecastreerd zouden worden hebben ze helemaal geen motivatie meer om achter dat spel vandaan te komen
Maar wees niet bang, ik heb de afgelopen 3 maanden misschien 5 keer gespeeld ofzo... Ben geen addict
Nee, wel besmettelijk! Hoeveel fusking miljoen mensen spelen het al ?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in de afgelopen 3 maanden 5 keer bent gestopt om snel te douchen en eten te pakken
ja enorm populair, net zoals die star trek gektes.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...
En geloof is ook erfelijk, zo blijkt maar weer
Dat is het ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meer dan 10m wereldwijd?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, wel besmettelijk! Hoeveel fusking miljoen mensen spelen het al ?!
En jij hebt dat filmpje bekeken omdat...?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!
Nouja, erfelijk is misschien het verkeerde woord, maar besmettelijk voor het nageslacht klinkt misschien wat logischerquote:
Mogguh diertjuh!quote:
Nouja, omdat iemand een character had aangemaakt die op je moeder leek?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En jij hebt dat filmpje bekeken omdat...?
welke moeder is het dit keer?![]()
Gossie..quote:
Dan ben je idd niet helemaal lekker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!
Geen ervaring mee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, erfelijk is misschien het verkeerde woord, maar besmettelijk voor het nageslacht klinkt misschien wat logischer
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, omdat iemand een character had aangemaakt die op je moeder leek?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh diertjuh!
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer!
Slapen is nergens voor nodig joh... redbull, koffie en... (...) is voldoendequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef TommyGun het volgende:
Ik heb er echt geen zin in vandaag. Veel te weinig geslapen zoals altijd maar in combinatie met andere dingen werkt 't helemaal niet vandaag
Gaaaaaaaaaaaaap
Dank jequote:
EPIC FAILquote:
omdat het op een of andere humoristische site stond. doe ik wel vaker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Traumaverwerking nodig?quote:
Koffie uit de automaat hier is smerig en energiedrankjes lust ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slapen is nergens voor nodig joh... redbull, koffie en... (...) is voldoende
quote:
Van "horen zeggen" zal denk ik zijn antwoord worden hahahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het op een of andere humoristische site stond. doe ik wel vaker.
GAST!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het op een of andere homo-ristische site stond. doe ik wel vaker.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Traumaverwerking nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |