ja enorm populair, net zoals die star trek gektes.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, WoW is inmiddels een soort geloof geworden lijkt wel...
En geloof is ook erfelijk, zo blijkt maar weer
Dat is het ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kom je daar nou weer bij?
Denk je dat het erfelijk is?
Meer dan 10m wereldwijd?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, wel besmettelijk! Hoeveel fusking miljoen mensen spelen het al ?!
En jij hebt dat filmpje bekeken omdat...?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!
Nouja, erfelijk is misschien het verkeerde woord, maar besmettelijk voor het nageslacht klinkt misschien wat logischerquote:
Mogguh diertjuh!quote:
Nouja, omdat iemand een character had aangemaakt die op je moeder leek?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En jij hebt dat filmpje bekeken omdat...?
welke moeder is het dit keer?![]()
Gossie..quote:
Dan ben je idd niet helemaal lekker...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof het of niet, er staat volgens mij een filmpje op youtube, van een gast die sjort op een WOW figuurtje op zn beeldscherm!
Geen ervaring mee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, erfelijk is misschien het verkeerde woord, maar besmettelijk voor het nageslacht klinkt misschien wat logischer
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, omdat iemand een character had aangemaakt die op je moeder leek?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh diertjuh!
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer!
Slapen is nergens voor nodig joh... redbull, koffie en... (...) is voldoendequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef TommyGun het volgende:
Ik heb er echt geen zin in vandaag. Veel te weinig geslapen zoals altijd maar in combinatie met andere dingen werkt 't helemaal niet vandaag
Gaaaaaaaaaaaaap
Dank jequote:
EPIC FAILquote:
omdat het op een of andere humoristische site stond. doe ik wel vaker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Traumaverwerking nodig?quote:
Koffie uit de automaat hier is smerig en energiedrankjes lust ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slapen is nergens voor nodig joh... redbull, koffie en... (...) is voldoende
quote:
Van "horen zeggen" zal denk ik zijn antwoord worden hahahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ehm..quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het op een of andere humoristische site stond. doe ik wel vaker.
GAST!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat het op een of andere homo-ristische site stond. doe ik wel vaker.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Traumaverwerking nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |