quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Shit, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(nee moet moeder lacht niet....)* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Inderdaad jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt he... die mensen moeten gewoon eens verplicht een dag hier komen posten/lezen
Nee man, bollywood!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hollywood, eat your f*cking heart out
*proest*quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, bollywood!
Gaan we er ook bij zingen en dansen
Het is dat er een paar bomen tussenzitten, anders hadden we kunnen zwaaienquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zit tenslotte maar één station verderop!
Het is dat ik geen zin heb
Drink dan ook geen water! Met koffie heb je er geen last vanquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
*proest*
Gast, M'n water
Hahahaha
Ik betwijfel het met alle opmerkingen hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drink dan ook geen water! Met koffie heb je er geen last van
goeie tip.... dan krijg je: gast mijn koffie....veul beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drink dan ook geen water! Met koffie heb je er geen last van
Het lijkt wel of iedereen hier continu met een fles water of kop koffie aan z'n mond zit, wachtend op de volgende flauwe opmerking die gepost wordtquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
goeie tip.... dan krijg je: gast mijn koffie....veul beter
Ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik betwijfel het met alle opmerkingen hier
Ff wat anders... "puistje" is niet vooruit te branden... zit geen energie in ed.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen hier continu met een fles water of kop koffie aan z'n mond zit, wachtend op de volgende flauwe opmerking die gepost wordt
Dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen hier continu met een fles water of kop koffie aan z'n mond zit, wachtend op de volgende flauwe opmerking die gepost wordt
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederdquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ff wat anders... "puistje" is niet vooruit te branden... zit geen energie in ed.
"Van sommige mensen kan je je niet voorstellen dat zij van de miljoenen zaadjes de snelste waren!"
Hahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg ja!
THEH PWNZORS!!quote:
so damn truequote:
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederd
En heeft meteen een minderwaardigheidscomplex erbijquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, jij moet het goede voorbeeld geven. introduceer hem hier even. wordt ie gelijk even gemoederd
is het zo erg met hem ??quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!
Je moeder, díe heeft kwali-tietenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, wil je de de kwalitiet nog verder naar beneden hebben hier ofzo?!
WOW is coolquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het zo erg met hem ??
Begin eens over WOW met hem! kan je lachen man!
Ik zit net te denken... *ging moeilijk* geef ik het goede voorbeeld, ik demotiveer toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:40 schreef lynda het volgende:
Het is maar goed dat ik straks 2 uur onderweg ben.. Kan ik mooi nog wat slapen
Yep, t is weer druk vandaagquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ga ik éven slapen, topic bijna vol!
Ik merk het!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praat niet meer met Zmokes
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |